Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LilyB, 10 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Heb je precies juist verwoordt! Idd genieten van elk moment ❤️ Gaat vast goedkomen!
    Ik lees trouwens in je handtekening dat jij ook pcos hebt. Zijn jullie nu op de natuurlijke weg zwanger geworden?
     
    Pioenne vindt dit leuk.
  2. Pioenne

    Pioenne Bekend lid

    5 mrt 2019
    633
    745
    93
    Vrouw
    Inderdaad, vastgesteld eind vorig jaar na een paar wel heeeel lange rondes. Toen via gynaecoloog Duphaston gekregen om toch een bloeding op te wekken en melding om een afspraak te maken bij de fertiliteitskliniek. Ben dan eerst zelf wat gaan onderzoeken en uiteindelijk de kans gegeven aan gluten- en lactosevrij eten en 2/3 maal per week liit (low intensity) krachttraining op youtube. Dan met testjes toch een ei gevonden in een weer iets langere ronde, en voila hier zijn we dan :). Ik wil niet beweren dat dat rare dieet etc. dé oplossing was, maar kwaad zal het ook niet gekund hebben vermoed ik... voelde me er wel goed bij
     
    LilyB vindt dit leuk.
  3. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Wat goed zeg!! Ik denk dat de juiste voeding wel een verbetering kan brengen hoor, je leest vaak dat de “symptomen” van pcos verminderen door bepaalde voeding te vermijden. Ik heb idd ook een dieet geprobeerd (koolhydraatarm) daarmee kreeg ik ook netjes elke maand een menstruatie maar oef wat liep ik op daarvan! Voelde me er lichamelijk wel goed bij maar om elke dag in gewicht aan te komen ging voor mij te ver, dikker worden was echt een no go aangezien ik eigenlijk geen overgewicht had.... na 3mnd ben ik er dus ook mee gestopt, omdat dikker worden ook niet gunstig is voor je cyclus.
     
  4. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    @Eulalia hoe gaat ie daar bij jou??
     
  5. Pioenne

    Pioenne Bekend lid

    5 mrt 2019
    633
    745
    93
    Vrouw
    Oei aankomen door koolhydraatarm? Niet zo wenselijk idd ;)
    Maar via een omweggetje nu tóch lekker zwanger! Had je wel eisprongen van jezelf?
     
    LilyB vindt dit leuk.
  6. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.547
    946
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    ♡ Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020 ♡

    16 oktober
    Groen
    - 30 jaar- 3e kindje

    17 oktober
    DCG - 32 jaar- 2e kindje
    Owl - 27 jaar - 2e kindje

    18 oktober
    Nosilla - 27 jaar - 2e kindje

    19 oktober

    20 oktober
    Loveyoga
    - 32 jaar - 3e kindje
    Sooff - 28 jaar - 2e kindje

    21 oktober

    22 oktober
    Tijm86
    - 33 jaar - 3e kindje

    23 oktober

    24 oktober
    Eulalia - 29 jaar - 4e kindje
    Pioenne - 30 jaar - 1e kindje

    25 oktober

    26 oktober

    27 oktober

    28 oktober

    29 oktober

    30 oktober

    31 oktober




    jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (7)

    Afspraken:
    26 februari - 11:30u eerste echo - Groen
    2 maart - 10:30u eerste echo -DCG
    3 maart - 14:00u eerste echo - Eulalia
    4 maart - intake vk - Loveyoga
    9 maart- eerste echo - Loveyoga
    12 maart - 10:45u eerste echo - Owl
    12 maart - 11:45 eerste echo + intake gyn
     
  7. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.547
    946
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Hallo allemaal! Ik kom ook hier meekletsen :D
     
