Uitgerekend 16 tot en met 30 september 2019 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sleepy85, 27 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Podex

    Podex Fanatiek lid

    5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Nee exact hetzelfde als het oude model. En wel fijn aangezien we m best een tijd willen gebruiken. Moet geen ini mini formaat zijn haha
     
    Nonaches vindt dit leuk.
  2. xxBloesem

    xxBloesem Bekend lid

    1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Bedoel je de triptrap? Hier hebben we er 2 maar kopen er nog 1 bij, zo fijn!!
     
    Nonaches en Monet vinden dit leuk.
  3. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Moest heel wat terug lezen ben woensdag bij libellebeurs geweest super leuk wel kappot eind van de dag donderdag ook ff weg geweest en vrijdag en zaterdag is vriend bezig met verfen en ben ik heledag in de weer met onze dochter vandaag heerlijk ontspannen op water met ons bootje eerste keer weer in 4 jaar sinds dochter er is nog niet weer wezen varen ze vond het geweldig

    Denk dat ik ook trip trap koop ben aan kijken voor 2de hands stoel. Maar nog niet naar wens in de buurt.

    Naam hier nog steeds een dingetje

    Verder veel drukte ivm kozijnen zitten er midden in nu. Daarom weinig reactie kost veel energie
     
    Poolvos, Sleepy85, RobinBird en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Klopt. Las het net. Was ook op zoek maar doe het nu toch maar niet na lezen van consumentenbond.
     
  5. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Zo he wat een nacht! Veel te warm en ook
    Nog eens flinke niet ook weer...

    Om 8.15 moet ik me nuchter melden in t ziekenhuis... normaal in ochtend geen honger en nu natuurlijk mega honger :eek: fijn joh! Blegh haha
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  6. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Hier een gewoon wiegje op slaapkamer, wilde co sleeper maar past niet aan mijn bed ivm boxspring... uit ervaring weet ik dat kleine toch meer bij mij slaapt :rolleyes: dat deden de andere ook. Uiteindelijk over dag wel in t wiegje.

    Triptrap nooit gehad maar idd een goede degelijke stoel. Ben nog in dubio hem nu wel of niet aan te schaffen.
     
  7. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Succes vandaag!

    Ik moet nog 2 dagen werken en ga woensdag met 2 vriendinnen op bezoek bij een vriendin die een jaar in Vancouver woont. Zin in! Gelukkig voel ik mij nog goed want we hebben een behoorlijk drukke én actieve vakantie gepland. Al zal het feit dat de meiden/ dochters niet mee zijn ook veel rust geven maar tegelijkertijd ga ik ze zó missen
     
    Sleepy85 en Maarr vinden dit leuk.
  8. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Bah vieze drankje is op... Echt vies, zeker op nuchtere maag. Zijn met 4 zwangere, mogen nu uurtje wachten in 't geboortecentrum, dan nog keer prikken... Dan weer uur wachten en weer prikken... Pfffff. Iig staat hier een bank ipv die plastic stoeltjes bij 't prik stukje...
     
  9. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Ik heb de wieg nog waar ik zelf in gelegen heb heeft me moeder opgeknapt voor me dochter heeft er 6 maand in gelegen hopelijk nu weer zo lang bij me op de kamer ideaal met nacht/ochtend voeding
     
    USAbaby vindt dit leuk.
  10. PinkGlitter

    PinkGlitter Actief lid

    30 mrt 2019
    144
    205
    43
    Vrouw
    Hopelijk heb je een goede uitslag gekregen!

    Dames die al meerdere kindjes hebben, hoe vonden jullie de overgang van 1 naar 2 kinderen? Ik maak me er soms best zorgen over, geen idee hoe ik het moet gaan combineren. Ben bang dat ik, vooral in het begin, mijn zoontje te weinig tijd en aandacht kan geven. Ik heb mijn zoontje geprobeerd te dragen in zo’n draag zak maar vond er niets aan, vraag me af of dat met een 2e erbij misschien wel handiger gaat zijn. Ga nu opeens allemaal beren op de weg zien, kijk zo uit naar de komst van zijn zusje maar vind het ook gigantisch spannend en zie ook weer ontzettend op tegen de slapeloze nachten etc.
     
  11. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    @PinkGlitter nog geen uitslag, hopelijk vanmiddag bij vk controle wel.

    Voel me zo naar jakkes. Kleine meisje is lekker druk en ik moe en misselijk. Ff uurtje liggen en dan om 4 uur vk.
     
  12. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ja die zorgen heb ik ook wel. Vooral omdat er mega fijn ritme is nu. Zeker met slapen wat 1e jaar ronduit hell was.
     
  13. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Helaas... Suikertest was niet goed. Morgen poli bellen voor afspraak. Vk denkt dat ik het wel onder controle krijg met dieet, dan kan ik onder hun controle blijven. Bah wat een tegenvaller!
     
  14. Cil88

    Cil88 Niet meer actief

    Niet fijn, ik mag na de vakantie ook alweer naar het ziekenhuis. Controle bij de gyn.
     
  15. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Wij hebben ook de next2me en ook van plan om eerste halfjaar weer te gebruiken.
    Maar dat plaatje is toch de chicco?
     
    Podex vindt dit leuk.
  16. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hoezo niet? Wij hadden m ook aan de boxspring :)
     
  17. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Omdat er matras op komt en dan 84 cm hoog is, dus geen idee of 't dan nog te doen is.
     
  18. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Super balen! Hopelijk valt t toch mee. Als je nu al gezond eet, is het geen drastische verandering ofzo. Maargoed, nog steeds super kak dat je daar nu ook over na moet gaan denken. Ik hou m’n hart vast voor de suikertest. Maar doen ze hier pas week 28. Tot die tijd kan ik tenminste nog ijsjes eten zonder zorgen :roflmao:
     
  19. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik kan wel eens meten als je wilt, maar ons bed is ook echt hoog. Ging prima. Die cosleeper had echt veel hoogte-standen :)
     
  20. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Ja we zullen zien, valt even flink tegen door de misselijkheid kan ik al nauwelijks eten.. Ga zo wel ijsje halen... Comfort food :p en morgen bellen. Laat het wel over me heen komen meer kan toch niet doen.
     
    Poolvos vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina