Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LilyB, 10 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Groen

    Groen Actief lid

    12 apr 2013
    427
    387
    63
    Ohh lastig he deze laatste weken! Hier ook echt op en kapot, paar nachten flinke voorweeen gehad ook en nu 2 dagen bloedverlies af en aan. Nog niet zoveel dat het alarmerend is, maar het is wel weer gedoe. Baarmoedermond is nog niet geheel verstreken maar zit al wel rond de 2cm ontsluiting (had ik bij dochter ook nog voor 't helemaal verstreken was). Nog even blijven zitten en hopen dat ie na 37 weken snel komt :rolleyes:
    Ben er helemaal klaar mee even, kan ook echt niks meer.

    @Eulalia doe je dat echt met de hand? Of met een handkolf? Puur met de hand kan ik echt niet, terwijl ik altijd heel veel kolfde met een kolf. Maar zelfs met enorme productie krijg ik er met de hand niks uit haha :o:

    Geniet van jullie verlof dames! Voorzover het nog genieten is :)

    @Kon 87
    boot camp?? Haha hoe dan!
     
  2. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Hihi gek is dat he. Hier ook, dacht vandaag doe ik het dan hoef ik daar niet meer aan te denken.

    Heeel herkenbaar. Mijn man zei ook al je zou vandaag niks doen. Mja dat is niet zo makkelijk. smorgens voel ik me prima, smiddags is dat een ander verhaal haha. Heb ook nog niet de rust gevonden. Denk omdat ik nog zoveel moest in mijn hoofd. Langzaam is steeds meer af en hoop ik dat ik van de rust kan gaan genieten.

    Pff ja vreselijk wat er toch bij komt kijken he. Was bij mij ook, alles nog afwerken.
    Oh wat een drukte. Klinkt niet fijn. Ik kook nu smorgens iets dat bv savonds in de oven kan. Dan heb ik de meeste energie, moet er smiddags niet meer aan denken om te moeten koken. Misschien ook bij jou mogelijk? Hoop dat je toch een beetje rust kunt vinden binnenkort. Maar idd met kleine kids lastig. Ik heb een puber hier rond lopen die alles zelf doet dus dat scheelt wel.
     
  3. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    @Lin18 Dat is wel een slimme om in de ochtend alvast het eten voor de avond voor te bereiden, want in de middag moet ik daar ook echt niet meer aan denken. Mijn vriend ook telkens, doe dan rustig aan. Maar dat valt niet meer op de dagen dat onze dochter van 1,5 jaar thuis is bij mij haha! Ze is in de fase ‘ik wil alles zelf doen’, is best vermoeiend nu kan ik je zeggen haha!

    @Kon 87 Bootcamp?! Hoe dan haha!

    @Groen Oh wat spannend zeg! Dan kan het misschien zomaar eens snel gaan zo!

    Ik denk dat bij mij ook meer rust komt volgende week. Deze week wordt ook nog de badkamer gedaan hier. Al het sanitair wordt vervangen en een nieuwe vloer.
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  4. Kon 87

    Kon 87 Bekend lid

    28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    @Groen . Dat klinkt wel alsof er iets aan zit te komen. Spannend! Hopelijk heeft de babe nog éven geduld!

    En is bootcamp voor zwangeren/ nieuwe mamas hoor. Dus tempo ligt laag ;). Maar vind op t moment om 20.00 alles zwaar :|.

    In de ochtend doe ik de meeste voorbereidingen voor het eten inderdaad. Dan hoeft t avonds alleen nog de pan/ oven in. Alleen wil dan wel in de middag met de meisjes op pad anders zitten ze de hele dag thuis. En dan kan ik eigenlijk niet meer om 6u. Gelukkig komt mn vriend nu steeds om 7u al thuis. Kan hij iig de dames in bed stoppen en ik even bijkomen. Laatste loodjes!
     
    Gandy en Lin18 vinden dit leuk.
  5. Tijm86

    Tijm86 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    @Groen O jeetje spannend ! Maar bloedverlies klinkt wel een beetje eng?

    Vandaag juist ineens heel veel energie, heb nog 3 km gewandeld, onkruid uit de tuin gehaald, spullen bij de action gehaald en bijna alle baby kleertjes gewassen. Misschien vanwege de rust die verlof brengt en stort k morgen weer in :/
     
    Gandy vindt dit leuk.
  6. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    @Kon 87 Zelfs voor een bootcamp voor zwangeren zou ik geen puf meer hebben haha! Het is wel zo’n verschil met de eerste zwangerschap. Toen voelde ik me zo fit als wat de hele tijd haha!

    @Tijm86 Wat fijn dat je vandaag zoveel energie had! Is ook wel eens lekker om weer even te voelen denk ik.

    Hopelijk heb ik aankomende nacht weer een goede nacht. Dan zal ik morgen ook weer wat fitter zijn denk ik. Over het algemeen slaap ik best goed. Maar vannacht lag ik ineens wakker omdat ik had bedacht dat ik nog zo’n opvang matje in de auto moest leggen voor als de vliezen daar zouden breken op weg naar het ziekenhuis. Echt iets waar je ‘s nachts mee bezig moet zijn hahah!
     
    Tijm86 vindt dit leuk.
  7. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    ja echt met de hand soort van strijkende en knijpende beweging richting tepel! Lukt het ook niet wanneer je net hebt gedoucht? Het is maar echt 1 druppel per keer en ben dus wel 20 minuutjes bezig voor 2 ml op t moment maargoed prima tijdverdrijf haha

    succes iedereen morgen met de warmte haapff echt geen zin in, heb ook echt last van de warmte alles kost extra energie!
     
  8. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    @Groen
    Oei das niet fijn zo vroeg al. Hoe gaat het nu? Hopelijk idd tot 37 weken rustig.

    Nee ik ook niet daarom. Ga nu ook een lijstje maken voor deze week. Dan ga ik dat in 1x halen. En dan smorgens maken. Hoef ik daar niet meer aan te denken.
    Nee dat is dan idd niet makkelijk met zo'n kleintje hihi. Tussendoor proberen zoveel als mogelijk maar wat niet gaat, gaat niet he.

    Oh ook nog klussen, hopelijk gaat het soepel en is het snel af. Wij hier volgende week de tuin. Ben dus dan maar dingen aan het reserveren dat ik thuis kan doen. Kan dan 4 dagen niet weg.
    Zal ook rust geven idd als dat af is. Wel fijn dalijk alles nieuw.

    Wat fijn! Heb ik mijn eerste dag ook gedaan. Daarna 2 dagen rugpijn gehad :roflmao: Verdeel het nu maar wat meer hihi.
    Gewoon van genieten als het lukt, kan per dag verschillen idd.

    @Missannie hihi ja ik lig ook snachts wakker over de gekste dingen. Vannacht onrustig geslapen en om 5 uur al wakker.
     
    Tijm86 vindt dit leuk.
  9. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    @Lin18 Als dat geklus voorbij is dan hopelijk echt helemaal rust ;) Het gebeurt hier in de avonden. Voor mij nu wel fijner dan overdag. Dan ik dan iig nog mijn rust nemen. En ‘s avonds is mijn vriend gewoon thuis. Maar als het goed is dan is dan is de badkamer eind deze week klaar.

    Mijn vriend zei net dat hij nog wel wat andere klusjes in huis wilde doen na de badkamer. Dat dacht ik toch even niet meer nu haha!
     
  10. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Ja hoop het ook :D:D
    Dat is wel heel fijn s avonds. Dat scheelt weer een beetje.

    Boh nee liever niet meer he. Hier zijn we ook klaar na deze week. Hebben 2 jaar verbouwd dus ben ook echt klaar met die klusjes.
     
    Gandy vindt dit leuk.
  11. Gandy

    Gandy Fanatiek lid

    6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    Hier de verbouwing ook klaar !
    Vandaag de schoonmaakster alles schoon gemaakte, dus alles zo goed als klaar.
    Nog een paar puntjes op de i maar die storen me nog niet echt.
    Vannacht gelukkig weer wat beter geslapen, die gebroken nachten zijn toch wel killing...

    @DCG en @Groen : hoe gaat het nu?
     
    Lin18 en Tijm86 vinden dit leuk.
  12. Tijm86

    Tijm86 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    O heerlijk een schoonmaakster !!

    Gelukkig heb je beter geslapen.

    Ik snurk schijnbaar zo hard nu dat de ramen dicht moeten blijven van mn man :S
     
    Gandy en Lin18 vinden dit leuk.
  13. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat alles klaar is. En super dat alles schoon gemaakt is. Heerlijk!:thumup:

    Fijn dat je goed geslapen hebt, dat scheelt heel veel idd.:)
     
    Gandy vindt dit leuk.
  14. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Oei en dat met dit weer :roflmao:o_O
     
    Tijm86 vindt dit leuk.
  15. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    @Lin18 Dat snap ik dat je na 2 jaar verbouwen er eindelijk klaar mee bent!

    @Gandy Fijn dat je wat beter geslapen hebt! Slapeloze nachten zijn inderdaad echt killing.

    Hebben jullie ook zo'n last van die warmte? Ik kan er echt niet meer tegen joh pfffff. En ik zit gewoon de hele dag binnen zelfs.
     
  16. Tijm86

    Tijm86 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Het viel mee, tot ik net mn dochter op ging halen en erachter kwam hoe warm het is haha. Nu weer even opgesloten binnen. Er komen nog genoeg zonnige dagen aan met minder warm weer gelukkig haha. Goed excuus om waterijsjes mee te eten ;)
     
    Kon 87 en Gandy vinden dit leuk.
  17. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Jeuuujjj blijkbaar was de meting in het ziekenhuis wel heel ambitieus. Nu zit m’n knullie weer beetje wat normaler, P85! Heel blij mee, omzeilen we lekker alle protocollen mee! Gewoon een stevig ventje.

    hier vandaag ook zoveel mogelijk op m’n gat poeh warm!
     
    Kon 87, Lin18, Gandy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Gandy

    Gandy Fanatiek lid

    6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    Die klacht krijg ik ook al, weet hij ook eens wat dat is hahaha
     
    Tijm86 vindt dit leuk.
  19. Gandy

    Gandy Fanatiek lid

    6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    Ja ik vind het buren nu ook te warm, zit lekker binnen
     
  20. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Vanavond een tijdje last gehad van voorweeen. Ik zei het pas na een uur tegen mijn vriend. Dat gezicht van hem :roflmao: Die schrikt zich telkens kapot als ik vertel dat ik krampen voel die telkens om de paar minuten komen. Ik had voor de grap even zo’n weeentimer app aangezet. Die gaf na drie voorweeen aan ‘de bevalling is begonnen. Het is raadzaam om contact op te nemen met het ziekenhuis.’ Toen ik dat zei tegen mijn vriend raakte hij lichtelijk in paniek haha! Maar mijn buik is weer helemaal rustig inmiddels.
     
    Gandy, Tijm86, Lin18 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina