Uitgerekend 16 tot en met 30 september 2019 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sleepy85, 27 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Jep... Sinds vanochtend
     
  2. Mijn kindje

    Mijn kindje Actief lid

    21 jan 2013
    227
    162
    43
    Vrouw
    Huishoudelijk Medewerkster en Administratief medew
    Almere
    SInds gister steeds last van mijn onderrug en hele pijnlijke steken van binnen. Samen met pijnlijk gevoel na het plassen als ik weer moet gaat staan enzo. Vandaag voor controle geweest in het zkh. Ctg gehad, echo en inwendig onderzoek naar bmm. Alles is goed. Pijn komt door het aanpassen van mijn bekken. Ik heb een vrij lage baarmoederhals en daardoor kon ze er niet goed bij maar ze zei dat ik nu ongeveer 1cm onsluiting heb en mijn bmm al aan het verweken is. Mijn vruchtwater was iets meer geworden.

    Maar.... de datum van inleiden staat nu vast.... met 38+1 krijg ik een ballon en 38+2 worden mijn vliezen gebroken als alles meezit. Nog 1.5 week te gaan dus. Nog 10 nachten spannend!!
     
    Asley, Nonaches, Daiss8 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Heel spannend!! Aftellen
     
  4. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met de eerste baby's
     
    Nonaches en Raggy81 vinden dit leuk.
  5. rm2015

    rm2015 Actief lid

    13 jul 2015
    119
    144
    43
    NULL
    NULL
    Spannend! Nog even genieten van het getrappel in je buik!
     
  6. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Wellicht ben je alles nog wel voor als je nu al 1 cm ontsluiting hebt...
     
  7. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Hier blij dat t avond is... Mn dochter op bed. Ik ben kapot. Kan amper lopen en ze is echt een draak momenteel. 1 jaar en 9 mnd en dreinen, gillen, dingen doen die niet mogen, gooien met dingen, de hond willen meppen wat uiteraard niet mag en daar ook geen kans voor is.. Maar volledig tegen de krib in met alles. Ben dus echt uitgewrongen... # is dit een fase ?
     
  8. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Ik heb nooit zo gehad met mijn dochter tuurlijk wel eens dwars met geen draak ze probeer op negatieve manier jou aandacht te trekken misschien wat positieve aandacht geven door wat leuks te doen samen.
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  9. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ja ik probeer veel te negeren (behalve wat echt niet door de beugel kan) en voor wat nog lukt leuke dingen te doen. Maar ik hou ook niks meer vol. Blokje lopen met de hond is al teveel :(
     
  10. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Vervelend @Raggy81 denk dat ze grenzen aan 't opzoeken is. Kan een fase zijn, heeft door dat mama niet meer alles kan... Hopelijk nu beetje rust.

    Hier vanavond even naar openingsfeest van school geweest, leuk maar erg druk. Nu veel last van bekken en druk onderkant... Dus maar lekker rust... Gek idee dat mijn meisje vanaf morgen gewoon 'mag' komen... Kijk er naar uit haar in mijn armen te hebben al verwacht ik haar voorlopig nog niet.. Hihi
     
    Daiss8, USAbaby, Raggy81 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Cil88

    Cil88 Niet meer actief

    Met de baby gaat het goed. Ze is wel geprikt op haar gele kleur vandaag. Maar alles was gelukkig goed. Hopelijk gaat ze ook wat meer drinken.
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  12. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Onze jongste is ook een draakje de afgelopen twee dagen. Hele tijd jengelen en bij mij willen zijn. Van de ene kant heel lief, ze weet en voelt dat haar jongste positie in het gezin gaat vervallen denk ik maar van de andere moet ik heel consequent zijn want anders bepaalt zij de dag nog. Vanmiddag had de oudste een vriendinnetje mee naar huis en hebben ze gelukkig zoet met zijn 3en gespeeld. Verademing :).

    Ben al een uur wakker met buikpijn en harde buiken. Ik dacht even... het zal toch niet? Maar het wordt nu weer rustig.

    Trusten ❤️
     
    RobinBird en Raggy81 vinden dit leuk.
  13. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Yeahhh mijlpaal!! Mijn kleine eigenwijsje mag haar gezichtje laten zien ❤️ ben zo benieuwd

    Nog max 5 weken
     
    RobinBird, Raggy81, Cil88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Ik dacht gisteren eventjes dat het prijs was. Rugpijnsteken met wat tijd tussen, al dagen dunnere ontlasting, veel krampen in onderbuik, lastig slapen daardoor. Maar sinds deze ochtend niets meer van te merken.. deze jongen komt gewoon mooi op tijd eind september. Daar kijk ik nu naar uit. Hopelijk wel nog september baby, vind dat zo'n mooie maand. :oops:
     
    RobinBird, Raggy81, Sleepy85 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Spannend! Gelukkig is 't bijna september :cool:
     
  16. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    aah @Emotions ik herken het. Zo irritant. Ik werd wakker met buikpijn vannacht en moet ook nr 2 doen. Dat gebeurt echt nooit en toen voor 2 uur regelmatige harde buiken. Daarna ben ik naar beneden gegaan, even kopje thee gedronken en afleiding gezocht. Toen zakte het af. Ik dacht ook serieus even dat het zover was.

    Was daardoor natuurlijk kapot vanmorgen. Gelukkig heeft mijn moeder de meiden vanmiddag even opgehaald en heb ik 2 uur bijgeslapen.

    Buiten was sporadische harde buiken en en die pijnlijke zenuwsteken naar mijn bovenbenen omdat ze ingedaald is helemaal niks meer.

    Hopelijk blijft het rustig vannacht, want wil echt maandag (37 weken) wel halen zodat we neit naar het ziekenhuis hoeven.

    Moet we zeggen dat ik vandaag nadat ik had geslapen als een malle allemaal klusjes heb gedaan, je zal zomaar zien dat het vannacht wel begint.

    Ik vind het trouwens ook zo lastig omdat ik bij de eerste rugweeen had en het was voor mij meteen duidelijk dat ik weeen had en dat het zover was. Bij nummer 2 had ik buikweeen en had ik voor mij gevoel het eerste uur gewoon wat buikpijn, een uur later was ze er. Ik wil dus nu wel op tijd zijn, maar het is lastig te herkennen.

    Succes allemaal weer vannacht, hopelijk lekker rustig. Morgen wordt al wel pittig genoeg met de voorspelde hitte
     
  17. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Het begint steeds meer 't rommelen overal... Zo benieuwd wie de volgende is.

    Hier ook wat meer gerommel, maarja zegt nog niks. Vandaag nog wat nesteldrang en nu maar beetje hangen op de bank/bed etc.

    Warmte is hier ook flink aanwezig, blegh. Blij dat vanaf morgen veel minder is...
     
  18. Nonaches

    Nonaches Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hier gaat het goed. We werken naar moment toe dat ze naar huis mogen.

    Overmorgen zijn ze gewoon al een maand oud
     
    RobinBird, Sleepy85, Cil88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Hier rustig. Maar kan met de dag minder.
    Lig feitelijk de hele dag.
    Hij is iig later dan zn zus.. Want die was precies op deze dag geboren... 2.5 week te vroeg en terug tellen vanaf uitgerekend nu is dat dus vandaag.

    Van mij had t wel gemogen maarja. So be it. Kindlief op bed. Vandaag veel klusjes (laten) doen. Stukje behang vervangen, opruimen etc
    Morgen maar weer verder.
     
    Sleepy85 en USAbaby vinden dit leuk.
  20. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier ook nesteldrang dagje gehad extra ikngeslagen m et boodschappen doen schoonmaak drang.
    Gevolg is hardebuiken, ik heb het gevoel dat hij bijna komt dochter vannacht uit logeren bij pake en beppe dus wie weet zet het gerommel door
     
    Sleepy85, USAbaby en Poolvos vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina