UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daantje17, 19 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Bedankt! Ik ga het hier voorleggen aan vk...
    hier hetzelfde met baarmoeder, lig ook al rond de 30-32 weken....
    Daardoor veel last van ribben, want hij trapt er hier al tegen...

    Over paar maandjes zijn we alles weer vergeten ;)
    Wat naar dat ze je niet kunnen helpen met je bekken klachten...
     
  2. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Heb je niet een soortgelijk kaartje bij kaartje2go die past zo de kleur aan zonder kosten.

    Wij hebben namelijk drie dezelfde kaartjes maar allemaal andere kleur en tekst natuurlijk :)
    Blauw, roze, paars/lila, en de ze wordt groen denk ik.
     
  3. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ja he, krijg je echt zon “alien” gevoel bij. :eek:
     
  4. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ah wat klote voor je!! Dan ben je echt aan het aftellen.. heel frustrerend!! Sterkte Meis!
     
  5. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Hier mega ziek.. precies in de week dat ik voor tentamens moet leren. Heb een virus van mijn dochter overgenomen. Ze weten niet wat het is.. ja nu wel dat het besmettelijk is.
    Hoge koorts, allemaal aften en ontstekingen in mijn mond, hoofdpijn, etc.
    Slik al vanaf zondag paracetamol :(

    Kan dus ook niet eten.. heb wel verdovende gel maar heb gewoon geen eetlust. Dus prop een klein beetje naar binnen.. nu 1,7 kilo aangekomen.
     
  6. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Aftellen is voor mij wel beetje begonnen.. over 15 weken is hij er ❤️
    Na vakantie nog 8,5 week werken.. heel gek idee.
     
  7. Annigje1

    Annigje1 Actief lid

    26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Herkenbaar ik zat ook gister te rekenen hoeveel werkdagen ik nog heb. Kan niet wachten haha.
    Ik ervaar zwanger zijn van een tweede toch heel anders dan van de eerste. Op bepaalde punten relaxter, minder nieuw en veel afleiding maar op andere punten zwaarder. Want rust nemen is niet te doen en ik merk het nu lichamelijk al...
     
  8. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    @Samengeluk Joh wat vervelend zeg dat je zo veel last heb van je je bekken! Ook naar dat niemand je ermee kan helpen... Logisch dat het dan ook zo zwaar is.

    @Elisabeth83 Hé bah balen zeg! Is het mogelijk om je tentamens op een ander moment te doen? Dit lijkt mij wel een goede reden! Of heb je eventueel nog herkansingen dat je wel.een poging kan wagen. Veel beterschap!

    Ik ben ongeveer 1 kilo aangekomen nu vanaf startgewicht. Hoop dat ik het kan blijven beperken. En ook ik dacht deze week na deze week nog 11 weken werken en dan al verlof! Gaat echt snel zeg nu!

    Vandaag groei echo gehad en de verloskundige kon nu veel beter de metingen doen. Eindelijk lag die kleine deugniet daar goed voor. Enkel weer geen mooie beelden voor een foto:roflmao:. De kleine volgt goed de eigen groeilijn. Ligt wel onder het gemiddeld en net boven de ondergrens. Over 4 weken weer een echo om de groei te bekijken. Geen zorgen verder alles zag er goed uit!
     
    Karen83 vindt dit leuk.
  9. Valaina

    Valaina Actief lid

    28 jun 2014
    223
    184
    43
    Vrouw
    Lief dagboek,

    Mijn zwangerschaps-app vertelde mij vandeweek dat "Mijn baby nu zo'n 6 uur per dag wakker is".
    Die app kent duidelijk mijn kind niet. o_O
    Lag ik vanavond netjes voor 22.00 in bed, schopt mini me een tijdje later weer wakker. Geen probleem, gebeurt vaker. Is meestal een teken dat mevrouw mijn stabiele zijligging ietwat minder stabiel vind, dus even verliggen en weer verder slapen.
    <auw>
    Ok. Ze is echt actief. Een blik op de wekker vertelt me dat het 00.27 is. Mooi, dan heb ik nog voldoende nacht over om bij te slapen. <auw> Kind, doe eens rustig, ik hoef niet stuk vanbinnen!

    Een half uur en 4 andere posities later, nog altijd sportdag vanbinnen. Van ellende maak ik mn man wakker. Hand op mn buik, hier, nu! Wie weet krijg jij haar wel rustig.
    Nog half slapend doet manlief braaf wat ik van hem verwacht, om na 2 seconden klaarwakker te reageren met "Jezus, wat is ze druk!!!:eek:"
    No shit, Sherlock..:cool:

    Vrolijk trapt en duikelt mini door. Het lijkt bijna alsof ze de elasticiteit van mijn baarmoederwand aan het testen is. Tot ik begin te huilen. Gewoon omdat het pijn doet, en ik wil slapen, en ze te lang door gaat.
    Dan stopt ze acuut. Ze voelt het aan. Ik ben te ver gegaan.

    De wekker geeft intussen 02.34 aan. Daaag, nachtrust.
    Manlief is intussen al lang weer in dromenland en snurkt de laatste paar bomen in de straat omver. Lijkt me heerlijk, om zo makkelijk in slaap te kunnen vallen..
    Ik ga me omdraaien en het ook weer proberen, nu mini rustig is.
    Welteruste lief dagboek.




    03.01
    Sportdag gaat weer verder.
    Blijkbaar had ze alleen even een powernapje gedaan in de kantine.
    :(
    <auw>
     
  10. ima28

    ima28 Actief lid

    13 mrt 2015
    171
    118
    43
    @Valaina :roflmao::roflmao::roflmao: sorry maar ik lig dubbel om de manier waarop je het verteld, geweldig. Wat minder is, is dat mini je Zo lang wakker heeft gehouden en zo'n pijn heeft gedaan. Hopelijk gaat het niet elke nacht zo.

    Ik zit nu op + 5 kg van mijn begin gewicht maar was eerst een kilo of 2 afgevallen. Ook die explosieve buikgroei is herkenbaar, het is hier net of mevrouw om is gedraaid en haar kont in de lucht heeft gestoken. Buik steekt ineens vooruit, voelt strak aan en als ik op mijn rug ga liggen blijft ie net zo mooi omhoog staan :D

    Ook van maagzuur heb ik last. Het komt en gaat de hele dag door. Ik kan het gelukkig nog prima hebben zonder medicijnen en die hoop ik ook niet nodig te hebben want die heb ik in het begin meer dan genoeg gebruikt met de misselijkheid.

    Iedereen een fijn weekend toegewenst. Hopelijk met volop genieten en weinig klachten! Wij vieren zondag de verjaardag van onze kleine meid die vandaag alweer 3 jaar wordt. Pfffff time flies
     
    Valaina en Eikeboompje vinden dit leuk.
  11. Simmer

    Simmer Actief lid

    7 sep 2014
    370
    83
    28
    Het kaartje van de oudste is al uit de collectie.
    We hebben er een leuke koesterkist van laten maken hebben jullie een beetje een idee.. Het was een zelfde soort kaart als de 2de..

    20181110_125155.jpg 20181110_125139.jpg

    deze hadden we voor de 2de:

    https://www.geboortekaartjes.nl/geboortekaart/leuk-geboortekaartje-met-lieve-diertjes-37720/

    Nu ben ik er echt nog niet over uit.. we hebben nog even gelukkig
     
  12. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Oh man, wat kan jij vermakelijk schrijven zeg! Moet je iets mee doen!

    Ook al was het voor jou een klote nacht, heb je ons een glimlach bezorgd! ❤️
     
    Valaina en ima28 vinden dit leuk.
  13. Valaina

    Valaina Actief lid

    28 jun 2014
    223
    184
    43
    Vrouw
    En dat om 3uur 's nachts, zo uit de losse pols! :roflmao::roflmao:
    Bedankt voor de leuke reacties, ik schrijf normaal nooit echt zulke dingen (En ik heb al helemaal geen dagboek:D)
    Maar dit kwam er zo maar uitgerold.
    Je moet toch wat als je wakker ligt.

    Mini is de nachten er na wel rustig gebleven gelukkig. Met name de dag na de sportdag was ze super stil. Maar wat wil je, na zo'n intensieve training :roflmao:

    Gisteren nog even rondje Prenatal gedaan samen met manlief. "Je gaat NIET bij de babykleding kijken!"
    Nee schat, heb alleen wat ondergoed voor mezelf nodig.
    Ben braaf geweest. De hele kinderkleding afdeling overgeslagen. Wel 2 superleuke herten knuffeltje gekocht, waarvan 1 met muziekdoosje ♡
    En manlief weg moeten trekken bij de autostoeltjes :roflmao:
    "Ja maar kijk deze, die kan 360 graden draaien! En dan kan er later een andere stoel op, als ze groter is! Oh en ik wil zo'n draagzak. Voor op de buik en op de rug te kunnen dragen. In denim kleur."
    Nou. Mooi hè, al die gadgets, kom, we gaan naar huis...
     
    Eikeboompje en ima28 vinden dit leuk.
  14. Valaina

    Valaina Actief lid

    28 jun 2014
    223
    184
    43
    Vrouw
    Mijn sarcasme is overigens geen zwangerschapskwaaltje.. is altijd al ruim aanwezig geweest. :rolleyes:
     
  15. Annigje1

    Annigje1 Actief lid

    26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Hahahaha :) een goede eigenschap dus ;)
     
    Valaina vindt dit leuk.
  16. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Zo... het drukke verjaardagsweekend zit erop :cool:
    Ben kapot :eek: zo moe... Moet er eigenlijk van bijkomen, maar helaas moet er ook weer gewerkt worden;)

    Het was wel een gezellig leuk weekend met lieve mensen :D
    Veel cadeautjes gekregen, voor mezelf maar ook voor de babyfoon ❤ zo leuk!

    Hoe was jullie weekend?
     
    Simmer vindt dit leuk.
  17. Annigje1

    Annigje1 Actief lid

    26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    \

    Dit soort autocorrect foutjes vind ik altijd erg vermakelijk ;)

    Hier was het weekend druk, erg druk en ik heb nu ook dat gevoel van ik kan eigenlijk niet meer, zou graag een dag bijkomen maar ik moet door.
    Hier zaterdag de crematie van de opa van mijn man gehad, was erg emotioneel en dus vermoeiend en gister middag met een vriendin wezen winkelen, dat was wel fijn voor mijn hoofd maar vermoeiend aan mijn lijf.
    Daarnaast druk met het regelen van opvang van onze zoon, gastouder is er mee opgehouden en we twijfelden al over een peuterarrangement ipv een extra dag kdv.
    Dus dat was ook weer veel denkwerk want mijn man werkt onregelmatig en straks moet er ook op bebe 2 worden opgepast.
    Gelukkig nog maar 10 weken en dan rust :D
     
  18. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Haha die autocorrectie idd :roflmao:

    Nog gecondoleerd!

    Zou zo lekker zijn idd even bijkomen, Maja idd nog 10 weken :rolleyes: we tellen af hahahaha:cool:

    Wij gaan hier ook maar is nadenken over de opvang of iets..... :confused:
    Dat is nog het enige wat we moeten regelen :eek:
     
  19. Valaina

    Valaina Actief lid

    28 jun 2014
    223
    184
    43
    Vrouw
    Help.. mijn buik is ineens van amper iets naar voetbal gegaan..! :eek::roflmao:
    Echt hè... kreeg ik vorige week mijn supermooie getailleerde jas nog gewoon dicht, kwam ik gisteren ruim 3cm te kort!!
    Iets met groeispurt? Damn o_O
     
    ima28 en Eikeboompje vinden dit leuk.
  20. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Dat word een nieuwe jas scoren ;) goede smoes om te shoppen :D
     
    Valaina vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina