Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LilyB, 10 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveyoga

    Loveyoga Bekend lid

    8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Hier ook vaak onzeker na 2 mk. Ook weer getest met middag urine. Action. En streep kwam eerder dab de controle lijn. En meteen heel donker. Volgens mij nog donkerder dan de controle lijn haha.

    Positief blijven denken.
     
    LilyB en Gandy vinden dit leuk.
  2. Kon 87

    Kon 87 Bekend lid

    28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Ik geloof eigenlijk niet zoveel van dat "groeien van de baarmoeder" (in mijn geval dan). De cellen zijn nu net 2-3 mm groot en mijn baarmoeder is inmiddels al wel een uitgelubberde ballon :roflmao:.

    Maarja. Kan natuurlijk van alles zijn. Probeer een beetje vertrouwen te hebben maar het lukt nog slecht. Beetje meer symptomen zou misschien wel fijn zijn :). Morgen ga ik me aanmelden bij de vk (motie van vertrouwen!).

    Ik zie dat sommigen het al best snel gaan vertellen. Ook aan de oudere kinderen? En ook nog een leuk manier in gedachten?
     
  3. Tijm86

    Tijm86 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    O ben de kinderen wacht ik er nog even mee hoor , die kunnen hun mond niet houden :p geen idee nog hoe we t gaan vertellen aan de kids . Hoorde mn baas vandaag nog tegen een collega zeggen " je bent toch niet zwanger he ?! " Gaat tie niet heel leuk vinden denk ik :D
     
    LilyB vindt dit leuk.
  4. Kon 87

    Kon 87 Bekend lid

    28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Nee. Nooit leuk voor een werkgever. Maarja. Hoort erbij. En het is maar voor een paar maandjes :). Even investeren. En dan kunnen ze nog jááren plezier van je hebben
     
    Tijm86 vindt dit leuk.
  5. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ja dat verdriet had ik ook heel heftig, vooral bij de eerste vmk! Dat heeft eigenlijk maanden impact gehad... 2e keer dat het misging was het verdriet minder maar alsnog bleef er door mijn hoofd malen hoever ik geweest zou zijn...
    Je test van vanavond ziet er prachtig uit! Kruidvat knalt volgens mij minder hard dan predictor dus je hebt de top bereikt! Nu heb jij de eerste mijlpaal ook bereikt en overwonnen :) op naar een mooie echo!
     
    Tijm86 vindt dit leuk.
  6. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    @Pioenne wat een goede uitslag!! Hiermee heb je idd geen test meer nodig ;) nu lekker gaan genieten!!

    @Kon 87 wow!!!! De controlelijn is idd een flinke tuur! Zo heb ik em nog nooit eerder op het forum gezien :eek:
     
    Kon 87 en Pioenne vinden dit leuk.
  7. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ja zo was het bij mijn zoontje ook! 1x getest met zelfs 2 dagen overtijd en direct een knaller van kv2v5! Toen direct een cb digitaal gedaan en verder niets! Geen angst, geen stress, maar “gewoon” zwanger en klaar!
     
  8. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    That’s the spirit!!! Positive vibes :thumup::D
     
  9. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Die baarmoeder groeit harder dan het vruchtje :) en natuurlijk de darmen die ruimte moeten maken. En na die predictor lijkt het me niet dat je je ergens zorgen over hoeft te maken :rolleyes:
    Spannend he om weer aan te melden bij de vk :)

    Wij gaan het ons zoontje bekend maken als 2mrt de echo in het ziekenhuis goed is.
    Hebben om 18:00 een pretecho gepland en nemen hem dan daarmee naartoe met een smoes dat ik buikpijn heb en dat die man een dokter is... dan gaat ie natuurlijk met het apparaat kijken en kan mijn zoontje op het scherm kijken, dan zal de echoscopist het nieuws aan mijn zoontje bekend maken dat hij grote broer wordt :p
    Ik zie in gedachten al hoe hij een gat in de lucht gaat springen aangezien hij al lange tijd een broertje of zusje wilt :oops:
    Zo komisch trouwens, vorige weekend zei mijn zoontje vanuit het niets “mama, moet jij niet onderhand eens een test gaan halen?” Waarop ik antwoordde “nee, hoezo dan?”
    Zegt ie “omdat ik zooooooi graag wil dat jij een baby in je buik hebt!” :|
    *smeltmoment*:rolleyes:
     
    nosilla, es89, Pioenne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Hihi is dat even pech voor de baas :roflmao::roflmao:
     
    Tijm86 vindt dit leuk.
  11. Kon 87

    Kon 87 Bekend lid

    28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Wat super schattig! Misschien wel een van de leukste momenten van deze hele zwangerschap. Moet je man het even filmen voor later ;). Heb je kans om de echoscopist van tevoren in te seinen?

