UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daantje17, 19 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Goede uitslag is zeker fijn!
    Ik kreeg toen idd ook wel even een dipje door de suiker en op dat moment ook nuchter, dus dat zal ook meespelen ;)

    Hier ook last van rug, zo min mogelijk belasten, wel blijven bewegen anders word het stijf..
    Ik hoop voor jou dat de pijn nog zakt of weggaat...

    Oh wat fijn een mooie 2de hands box! Scheelt in de portemonnee en niemand die het ziet ;)

    Hier met black friday autostoel gekocht en een Baby Brezza Formula Pro :rolleyes::)
     
    Eikeboompje vindt dit leuk.
  2. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Dat zei mijn werkgever ook idd, dus denk dat ‘we’ er maar naar luisteren..

    Oh ik hoop dat het hier helpt :roflmao: anders idd een andere optie verzinnen :)
     
  3. OK4

    OK4 Actief lid

    3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Ben benieuwd hoe de Brezza je gaat bevallen @Daantje17, hoor echt enorm wisselende ervaringen!

    Willen jullie trouwens bv of fv gaan geven? Ik ga weer voor bv, 4e keer hopelijk. 2x fulk time gekolfd omdat de jongens niet zelf konden drinken, N. heeft een jaar live gedronken, hoop dat het deze keer weer zo fijn gaat :) Hoeft niet per se een jaar, maar gewoon zolang het leuk blijft voor beiden :thumup:
     
    Eikeboompje vindt dit leuk.
  4. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Ik ken de brezza van mijn zus, ik vind hem ideaal als ik er ben...

    Ik wil bv gaan geven, maar willen zoiezo op flesvoeding overgaan na paar weken..
    Dat is makkelijker met opvang etc ;)
    En bv doe ik dan idd voor fun en zolang het kan/lukt..
     
    Eikeboompje vindt dit leuk.
  5. OK4

    OK4 Actief lid

    3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Zo, wij hebben vanochtend ook een box via mp opgehaald. Onze eigen box was niet droog opgeslagen (iets met een eigenwijze man :rolleyes:) dus die was niet meer bruikbaar. Nu dus nog een mooie box incl plastic ondermatras kunnen scoren hier in de buurt, ziet er prima uit :thumup: Weer iets van het lijstje kunnen strepen dus!
     
    Eikeboompje vindt dit leuk.
  6. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Yeah, goed bezig :)
     
  7. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Hier komen ze morgen de box, kinderwagen en laatste spulletjes brengen! :D

    Wij zijn dan helemaal rond :) alleen de babyfoon nog, maar dat kan ook ‘last minute’ ;) is via bol.com en is er dan toch de volgende dag (vanwege garantie)...

    Dan kan ik lekker bezig zijn met alles op zijn plek zetten etc! :cool:

    Ik sinds maandagmiddag ziektewet, dus ik heb al ‘verlof’...
    Nu rust overdag en dat helpt wel tegen moeheid, maar helaas niet tegen de pijn...
    Nog een ‘paar’ weekjes, dan heb ik de kleine man in mijn armen :rolleyes:❤️
     
    Eikeboompje vindt dit leuk.
  8. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Allemaal een fijne sinterklaasavond! :D

    Wij laatste jaar zonder sint :p:roflmao:
     
  9. OK4

    OK4 Actief lid

    3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Wij hebben vanmiddag pakjesmiddag gehad met zn 3en. Dus N. vrijwel alle pakjes, ook 1 voor "babysusje". Nu ligt N. dus net helemaal kapot in bed, ze vindt het allemaal fantastisch, maar na een paar dagen op rij met kadootjes, Sinterklaas en Pieten enz is ze nj echt gesloopt. Manlief gaat vannacht weg en is zondagmiddag/avond pas weer thuis, dus ik probeer de komende dagen lekker veel rust in te bouwen voor dr zodat ze even bij kan komen!
    Vanmiddag ook nog bij de vk geweest, alles was goed, bloeddruk iets hoger dan normaal (120/80 geloof ik) maar dat was niet erg. Ik ga de suikertest toch ook maar doen, helaas! Mocht kiezen maar ze zei al dat het steeds meer verwacht wordt en het weer tot discussie int zkh kan leiden met de bevalling enz, dus ik doe hem maar gewoon!
     
    Eikeboompje vindt dit leuk.
  10. OK4

    OK4 Actief lid

    3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019

    1 maart
    ❤️ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje

    2 maart
    ❤ Karen83 - ?? jaar - 1e kindje
    ❤️ Samengeluk - 28 - 3e kindje

    3 maart
    ❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje
    ❤️ Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje

    5 maart
    Eikeboompje- 27 - 1e kindje
    Ima28 - 32 jaar - 2e kindje
    ❤️ Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje
    kirstennn - 26 jaar - 3e kindje

    7 maart
    ❤ Jojo5382 - 36 - 1ste kindje

    9 maart
    Simmer- 30 jaar - 3e kindje
    ❤️ Ok4 - 31 jaar - 4e kindje

    10 maart
    Annekeruiter85 - 33 jaar - 3e kindje

    11 maart
    ❤️ Proudmomii - 22 - 3e kindje
    ❤️ Lentekriebels - 30 jaar - 2e kindje

    ------------------------------------------------
    totaal: (15)| jongen (4)| meisje (6)| verrassing (2)| onbekend (3)
    ------------------------------------------------

    Afspraken:

    December:
    4: Annigje - controle vk
    6: Eikeboompje- groeiecho en controle vk
    10: Simmer - controle vk
    10: Kirstennn - groeiecho
    11: Daantje17 - 3D/4D echo - 2de poging
    20: Kirstennn - controle gynaecoloog
    21: Daantje17 - controle vk
    27: OK4 - 3e GUO
    27: Annigje - controle vk
    28: Ima28 - controle vk


    Januari:

    2: OK4 - controle vk
    4: Daantje17 - controle vk
    16: Daantje17 - controle vk
    29: Daantje17 - controle vk



    ✮Kleinedaantje✮Nuage✮Kellox✮Blomma✮
     
  11. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    Zo gek weer geen meldingen ontvangen.... Leuk om alles te lezen! No is zo fijn!

    @Daantje17 Fijn zo een werkgever en thanks voor de tips!

    Hier vandaag minder goed nieuws gekregen. Bij de controle vk bleek uit de groeiecho van vandaah dat onze kleine nog steeds aan de kleine kant is. Het hoofdje is onder de groeilijn gaan zitten. Om deze reden zijn we doorverwezen naar het ziekenhuis. Dinsdagmiddag hebben we de afspraak in het ziekenhuis. Erg spannend!
     
  12. OK4

    OK4 Actief lid

    3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    He wat balen @Eikeboompje! Onder welke lijn zat het nu? Week het heel erg af van buik en bovenbeen?
     
  13. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    Het hoofdje zit onder de ondergrens en buik en bovenbeen zitten tussen net boven de ondergrens. Ik weet niet of dit het duidelijk maakt? Dinsdag zullen we in het ziekenhuis weer meten. Ben erg benieuwd waar ze dan op uitkomen.
     
  14. OK4

    OK4 Actief lid

    3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Vandaag is mijn kraampakket bezorgd! Zet hem fijn ver weg, wat een ellende weer als ik erover nadenk dat je daar zoveel uit gaat gebruiken :roflmao:
     
  15. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Hier ook geleverd :eek:
    Wat gaat het snel, vandaag 28 weken :D❤️

    Als het goed is belt deze week de Kraamzorg voor intake :cool:
     
  16. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Oh wat spannend... even dinsdag afwachten dus!
    Hopelijk niet te veel onder de lijn en is het een kwestie van extra controles en is er niets ergs.
    Ik duim, knuffel!
     
    Eikeboompje vindt dit leuk.
  17. Valaina

    Valaina Actief lid

    28 jun 2014
    223
    184
    43
    Vrouw
    28 weken (wazige) buikfoto!
    Hier is het kraampakket ook al binnen, en kraamzorg intake staat intussen ook gepland. Voelt ineens alsof de tijd vliegt..!
    Mini-me blijft druk, slapen is een hel, kramp in mn benen, oh wat is het fijn om zwanger te zijn! :roflmao:

    Dinsdag eindelijk weer een echo. Ben zoooooooo benieuwd! :rolleyes:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Eikeboompje vindt dit leuk.
  18. ima28

    ima28 Actief lid

    13 mrt 2015
    171
    118
    43
    @Daantje17 wat fijn dat je werkgever zo goed met je meedenkt! Rust maar lekker uit en denk goed aan jezelf en de kleine.

    @Eikeboompje alvast heel veel succes voor dinsdag in het ziekenhuis. Hopelijk dan meer duidelijkheid en hopelijk valt het allemaal mee. Ik duim voor jullie.

    @OK4 hier ook een kraampakket ontvangen afgelopen week. Heb er nog niet in gekeken maar het komt toch ineens weer heel dichtbij nu met die doos in huis hahaha.
    Ik wil ook bv gaan geven, bij J. heb ik het vol gehouden tot mijn verlof voorbij was. Ik heb toen 2 borstontstekingen gehad, man wat een ellende is dat zeg. Als J. Begon te huilen en ml met haar aangelopen kwam begon ik ook te huilen van de pijn en het ellendige gevoel dat ik ermee gestopt ben. Nu ga ik het vol goede moed weer proberen. De productie werkt volgens mij alweer op volle toeren want droge bh's heb ik al dagen niet meer :D

    Kraamzorg heeft afgelopen week ook nog gebeld en die komen 17 december voor een kennismakingsgesprek. Hebben we meteen een streefdatum om de babykamer (een beetje) op orde te hebben want daar is sinds de verhuizing niks meer gebeurd, alleen zooi bijgegooid en de deur kan nu nog met open. Ml gaat er maandag of dinsdag avond even een paar uurtjes klussen om de kast en het bedje weer in elkaar te zetten en dan kan ik eindelijk gaan uitzoeken en opruimen.

    Fijne zondag allemaal!
     
    Eikeboompje vindt dit leuk.
  19. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    @ima28 Dank je!

    Morgen komt bij ons de kraamzorg langs voor een intakegesprek. Kraampakket nog niet, want deze wordt niet vergoed binnen mijn pakket. Ben aan het kijken of ik over ga stappen, maar ik kom er echt niet uit.....

    Dit weekend duurt echt enorm lang voor mijn gevoel! Pfff toch wel gespannen voor dinsdag. Komt ook doordat mijn nichtje (dochter van de zus van mijn man) een groeiachterstand had (nog steeds heeft) en ook geen zorgeloze zwangerschap meer had daardoor. Dat zit toch allemaal in je hoofd. Ook wordt er genetisch onderzoek uitgevoerd, helaas duurt en nog maanden dat deze uitslag bekend is. Zou eigenlijk al bekend moeten zijn, maar ze lopen achter. Schoonzus heeft wel van de week contact gehad met UMC en zwangerschap van mij benoemd.
    Moest het even van me af schrijven!

    Morgen intake kraamzorg en lunchen met een vriendin, even afleiding! En we blijven ook positief, want de metingen in het ziekenhuis kunnen natuurlijk ook meevallen!
     
    ima28 vindt dit leuk.
  20. ima28

    ima28 Actief lid

    13 mrt 2015
    171
    118
    43
    Ik snap wel dat je je zorgen maakt, ook met het verhaal van je schoonzus en het genetisch onderzoek. Gelukkig morgen wat afleiding zodat het snel dinsdag is. Hoe laat heb je de afspraak in het ziekenhuis?
     

Deel Deze Pagina