Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 30 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje90

    nijntje90 Fanatiek lid

    2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  2. Mimi91

    Mimi91 Actief lid

    24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    #4222 Mimi91, 15 nov 2018
    Laatst bewerkt: 15 nov 2018
    De echo duurde een half uurtje maar de baby lag met zijn gezicht in de placenta dus het 3D effect was niet helemaal optimaal... maar mega schattig allemaal :roflmao:.
    Hij doet het hartstikke goed en is nu op 1400 gram geschat.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Nelllie

    Nelllie Fanatiek lid

    26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Schattig inderdaad!!!
     
  4. Chezzy

    Chezzy Actief lid

    3 mrt 2016
    412
    309
    63
    Hi meiden, laatste dagen niet online geweest, omdat ik me niet zo happy voelde.

    Afgelopen zondag huis vol met mensen, niet overdreven veel gedaan (wel erg vaak naar deur voor St. Maarten), maar was toch veels te vermoeiend voor me achteraf. Zat er echt even doorheen en moest huilbui ff inhuilen omdat het te veel was. Maandagochtend moest ik ff naar de winkels en voor het eerst alleen geweest sinds maanden. Bij winkel twee was ik al doodop. Al met al niet goed genoeg naar mn lichaam geluisterd en nu zit ik helaas nog steeds op de blaren met andere ongemakken zoals veel rugpijn en maagzuur.

    Gisteren echo gehad. Groeiachterstand is ietsje opgelopen, nu p9. Andere begint nu ook kleine daling te zien. Vooralsnog maak ik me nog niet erg ongerust, maar denk dat ik bij volgende echo over twee weken wel zenuwachtig zal zijn.

    Heb wel jullie berichtjes gelezen, maar voor nu even te veel om te reageren.
    Iedereen succes met de baby kamers en de bevallingsplannen.
    Sterkte voor degenen die last hebben van de zwangerschapskwaaltjes.
     
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pln Ah daar kon ik dat niet doen volgens mij.
    Via welke site bestel jij het? Ik had nu bij Tadaaz gekeken.

    net toevallig 2 flesjes gehaald. :)
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ahh! ♥
    Wauw groeit goed dus. :D

    @Chezzy dikke knuffel!
    Blijft ook ontzettend moeilijk om naar je lichaam te luisteren.

    Balen dat de groeiachterstand iets opgelopen is.
    Maar tweelingen zijn altijd wat kleiner toch?
     
  7. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Nou voor schandaal! Je baas verdient 2 keer aan je! Ik zou haar er bijnaaien of per direct niets meer doen. Rot mens bah

    Nou hier een sloopkogel hoor, bijna 1400 gram en buik loopt 1,5 wkn voor XD Dus meteen een glucosetest morgenochtend, maar daar verwacht ik niets van. Ik maak gewoon grote kids :)

    Bloeddruk zoog van hier tot Tokyo....150/95. Dus mocht meteen naar triage, een uur gelegen, helemaal lek geprikt, urine naar het lab en ctg. Einde van de dag belt de gyn terug of ik aan de medicatie moet en voorlopig iedere week alles herhalen. Ook over 3 wkn weer een groei echo, wss kunnen ze haar dan meteen halen XD
     
    Manna vindt dit leuk.
  8. Kiekieboe

    Kiekieboe Fanatiek lid

    28 jul 2017
    1.724
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Mijn tante heeft een 2ling die nu 3 jaar oud. 2 jongens. Tijdens haar zwangerschap kreeg ze extra echo's en controles en werden ze telkens klein geschat. Maar de artsen maakten zich geen zorgen. De ene baby was sinds t begin al aan t voorlopen. Een beetje. Sinds ze geboren zijn ook. Nu zie je ook t verschil. De ene is wat kleiner en mager, begon ook later met kruipen en lopen etc. De ander groeit op schema en is wat molliger.
    Mn tante werd trouwens ingeleid met 34 weken. Weet niet meer waarom...

    Onze meid is 2 jaar. Maar als ze naast die tweeling staat. Dan zou je denken dat de tweeling jonger is dan haar.
     
  9. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb de sluitzegels ook van tadaaz maar kaartjes van zojoann en dan oud hollands papier geeft net wat luxer effect aan ons kaartje :)
     
  10. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Even een vraagje hoe lang kunnen we nog in dit topic kletsen, herinner me iets over een limiet van ons vorige topic maar weet niet hoe ver we nu zitten haha
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Zal daar eens naar kijken.
    Voor een meisje hebben we oudroze met gouden details erin.
    Bij een jongen zat er een linnenmotief in, maar kaart zelf is gewoon papier. Hou ik niet zo van.
    Ach heb nog de tijd. :D

    Kunnen nog bijna 1000 berichten plaatsen. ;)

    @Cindy1977 haha die groeit lekker dus!
    Succes morgen met de suikertest.

    Oei je blijft hoog zitten heh. Is niet te hopen dat ze de kleine meid over 3 weken al gaan halen.
     
    Pln vindt dit leuk.
  12. Christiana

    Christiana Fanatiek lid

    23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    @Cindy1977 heb dat ook gezegd bij het uwv. Zal ze vanzelf bericht over krijgen. Anders kan ze een gedeelte terug betalen aan het uwv.
    Sow dat is een flink beebje haha, ik ben benieuwd hier. Onze eerste was 8 pond met 36 weken geboren.
    Succes morgen met de suikertest!

    Pff hier doet mijn bil zo zeer van dat si gewricht, trekt door naar een krampbeen. Ook mijn buik is niet helemaal rustig. Morgen maar niks doen!
     
  13. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    @Meisje93 ik gok met een paar dagen de uitslag en anders zal ik het horen tijdens de controle bij de vk! :)
     
  14. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Hebben ze jou 1e gehaald met die termijn?

    Lekker kruikje op je buik, helpt echt.

    Was een grapje hoor @Meisje93 ... ik hoop dat ze keurig blijft zitten zo lang als goed is. Ik begin nu eindelijk te genieten van mijn zw. Ik ben ook zoooo blij dat ze te dik is, want dat voelt veilig als mijn cervix ergens de moed opgeeft en ze te vroeg komt.
     
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Cindy1977 oeps was in mijn serieuze modus. :o:
    Wat fijn dat je eindelijk begint te genieten.

    @Christiana zo herkenbaar die pijn. :confused:
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  16. Christiana

    Christiana Fanatiek lid

    23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Nee gescheurde vliezen, maar in het ziekenhuis niks gezien aan de ctg (woensdag). Dus nog een paar dagen gewerkt, (eigen baas) zondags avond toch maar de vk gebeld ivm harde buiken die niet weg gingen. 24 uur 2 cm ontsluiting toen de vk kwam dus door naar het ziekenhuis om 3 uur 3 cm, vliezen gebroken en om 6 uur bevallen.

    Anti biotica beide, geelzucht, huilbaby, verborgen reflux, koemelkallergie en een slecht borstvoeding beleid in het ziekenhuis. Al met al geen fijne ervaring met dat zhuis, vandaar dus een ander zhuis deze keer.
     
  17. Kiekieboe

    Kiekieboe Fanatiek lid

    28 jul 2017
    1.724
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Wow! Wat een nare ervaring!

    Ik hoop dat ik dit keer eerder naar huis mag. Als alles goed gaat, dan mag je 24 uur na de geboorte naar huis. Ik hoop t echt! Want 3/4 dagen peuter thuis bij man, mijn moeder en zusje wil ik niet. Niet slecht bedoeld.. ik vertrouw ze! Maar ik wil haar toch zelf in bed kunnen stoppen en al die moederdingetjes.

    Ik zie net dat mn vitamientjes bijna op zijn. Kan nog 2 weken door. Dus straks bij bestellen. Ik bestel ze altijd online, omdat ze bij de apotheek veeel duurder zijn (omnibionta).

    Trouwens.. vanaf welke week kan de baby draaien? Dus hoofdje naar beneden?
     
  18. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Jemig wat een nachtmerrie ... Hopelijk nu beter!
     
  19. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Als je poli klinisch bevalt mag je maar 2 uur blijven, dan moet je zelfs weg XD

    Beval je klinisch? Of ks?
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Christiana och jeetje! Echt geen fijne start. :(

    @Kiekieboe dat zou wel erg fijn zijn! Wat een verschil met NL zeg.
    Hier willen ze je zo snel mogelijk weer weg hebben.

    Daar zit toch geen termijn aan vast? Ze draaien wanneer ze willen dacht ik.
    Hier ligt de kleine nog steeds overdwars. Zodra het te krap wordt zal het ws. gaan draaien en dan meestal met het hoofdje naar beneden. :)
    Hele kleine kans dat hij/zij zo blijft liggen..
     

Deel Deze Pagina