    En misschien een stomme vraag maar stel dat het na de echo alsnog misgaat, zou hij dat wel goed een plekje kunnen geven denk je?
    * we gaan er natuurlijk gewoon van uit dat het goed zit, maar ik zit er voor mn eigen dochter nog over na te denken. .
     
    LilyB vindt dit leuk.
  12. es89

    es89 Bekend lid

    17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    Mn laatste testje:) vandaag 15 DPO.
    Terwijl vanuit de kliniek pas zondag mn officiële testdag is. Maar ik vind t wel prima zo.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    owl, Tijm86, nosilla en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. es89

    es89 Bekend lid

    17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    :thumup::thumup:
    we hebben een dochter van 4 jaar oud. Ik denk dat ik haar (wanneer we het gaan vertellen aan de familie, bij een goede echo) een boekje koop van kleine pluis of bobbi krijgt een broertje ofzoiets. Kan ik het haar op die manier uitleggen en dan kan zij het vertellen aan iedereen:thumup:
     
    LilyB vindt dit leuk.
  14. Pioenne

    Pioenne Bekend lid

    5 mrt 2019
    633
    745
    93
    Vrouw
    Goedemorgen iedereen!
    Laatste werkdag van de week al, leuk het weekend in...
    Ja @es89 die test is wel overduidelijk :)!

    Ben zonet opgestaan en mijn borsten doen ineens een stuk minder zeer, bijna volledig weg de gevoeligheid. Ben vandaag 4w5d. Is dit iets dat gekend is? Ben natuurlijk ineens weer wat ongeruster, was eigenlijk mijn enige duidelijke klacht... Straks toch maar even testen bijhalen :oops:?
     
    LilyB vindt dit leuk.
  15. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    De echoscopist is al op de hoogte dat mijn zoontje van niets weet ;)
    Mijn man gaat idd alles filmen, kan haast niet wachten!

    Mocht het na de echo alsnog misgaan dan zal het uiteraard wel een klap voor hem zijn, maar ik weet zeker dat we daar met zijn 3tjes wel uit zullen komen, maar we blijven positief en wachten eerst de echo van het ziekenhuis af :) mocht er nou een nog niet goed genoeg kloppend hartje te zien zijn blaas ik de pretecho uiteraard af...
     
    Pioenne vindt dit leuk.
  16. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Dat is ook een hele leuke manier! Jouw dochtertje is nog wat jonger en hoe schattig is het dan niet als zij het aan iedereen kan vertellen :rolleyes:

    En een prachtige test!! Ik zou nu idd ook niet meer testen en maandag de kliniek bellen en een echo inplannen :)
     
    es89 vindt dit leuk.
  17. Pioenne

    Pioenne Bekend lid

    5 mrt 2019
    633
    745
    93
    Vrouw
    Ok de gevoeligheid is weer terug, met als cadeau een hintje misselijkheid erbij :rolleyes:
    Goh wat kan ik mezelf onzeker maken...
     
    es89, Tijm86, Gandy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Kwaaltjes komen en gaan deze termijn. Zal vast en zeker weer terugkomen hoor, maar ik snap je onzekerheid zeker wel. Ik zou je niet gek gaan zitten maken met extra testen, kan je onnodig onzekerder maken dan je al bent. Het is moeilijk en zenuwslopend allemaal maar probeer te vertrouwen, op deze termijn hoef je in principe ook nog niet echt overduidelijke symptomen te hebben ;)
     
    es89 en Pioenne vinden dit leuk.
  19. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Oooh wat fijn!! Ik reageerde zojuist op je andere berichtje haha maar jij was toch iets sneller :p
     
  20. Pioenne

    Pioenne Bekend lid

    5 mrt 2019
    633
    745
    93
    Vrouw
    Idd mekaar gekruist :D. Maar dankje!
     
    LilyB vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina