Uitgerekend 1 t/m 15 november 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Miles, 24 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Wij hebben de nipt niet afgewacht. Mocht het niet goed zijn, heb ik alle steun nodig die ik kan krijgen.
     
    Sjaantje91 en Nadia33 vinden dit leuk.
  2. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik wacht de nipt wel af tot we wereldwijd gaan. Mijn ouders wisten het wel meteen al.
     
  3. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Wij zetten het overigens nog niet op sociaal media. Daar wacht ik nog een paar weken mee.
     
    Stresskipje vindt dit leuk.
  4. Nadia33

    Nadia33 Actief lid

    15 apr 2013
    343
    278
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb precies dezelfde gedachtes:oops:
    Vandaag ook verteld
     
    NEH, Zwangels, Kaatje92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Stresskipje

    Stresskipje Bekend lid

    30 dec 2018
    776
    411
    63
    Vrouw
    oja:):)
     
  6. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.540
    7.043
    113
    Ik heb het ondertussen aan best wat mensen verteld. Eigenlijk ook om het 'echt' te laten worden. Tot vandaag eigenlijk zelfs voelde het nog zo onecht ofzo. Nu weten beide families het, beide vriendengroepen, mijn mans collega's (dat zijn er maar 3 ;) ) en de kinderen. Vandaag heb ik het, met heel erg veel moeite, verteld aan mijn collega die eigenlijk net zo ver zou zijn als ik, maar die pas een miskraam heeft gehad, na héél lang proberen zwanger te worden. Zo rot, het voelt dan zo dubbel en ik vond het verschrikkelijk om te vertellen, maar gelukkig reageerde ze erg lief. Komende week de rest van mijn collega's nog inlichten, en de kinderen mogen het vanaf dinsdag op school vertellen, dus dan weet zo de hele wereld het :D

    Fijn die mijlpalen die ik lees! Voelt toch wel heerlijk he. Ik heb ook zin in die 12 weken grens, die is bij mij dinsdag. Maar ik voel ons ukkie bijna dagelijks nu, dus denk dat het wel goed zit, heb er nu wel een goed gevoel over eigenlijk, en het begint te landen dat we in november echt een ukkie er bij hebben :) Dochter is in ieder geval door het dolle nog steeds, en zei vandaag:' Oh mam, je hebt altijd al wel een buikje, maar nu is ie echt dikker hoor, je hebt gewoon een babybuik nu!' Eh...en bedankt :D Maar ze heeft gelijk, sinds een paar dagen groeit het. Ik pas mijn gewone broeken nog prima (maar heb ook wel iets overgewicht, dus ben al niet erg slank, waardoor ik nooit heupbroeken ofzo droeg), maar denk dat ik het niet tot 20 weken red zoals bij de derde.

    Eigenlijk wil ik dit keer minder aankomen dan vorige keren, vooral ook omdat ik nu 10 kilo meer weeg dan ik deed toen ik zwanger werd van de andere 3. Maar hoe doen jullie dat? Er is nu 1,5 kilo bij, gewoon door vaak eten i.v.m. misselijk zijn. Dat wordt al minder, dus tijd om op te gaan letten denk ik.... :(
     
    Stresskipje en Kaatje92 vinden dit leuk.
  7. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Voel jij je kleintje al dagelijks?! Ik voel nog helemaal niks! :roflmao:
     
    Stresskipje vindt dit leuk.
  8. Zwangels

    Zwangels Fanatiek lid

    22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hier een 11 weken dansje!!! :)
    Mijn moeder en mijn schoonouders wisten het met een 8 weken. En een paar vriendinnen. Moet mijn vader nog bellen:oops: oh ja en nog de maartmama's (geheime Facebook groep) en oktobermama's(Whatsapp) die het weten.
    Op Social media komt het waarschijnlijk rond een 14 weken. Wil nog een leuke manier verzinnen hier voor.
    Mbt spullen we hebben een heleboel, schaf waarschijnlijk wel een tweedehandse kinderwagen aan. En een box en wipstoel. Maar dit zijn de kosten niet.
     
    Nadia33, Sjaantje91, Kaatje92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Jeeej een mooi dansje voor jou!
    Ik moet mijn vader ook nog op de hoogte brengen :roflmao:
     
    Stresskipje en Zwangels vinden dit leuk.
  10. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.540
    7.043
    113
    Haha, dacht ook dat het niet kon, maar volgens de vk kon het heel erg goed, toen ze zag hoe beweeglijk het kindje op de echo was, maakte flinke koprollen en het is de vierde, dus ze vond het zelfs heel normaal dat ik het al voelde :)
     
    dreumesje, Sjaantje91, Kaatje92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Stresskipje

    Stresskipje Bekend lid

    30 dec 2018
    776
    411
    63
    Vrouw
    gaan jullie nog nipt doen? En kun je het kindje serieus al voelen? Ik loop 2 dagen achter op je maar ik heb dat niet. Hoe voelt dat dan? Wel mooi lijkt me !
     
  12. Zonn

    Zonn Fanatiek lid

    11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je dan de angelsound hebt, mooie mijlpaal vandaag
     
    Miles, Stresskipje en Roetje08 vinden dit leuk.
  13. Mamaforlife

    Mamaforlife Actief lid

    13 mrt 2019
    180
    274
    63
    Vrouw
    Sommige dagen ben ik echt mega chagrijnig. Overdreven chagrijnig ;(
     
    Stresskipje vindt dit leuk.
  14. Mamaforlife

    Mamaforlife Actief lid

    13 mrt 2019
    180
    274
    63
    Vrouw
    Hier wachten we ook op de nipt ;). Bloed is afgenomen dus we zitten in de wacht!
     
    Nadia33 en Stresskipje vinden dit leuk.
  15. Mamaforlife

    Mamaforlife Actief lid

    13 mrt 2019
    180
    274
    63
    Vrouw
    Ik weeg nu 4 kilo zwaarder dan voor m'n eerste zwangerschap. Tot nu toe ben ik bij deze zwangerschap ongeveer 1 kilo aangekomen. En probeer er goed op te letten dat het niet weer +20 kilo gaat worden.
     
  16. Stresskipje

    Stresskipje Bekend lid

    30 dec 2018
    776
    411
    63
    Vrouw
    Ik ook:roflmao:
     
    dreumesje vindt dit leuk.
  17. Stresskipje

    Stresskipje Bekend lid

    30 dec 2018
    776
    411
    63
    Vrouw
    Ik mag het van de week van afnemen. Zenuwachtig?
     
  18. Sjaantje91

    Sjaantje91 Bekend lid

    3 jun 2018
    981
    1.022
    93
    Vrouw
    Hier pas aan gedacht Ivm nipt niet zeggen toen we al verteld hadden aan een paar :roflmao:
    Maar vind het erg fijn dat mijn vrienden het weten en ik niet meer zo moeilijk moet doen met liegen enzo. Werd ik erg verdrietig van.
    Dus mocht het fout gaan met uitslagen nipt dan is het maar zo...
     
    Stresskipje en Kaatje92 vinden dit leuk.
  19. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Dan heb je in ieder geval veel steun!
     
    Sjaantje91 en Stresskipje vinden dit leuk.
  20. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik merkte net voor het eerst wat hormonen :o:

    L is de laatste weken vaak 2-3 keer per nacht even wakker, slaapt meestal wel gauw genoeg weer maar ja, je wordt wel steeds wakker. Vannacht niet though, janken janken janken, uiteindelijk bij mij in bed gaan slapen.

    Maar vanochtend ging J weer naar bed, en die begint gewoon voor no reason to krijsen. L ondertussen in de kinderwagen (anders slaapt ze niet overdag) en dat leek ok. Stopt J eindelijk, begint L. Deur stond open dus J begint weer door L :roflmao:

    Man man man, en dan wil vriend ineens dingen met me bespreken en bla bla, heb hem afgebekt en ben gaan janken :cool:
     
    Stresskipje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina