Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 30 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelmoess

    Appelmoess Actief lid

    6 jun 2018
    376
    668
    93
    Vrouw
    Hier ook wakker. Al een uur te woelen. Baby houdt een party daarbinnen. Ben er misselijk van. Wil graag slapen want helaas slapen mn kids nog niet uit. Pff zo irritant dit. Maar blijkbaar niet de enige ;)
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  2. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Haha nee heb letterlijk nog geen minuut geslapen. Hier ook elke keer een party in de buik vanacht en misselijk Vd maagzuur...
    Hier gaat de "wekker" ook weer tussen 6-7 uur. Moet ook al om 8 uur bij de kapper zijn dus vandaag niet zo erg. Hoe laat melden jou kids zich?
     
  3. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ik zweet me een bult pfft, ik zei nog tegen mijn man dat ik nooit meer zo’n goed geïsoleerd nieuwbouw huis hoef XD Geef mij ons oude huis maar, 140 jaar oud en daar waaide je je bed uit :)

    Ik had geprobeerd de Noppies bh collectie online te passen, geen suc6. Dus vanmiddag maar even naar een grote Prenatal, daar maar even alles passen.

    Ik zit nog te speuren naar dingen die ik nog nodig heb voor de baby, maar kan eig echt niets meer vinden XD

    Hopelijk slaap je straks nog een paar uur! Probeer anders een uurtje Netflix op je telf of een spelletje. Als je je op gast liggen vreten blijf je alleen maar langer wakker. Suc6 :)
     
  4. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Degene die nu wel slapen, daar praten we straks niet meer mee hè! Matennaaiers met hun diepe heerlijke slaap! XD
     
    nijntje90, YellowEyes, moonchild en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Jammer dat het niet gelukt is met de bh's. Hopelijk heeft de prenatal wat!

    Haha jammer dat je dan niets meer kan vinden he? Misschien zie je nog wat leuks in de winkel...

    Heb eerst 2 uur rustig gelegen, daarna even naar beneden. Wat gegeten want had honger, daar geprobeerd te slapen, lukte niet. Vervolgens maar even tv aan gezet voor 1,5 uur. 1 van de honden bleef irritant rond drentelen dus na een beker melk maar weer naar boven :rolleyes: en nu wordt ik dus wel een beetje kriegelig ondanks dat het niet helpt :p bij de vorige zwangerschap ben ik uiteindelijk gossip girl gaan kijken s nachts :roflmao:
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  6. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Inderdaad, dacht dat we elkaar hier steunden maar blijkbaar niet :p
     
  7. Appelmoess

    Appelmoess Actief lid

    6 jun 2018
    376
    668
    93
    Vrouw
    Zo he de hele nacht al niet! Pff kzou gek worden. Hier wel geslapenvanaf 21.30uur.
    Hier melden de kids zich wel vaak om 7uur al. Maar soms heeeeeel soms uitschieters tot 8uur. Dus laten we hopen dat et strax weer zo'n feest is.

    @Cindy1977 ben jij elke nacht zo vaak wakker dan?
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  8. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ik ben eig geen slaper, nooit geweest en mijn kids overduidelijk ook niet XD Maar nu ben ik idd nog meer wakker. En ik slaap overdag max een uurtje als ik alles bij elkaar optel.

    Ownee dat is wel heel weinig @Manna ... hier zou de Teckel het ook wel gezellig vinden als ik naar beneden kwam. Die kan nog steeds niet stoppen met huilen om haar vriendinnetje, terwijl het bijna 6 wkn geleden is dat we haar lieten inslapen.
     
  9. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik hoop dat je van de kinderen uit mag slapen tot 8 uur dan haha

    Nee echt niet tof dit.... Maarja niets helpt weet ik uit mijn vorige zwangerschap. Maar weer op zoek naar een luchtige Netflix serie met veel seizoenen
     
  10. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ik heb serieus HEEL Netflix al leeggekeken zeg...

    Edit... ik spreek inmiddels dankzij Netflix een lekker woordje Spaans en Japans XD
     
  11. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik ben ook vaak inderdaad meerdere keren wakker maar ben daarbij mijn slaap wel nodig...

    Ach wat sneu zeg! Is ze nu alleen?

    Wij moeten misschien ook 1 Vd hondjes binnenkort laten inslapen ivm HD. Maar we hebben er 3 dus dan is de klap iets minder hoop ik
     
  12. Appelmoess

    Appelmoess Actief lid

    6 jun 2018
    376
    668
    93
    Vrouw
    Oh ik ben een enorme slaapkop. Liefst 10uurtjes slaap per dag. Word ik heel gelukkig van. Haha respect voor jullie! Hele nacht niet slapen zou ik absoluut niet trekken. :confused:

    Succes met netflix. Ik kijk momenteel prison break, weet nietof je daar van houdt. Tis spannend! En voor et oog ook wel leuk haha
     
  13. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Nog tips? Haha

    Hmmm een andere taal leren ermee is ook wel een leuke uitdaging
     
  14. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik kan ook niet heel goed zonder slaap. Morgen ook nog Sinterklaas en zondag babyshower. Ik ga vanmiddag denk ik nog even slapen....

    Ja daar ben ik eens aan begonnen maar is denk ik voor de nacht te spannend haha
     
  15. Appelmoess

    Appelmoess Actief lid

    6 jun 2018
    376
    668
    93
    Vrouw
    Ja je wou iets luchtigs zei je ook haha dat is prison break niet echt nee..

    Succes vandaag en morgen dan! Hopelijk heeft cindy nog leuke netflix tips voor je ;)

    Ik ga weer poging doen tot slapen want met die telefoon hier voor mn hoofd lukt dat sowieso niet echt :D
     
  16. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ow @Manna wat triest, ik heb ook zo gehuild bij het inslapen pfft. Nu nog steeds, sta ik in de Hema bij iets van Takkie en dan moet ik zoooo bleren, geen gezicht XD

    Prisonbreak heb ik op tv gevolgd een aantal jaar geleden, idd een goede serie hè. Wel wat langdradig op het einde, maar aangenaam voor het oog :) Outlander en Greenleaf keek ook lekker weg. Allemaal niet te diepzinnig of eng. De film Fantastic Beast was ook leuk! Mowgli staat er ook op zag ik, maar ik denk dat dat een politiek correcte versie is.

    Truste chickies! Ik moet mijn “zonnebank” ook even wegleggen van mijn Man, als ik mezelf zo enorm verveel kan ik beter zijn rug kriebelen vindt hij XD
     
    nijntje90 vindt dit leuk.
  17. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Haha hij heeft groot gelijk @Cindy1977
    Die van mij slaapt er gewoon doorheen

    Ik heb nog een stukje once upon a time gezien! Bedankt voor jullie tips, ga ik zeker opzoeken!
    Uiteindelijk rond half 5 in slaap gevallen tot half 7. 2 uurtjes moet ik het vandaag mee doen

    De telefoon pak ik er ook niet zo snel bij in de nacht, maar soms moet je wat om de tijd te doden
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  18. Kippetje88

    Kippetje88 Bekend lid

    11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    ohh lady's jullie nachtbrakers! Hier ook veel wakker geweest en liggen woelen...reageer op de storm denk ik ;)
    Ik probeer expres telefoon te laten liggen in de nacht anders slaap ik heel niet meer en kun je me afvoeren :eek:
    Kippetje zonder slaap is een moordadige b*tch ;)
     
    Manna, Mimi91 en Cindy1977 vinden dit leuk.
  19. Kippetje88

    Kippetje88 Bekend lid

    11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Oh ja goedemorgen liefjes! ❤
     
    Manna en Pln vinden dit leuk.
  20. Christiana

    Christiana Fanatiek lid

    23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Goedemorgen dames. Hier een onrustig buikje die mijn nachtrust verstoorde. Maar niet zo erg als bij jullie. Succes vandaag dames.

    31 weken dansje!!!!

    Ben benieuwd of ik nog iets van mijn werk hoor. Maar vind het wel ff goed zo
     
    Kippetje88, Manna, Cindy1977 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina