Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 30 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019

    31 januari (5)
    Bella28 - 2e kindje - 31 jaar
    Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar
    Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar
    Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar
    Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar

    1 februari (1)

    Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar

    2 februari (1)
    Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar

    3 februari (1)

    TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar

    4 februari (1)
    Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar

    5 februari (2)
    Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar
    CaDi - 1e kindje - 28 jaar

    6 februari (4)
    Cindy - 3e kindje - 40 jaar
    maps - 2e kindje - 34 jaar
    appelmoess - 3e kindje - 32 jaar
    Jillster - 2e kindje - 30 jaar

    8 februari (1)
    MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar

    9 februari (3)

    sannez - 3e kindje - 35 jaar
    Christiana - 2e kindje - 30 jaar
    Manna - 2e kindje - 30 jaar

    10 februari (2)

    Lenaroos - 3e kindje - 33 jaar
    YellowEyes - 1e kindje - 22 jaar

    11 februari (5)

    Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar
    Ank88 - 4e kindje - 29 jaar
    Pln - 1e kindje - 27 jaar
    moonchild - 3e kindje - 33 jaar
    Ianne - 2e kindje - 26 jaar

    13 februari (3)
    Vally85 - 1e kindje - 32 jaar
    Nelllie - 2e kindje - 31 jaar
    Kiekieboe - 2e kindje - 26 jaar

    14 februari (2)

    Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar
    Semmie87 - 2e kindje - 31 jaar

    15 februari (1)
    Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar

    18 februari (1)
    Chezzy - 2e en 3e kindje - 32 jaar
    --------------------------------------------------
    Totaal - 33
    --------------------------------------------------
    jongen (14) | meisje (12) | verrassing (5) | onbekend (2)
    --------------------------------------------------
    Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila, Eslief (22wk bevallen)
    --------------------------------------------------

    Afspraken:

    November
    16 - Eveliennn89 - suikertest
    20 - YellowEyes - controle vk
    20 - TigerAngel7 - 2e GUO echo
    21- Kiekieboe - Vaccinatie Kinkhoest
    22 - Mimi91 - controle + 1e rhesus prik
    22 - Kippetje88 - 3d/4d echo 19:00u
    23 - Eveliennn89 - controle + echo gyn
    26 - Meisje93 - groeiecho + placenta check 09:45
    28 - Pln - controle
    28 - kinkhoestvaccinatie
    29 - Kippetje88 - controle + bloedprikken op vit. D en HB 10:15u


    December
    4 - Meisje93 - controle + vaccinatie kinkhoest
    4 - Kiekieboe - Controle + 30wkn echo
    5 - Pln - groeiecho
    5 - Nelllie - 30 weken echo + monitor
    6 - Kippetje88 - groeiecho 15:40u
    6 - Appelmoess - controle
    15 - YellowEyes - 3d/4d echo 09:00u
    17 - Kippetje 88 - intake kraamzorg 10:15u
    17 - YellowEyes - intake kraamzorg 19:00u
    21 - Eveliennn89 - controle + echo gyn

    Januari
    2 - Kiekieboe - Controle + 34wkn echo
    3 - Kiekieboe - Info + rondleiding zkh
    22 - Kiekieboe - Controle + 37wkn echo
     
  2. Kiekieboe

    Kiekieboe Fanatiek lid

    28 jul 2017
    1.724
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @Cindy1977 ik woon in België. Hier is t normaal dat je 3/4 dagen blijft in t ziekenhuis. Thuisbevallingen komen hier ook veel minder voor als in NL.

    @Meisje93 wat een verschil he? 1 km verderop begint NL. Zo dicht bij elkaar maar zo veel verschil.

    Ookal is dit mn 2e zwangerschap... ik heb een app waarin ik zie hoe ver ik ben en de ontwikkelingen. Tot nu toe liet de app de baby in de buik met t hoofdje naar boven zien. Maar nu ineens hoofdje naar beneden. Viel me gewoon op... zit idd geen termijn aan vast.
     
  3. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Jemig dat is ook onzin zeg ... je kunt hopelijk snel naar huis daarna als je dat wilt. Je ligt het lekkerste in je eigen bed toch :)

    Hier ligt de sloopkogel nog steeds dwars, hoofdje wel richting de uitgang, maar de rest dwars....net als der zus, die kon ook niet normaal gaan liggen XD
     
    Nelllie vindt dit leuk.
  4. Kiekieboe

    Kiekieboe Fanatiek lid

    28 jul 2017
    1.724
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @Cindy1977 ik hoop t ook! Bij de eerste vond ik t wel fijn, 3 daagjes daar. Bij elke vraag/twijfel drukte ik op t knopje. Maja dat was de 1ste. Ik had thuis geen andere kindjes rondlopen.. haha
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  5. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jaaa m'n zus dr eerste echo was goed, ik was op van de zenuwen!

    4 december komt de kraamzorg op intake, ik kan lekker afvinken deze week:)

    Vandaag even het dorp in geweest, en lig uiteraard weer plat. Auw auw auw. Heb maar even pcm en een warm bad genomen voor ik ga slapen anders word dat een pittige nacht. Tot morgen dames!
     
    Eveliennn89, Appelmoess, YellowEyes en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. krijgertje

    krijgertje Bekend lid

    20 mei 2014
    531
    686
    93
    De baby hier draait echt alle kanten nog op Haha, rake trappen achter m’n schaambot, even later juist tegen m’n ribben en als ik op bed lig voel ik hem/haar overdwars languit strekken :’)
     
    Cindy1977 en Kiekieboe vinden dit leuk.
  7. Kiekieboe

    Kiekieboe Fanatiek lid

    28 jul 2017
    1.724
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @Pln ahhh wat fijn!

    @krijgertje leuk he? Lekker gezellig daarbinnen. Hier voelde ik haar ook overal! De ene keer hier, de andere keer daar. Sinds 3/4 dagen eigenlijk alleen maar bovenin. Dus boven mn navel. Ben benieuwd in welke houding ze ligt..
     
  8. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    @Mimi91 en @Cindy1977 wauw, wat groeien jullie baby's hard! Fijn zeg :) en wat een mooie echo's Mimi!

    @Chezzy wat vervelend van de groeiachterstand :( gelukkig maak je je nog niet zo ongerust, dat zegt vaak ook al genoeg, moeder instinct zit vaak wel goed!

    @Christiana wow.. wat een heftige ervaring in dat ziekenhuis. Snap dat je nu graag ergens anders heen wil!

    @Pln wat fijn dat jouw zus een mooie echo heeft gehad! Valt vast alweer een last van haar (en jouw) schouders! :)

    Hier een ook bewegende, draaiende baby. o_O Man man, voel haar aan alle kanten :roflmao: Met alle echo's hadden ze al gezegd: bereid je maar voor, het is een druk kindje! Ben benieuwd of dat nog steeds klopt na de bevalling haha.
     
    Pln, Cindy1977 en Mimi91 vinden dit leuk.
  9. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Wie gaat er trouwens ook (pas?) in januari met verlof? Ik heb, als alles lichamelijk goed vol te houden is, 8 januari m'n laatste werkdag. :)

    Zat van de week te kijken in de agenda op het werk en jeetje, daar ben je zo aan hoor! Al die feestdagen die voorbij vliegen en dan is het al zo ver. Best wel spannend!
     
    Kiekieboe vindt dit leuk.
  10. MamavanHayden

    MamavanHayden Fanatiek lid

    11 dec 2014
    2.257
    1.990
    113
    Vrouw
    Meteen halen?
    Is dat echt zo?
    Of ben je aan het grappen:eek::oops:
     
  11. Christiana

    Christiana Fanatiek lid

    23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    @YellowEyes omdat ik half in de ziektewet zit moet ik met 34 weken met verlof. Maar tel de weken/dagen/minuten echt af naar mijn verlof.

    We hebben 14 jan rondleiding in dat andere ziekenhuis. Ben benieuwd of ik dat haal!!

    Ik weet niet wat ik heb, bandenpijn of van mijn bekkenbodem maar ik heb zoon pijnlijke onderbuik...
    Gisteravond waren we uit eten, mijn vader was jarig. Pff kon bijna niet meer zitten van mijn pijnlijke bil en been. Maar broertje leeft lekker actief in mijn buik, love it ♡
     
  12. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Grapje! In dit tempo weegt ze dan 3kg vandaar XD

    Net dat glucose flesje braaf leeg gedronken, daar is ze ook erg blij mee. Meteen wakker en DRUK jongens mennnn, dat beloofd wat. Ik kon mezelf natuurlijk niet laten kennen, want ik werk hier, dus ik dacht, we doen net of het lekker is, dat drankje. Maar het viel echt reuze mee hoor, het is meer suikerwater of zo. Beetje muffig, maar goor is anders.

    Rechtop zitten gaat het beste bij bi klachten, ja liggen nog beter, maar dat staat zo raar in een restaurant XD Hoe verder je hangt of onderuit gaat, hoe meer je op je stuitje zit. Hoe pijnlijker het word, merk ik dan.
     
  13. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Cindy1977 ik had dat drankje ook erger verwacht maar viel alles mee, lekker is anders!

    #verlof officieel gaat mijn verlof pas 1 januari in, echter is 2de kerstdag mn laatste dag. Maar gezien ik nu kantoorwerk doe wil ik proberen om in ieder geval 1 kerstdag vrij te krijgen.

    #bekken ik ben er klaar mee.. Ik slaap gewoon niet meer van de pijn.. Eerst 2 uur op rechts geslapen sindsdien is het ellende links is te pijnlijk (buik doet dan ook echt pijn door m'n banden?), rechts op een gegeven moment ook, rug liggen is ook maar heel even fijn. Dan nog steeds die sneutneus en slijm in mijn keel. Echt die nachten zijn een hel voor mij:( laat die 12 weken/max 14 maar gaan vliegen nu. Ik ben kapot!
     
  14. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Als ik op mijn rug lig, sluit het gewicht van die sloopkogel een slagader af. Word ik direct naar van XD

    Kerst is zo gelukkig! Nog even tandjes op elkaar voor het mooiste kado ter wereld! Online shoppen helpt tegen al die kwaaltjes
     
    Regenboogjee, YellowEyes en Pln vinden dit leuk.
  15. Kiekieboe

    Kiekieboe Fanatiek lid

    28 jul 2017
    1.724
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @YellowEyes officieel gaat mn verlof ook in januari in. Maar omdat ik zelfstandige ben, kan ik nu ook niks doen. Maar verlof krijg ik uitbetaald. Als ik nu niet wil werken, hoeft dat niet. Maar dan heb ik geen inkomsten. Gelukkig is mn man ook zelfstandig, dus ik schuif werk gewoon naar hem door. En t eerste kwartaal heeft hij minder ingepland. Ik heb de eerste 6 maanden van 2019 niks ingepland. Mijn man neemt dan mijn werk over.

    @Christiana wij hebben 3 januari een rondleiding. Dan ben ik 34 weken. Ik ga ervan uit dat ik dan nog zwanger ben. Eerst stond de rondleiding gepland voor december. Maar door de feestdagen is iedereen zo druk; niemand kan dan komen oppassen op peuter. 3 januari komt zn zusje oppassen. Dan kunnen wij rustig naar de rondleiding.

    Volgende week wordt t echt koud!! Hier krijgen we 's nachts temperaturen onder de 0.
     
    YellowEyes vindt dit leuk.
  16. Nelllie

    Nelllie Fanatiek lid

    26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Denk dat ze altijd kunnen draaien. 2 maand geleden lag ons kleine ventje nog niet goed. Vorige maand lag hij opeens wel goed dan. Deze week bij laatste controle lag hij nog steeds met hoofdje naar beneden, maar denk niet dat het een garantie is dat dit zo blijft...
     
  17. Kiekieboe

    Kiekieboe Fanatiek lid

    28 jul 2017
    1.724
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Nog een tip: bij bol.com hebben ze maandverband etc in de actie. Ik had bij mn vorige zwangerschap de zwarte kotex. Super fijn!!! Die zijn nooit in de actie in de winkels. Dus heb ze nu ingeslagen!
     
    Regenboogjee en Chezzy vinden dit leuk.
  18. Chezzy

    Chezzy Actief lid

    3 mrt 2016
    412
    309
    63
    @Kiekieboe. Tnx voor tip. Vond het ook erg prettig om te gebruiken! Volgens mij had ik de vorige keer aan één pak genoeg, maar ja, dat was bij thuiskomst na een week in het ziekenhuis toen te hebben gelegen. Geen idee meer wat ik in het ziekenhuis kreeg.

    Sla deze zwangerschap alle voorbereidingen qua cursus, info avonden etc over. Echt geen puf voor.

    Echt apart dat het verlof al zo dichtbij komt. Zie deze periode nu ik thuis zit nog niet als verlof, maar als pre-verlof, raar he haha.
    Voor het je weet zijn alle feestdagen omgevlogen en is het januari....

    Nog mensen die overstappen van zorgverzekering?
     
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Sinds deze week begin ik ook af te tellen naar verlof.
    Begin er echt klaar mee te zijn. Ook ga ik weer teveel hooi op mijn vork nemen.
    Zondag 23 dec. werk ik voor het laatst.
     
    Nelllie vindt dit leuk.
  20. Kiekieboe

    Kiekieboe Fanatiek lid

    28 jul 2017
    1.724
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @Chezzy oh wow, 1 pak?! Ik heb denk ik een maand lang hevig gevloeid. Niet normaal!
     

Deel Deze Pagina