Uitgerekend 16 tot en met 30 september 2019 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sleepy85, 27 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Hoop met je mee!
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  2. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Morgen laatste werkdag van 2019
     
    RobinBird, Nonaches, Raggy81 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Yeah!!! Hoe voelt het? Kan je het rustig achterlaten?
     
  4. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Vanmiddag echo gehad, kleine dame ligt laag, hoofdje wel beneden maar helaas dwarsligging. Een instabiele ligging dus helaas. Ze groeit wel goed, weegt nu ruim 3000 gram.
    De Echoscopist twijfelde over de ligging van placenta, helaas blijkte deze te laag te liggen. Ligt er 15 mm vanaf moet min 20 mm zijn. Met 31 wkn lag die er wel 25mm vanaf dus dit zag ik even niet aankomen. Flinke domper. Heeft zelfs nog een gyn meegekeken, ook die twijfelde...

    Bij gyn is 't nog onduidelijk, ene zegt als ie telaag blijft liggen geef haar 4 weken nog te groeien en beslis dan.. In 't gunstigste geval duwt het koppie placenta aan te kant en kan ik gewoon bevallen, maar is ook grote kans dat ie ervoor schiet en spoed ks word.
    Andere gyn zegt als 't zo laag is word het geplande ks... Dus tja nog flink wat onzekerheid hier... Volgende week opnieuw echo en gyn controle, voor nu afwachten dus maar...
     
  5. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Wat rot die onzekerheid; en al helemaal zo laat nog. Hopelijk komt het goed; maar als ze twijfelen zullen ze niet zo lang meer afwachten met plannen van een ks, vrees ik. Want spontaan beginnen van bevalling wil je helemaal niet als de placenta echt in de weg ligt.
    Wat een domper zeg! Maargoed. Als jij en t kindje straks maar gewoon gezond en blij zijn.
     
  6. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou dames!! Net bijgelezen; maar niet echt puf om op iedereen te reageren.
    Ik kreeg weer eens geen meldingen van hier en de laatste keer dat ik keek was t zo stil - ik dacht dat er gewoon niks geschreven was :|:oops:

    Spannend dat we nu bij de eindstreep komen. Vanaf nu ”mogen” er gewoon babytjes gaan komen!
    Ben benieuwd wie de eerste gaat zijn na @Nonaches!
     
  7. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Welke regio kwam je ook alweer uit ?
    Misschien kun je bij bovenmaas prenataal een 2nd opinion nog laten doen qua echo ? Puur voor jezelf ?
     
  8. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    na deze week weer normasl ritme. Vakantie om. Vriend werken en bonuskind naar school.
    Maar het blijft allemaal nog steeds k...
    Ik pieker momenteel meer dan me lief is. Ben geen leuk en vrolijk persoon meer en voel me down.
    Morgen zwangerschapsshoot... En daar maar blij doen ?
    Ik merk dat door het gerommel bij vk en kraamzorg ik onzeker ben over de bevalling.
    Ik pieker over hoe het moet gaan als hij straks geboren is. Hoe doe ik dat qua aandacht naar mn dochtertje.. Mn alles !
    Wat als ook deze een huilbaby wordt..
    And so on... Getracht vanavond erover mn hart te luchten. Maar ipv opluchting en steun, wordt het weer afgekapt met een boze reactie. Ik lig wakker.. Hij slaapt en dus gewoon n mega eenzaam gevoel.
    Het forum lezen helpt dan ook vaak niet als ik her en der lees hoe lief, bezorgd en betrokken sommige mannen zijn.

    Sorry dames voor deze klaagzang maar ik weet gewoon niet meer met wie ik mn piekergedachten moet delen...
     
  9. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Heerlijk. Heb ik van werk al gehad.. Maar heb nog 4 klanten voor mezelf staan.
    Blij als dat ook klaar is.
     
  10. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Oja.. Iemand nog tips voor een sport / voedings bh beneden 25 euro ?
     
  11. Cil88

    Cil88 Niet meer actief

    Vervelend om te lezen @Raggy81 kan alleen maar zoals eerder aangegeven zeggen. Zoek op tijd hulp.

    Qua BH misschien bij de zeeman.

    @Sleepy85 nog spannende periode dus.

    Hier is datum van inleiding naar voren geschoven vanwege de galzouten. Over max een week hebben wij een baby in huis. Zo gek.
     
  12. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Zuiden van 't land... Tja Echoscopist twijfelde en die haalde gyn en die keek ook mee. We zullen moeten afwachten.
    Zou iig de instabiele ligging verklaren.
     
  13. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Bij otrium sale miss. Ik heb voedingsbeha van noppies voor 7,5 per stuk gekocht
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  14. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Spannend! Lijkt me idd gek, maar ook iets om naar uit te kijken!
     
  15. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    @Raggy81: ik kan idd ook alleen maar aanraden echt hulp te zoeken om erger te voorkomen. Sterkte.
    Voedingssportbh heb ik via H&M, handig ding en dacht iets van €20. Gebruik ik s nachts. Verder heb ik voor straks nog echt goede maar heb ook geen kleine cup dus wel noodzaak ook.

    @cill88: wat spannend maar ook leuk! Zo een gek idee!

    @Sleepy85: wat balen zeg! Hopelijk volgend week “beter” nieuws, maar je moet er idd wel beetje rekening mee gaan houden dat het anders gaat lopen dan gehoopt :(

    @Poolvos: hoe gaat het qua gezondheid nu? Beetje opgekrabbeld?

    Vandaag over 2 weken kwam onze jongste. Wel gek idee! Nog 2 dagen werken voor mij, gaat gelukkig nog prima dus nog even gas geven. Maandag en dinsdag gaan de meiden naar school/ opvang, vraag mij nu echt nog af wat ik dan moet gaan doen haha. Eigenlijk is alles wel klaar. Denk maar traktaties school voorbereiden ofzo
     
  16. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Het gaat steeds beter ja! Eerst nog erg moe en veel geslapen - nu nog maar af en toe een dutje.
    Heerlijk dat je verlof straks begint! Maandag en dinsdag lekker genieten van je rust :D je hoeft toch niet altijd wat te doen? Wel mega fijn dat je gewoon het gevoel hebt dat alles klaar is. Ik ben nog steeds amper begonnen voor mijn gevoel - maar tegelijkertijd kan ik ook niet echt iets bedenken dat nog moet. Typisch he? :)
     
  17. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Wat fijn om te horen! Dan ben je straks wel weer op kracht als de kleine zich aandient.

    Haha ja ik heb dat ook hoor. We zijn nog aan het verbouwen maar daar kan ik niet zoveel aan bijdragen. Verder kan ik heel slecht stilzitten dus zal vast wat verzinnen voor maandag/dinsdag. Ik ben altijd heel onrustig, soms een fijne eigenschap maar soms heel irritant (vooral als je net bevallen bent..). Maar komt vast weer goed.
     
  18. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Oh wat spannend ! En leuk ook. Maar niet om de reden uiteraard.... Alvast suc6 voor de bevalling :)
     
  19. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Hebben ze een website ? Net gekeken. Ik vind wel "een" otrium site maar kan daar niet zoeken ?o_O:oops:
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  20. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik herken dat wel. Zeker nu ik veel in bed heb gelegen. Maar ik zou ‘t wel weten hoor. :D
    Ik ga komende week lekker een ochtendje shoppen. Aansluitend lunch, lekkere cappuccino. ;)
     

Deel Deze Pagina