Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Wat ik wel jammer vind is dat er weinig nieuws meer staat in de wekelijkse nieuwsbrieven over de groei. Alleen eig dat ze NOG dikker wordt XD Ik keek daar altijd zo naar uit, maar er gebeurd weinig spannends meer daarbinnen.

    Ik ben ik zo gefocust op 3e week januari dat ik compleet vergeet wat daar nog tussen zit eig. Ik zie de kerstboom wel staan, maar het idee dat het over 2 wkn al kerst is vind ik me toch raar joh XD

    Ook best vervelend voor Puber, want ik vergeet bijna dat zij op kerstavond geboren is.

    Stik druk kind vanavond en vannacht in mijn buik.... dan is het meestal de aankomende dagen weer super rustig. Straks mezelf even naar de Hunkemöller sleuren voor een bh en lunchen met een vriendin. Zal wel weer een uitputtingsslag zijn, mijn conditie is totaal weg, dat wordt wat in april in de sportschool zucht XD
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Cindy1977 ja dat viel me ook al op! Alles zit er natuurlijk op en eraan.

    haha heel herkenbaar. Hebben nog helemaal niks gepland met kerst. :rolleyes:
    En het is over 14 dagen al zover.... *oeps.
    Hoe oud wordt je puber dan?

    Succes met shoppen en veel plezier met lunchen.
     
  3. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Puber wordt dan 18! Hoe is het mogelijk hè! 18! Ze gedraagt zich nml als iemand van 6 XD Ze pubert er op los en man man wat kan je hart dan breken zeg pfft en toch denk ik ook steeds vaker...zou je niet lekker op kamers gaan of zo!
     
    Eveliennn89 en Manna vinden dit leuk.
  4. MamavanHayden

    MamavanHayden Fanatiek lid

    11 dec 2014
    2.257
    1.989
    113
    Vrouw

    Ohh sterkte!
    Hopelijk mag je snel naar huis!
     
    Cindy1977 en Eveliennn89 vinden dit leuk.
  5. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ohjee wat heftig, hopelijk blijft de kleine nog een poosje bij mama! Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte.

    Hier wel een kerstplanning maar alles op het dooie gemakje hoor! Maar je oudste mag je natuurlijk niet vergeten. Je bent nog optijd, dus je kunt nog taart etc regelen:)

    Hier is de kleine man ook erg druk de laatste 2 dagen. Ik weet niet wat ie allemaal aan het doen is maar volgens mij draait ie nog om zijn as heen. Zo lang ie maar niet in stuit gaat liggen:p

    Ik ga vanmiddag ook lunchen, en dan wel strategisch gepland zodat ik een paar winkels onderweg in kan schieten,hoef ik in ieder geval niet de hele stad door.

    Vanavond een nieuwe poging met de kraamzorg, kunnen we dat ook weer afvinken. En volgende de bevalling al doorspreken met de vk.. Spannend hoor zo de eerste keer, dat er binnen nu en 6 tot 10 weken een wondertje hier is kan ik nog nauwelijks geloven:rolleyes:
     
    Regenboogjee, Cindy1977 en Eveliennn89 vinden dit leuk.
  6. Eveliennn89

    Eveliennn89 Bekend lid

    4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    @Cindy1977 voorlopig gewoon in een regionaal, zonder problemen zou ik vandaag of morgen ook terug naar huis mogen.. Maar moesten zoals bij zoontje toch plots mijn vliezen breken dan is het wel ineens transport naar academisch.

    Haha 18de verjaardag mag je niet vergeten nee, maar je hebt nog een paar weken ;)
    Veel plezier met het lunchen en succes met het winkelen!

    @Pln jij ook! En kort echt af nu he, zeker met een eerste is het nog echt spannend wat je allemaal te wachten staat :D

    Dankjewel allemaal! Hier op zich een redelijk rustige nacht gehad, ctg was naar mijn mening precies ook de eerste keer een beetje normaler :) Alleen heel weinig geslapen, met 2-uurtjes in totaal mag ik blij zijn denk ik dus hopen om overdag toch ergens een dutje te kunnen doen.
     
    Christiana, Pln en Cindy1977 vinden dit leuk.
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wauw 18! maar nog een echte puber dus. ;)
    Die zal dan nog niet zo snel op kamer gaan.

    @Pln hopelijk kan de intake vanavond wel doorgaan! :)
    Hier nog helemaal niets gehoord van kraamzorg.

    @Eveliennn89 wat spannend allemaal zeg! Oei 2 uurtjes slaap is inderdaad niet veel.

    @Christiana succes en plezier bij de groeiecho check.
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  8. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ik kan jullie echt niet bijhouden hoor. Loop 15 pagina's achter.

    Gisteren bij de vk geweest en alles was weer goed. Zaterdag placenta echo.
    Verder ben ik druk aan het aftellen, nog kleine 3 weken werken.
    Daarnaast ook druk met de muurschildering maken! Owja en de rest wat ik allemaal van mezelf moet maken/haken.

    Gisteren voelde ik iets raars aan m'n tepel, kijk ik loopt er zo een druppel uit. Ik had het niet meer, had gelijk de slappe lach ervan. Word denk ik toch tijd voor zoogcompressen:roflmao:

    Hoop dat het met jullie allemaal ook goed gaat, het gaat nu wel echt opschieten vind ik.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Nelllie, moonchild, Manna en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @CaDi wauw wat mooi en knap die muurschildering.
    Wat ga je allemaal haken. Wat ben je heerlijk creatief zeg! :D


    E. ligt heerlijk te zingen in bed & heb totaal geen zin of ernergie om eruit te gaan.
    Over uurtje kunnen de boodschappen al bezorgd worden. :$
    En moest eigenlijk daarvoor nog naar de markt. Planning loopt alweer lekker in de soep. :roflmao:
     
    Manna, MamavanHayden en Pln vinden dit leuk.
  10. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    @Eveliennn89 oei dat is even schrikken zeg, hopelijk blijft de kleine nog een paar weken lekker zitten

    @Cindy1977 snap dat je langs de weken heen kijkt, verjaardag van je dochter niet vergeten hoor, gelukkig heb je nog 2 weken..

    @CaDi mooi hoor die muurschildering wat ga je maken? Lekker creatief ben je ook

    @Pln hopelijk word de intakegesprek niet weer afgezegd en kan het gewoon doorgaan.

    #fysio weet niet meer wie het vroeg over het pakket van mn fysio, maar heb dit jaar geen fysio meer tenzij ik zo last van hebt dat ik gewoon kan bellen alleen dan krijg ik wel een rekening thuisgestuurd..

    hier stond mn dochter om 02:30 naast ons bed, bij ons in bed gelegd maar ze ging papa wakker maken en pesten. Dus op een gegeven moment haar weer terug gelegdt uiteindelijk sliep ze om 04:00u ofzo. Dit is nou de 2e x in een week tijd dat ze klaarwakker is midden in de nacht heeft ze nog nooit gedaan, misschien spanning ofzo geen idee

    Vndaag eindelijk dan een gipsbuik maken, ben benieuwd na het eindresultaat termee. En vandaag alweer 28 geworden #waarblijftdietijd
     
    Christiana, YellowEyes, Manna en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wauw wat mooi!

    Hier al vanaf 20 weken af en toe een druppel, nu begint het wel echt meer te worden! Tepels zijn best vaak nat nu. Gelukkig nog geen plekken maar moet misschien toch de compressed in mn bh gaan doen.
     
  12. Eveliennn89

    Eveliennn89 Bekend lid

    4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    @CaDi wat mooi al je muurschildering! Wou dat ik ook zo creatief was en zoiets zelf kon maken.

    @TigerAngel7 hopelijk slaapt je dochter snel terug beter want dat is ook erg vermoeiend zo. Veel succes met de gipsbuik. En een hele gelukkige verjaardag!

    Hier na de goede nacht een slechte ochtend.. Redelijk snel meer harde buiken en op ctg waren de toco waarden ook hoger met meer pieken.. Benieuwd wanneer de gyn hier geraakt en wat ze te zeggen gaat hebben o_O Begin nu zelf ook wel echt meer schrik te krijgen dat hij nog wel eens vroeger zou kunnen komen :(
     
  13. MamavanHayden

    MamavanHayden Fanatiek lid

    11 dec 2014
    2.257
    1.989
    113
    Vrouw

    Gefeliciteerd!
    Fijne dag vandaag❤️

    Laat je wel een foto van je gipsbuik zien?
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @TigerAngel7 hoe gaat het nu met de pijn?

    Denk een fase waar je dochter in zit. Hier had E. nl een tijd terug ook dat ze ineens niet meer verder kon slapen 's nachts.

    Veel plezier met je gipsbuik & gefeliciteerd!! ⚘⚘

    @Eveliennn89 ineens is het onbezorgde weg heh. :(
    knuffel!
     
  15. Kiekieboe

    Kiekieboe Fanatiek lid

    28 jul 2017
    1.724
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @Eveliennn89 ahhj dikke knuffel! Ik duim voor je!

    @Cindy1977 ik heb de bh's van Anita Mama. Ze kunnen nog een beetje meegroeien zeg maar.
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  16. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Eveliennn89 wat schrikken zeg!!! Weet je al meer of je moet blijven? Ow 2 uur is ook echt weinig he, hopelijk slaap je zo nog een beetje

    @Meisje93 haha herkenbaar hoor. Ik ging vanochtend weer voor het eerst alleen boodschappen doen, liep echt als een kip zonder kop en ging er ook nog met een kar van een ander vandoor :rolleyes:
     
    Nelllie vindt dit leuk.
  17. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @TigerAngel7 owjee klinkt heel bekend. Onze peuters schelen nog geen 2 weken zie ik. Ik wil je niet ontmoedigen maar wij zijn al een maand aan het knooien. Zowel met gaan slapen als doorslapen en enige wat effect heeft is de middagslaapje eraf o_O gisteren viel ze in de auto in slaap een half uur aan het eind Vd middag en het was gelijk feest...

    Gefeliciteerd met je verjaardag en ceel plezier!
     
  18. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Lees dit nu pas! Klinkt super spannend zeg, hopelijk snel overleg met de gynaecoloog
     
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oepsie! Maar je doet de weekboodschappen toch niet alleen nu?
    Hoe gaat het met je bekken trouwens?
     
  20. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel, uiteraard zet k een foto neer zodra die klaar is.

    de pijn in mn schouder word er niet minder op, en dan nog niet gesproken over mn bekken, ondanks dat k nauwelijks wat doe. Vooral de pijn in mn lies/bovenbeen/hamstring doet echt zeer.. maar om in december een hoge rekening te krijgen kunnen we er nu even niet bij hebben, dus even volhouden nog 2 weken.

    @Manna oh echt, nou hopelijk duurt die fase dan niet lang haha. Ze doet al geen middagdutjes sinds ze na psz gaat meer helaas dat is er al helemaal af. Haar in bed leggen gaat 9 vd 10x wel goed en gaat ook gelijk slapen. Ja ze slaapt zelfs niet in de auto als dat wel gebeurd valt ze meestal in slaap als we de straat inrijden.
     

Deel Deze Pagina