Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @TigerAngel7 wat vervelend dat je zoveel pijn hebt! Maar is je fysio zo duur dan?
    Ik moet nu per keer €33,50 betalen.

    Jij ging je gipsbuik met mozaiek doen toch?
     
  2. krijgertje

    krijgertje Bekend lid

    20 mei 2014
    531
    686
    93
    @CaDi ooh mooi je muurschildering! <3
     
  3. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Haha nee zeker niet hoor, maar was bij de fysio en winkeltjes daar dichtbij. Man is een dag vrij ivm de babykamer dus wel fijn dat hij door kon. Alleen dat lopen met die kar en spullen er in en eruit is niet fijn.

    Mijn bekken is door het rusten tijdens het ziek zijn wel een stuk achteruit gegaan helaas. Ik hoop dat ik hem weer wat stabieler kan krijgen, maarja met een baby wat indaalt en het gekraak, gepiep en geschuif wat ik voel en hoor zal dat er wel niet meer inzitten.
    Hoe gaat het bij jou?
     
  4. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ow lastig zeg! Misschien dan toch alles wat zo spannend is nu...
    Vanacht stond ze ook weer naast ons en je wil niet weten hoe ze gisterenavond hele verhalen aan het kletsen was, ging van hot naar her.
    Ook wil ze geen grote meid zijn maar is een baby zegt ze.... Volgens mij krijgen ze in deze leeftijd ook een grotere fantasie wereld, ze heeft het ineens over monsters en niet bang zijn mama zegt ze tegen me zomaar uit het niets.
    Bijvoorbeeld: Gisteravond zei ze ineens mama wat is dat voor oog. En zat er helemaal geobsedeerd naar te kijken. Was het een knoop op een broek, toen ik dat zei was het ok
     
  5. Ank88

    Ank88 Lid

    30 mei 2012
    58
    113
    33
    NULL
    NULL
    Vanmorgen de GTT gehad, suiker was nuchter 4.9 en na 2u 8.4.
    Ben benieuwd, beetje bang dat ze het te hoog gaan vinden.
    Morgen controle vk. Dus zullen we het wel horen.
    @Eveliennn89 hopelijk blijft het kindje nog een poosje zitten. Wel erg vroeg nog nu... sterkte hoor!
     
  6. Mimi91

    Mimi91 Actief lid

    24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    @Eveliennn89 dat is schrikken! Hoe gaat het nu met jou en de baby? Hopelijk blijft de baby nog even zitten en heb je nog iets kunnen slapen.

    @TigerAngel7 gefeliciteerd met je verjaardag!:)

    @CaDi ziet er goed uit! Laat je ons nog wel het eindresultaat zien? :thumup:
     
  7. Mimi91

    Mimi91 Actief lid

    24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    Hoe vond je het drankje? Volgens mij is 8.4 idd te hoog. Hoe voel je je verder?
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik dacht al. ;)
    Vlot het een beetje met de babykamer?

    Oh dat is wel erg vervelend dat het daardoor achteruit gegaan is.
    Wisselend. Ene dag meer pijn dan de andere.
    Moet goed op mijn houding letten.

    @Ank88 die 2e waarde is volgens mij wat aan de hoge kant.
     
  9. nijntje90

    nijntje90 Fanatiek lid

    2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Cindy1977 jouw schoonmoeder koopt tenminste nog wat! Ik heb helemaal een monster:evil: mn "echte" schoonmoeder is overleden. Denk dat het dan ook anders zou zijn! Haar dochter is ook zwanger en vraag me dan toch af of ze daar voor ook niks koopt. Niet dat ik iets van haar nodig heb maar gewoon uit principe!
    Pfff we hadden 2 namen, nu vinden we ze alle 2 niet wauw!! Weer opzoek, weer op 2 namen, weer niet dat je zegt ja!!! Dat is het... wil nu toch wel een naam anders heet de baby straks echt bzn (baby zonder naam);) staat jullie naam helemaal vast?
    @bevalling, ik vond het bij de 1e fijn dat mn ouders in het ziekenhuis waren en mn moeder is uiteindelijk bij de bevalling geweest dat wil ik nu weer. Daarna wil ik graag zo snel als ik bevallen ben mn zoontje zien! Helaas krijg ik mn schoonouders er dan meteen bij:roflmao: mijn broer en zus van mn man zowiezo ook meteen. Opa en oma en 1 tante zullen ook wel meteen komen! Ligt eraan hoelaat ze geboren word denk ik haha
     
  10. nijntje90

    nijntje90 Fanatiek lid

    2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje zegt steeds dat al zn knuffels gepoept hebben en een schone luier moeten. Als ie moe is is een van zn beestje ook moe haha ze hebben een grote fantasie dat is zeker waar
     
    Manna vindt dit leuk.
  11. Ank88

    Ank88 Lid

    30 mei 2012
    58
    113
    33
    NULL
    NULL
    Ja maar even afwachten wat de vk zegt. Voel me verder prima!
     
  12. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    @Ank88 .... 7 is de max als ik het me goed herinner. Maar ik weet niet zo goed wat ze nu laatste weken nog gaan ondernemen voor actie. Een diet met kerst zou ik erg moedig van je vinden :)

    @Eveliennn89 ... Ow nee dat is helemaal de bedoeling niet! Ik hoop dat hij echt nog een paar weekjes mag blijven zitten hoor. Hoe staat het er nu voor?

    @nijntje90 ... ja ze koopt idd nog wel wat, dat is ook zo. Heb je niets gekregen? Ook niet bij de aankondiging? Dat is wel heel kaal zeg ...

    Ik zat vol plannen vanmorgen....niets van gekomen, alleen geluncht XD Kei strakke harde buik de hele tijd, ben blij dat Kleuter moe is en lekker naast me ligt te Netflixen....loedermoedermodus XD

    @TigerAngel7 .... wat mooi al die buik op fb! Mennnn! Jammer dat we zo lang op het eindresultaat moeten w88! Echt zoooo goed gelukt! En dat zeg ik niet zo maar, want de meeste vind ik niet zo mooi gelukt hoor.
     
    TigerAngel7 vindt dit leuk.
  13. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    @Mimi91 ... ik had zulke nachtmerries bij voorbaat vandat drankje....dat ik het nog bijna lekker vond, zo viel het mee. Maar nu lust ik ook alles hoor, dus ik dacht gewoon aan een nieuw Russisch shotje en LOSSS ... was zo op XD
     
    Mimi91 vindt dit leuk.
  14. Kiekieboe

    Kiekieboe Fanatiek lid

    28 jul 2017
    1.724
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Onze peuter heeft zelfs een vriendje. Of vriendinnetje. Ze speelt dan zo rustig, vraagt ze of hij/zij dat wilt aangeven. Ze vraagt ook of ie iets wil drinken. En al die dingen. Fantasie ja...

    Kerstoutfit en schoenen zijn binnen voor dochter! Morgen naar de kapper met haar. Want haar haartjes beginnen lang te worden.. nu al schouderlengte. En elastiekjes laat ze niet erin. Ze heeft krullen, dan ziet t al snel slordig uit.
     
    Manna en Cindy1977 vinden dit leuk.
  15. MamavanHayden

    MamavanHayden Fanatiek lid

    11 dec 2014
    2.257
    1.990
    113
    Vrouw
    Vervelend zo'n schoonmoeder zeg!!
    Helemaal als ze geen verschil weten te maken.

    Maar je bent van je naam af?
    Is het geen hormoon dingetje?
    Lees je namelijk wel eens vaker, dat vrouwen ineens de naam niks meer vinden, maar achteraf toch spijt hebben.

    Onze naam staat vast sinds ik 8.1 zwanger ben hahaha.
    (fijn zo'n appje waar je een dagboek mee kan bijhouden❤️)

    Vandaag intake gesprek over de telefoon gehad met de kraamhulp.
    Ze willen graag dat ik een kraampakket aanschaf, maar beval echt niet thuis.. Wat zouden ze daaruit dan toch echt nodig hebben? Dan schaf ik het los aan.
    (kraamverband, zoogcompressen enzo snap ik)
     
  16. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @nijntje90 lijkt me erg mooi & bijzonder om je moeder bij de bevalling te hebben!

    oei! Hier staat sinds 2 weken de namen echt vast. Dus ook niet heel erg op tijd. :p
    Hopelijk hebben jullie snel een naam.

    @Ank88 succes morgen bij de vk.

    @Cindy1977 Herkenbaar! Moet gewoon niks plannen, kan het ook niet tegenvallen. :p
    Ach lekker netflixen samen hoor, vind het af en toe een heerlijke uitkomst!

    @Kiekieboe heerlijk heh die fanatasie!
    Hier ook krulletjes en vind het maar lastig.

    @MamavanHayden steriele gaasjes en watten, alcohol.
    Volgens mij staat op de prenatal uitzetlijst wat je in huis moet hebben met een ziekenhuisbevalling.


    Zijn er meerderen die nog geen intake gepland hebben staan?
    Heb nog niks gehoord nl. :rolleyes:
     
  17. Christiana

    Christiana Fanatiek lid

    23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    #97 Christiana, 11 dec 2018
    Laatst bewerkt: 11 dec 2018
    @nijmegen vervolg onderzoek. Alles is goed gekeurd!! Idd 4 pond. Hele lange benen. Hij zit al dik ingedaald, zelfs zijn vorm hoofd was al 'anders' door het indalen zei ze. Maar dan snap ik mijn klachten verder wel! Qua bekkenpijn en krampen kon ze het zich helemaal voorstellen omdat die al zo diep zit.
    Verder een gezonde grote jongen!!
    Vruchtwater was normaal.


    Oja en een grappig weetje, zijn voeten zijn op 7 cm gemeten... we hebben allemaal gelachen om die grote schuiten haha.

    Oei @Eveliennn89 hopelijk blijft die toch nog ff zitten!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Regenboogjee, Nelllie, Manna en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ik was op de terugweg in de auto, en was al bezig hier te typen. maar die combinatie gaat bij mij niet samen, werd erg misselijk ervan.

    De gipsbuik is al goed gelukt, ik zou eerste instantie de naam.op een briefje zetten maar vriendlief is alsnog bang dat we een mooiere naam tegen komen dus de gipsbuik word pas bewerkt zodra de kleine er is, en ja dan duurt wachten nu heel lang hihi.

    @Meisje93 ik heb geen idee eigenlijk wat het kost bij de fysio zou ik eigenlijk na moeten vragen.

    @Ank88 dat is zeker wel hoog ja! Denk dat je na een internist/dietist zou moeten en je zelf ook zou moeten prikken. Had ik in mn eerste zwangerschap ook dat ze er zo laat achter kwamen.

    #fantasie bij peuter heeft ze hier nog niet gelukkig. tenminste hoor er niks over haha

    hier de fotos van de gipsbuik
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Regenboogjee, Nelllie, Manna en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Omg ik krijg er een brok van in mijn keel, er zit al echt een mensje in ons! Moet je dat bovenlipje zien! Te cute! En gelukkig alles goed!

    Wat maken we allemaal grote kids zeg!

    En idd gaasjes, alcohol, kraamverband en watten moest ik halen.
     
    MamavanHayden en Christiana vinden dit leuk.
  20. nijntje90

    nijntje90 Fanatiek lid

    2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Cindy1977 nee..... wel met de sint een lelijke pop met hamster wangen en een knuffeldoekje waar je dan ook nog dankjewel voor moet zeggen:oops: ik vraag me zo af of ze dat bij haar dochter ook doet! Mijn schoonzus was bevallen waren we daar snachts vertelde ze gewoon dood leuk dat zij weer oma werd. Mn schoonzus was net 2 uur bevallen!!! Bij ons is de kleine om 12.54 geboren en ze kwamen savonds 20.00 want ze moesten eerste bierdrinken omdat ze de 4-daagse hadden uitgelopen! Je zou zeggen dat je er aan went maar nee!!

    Scheelt dat ik een fijne schoonzus heb, zelf fijne ouders en familie:thumup: dus lekker laten gaan!

    Mooie gipsbuik! Je draagt de buik mooi na voren!

    Nee we vonden de namen vanaf het begin wel leuk maar niet dat gevoel van jaaa dat word het!
     

Deel Deze Pagina