Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pln net wat @Cindy1977 zegt. Zou ik hem toch om de 3/4u een voeding geven in de nacht.
    Blijkbaar heeft hij toch wat extra voeding nodig om aan te komen.

    @MamavanHayden Gefeliciteerd met Hayden!


    Nou ben weer helemaal back hoor.
    Energie is een stuk beter. Zonnetje zal ook zeker meehelpen.
    Vanochtend heerlijk buiten geweest. kledingkasten aan kant gemaakt. Boodschappen opgeruimd, was weggewerkt, dochter en nichtje beetje vermaken & fysio gebeld. :D
    Nu op de bank geploft wachtend wanneer F. wakker word voor haar eten. Die ligt al 3u te ronken in haar wiegje.
     
    YellowEyes, Eveliennn89, Chezzy en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja we hebben 1 dag (gisteren/vannacht) geprobeerd om er langer tussen te laten zitten op advies van de kraamhulp en grotere hoeveelheden aan te bieden omdat ie dan meer rust tussendoor heeft maar ook dat heeft niet geholpen dus we voeden nu weer a 3 uur overdag en vannacht ook weer en dan de maximale hoeveelheid. We geven het de komende week gewoon de kans, morgen ook niet wegen ik laat het bij deze los want ik zie een tevreden ventje. En als ie volgende week niet groeit dan komt de kinderarts erbij.

    @Semmie87 mijn man, zijn vader en broertje hebben een mega snelle stofwisseling en inderdaad word hier ook vermoed dat hij zijn te zware gewicht recht trekt. Hij drinkt super goed en laatste 2 dagen nauwelijks krampjes, daarnaast en alert roze kindje wat zich keurig om de 3 uur meld voor zijn flesjes en nauwelijks spuugt. Voor nu dus geen zorgen.
     
    Christiana, Cindy1977 en Semmie87 vinden dit leuk.
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Vrees dat F. denkt dat het nacht is ofzo.
    Die is al vanaf 12u onder zeil. Om 16u slapend een flesje gegeven & weer terug gelegd. En heeft tot nu toe nog steeds geen kick gegeven.

    @Pln goed dat je het allemaal loslaat. Zolang je een tevreden ventje ziet, zal het vast allemaal goed gaan. :)
     
    Pln vindt dit leuk.
  4. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Nu al een disco queen! Vannacht gaat ze los :) Glitter outfit aan en gaaaaaannnn! Ze kan samen met Emma dan XD
     
  5. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh meiden tranen met tuiten hier vandaag gewoon vannuit het niks en oweee als iemand durft te beginnen over het afscheid van onze kraamverzorgster. Kan me niet voorstellen dat ze morgen niet meer komt.

    Bizar dat iemand je huis binnen stapt, dat het zo onwijs goed klikt, de week in een vingerknip voorbij vliegt en dat ze dan ineens vertrekt! Wat ga ik dr missen zeg bleh:cry:. Na carnaval komt ze d'r weegschaal nog ophalen dus dan zien we dr gelukkig nog even. En nog wat app contact :)
     
  6. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    @Pln ... erg herkenbaar hoor chicky <3

    Die van mij moest nog 2 dgn blijven en die heb ik gewoon de deur uitgezet. Ik trok het niet in mijn hoofd. Zat constant te denken dat ik haar niet kon missen. Dus voor mij werkte het heel goed om rap weer normaal te gaan doen.

    Alle kraams blijven je bij, ik weet zelfs alles nog van die ik bij Sam had. Ze blijven speciaal :)
     
    Pln vindt dit leuk.
  7. MamavanHayden

    MamavanHayden Fanatiek lid

    11 dec 2014
    2.257
    1.990
    113
    Vrouw
    Dankjewel❤️❤️
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik denk het!
    Ze is met geen mogelijkheid wakker te krijgen.. :$

    Haha bouwt Emma nog steeds feestjes 's nachts?

    @Pln Snap ik. Ineens moet je alles alleen gaan doen. Maar dat kan je!

    Ondanks de klik, was ik hier blij dat ze weg was. Op gegeven moment was ik er klaar mee.
     
  9. Chezzy

    Chezzy Actief lid

    3 mrt 2016
    412
    309
    63
    @Mimi91. Wat fijn dat jullie nog een gesprek hebben gehad. Echt een heftig verhaal. Hoop dat je het een plaatsje kan geven. Fijn dat het goed is gegaan met Luuk!
    @Pln. Hoop dat je het beetje los kan laten en dat het je rust geeft. En dat hij met de extra voeding uiteindelijk wel begint aan te komen.
    @Christiana. Hopelijk geeft het rust nu je besluit hebt genomen om alleen kv te geven. Hoop dat het je snel weer opknapt!
    @Manna. Wauw, wat een productie! Ik zit op 100 ml max. Bij dochter kolfde ik onder werktijd en deelde de koelkast samen met een andere vrouw. Had altijd max. 120 ml en zij een paar flesjes vol. Maar ja, had ook een kleine madame thuis en met deze twee kleintjes is het niet anders.
    @Cindy1977. Girlpower hoor dat je bv geeft met max. 3 uur er tussen! En dat je haar moet troosten met krampjes. Hier max. 4 uur tussen voedingen (en natuurlijk ’s nachts vanaf 0.00, elke 3 uur). Ik kolf 1 x ’s nachts niet, maar soms zit overdag soms ook langer er tussen, omdat ze elkaar afwisselen met aandacht vragen en ik liever verkies om met hen bezig te zijn dan te kolven. Veel aandacht geven dus, dat is inclusief peuter dochter haha. Maar goed, net zoals het wegpuffen met weeën: deze dag komt niet meer terug ;). Helaas spoken ze wel sinds twee dagen. Afgelopen avond bezig geweest van 21.00 – 0.00. Wilden veel drinken, maar ook veel spugen. Ahh! Nu liggen ze prinsheerlijk allebei te slapen, dan koester ik ook het moment hoor!
    @Meisje93 en @nijntje90. Ook knuffels voor jullie, met het vele voeden! (ook voor andere mama’s die slaaptekort hebben).

    #kraamhulp. Eerste kraamhulp was het fijnst. Maar ja moesten ook alles leren toen haha. Laatste kraamhulp met de twins, was veel aan van het kletsen. Kwam er later achter dat dat ook energie kostte en niet de tweeling alleen ;).
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  10. Chezzy

    Chezzy Actief lid

    3 mrt 2016
    412
    309
    63
    MamavanHayden vindt dit leuk.
  11. nijntje90

    nijntje90 Fanatiek lid

    2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Hier poept mevrouw snachts rond een uur of 5 en gaat dan niet meer in haar eigen bed. We gebruiken sinds vandaag johannesbroodpitmeel. Ben benieuwd vannacht!
     
  12. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Eigen bed?! ... voor duizenden euro’s shit voor die sloopkogel gekocht en het enige wat ik had hoeven kopen was een nachthemd voor mezelf waar ze lekker op kan liggen als ze weer eens op haar favo plekje ligt...mijn hoofd XD

    Gefeliciteerd @MamavanHayden Hayden! Vast stik coole kados gescoord :)

    Respect hoor @Chezzy met het voeden van de twins en je aandacht over alle kids verdelen! Vandaag was mijn vriendin er met haar twins en de rest van haar gezin. Ze heeft 4 kids onder de 5...nou ik zit iedere keer weer met verbazing te kijken hoe ze het toch fixt. Zo chill met die hele bus vol gillende kids. Je krijgt vast wat je dragen kan...daarom zit er bij mij zoveel tijd tussen denk ik XD

    Van het weekend bij mijn nichtje op kraamvisite, zo grappig :) Dat is een prachtig jongetje en ik ben zo content met mijn kado, een witte mini polo van Ralp Lauren, dezelfde als zijn vader :) Te leuk als de Mannen matchen!
     
    Chezzy, MamavanHayden en Pln vinden dit leuk.
  13. nijntje90

    nijntje90 Fanatiek lid

    2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Chezzy knap hoor hoe je het allemaal doet!
    Jij hebt alles x2.


    Kleine F. heeft een mini feestje gehouden gelukkig.
    Vandaag maar proberen haar wat meer wakker te houden. :p
    Als dat gaat lukken.


    Ik zit alweer op mijn startgewicht. :)
    Nu de extra kilo's er nog af trainen.
    Voor de mama's die naar de sportschool gaan. Na hoeveel weken gaan jullie?
     
    Chezzy, Pln en Cindy1977 vinden dit leuk.
  15. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ja ja...ze zijn wezen stappen hè XD

    Volgende week mijn eind controle bij de gyn en ik denk dat ik daarna weer wat mag gaan doen qua sporten. Nog even tegen haar fluisteren dat ze moet zeggen dat stofzuigen nog steeds niet mag :) Ik wandel iedere dag 4km met de teckel en Emma, dat is voor nu al genoeg. Ik zit natuurlijk al vanaf september te marineren op de bank. Rustig aan de boel weer opbouwen.
     
  16. Christiana

    Christiana Fanatiek lid

    23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    @Meisje93 op je startgewicht jezus!! Das snel.

    @Cindy1977 haha wat een meid zeg.

    @Pln hoe gaat het vandaag?

    @Chezzy super knap zeg!! Ik vind hier de aandacht verdelen al een hele opgaaf en puzzelen.

    Nou vanacht een krampnachtje. Pff ben een beetje gaar en hoofdpijn. Ook de stuwing zit er lekker zin. Mijn pols wil niet dalen die blijft maar boven de 100. Vandaag wel starten met de staalpillen. Hopelijk werkt het snel. Na zoon nachtje ben je meteen weer bij 0 van je herstel:(
    Zometeen Jip badderen en wegen. Ben benieuwd! We zitten sinds gister avond op 80 cc om de 3uur. Verder doet die het opzig goed!!

    Ik heb bijna geen bloedverlies meer. Een maandverbandje is eigenlijk al te veel. Mja miss als ik meer ga lopen dat het weer meer wordt natuurlijk.
     
    Chezzy vindt dit leuk.
  17. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Jullie hadden het zo over die ml die per voeding gedronken worden, dus gisteren gekolft om te kijken wat Emma wegbuffelt. Ik had 150ml gekolft en ze heeft 90ml gedronken. Dat doet ze dus iedere 3 uur XD

    Het is idd nog ff bijkomen @Christiana van alles, dan kan je rr nog wat verhoogd zijn. Hopelijk voel je jezelf snel beter! Ferrofumeraat duurt wel 2 wkn eer je een paar tienden omhoog bent hoor.
     
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    haha jaah.

    4km is een mooie wandeling hoor! Inderdaad rustig opbouwen.
    Wacht sowieso advies van fysio af, maar dan kan ik alvast beetje rekening mee houden.

    @Christiana door de vele kotspartijen en 24/7 misselijk zijn, ben ik niet zoveel aangekomen. :p
    Nu moet ik nog aan de zwangerschapskilo's werken van de eerste.
    Wil nog 7-8kg kwijt.

    balen van het krampen nachtje. Hopelijk slaat de medicatie snel aan bij je.
    Zo'n vervelend gevoel als je bloedarmoede hebt.
    Super zeg! Wij willen vandaag ook gaan ophogen naar 80cc.

    @Cindy1977 een echt vreetzakje is Emma dus!
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  19. nijntje90

    nijntje90 Fanatiek lid

    2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Meisje93 nu al op je startgewicht? Jij geeft ook bv ofniet? Ik moet er nog (na 2 weken) en wil er nog wat meer af. Over een week of 2 wil ik eigenlijk wel weer gaan beginnen. Zowiezo de buikspieren weer trainen!
     
  20. MamavanHayden

    MamavanHayden Fanatiek lid

    11 dec 2014
    2.257
    1.990
    113
    Vrouw
    Hier een meisje die steeds minder interesse in drinken heeft.
    Vooral in de avond krijg ik het er gewoon bijna niet erin!
    Ze heeft gisteren vanaf half 7 tot vanmorgen 5 uur maar 2x 30cc gedronken.
    Ze drinkt ook uit de borst, maar lijkt me stug dat daar ineens zoveel uit komt.
     

Deel Deze Pagina