UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daantje17, 19 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valaina

    Valaina Actief lid

    28 jun 2014
    223
    184
    43
    Vrouw
    Ik ben vanavond met een vriendin mee geweest naar een ruil avond. Ik kende dat helemaal niet, maar vind het een heel goed concept.
    Je brengt een lading babykleding mee (te klein, verkeerde geslacht, gekregen en spuuglelijk:roflmao:) en diezelfde hoeveelheid mag je uitzoeken in kleding die je wel kan gebruiken. Is goed zoeken, maar ik ben echt heel goed geslaagd. Ga ik vaker doen! Vooral die kleine maatjes groeien ze toch zo uit, dus om dat allemaal nieuw te kopen.......

    Voor de geïnteresseerden: ze hebben lokale ruil locaties, maar kan ook via hun website
    Www.krijgdekleertjes.nl
    :thumup:
     
    ima28 en Eikeboompje vinden dit leuk.
  2. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019

    1 maart
    ❤️ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje

    2 maart
    ❤ Karen83 - ?? jaar - 1e kindje
    ❤️ Samengeluk - 28 - 3e kindje

    3 maart
    ❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje
    ❤️ Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje

    5 maart
    Eikeboompje- 27 - 1e kindje
    Ima28 - 32 jaar - 2e kindje
    ❤️ Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje
    kirstennn - 26 jaar - 3e kindje

    7 maart
    ❤ Jojo5382 - 36 - 1ste kindje

    9 maart
    Simmer- 30 jaar - 3e kindje
    ❤️ Ok4 - 31 jaar - 4e kindje

    10 maart
    Annekeruiter85 - 33 jaar - 3e kindje

    11 maart
    ❤️ Proudmomii - 22 - 3e kindje
    ❤️ Lentekriebels - 30 jaar - 2e kindje

    ------------------------------------------------
    totaal: (15)| jongen (4)| meisje (6)| verrassing (2)| onbekend (3)
    ------------------------------------------------

    Afspraken:

    December:
    4: Annigje - controle vk
    5: OK4 - controle vk
    10: Simmer - controle vk
    11: Daantje17 - 3D/4D echo - 2de poging
    21: Daantje17 - controle vk
    27: OK4 - 3e GUO
    27: Annigje - controle vk


    Januari:

    4: Daantje17 - controle vk
    16: Daantje17 - controle vk
    29: Daantje17 - controle vk



    ✮Kleinedaantje✮Nuage✮Kellox✮Blomma✮
     
  3. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Alles was goed! :)
    Bloeddruk laag, maar niet erg..

    Ze vroeg nog wel voor de kinkhoest vaccinatie...
    Wat doen jullie?

    Wij gaan hem niet doen, kans is zo klein dat er iets gebeurd...
    gewoon geen zieke kinderen etc. bij de baby laten... mja dat is logisch...
     
  4. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Lijst bijgewerkt met mijn geplande controles :)
    Alvast ver vooruit gepland vanwege dat het snel vol loopt en ik dan nog een beetje de tijden kon kiezen :rolleyes:
     
  5. OK4

    OK4 Actief lid

    3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Ik ga hem wel doen denk ik, wil qua ziektes toch wel zoveel mogelijk voor zijn/uitsluiten. Kinkhoest komt nog best veel voor, ook bij volwassenen, en niet iedereen is er heel erg ziek van. Maar goed, bij de andere 3 heb ik het niet gedaan omdat ik er toen niks van wist en die hebben het ook niet gekregen ;)

    Wij waren vandaag weer int zkh voor de groeiecho. Ze blijft mooi op dr eigen P10-lijntje doorgroeien dus buigt niet af :thumup: Volgende week weer vk en over 4 wk weer een GUO en afspraak op de poli int zkh.
     
    Eikeboompje vindt dit leuk.
  6. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019

    1 maart
    ❤️ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje

    2 maart
    ❤ Karen83 - ?? jaar - 1e kindje
    ❤️ Samengeluk - 28 - 3e kindje

    3 maart
    ❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje
    ❤️ Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje

    5 maart
    Eikeboompje- 27 - 1e kindje
    Ima28 - 32 jaar - 2e kindje
    ❤️ Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje
    kirstennn - 26 jaar - 3e kindje

    7 maart
    ❤ Jojo5382 - 36 - 1ste kindje

    9 maart
    Simmer- 30 jaar - 3e kindje
    ❤️ Ok4 - 31 jaar - 4e kindje

    10 maart
    Annekeruiter85 - 33 jaar - 3e kindje

    11 maart
    ❤️ Proudmomii - 22 - 3e kindje
    ❤️ Lentekriebels - 30 jaar - 2e kindje

    ------------------------------------------------
    totaal: (15)| jongen (4)| meisje (6)| verrassing (2)| onbekend (3)
    ------------------------------------------------

    Afspraken:

    December:
    4: Annigje - controle vk
    5: OK4 - controle vk
    6: Eikeboompje- groeiecho en controle vk
    10: Simmer - controle vk
    11: Daantje17 - 3D/4D echo - 2de poging
    21: Daantje17 - controle vk
    27: OK4 - 3e GUO
    27: Annigje - controle vk


    Januari:

    4: Daantje17 - controle vk
    16: Daantje17 - controle vk
    29: Daantje17 - controle vk



    ✮Kleinedaantje✮Nuage✮Kellox✮Blomma✮
     
  7. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    Het is even stil geweest vanuit mij, maar gisteren te horen gekregen dat mijn scriptie helaas nog verbeterd moet worden voor een voldoende. Wel vandaag te horen gekregen dat mijn examenportfolio een ruim voldoende is! :D Ik hoop volgende week mn scriptie ook af te ronden en daarna alleen nog het examengesprek. :) En dan eindelijk volledig focus op mn werk en zwangerschap en baby voorbereidingen!

    Aanstaande maandag de OGTT test, ben benieuwd. En wat betreft de vaccinatie kinkhoest, deze sla ik over. Ook vanwege de reden dat de kans echt heel klein is. Vk zei het nog nooit meegemaakt te hebben een pasgeborene met kinkhoest. Als ik op de biblebelt zou wonen dat denk ik dat ik het wel zou doen.

    Ik heb sinds vorige week echt last van mijn onderrug. In de middag weet ik gewoon niet wat voor houding me aan moet nemen. Ook deze week veel harde buiken. Verder is het lekker druk in mn buik!

    Gaat het bij iedereen verder goed?
     
  8. Annigje1

    Annigje1 Actief lid

    26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Zo ik kom ook weer binnen waaien :)
    Hier druk (ook met aftellen naar de vakantie) want nog 2 volle werkweken en dan wat rust voor mij en mijn lijf. Met de wisselende diensten van mijn man, mijn werktijden en kleine man is het flink aanpoten. Heb gelukkig een moeder die bijspringt als t nodig is maar toch, die vraag ik ook niet voor ieder wissewasje.
    Ik krijg nu ook last van mijn buik en maag als ik in mijn eigen auto rijd (oud model, zit laag en wat in elkaar gedoken haha) dus dat is wat minder. Ook die harde buiken van te veel doen zou ik wel kwijt willen maar het is zo lastig om minder te doen als je de enige volwassene bent ;).
    Ben momenteel vooral moe en sleep me wel door de dagen heen hoop dat jullie je iets frisser en fruitiger voelen!

    Over de kinkhoest vac, ik denk van wel maar dan pas volgend jaar dan zit hij in mijn pakket en ik zie voor die tijd ook geen mogelijkheid in mijn agenda. Ben al een tijd snotterig en heb geen zin om ziek te worden van dat vaccin in mijn vakantie :p

    @Eikeboompje, mooi van je portfolio, dan komt de scriptie vast ook goed!
     
    Eikeboompje vindt dit leuk.
  9. Annigje1

    Annigje1 Actief lid

    26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Dat klinkt leuk, zie dat ze in mijn regio ook actief zijn. Zal er eens gaan kijken want ik heb ook zat nog mooie kleertjes van zoonlief nog liggen die deze baby niet aan gaat krijgen omdat t een meisje is.
     
