Uitgerekend 16 tot en met 30 september 2019 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sleepy85, 27 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn kindje

    Mijn kindje Actief lid

    21 jan 2013
    227
    162
    43
    Vrouw
    Huishoudelijk Medewerkster en Administratief medew
    Almere
    Hoi dames,

    Hier kleine update. Bij ons is de baby kamer zo goedxals af. Nog even een rolgordijjntje ophangen achter het gewone gordijn en kleertjes wassen. Dan alles klaar. Bed opmaken ook nog maar zolang het kan luchten.. heeft 3 jaar op zolder gestaan.

    We zijn vrijdag op vakantie gegaan. Zitten op vakantiepark bij de efteling. We hebben speciaal omdat we hier zitten een week een jaarkaart gehaald voor de efteling.

    30 augustus controle bij de vk. Dan gaan ze controleren hoe het ermee staat. Ze gaan dan controleren of mijn baarmoedermond al 'week' is om in de week er na ergens ingeleid te kunnen worden.

    Nu heb heb ik alleen het idee dat ik een half uur geleden(rond half 8) mijn slijmprop ben verloren. Als je gaat googlen op slijmprop en afbeeldingen kijktczie je precies wat ik denk gezien te hebben in de wc bij het plassen. Leek ook net of ik een 'plopje' voelde na het plassen. Dus lig op de bank op mijn linkerzij. Heb beetje menstruatie achtig gevoel. En dan bedoel ik het 'natte vieze gevoel'. Maar ik ben droog. En hele lichte krampen. Ben nu 35+1. Ik hoop niet dat ze nu al komt en dat dit gevoel weer afzakt.
     
    Nonaches en Raggy81 vinden dit leuk.
  2. rm2015

    rm2015 Actief lid

    13 jul 2015
    119
    144
    43
    NULL
    NULL
    Dit herken ik ook heel erg ene kant ben ik blij maar het maakt me ook verdrietig dat ik ons mannetje thuis achter moet laten en dat een paar dagen..
     
    Wensbabies vindt dit leuk.
  3. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    ohjee @Mijn kindje... ik hoop dat het niet doorzet. Slijmprop kan je verliezen en die 'groeit' zo weer aan. Hopelijk blijft ze nog even bij je, nog even wat spekkies kweken. En kunnen jullie genieten van de vakantie en de efteling kaart!

    Ik had dit weekend mijn weekend alleen met de meiden, man was naar Italie voor een bruiloft. Hij komt over een uur ongeveer weer thuis en de baby is nog aan boord, dus dit spannende weekend is voorbij :). Was vandaag naar Paw Patrol in Groningen (1,5 heen en terug). Aangezien mijn man dus ivm bruiloft niet meeging had ik een kaart over en ging er een vriendje mee van mijn oudste dochter. Kon ik gelijk ff oefenen met 3 kinderen. Het is allemaal harstikke goed gegaan. Kinderen waren super blij en de show was te gek. Daarna langs de McDonalds, vonden ze ook heel leuk. Daar gaan we dus ook echt nooit heen haha en het zal ook wel weer even duren. Wel mooi altijd dat als je je er op instelt je toch meer kan dan je denkt.

    Nu nog 4 dagen werken en dan verlof, echt aftellen :).

    Mijn schoonmoeder is het ledikantje, kast en commode nu aan het beitsen. Had toch wel wat gebruikssporen zo na 2 kinderen. De zolderverdieping staat nog in de steigers, maar als de baby nu zou komen kan dat prima. Alle kleertjes etc zijn gewassen, alles is aanwezig en co sleeper staat naast ons bed. Woensdag komen de klossen voor het bed. Ik ben dus vrij zen en dat is wel heel fijn. Geboortekaartje is ook klaar.

    Wel grappig trouwens er zijn onlangs 2 vriendinnen geweest die over de naam begonnen en beiden zeiden precies de naam die we gaan geven. Blijkbaar zijn wij heel voorspelbaar deze keer, terwijl vorige keren echt niemand ook maar in de buurt kwam haha. Fijne avond meiden!
     
  4. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Oh Oh jee wat spannend! Mocht ze komen is er niets aan te doen en moet de natuur zijn gang gaan (zoals mijn het zegt :roflmao:) maar hopelijk voor jou blijft ze toch nog een paar weken zitten.

    Hier rommelt het de laatste 4-5 dagen. Veel krampen ('s nachts) en harde buiken. Als ik op een stoel zit dan voel ik hem hoog (precies alsof hij met zijn billen tegen mijn buikwand zit) en lijkt het alsof hij uit mijn buik gaat scheuren van de druk. Dus harde buiken en uuuuren wakkerliggen. Dit wordt nog een lange rit naar 22 september op die manier.

    @USAbaby wat een opluchting! Ik was nog aan het denken dat het echt typisch zou zijn dat de kleine er komt als je man weg is. Gelukkig alles ok.
     
    USAbaby vindt dit leuk.
  5. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    @USAbaby leuk! Even oefenen met 3 kids.. Hihi en fijn dat mannetje weer terug is!

    @Mijn kindje spannend! Slijmprop kan idd weer aangroeien zegt nog niks. Gelukkig Hopelijk blijft ukkie nog even zitten.

    @Emotions balen dat het al zo rommelt... Dan duurt het idd nog wel even...

    Hier weinig gerommel, alleen wat harde buiken als ik teveel gedaan heb. Wel mega drukke baby haha. Ze blijft erg hoog liggen dus denk dat ze dat fijn vind ofzo... :rolleyes:
    Hier ook alles klaar, laatste dingen nog even in tas doen voor geval dat 't nodig is.

    Vandaag start de ochtend spits... Kindjes weer naar school! Is echt omgevlogen die 6 weken :oops:
     
  6. Wensbabies

    Wensbabies Actief lid

    2 jan 2019
    131
    363
    63
    Vrouw

    Helaas zal het bij ons niet een paar dagen zijn maar eerder 4 weken:(
     
  7. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Mogen ze wel op bezoek komen ?
    Ik heb veel respect voor je. Het wordt heel wat straks allemaal maar het komt vast goed. En vaak missen wij kids nog meer dan zij ons :rolleyes:als ik dan vraag hoe het met de kleine is, dan is ze druk aan het spelen.
     
  8. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Even goed rust pakken! Als het komt dan komt het maar hopelijk blijft het nog even zoals het is.
    Kun/kon je nog btje uit de voeten in de Efteling?
    Hoe is het daar nu qua wespen ? Ik wil ergens nog gaan maar twijfel vanwege prijs en mijn niet lekker zijn en wespen.
     
  9. Wensbabies

    Wensbabies Actief lid

    2 jan 2019
    131
    363
    63
    Vrouw
    Ja ik moet het toch los gaan laten. Ik heb hele schema’s opgesteld voor de mensen die ze op gaan vangen. Wel denk ik dat het ook best lastig voor de meiden word. Die zijn toch al ruim 10 en 8 jaar. Maar ik moet maar vertrouwen hebben.

     
  10. Wensbabies

    Wensbabies Actief lid

    2 jan 2019
    131
    363
    63
    Vrouw

    Wat spannend! Hopelijk heeft het nog niet doorgezet. Hoe is het nu met je?
     
  11. Nonaches

    Nonaches Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Mijn mijn eerste was het begonnen met slijmprop. Hopelijk is het niet doorgezet. Ben benieuwd hoe met je gaat!
     
  12. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    @Wensbabies: ik kan mij voorstellen dat het echt een pittig vooruitzicht is. Je gaat straks waarschijnlijk echt in de overlevingsstand en doet alles wat goed is voor de baby net als de rest vh gezin.

    @Mijn kindje: wel spannend inmiddels idd. Hoop dat alles rustig is nog.

    Ik ben lekker vrij vandaag, ga naar Schiphol een vriendin met gezin ophalen die een jaar in Vancouver hebben gewoond. Meiden hebben er zin in. Fijne dag allemaal!
     
    Nonaches vindt dit leuk.
  13. Mijn kindje

    Mijn kindje Actief lid

    21 jan 2013
    227
    162
    43
    Vrouw
    Huishoudelijk Medewerkster en Administratief medew
    Almere
    Hoi hoi, ja gaat goed. Alles is nog vrij rustig. Ze zit er nog in. Wel met de dag meer kramp nu. Gister 5.5 uur gelopen/doorgebracht in de efteling. Alles klaarliggend in de auto mocht het gebeuren. Maar zoals het er nu voor staat gaat het nog goed. Op het einde van de dag wel last van mijn bekken.

    @Raggy81 ja er zijn wespen. En ze zijn irritant, maar niet overheersend.
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  14. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Bij eerste braken bij mij vliezen na 20 min weeën en na 6 uur geboren ze lag niet goed voor uitgang anders was nog sneller geweest hopen dat nu weer zo vlot gaat
     
  15. Wensbabies

    Wensbabies Actief lid

    2 jan 2019
    131
    363
    63
    Vrouw
    Hey dames hebben jullie ook ineens het gevoel dat je tijd uit moet zitten? Ik voel me de laatste dagen best moe en ben er wel klaar mee.
     
  16. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    @Angelmom1: hier ook razend snelle babies haha. Nr 1 5 uur, nr 2 2 uur. Hoop dat de verloskundige en man deze keer op tijd zijn haha

    @Wensbabies: ik heb dan nog niet maar komt denk ik ook omdat ik nog werk en alle dagen nog druk/ onderweg ben. Straks als alles klaar is en de tijd rijp is zal ik dat wel krijgen. Bij nr 1 liep ik over en had ik op een gegeven moment idd wel zoiets van... nou laat maar komen hoor. Al die appjes van vriendinnen ook enzo. Nr 2 kwam 3 weken eerder dan haar zus dus toen was ik overrompeld en nog helemaal niet klaar met zwanger zijn :). Hou je taai in ieder geval!
     
    Angelmom1 vindt dit leuk.
  17. Wensbabies

    Wensbabies Actief lid

    2 jan 2019
    131
    363
    63
    Vrouw
     
  18. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Ik ben benieuwd wanneer deze zich aandient... Ging steeds later bevallen...
    Ik ben er lichamelijk langzaam aan wel klaar mee, komen steeds meer dingetjes bij. Geestelijk nog zo onwerkelijk dat ze er met paar weekjes gewoon is.

    Bevallen ging hier snel... Laat te 2 waren er binnen 2 uur, dus de verwachting is dat snel gaat. Morgen weer echo en gyn. Gister 't idee dat ze gedraaid is, hik ineens onderin boven schaambeen ipv onder ribben... Fingers crossed dus... Dan mag ik terug naar vk, als 't goed is.
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  19. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Oh ik hoop het zo voor je!!!
     
    Sleepy85 en Raggy81 vinden dit leuk.
  20. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ja. En zeker nu lig ik op bed na eten met snoeiharde buik en krap in mn rug.
    Dit had ik ook bij mn dochter.... Dus wellicht wordt hij ook gewoon volgende week wel geboren. # hope so
     

Deel Deze Pagina