    Tijm86, LilyB en Pioenne vinden dit leuk.
  8. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Nee dat was idd niet fijn. Na het stoppen met het dieet duurde het steeds 2 tot 3 maanden dat ik weer ongesteld werd dus toen maar besloten om terug naar het ziekenhuis te gaan aangezien wij ons zoontje ook met behulp van hormonen hebben mogen krijgen. Is nog een lange weg geweest want ik kreeg weer clomid maar helaas kreeg ik te maken met een extreem allergische reactie in de 3e ronde waarbij ik over heel mijn lijf constant jeuk kreeg (zonder uitslag oid) maar om er zeker van te zijn moest ik de 4e ronde ook afmaken. Helaas bleek het dus echt aan de clomid te liggen. Daarna zijn we overgestapt op letrozol. Daarmee raakte ik al in de 2e ronde zwanger maar dat ging helaas al snel mis. Na een vmk hanteert het ziekenhuis een verplichte pauzemaand dus we stonden weer stil. Toen een menstruatie op moeten wekken met provera zodat ik weer met letrozol mocht beginnen. In weer de 2e ronde erna zwanger en dat was weer een vmk. Wonder boven wonder herpakte mijn lijf zich in die pauzemaand en kreeg ik een eisprong!! Ik mocht dus weer starten met letrozol op cd3 en gek genoeg weer in de 2e ronde zwanger! Tot nu toe lijkt alles goed te gaan en heb ik mijn mijlpaal van 4w4d bereikt en overwonnen!!
    Het was een lange en moeilijke weg maar deze keer heb ik er alle vertrouwen in :)
     
    Tijm86 en Pioenne vinden dit leuk.
  9. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Welkom hier! Gezellig dat je aansluit en nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap ❤️
    Hoe gaat ie?? Al last van kwaaltjes?
     
  10. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    ♡ Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020 ♡

    16 oktober
    Groen
    - 30 jaar- 3e kindje

    17 oktober
    DCG - 32 jaar- 2e kindje
    Owl - 27 jaar - 2e kindje

    18 oktober
    Nosilla - 27 jaar - 2e kindje

    19 oktober

    20 oktober
    Loveyoga
    - 32 jaar - 3e kindje
    Sooff - 28 jaar - 2e kindje

    21 oktober

    22 oktober
    Tijm86
    - 33 jaar - 3e kindje

    23 oktober

    24 oktober
    Eulalia - 29 jaar - 4e kindje
    Pioenne - 30 jaar - 1e kindje

    25 oktober

    26 oktober

    27 oktober

    28 oktober

    29 oktober

    30 oktober

    31 oktober




    jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (9)

    Afspraken:
    26 februari - 11:30u eerste echo - Groen
    2 maart - 10:30u eerste echo -DCG
    3 maart - 14:00u eerste echo - Eulalia
    4 maart - intake vk - Loveyoga
    9 maart- eerste echo - Loveyoga
    12 maart - 10:45u eerste echo - Owl
    12 maart - 11:45 eerste echo + intake gyn - nosilla
     
  11. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.547
    946
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Dankjewel! Eigenlijk voornamelijk heel moe, zere borsten en veel afscheiding nu ook :o: Vanochtend voor het eerst al kokhalzend boven de wc maar gelukkig bleef het bij alleen kokhalzen :D En jij?
     
    LilyB vindt dit leuk.
  12. Sooff

    Sooff Fanatiek lid

    4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Wat een lange weg zijn jullie al ondergaan zeg! Wat zou het fijn zijn als je straks de echo hebt gehad. Het is jullie eerste kindje ? Hoe voel jij je nu
     
    LilyB vindt dit leuk.
  13. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Hihi klinkt echt zwanger :D
    Idd heel moe, ik val tegenwoordig elke avond op de bank in slaap :oops:
    Ik ben wel elke dag wat misselijk maar gelukkig niet zo erg dat ik moet overgeven ofzo.. en verder pijnlijke borsten en een flink versterkte reuk!
     
    nosilla vindt dit leuk.
  14. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Het was idd een flinke weg, wat me echt op sommige momenten flink tegenviel. Het was vallen en opstaan. Het is onze 2e. We hebben een zoontje van 7 (word 21juni 8)
    Van hem was ik in ronde 4 met clomid zwanger destijds, maar toen waren we al 2jr op de natuurlijke weg aan het proberen.
    Ik kan echt niet wachten tot het 2 maart is! Ben echt zo benieuwd of het hartje klopt...
     
    owl vindt dit leuk.
  15. Sooff

    Sooff Fanatiek lid

    4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Het lijkt me emotioneel ook echt wel zwaar. Super spannend ik hoop dat jullie een mooie echo hebben 2 maart. Wanneer gaan het aan jullie zoontje vertellen? Mijn dochter is net 7 geworden ik kijk er wel naar uit om het naar ( na 12 weken) te vertellen. Eerst wacht ik nog steeds geduldig tot mijn vriend thuis is om het hem te vertellen en ik een afspraak kan maken.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  16. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Wat knap dat je het zolang voor je kan houden! Ik heb er nu al moeite mee om het niet van de daken te schreeuwen...
    Ga je het op een speciale manier doen met je dochter? En je vriend?
    Ik wil het mijn zoontje laten weten na een goede echo 2mrt.
    We hebben de echo om 10:30 in het ziekenhuis en online heb ik een pretecho ingepland om 18:00. We zeggen tegen ons zoontje dan dat we even naar een dokter moeten en dan als we binnen zijn zal het voor hem een complete verassing zijn als hij live de pretecho mag zien!! Ik kijk nu al zo erg uit naar zijn reactie! Leek me wel origineel om hem zo te laten weten dat hij een broertje of zusje krijgt :)
     
  17. Sooff

    Sooff Fanatiek lid

    4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Ja dat is een heel leuk idee, spannend he zo'n reactie je weet het maar nooit met kinderen hoe ze reageren.
    Ik heb een doos merci gehaald waarvan de ( klep waar merci op staat) een hart vorm die heb ik vervangen voor een hervorming papier met tekst voor Valentijn en ook aan de binnen kant eem tekst, was chocolaatjes eruit gehaald en de test er tussen gedaan.
    Hij zei vanmorgen al je wordt gewoon ongesteld zeker? Dus hij gaat er niet van uit. Ergens vind ik dat best sneu maar vind via de telefoon echt not done. Nog even volhouden :| Hij wil extreem graag een 2e en is er misschien nog wel meer mee bezig dan dat ik dat ben dus ben erg benieuwd naar zijn reactie.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  18. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Aah dat is ook een superleuk idee!! Wat zal je vriend verrast zijn!! Idd em nu gewoon even in de waan laten des te groter is de verassing :)

    Ik denk dat mijn zoontje dolblij gaat zijn, bij de 2vmk’s hebben wij hem eigenlijk meteen al betrokken zodra ik positief testte en nadat het misging was hij hier echt verdrietig door, dus vandaar dat we nu echt eerst de echo van het ziekenhuis afwachten. Als die goed is dan s’avonds die pretecho en ik vermoed dat hij een gat in de lucht springt, hij wilt al zo lang een broertje of zusje...
     
  19. Pioenne

    Pioenne Bekend lid

    5 mrt 2019
    633
    745
    93
    Vrouw
    Zo leuk al die ‘klachten/symptomen’ te horen, kan niet wachten op de misselijkheid :roflmao:. Ben wel een buikslaper, wordt nu al moeilijker met de zere borsten. Iemand oplossingen?

    (Ohja nu is het wel écht officieel met een banner he :))
     
    LilyB vindt dit leuk.
  20. Loveyoga

    Loveyoga Bekend lid

    8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Hey iedereen. Ik wilde vanmorgen weer testen. Had predictor gekocht. 2 in 1 doosje. Deden het gewoon beide niet. Ook geen teststreep! Echt karma ofzo. Want ik had al een duidelijke test de dag ervoor.
    Morgen toch weer een action kopen. Wil tot 6 weken af en t9e testen omdat het een keer met 5 weken is mis gegaan.

    Welkom nieuwelingen!

    Wil t eigenlijk op mijn werk vertellen al. Als t misgaat (waar ik niet van uit ga) dan zou ik het toch vertellen. Maar aan andere kant wil ik nog even wachten
     

Deel Deze Pagina