  10. kirstennn

    kirstennn Lid

    19 mei 2013
    59
    25
    18
    UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019

    1 maart
    ❤️ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje

    2 maart
    ❤ Karen83 - ?? jaar - 1e kindje
    ❤️ Samengeluk - 28 - 3e kindje

    3 maart
    ❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje
    ❤️ Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje

    5 maart
    Eikeboompje- 27 - 1e kindje
    Ima28 - 32 jaar - 2e kindje
    ❤️ Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje
    kirstennn - 26 jaar - 3e kindje

    7 maart
    ❤ Jojo5382 - 36 - 1ste kindje

    9 maart
    Simmer- 30 jaar - 3e kindje
    ❤️ Ok4 - 31 jaar - 4e kindje

    10 maart
    Annekeruiter85 - 33 jaar - 3e kindje

    11 maart
    ❤️ Proudmomii - 22 - 3e kindje
    ❤️ Lentekriebels - 30 jaar - 2e kindje

    ------------------------------------------------
    totaal: (15)| jongen (4)| meisje (6)| verrassing (2)| onbekend (3)
    ------------------------------------------------

    Afspraken:

    December:
    4: Annigje - controle vk
    5: OK4 - controle vk
    6: Eikeboompje- groeiecho en controle vk
    10: Simmer - controle vk
    10: Kirstennn - groeiecho
    11: Daantje17 - 3D/4D echo - 2de poging
    20: Kirstennn - controle gynaecoloog
    21: Daantje17 - controle vk
    27: OK4 - 3e GUO
    27: Annigje - controle vk


    Januari:

    4: Daantje17 - controle vk
    16: Daantje17 - controle vk
    29: Daantje17 - controle vk



    ✮Kleinedaantje✮Nuage✮Kellox✮Blomma✮
     
  11. ima28

    ima28 Actief lid

    13 mrt 2015
    171
    118
    43
    Zoooo, na een week hard werken zit ik vanavond heerlijk op de nieuwe bank in het nieuwe huis hier alle nieuwe berichten te lezen.....Ik zeg het voor de zoveelste keer maar krijg nu meer rust dus wil echt weer bijblijven hier en meekletsen.

    Het was wel een heftige week hier. Zo druk met verhuizen en maar tillen en maar sjouwen dat ik afgelopen maandag op dinsdagnacht doodziek werd van een steeds verkrampte maag en lage bloeddruk waardoor ik tot 4 keer toe bijna flauw viel. Dinsdag de hele dag op de bank gehangen en daarna in een heel ander tempo verder gegaan. Nu weer snotverkouden helaas maar dat gaat wel weer over.

    Afgelopen donderdag weer controle vk gehad. De kleine meid groeit goed en is wel gedraaid maar ligt nog steeds dwars, nu hoofdje rechts en voeten links denkt de vk. Ook informatie gekregen over de kinkhoest, ik moet het nog even op me in laten werken. Omdat ik een negatieve bloedgroep heb moet ik volgende week bloed laten prikken om te bepalen of de kleine meid een positieve of negatieve bloedgroep heeft en of ik weer moet spuiten voor rhesus net zoals bij J.

    Mijn 2 weken 'vakantie' zit er helaas ook alweer op dus dinsdag weer volle bak er tegengaan. 1 collega heeft helaas een slecht bericht gehad wat betreft haar gezondheid en ik 'moet' taken van haar over gaan nemen. Superleuk maar wel pittig met zo'n kleine in de buik en wetende dat ik in februari met verlof ga en het voor die tijd dus en zelf moet leren en moet overdragen aan mijn nog aan te nemen vervanger.....gelukkig is het regelen daarvan uitbesteed aan een andere collega ivm met mijn vakantie.

    Komende week gaan we aan de slag met de babykamer en ook ik heb inmiddels de eerste aankoop voor de baby gedaan.....een puckababy. Rib uit mijn lijf maar black friday lonkte en ohhh wat voelde dat fijn, iets kopen en aandacht geven aan de baby.

    Fijn weekend nog allemaal en ook een fijne sinterklaas voor wie het allemaal vieren.
     
    Eikeboompje en Karen83 vinden dit leuk.
  12. ima28

    ima28 Actief lid

    13 mrt 2015
    171
    118
    43
    UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019

    1 maart
    ❤️ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje

    2 maart
    ❤ Karen83 - ?? jaar - 1e kindje
    ❤️ Samengeluk - 28 - 3e kindje

    3 maart
    ❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje
    ❤️ Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje

    5 maart
    Eikeboompje- 27 - 1e kindje
    Ima28 - 32 jaar - 2e kindje
    ❤️ Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje
    kirstennn - 26 jaar - 3e kindje

    7 maart
    ❤ Jojo5382 - 36 - 1ste kindje

    9 maart
    Simmer- 30 jaar - 3e kindje
    ❤️ Ok4 - 31 jaar - 4e kindje

    10 maart
    Annekeruiter85 - 33 jaar - 3e kindje

    11 maart
    ❤️ Proudmomii - 22 - 3e kindje
    ❤️ Lentekriebels - 30 jaar - 2e kindje

    ------------------------------------------------
    totaal: (15)| jongen (4)| meisje (6)| verrassing (2)| onbekend (3)
    ------------------------------------------------

    Afspraken:

    December:
    4: Annigje - controle vk
    5: OK4 - controle vk
    6: Eikeboompje- groeiecho en controle vk
    10: Simmer - controle vk
    10: Kirstennn - groeiecho
    11: Daantje17 - 3D/4D echo - 2de poging
    20: Kirstennn - controle gynaecoloog
    21: Daantje17 - controle vk
    27: OK4 - 3e GUO
    27: Annigje - controle vk
    28: Ima28 - controle vk


    Januari:

    4: Daantje17 - controle vk
    16: Daantje17 - controle vk
    29: Daantje17 - controle vk



    ✮Kleinedaantje✮Nuage✮Kellox✮Blomma✮
     
  13. OK4

    OK4 Actief lid

    3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Heb je de 4 seasons al gekocht @ima28? Ik heb me sterk gehouden voor nu, wilde de Berlin kopen, maar dus niet gedaan. Wel echt verliefd op ons nest en de kinderwagen, sta daar elke dag overheen te aaien o_O;):roflmao:
    Wij hebben vandaag sinterklaas met mijn fam gevierd. Woensdag hier thuis alleen nog wat kadootjes voor N, dan kan de beste man daarna weer naar Spanje. Vond het echt superleuk dat N het zo bewust en intens meemaakte dit jaar :) Morgen gaat ml met een paar neven/nichten naar een kerstmarkt in Duitsland, maar N ennik blijven lekker thuis. Mn bekken vind dat geslenter niet tof, N doe je er geen plezier mee en ik vind he welt leuk als ze even lekker met dr sintkadootjes kan spelen!
     
    ima28, Eikeboompje en Karen83 vinden dit leuk.
  14. Karen83

    Karen83 Actief lid

    31 jul 2018
    102
    30
    28
    Vrouw
    Goed te lezen dat het goed gaat met iedereen!! Hier ook! Moet nog zoveel kopen en doen voor de baby. Heb gelukkig 2 weken kerstvakantie. Ook verder met de kamer. Heb het gelukkig wel in mn hoofd.
     
    Eikeboompje vindt dit leuk.
  15. ima28

    ima28 Actief lid

    13 mrt 2015
    171
    118
    43
    Ja ik heb hem gekocht, kon het niet laten en de 20% korting trok me over de streep hihi
     
    OK4 vindt dit leuk.
  16. Simmer

    Simmer Actief lid

    7 sep 2014
    370
    83
    28
    Wat fijn om te lezen dat t met iedereen zo goed gaat!

    Hier wel wat meer kwaaltjes de laatste week... obstipatie... heel fijn toiletgang is weer volledig ontregeld, zijn halve bevallingen zo'n beetje dus nu zetpillen van de huisarts hoop er zo weer wat ritme in te krijgen... door de obstipatie nu al aambeien... hele leuke kwaaltjes dus... ahum.. sorry dames

    Verder de Rennies weer op nr nachtkastje tegen t maagzuur maar die gebruik ik sporadisch dus gaat goed. En erg rusteloze benen waardoor inslapen lastiger wordt ....

    Mn bekken gaat heel wisselend dus moet echt goed de oefeningen doen en kids niet tillen wanneer het niet nodig is..

    Zo genoeg geklaagd..

    Black friday een babynestje voor de baby aangeschaft...ben ook voor camcam gevallen, heb de grey waves gekozen... wat een super mooi ding.. ben verliefd!!

    morgen zit de vakantie er weer op, kijken hoe t gaat op t werk anders ga k kijken of ik bijv 6 uren per dag kan gaan werken ivp 8-10 die ik nu draai..
    Komend weekend hier veel sinterklaas drukte dus zondag op maandag blijven de kinderen bij mn ouders na sinterklaas dan kan ik thuis lekker even bijtanken..
     
    Eikeboompje vindt dit leuk.
  17. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    De oggt test zit erop. Drankje viel me erg mee, maar werd echt suf van dat spul. Voelde als een mega suikerdip haha. Uitslag is goed, dus dat is erg fijn!

    Wel erg last van mn onderrug. Iemand nog tips?

    @Simmer Klagen mag! :) Daar is dit topic ook gewoon voor haha.

    En leuk alle dingen die gekocht zijn. Wij hebben zaterdag een 2e hands box gekocht die er nog super uit ziet! Zo langzaam maar zeker krijgen we alles compleet.
     
  18. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Hier een rustig weekend gehad..
    Dit jaar nog geen sint hier ;)
    De kerstspulletjes wel naar beneden gehaald en op zijn plek gezet, de kerstboom blijft dit jaar achterwege, want daar komt de box te staan donderdag :)

    Nu al de box neerzetten, denken jullie vast :roflmao:
    Ja.... wij denken dat dat nu wel verstandig is met 2 katten in huis, dan kunnen ze alvast wennen dat ze er niet in mogen... (we gaan er ballonnen in doen, vanwege hun nageltjes knallen die dan en dat schrikt af (idee van internet :rolleyes:))

    Donderdag word ook (eindelijk:roflmao:) de kinderwagen geleverd...
    Zoooo leuk!! Dan hebben we echt alles in huis en kan ik alles op zijn plek zetten, netjes maken etc... :D

    Vandaag gesprek gehad op het werk over mijn pijn aan ribben/heup/rug, slecht slapen door maagzuur aanvallen (medicijnen helpen niet), etc...
    Vanaf nu zit ik thuis in de ziektewet en we gaan elke week even aankijken hoe het gaat, maar hun hebben liever dat ik thuis blijf zodat ik mijn energie voor straks hou...
    Erg fijn als je werk zo meedenkt!
    Ik ga proberen deze week bij te tanken en dan volgende week kijken of ik halve dagen kan werken...
    Voor mijn werk hoeft het niet, want die hebben zoiets dat ik en de kleine belangrijker zijn, maar ze willen mij de keus laten maken.. dus ik kijk het deze week even aan:thumup:
     
    ima28, Annigje1 en Eikeboompje vinden dit leuk.
  19. OK4

    OK4 Actief lid

    3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Fijn dat de uitslag goed was @Eikeboompje!

    Hier ook weer aan de Rennies trouwens. Woensdag maar even tegen de vk zeggen, maar met 3-4 per dag ist goed te doen dus neem aan dat dat goed is.

    Obstipatie en aambeien ook herkenbaar trouwens, zo balen! Elke zwangerschap gehad tnt dus had niet de illusie dat het me nu bespaard zou blijven, maar toch...

    Bekken gaat wel redelijk hier, doseer enorm wat ik doe, alleen als ik slecht slaap merk ik dat direct, helaas. Wil echt niet weer hetzelfde als bij J. dus ik hoop heel erg dat dat gaat lukken.

    Hoop dat het een beetje gaat op je werk @Simmer, en anders idd minder gaan werken!

    Nestje is echt mooi he, de kwaliteit enz, ik ben ook nog steeds verliefd!
     
    Eikeboompje vindt dit leuk.
  20. OK4

    OK4 Actief lid

    3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    @Daantje17 fijn dat je werkgever meewerkt! Mijn ervaring is dat te ver over je grenzen gaan keihard op je bordje komt na je bevalling en dat vond ik niet zo tof, dus ik zou je rust pakken nu het kan!

    Hier hielpen ballonnen, zilverfolie enz enz enz en, totaal niet trouwens, ik heb mn schoonmoeder een boxcover laten maken en wij deden die er dan gewoon over als de box niet bezet was door een baby :thumup:
     

Deel Deze Pagina