Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LilyB, 10 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Zijn jullie dus lekker druk bezig geweest :)
    Fijn dat jullie al zover zijn!
    Wiegje/kamer is eigenlijk ook nog tijd genoeg, maar vraag me af of er bij bepaalde bedrijven langere levertijd is ivm Corona... babypark zei dat zolang het product op voorraad is het binnen 3 weken thuis bezorgd word...
     
    AnnekedB vindt dit leuk.
  2. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Als de kamer klaar is deel ik hier uiteraard het resultaat :)
    Tja de zonnebank is wel jammer, ik ging regelmatig even eronder... was nu sinds de zwangerschap niet meer geweest aangezien je door de warmte risico op afwijkingen hebt, maar over een tijdje wil ik nog even 1-2x per week een tintje opbouwen en “afscheid nemen” haha.
    Het was altijd mijn vaste relax momentje....

    Het gevoel in mijn borsten is veel veranderd sinds de implantaten, onderkant is gewoon “dood” en de tepels extreem gevoelig. Heel anders dan voor de ingreep. Nu tijdens de zwangerschap ook enorm pijnlijk. Dat zal na de bevalling wel weer afzakken als de stuwing voorbij is en de hormonen weer een beetje stabiel zijn.

    Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!! Een hele mooie foto ❤️
    Een week terug gezet is best veel!! Zou het kunnen kloppen?? Of was je zeker van je ei?
    In elk geval beweegt het beebje lekker en ziet alles er goed uit :)
    Lekker genieten nu!
     
    AnnekedB vindt dit leuk.
  3. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Ja hij wilde al een tijd naar de zolder. Al voordat ik zwanger was. Deze week iedere dag wat opruimen en dan komt het wel goed hihi.

    Dat is waar idd. Ik hoop dat het in de zomer achter de rug is en we gewoon weer kunnen winkelen overal en iets leuks kunnen uitzoeken.
     
    DCG vindt dit leuk.
  4. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Daar hoef je je helemaal niet slecht over te voelen hoor :) zo te horen hebben jullie alles al goed geregeld en is er geen haast bij. Er is nog tijd genoeg meid, komt allemaal wel
     
    AnnekedB vindt dit leuk.
  5. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Nou ideaal toch dat hij zelf al wou :) scheelt alweer een zorg minder dan. Idd stukje bij beetje opruimen, er is nog meer dan genoeg tijd.

    Ja ik hoop ook dat we in de zomer gewoon lekker kunnen shoppen want online is toch anders dan lekker neuzen :)
     
  6. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Geen idee hoe hij erbij kwam hihi. Andere slaapkamer is nu zijn studeerkamer geworden dus oude kamer de babykamer. Hoeven gelukkig niet te verven ofzo. Alleen nieuwe meubels ed. Hebben nog tijd idd. Dus iedere dag iets.

    Ja dat online is niet mijn ding hihi. We zullen zien. :D
     
    DCG vindt dit leuk.
  7. AnnekedB

    AnnekedB Bekend lid

    7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    Ja warmte schijnt indd niet goed te zijn. En wel fijn om een vast relax momentje te hebben, dat wordt zoeken naar wat anders haha. Wel vervelend van je borsten en gel van het dode gevoel, lijkt me heel vreemd. Ik hoop dat de stuwing mee gaat vallen.

    Ik heb geen idee wanneer mijn ei sprong is geweest. Ik heb wel met tests gedaan maar de streepjes bleven even paars en kleurde niet heel fel op. Dus zou best kunnen dat de innesteling rond 1 feb is geweest. Eind januari was mn eisprong alleen de dag weet ik niet. Voor mijn zwangerschap testte ik ook pas heel laat positief. Een week nadat mijn ongesteldheid zou moeten starten dus ik dacht dat ik een verlate menstruatie had, was niet het geval. Ik wist het dus ook niet zeker wanneer ik zwanger was geraakt.
    Ik ben in ieder geval heel blij dat alles er op en er aan zit en dat alles er goed uit zag. Het hartje klopte, de grote hersenen zaten er, armpjes en beentjes dus het zal wel goed zijn denk ik dan.
     
    DCG vindt dit leuk.
  8. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Dan zou het idd dus wel kunnen kloppen dat je wat minder ver bent met die vage ovutesten. Zou me er ook geen zorgen over maken na zo’n mooie echo als vandaag :) lekker die roze wolk op meis :thumup:

    Hihi ja dalijk met 2 kids zal een beetje ontspanning niet verkeerd zijn :roflmao:
    Even kijken waar we ons nu mee kunnen gaan ontspannen :o:
     
    AnnekedB vindt dit leuk.
  9. AnnekedB

    AnnekedB Bekend lid

    7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    Ik snap je heel goed! Ik zal aan je denken morgen ;)

    En je hebt groot gelijk. Onze dochter is ook 14 maanden trouwens ;) en een eigen kamer komt vanzelf toch? Hier komt de babykamer er na 20 weken. Weet wel hoe ik het wil qua muren enzo. Maar goed moet nog veel gebeuren, dus geen stress. En als jullie tweede toch bij jullie op de kamer slaapt is er geen haast bij toch? ;) Lekker rustig aan doen alles op zn tijd
     
    Missannie vindt dit leuk.
  10. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Klopt iets niet met de tagg :p ik word getaggd maar is dus voor @Missannie :)
    Bij deze veel succes morgen meid :thumup:
     
    AnnekedB vindt dit leuk.
  11. AnnekedB

    AnnekedB Bekend lid

    7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    Missannie vindt dit leuk.
  12. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    De echo was goed! :) Zo blij! Het voelt nog steeds behoorlijk onwerkelijk dat er een baby’tje in mijn buik zit. Hij lag eerst lekker rustig en begon toen ineens te bewegen. Zo mooi. Ook het hartje gehoord. Mijn vriend heeft gelukkig alles mee kunnen kijken via FaceTime. Ook iets vooruit gezet, nu uitgerekend op 27 oktober.

    Wel een beetje gek in het ziekenhuis joh. De echo’s zijn verplaatst naar een kleinere locatie van het ziekenhuis, maar het was behoorlijk doods daar. Gelukkig wel snel aan de beurt.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Lin18, miich, Pioenne en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Prachtige echo ❤️
     
  14. Groen

    Groen Actief lid

    12 apr 2013
    427
    387
    63
    Wat fijn @Missannie ! Mooie echo!!

    Leuk @DCG en anderen al bezig met de babykamer! Ben benieuwd naar het eindresultaat!
    Wij doen dit keer geen babykamer, laten voorlopig zoon en dochter in hun eigen kamer. Op zolder hebben we ruimte genoeg maar ons zoontje is bang om daar alleen te zijn, dus dat is voorlopig niet zo handig :) En meisjelief slaapt nog lang niet door, dus dat is ook niet handig haha. Maar prima, straks een cosleeper naast ons bed en commode(ladenkast) op onze kamer en klaar zijn we voorlopig.

    Weet wel al wat de kinderwagen wordt, wij gaan voor de joolz hub. Sowieso joolz fan hier, en de hub is de smalste en meest compacte wagen op t moment. We hebben een vrij smalle hal en wil niet elke keer mn benen breken over de wagen ;)

    Hebben ook de kraamzorg geregeld, als het goed is krijgen we dezelfde vrouw als de vorige keer. Heel goed bevallen dus zou super zijn!
     
    AnnekedB, Gandy en Missannie vinden dit leuk.
  15. Kon 87

    Kon 87 Bekend lid

    28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    @Groen. Wat cool dat je een nieuwe wagen doet met de derde. Maar Jools is natuurlijk niet goedkoop. Heeft je oude wagen het begeven?
    Ik mag in plaats daarvan van mezelf weer een mooie nieuwe doek/drager uitzoeken. Gebruikte die veel meer dan mijn Jools. Benieuwd of dat met een derde nog weer anders gaat zijn. Vond het met de tweede al soms lastiger om steeds een baby aan me geplakt te hebben haha.
     
  16. Loveyoga

    Loveyoga Bekend lid

    8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    @Kon 87 hier ook veel gedragen. 1e pas rond 6 maanden. 2e vanaf het begin. Ik vindt het juist ideaal. Dat je dan even je handen vrij hebt voor huishouden of de andere kinderen. In het begin slaapt de baby of in de box of wagenbak beneden of in de draagzak. Heb een manduca en kokadi flip. En wil nog een marsupi aanschaffen.
     
  17. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Hier ook draagfan! meitai van evolubelle is favoriet. En draagdoek heb er 3 ofzo en een Emeibaby.
    morgenavond termijnecho kijk er echt zo naar uit!! wagen is al echt oud, was al 2e hands bij de 1e. De duwstang is niet eens hoogte verstelbaar. De allereerste bugaboo die er was Haha de bugaboo frog. Maar ga nu ook geen ander meer aanschaffen.
    doe praktisch alles met de bakfiets dus baby is eerst in de draagzak/doek en later in de babyschaal.
     
    Loveyoga vindt dit leuk.
  18. Loveyoga

    Loveyoga Bekend lid

    8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Doek heb ik geprobeerd. Maar hij zakte steeds. Had zelfs een consult gehad. En met borstvoeding vond ik het knopen best veel werk. Dan na uur er weer uit. Weer erin. En zo door.
    Maar het zit wel heel mooi vind ik.

    Heb trouwens ook een water draagzak. Van mini monkey. Vondt dat iDEAL voor bij het strand of zwembad. Zo hoefden we niet naar huis voor slaapjes. Gewoon lekker in de draagzak slapen.
     
    Kon 87 vindt dit leuk.
  19. Loveyoga

    Loveyoga Bekend lid

    8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Haha iDEAL moet ideaal zijn
     
  20. Groen

    Groen Actief lid

    12 apr 2013
    427
    387
    63
    @kon87 neehoor lang niet begeven, hadden we na de tweede verkocht :) Marktplaats is mn grote vriend, verkoop zo goed als alles met meer winst dan wat ik er (tweedehands) voor betaal haha.

    Hier ook dragen trouwens, moet wel met huilbabys. De tweede wilde helemaal niet in de wagen, tot een jaar ofzo. Dat sloopte me op een gegeven moment wel, vooral als het bloedverzengend heet is en je met een draagzak op je geplakt zit (zweten!). Dus ik hoop dat het dit keer meer een combi is van zowel dragen als ook lekker met de wagen kunnen wandelen. Fingers crossed.
    Manduca heb ik nog, voor de eerste maanden wil ik er nog een andere bij.
     

Deel Deze Pagina