Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sado, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puckebell

    Puckebell Fanatiek lid

    30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Bedankt dames! Gaat vast goed komen haha
     
    Ilse84 en Labby vinden dit leuk.
  2. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.868
    15.304
    113
    Wauw, wat goed! Spannende tijden nu dus, wat leuk! :D
     
  3. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.868
    15.304
    113
    21 weken!! :eek::D
     
    Labby, Maev, Puckebell en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.971
    17.011
    113
    Vrouw
    Het gaat snel hè :) kan mij niet snel genoeg gaan:oops:zo nieuwsgierig naar ons meisje
     
    Labby en Sado vinden dit leuk.
  5. Areca

    Areca Bekend lid

    20 mrt 2020
    807
    1.338
    93
    Vrouw
    Jaa 21 weken voorbij! Pfff.. harde buik hier hah... Even rustiger aan.
     
  6. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    We gaan alweer aftellen :D...
     
    Puckebell, Labby, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. 86Hoop

    86Hoop Actief lid

    8 feb 2020
    167
    318
    63
    Vrouw
    @hibiscusje overrompeld worden is denk ik letterlijk 1 van de vervelendste dingen die er is.. begrijp het ook helemaal, dat heb ik ook zo vaak gehad, ondanks goede voornemens om het niet weer te laten gebeuren hehe..
    achteraf iemand bellen of er later weer op terugkomen is dan ook nog een optie soms.



    Ik heb vanmiddag de 20-weken echo. Voel sinds 3 dagen iets vaker soort plopjes, dus daardoor voel ik me geruster, en ik vind het ook echt zo leuk om het te voelen. Nu begint samen met die dikkere buik echt het gave wonderbaarlijke bizarre alien-achtige gebeuren, wat je gewoon niet kan voorstellen als je het niet hebt meegemaakt. Ik ben dankbaar :)
     
    miikka, Labby, hibiscusje en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Puckebell

    Puckebell Fanatiek lid

    30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Jaa echt wel!
    Van de week de boel nog tekenen natuurlijk. Dan overleggen wat ze allemaal over willen nemen! Ze willen namelijk ook een gedeelte van het interieur overnemen (top) en dan kunnen we kijken wat we nog verkopen of meenemen naar tijdelijke woning. Drukte dus de aankomende weken
     
    86Hoop en Sado vinden dit leuk.
  9. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.868
    15.304
    113
    Nou, he :D

    Ik heb er een beetje mixed feelings bij dat het zo snel gaat. Aan de ene kant kan ik niet WACHTEN om haar te ontmoeten. Ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet (hoewel ze ontzettend op elkaar lijken, heb ik er nu een met blauwe ogen, een met donkerbruine ogen, een met blond haar en een met lichtbruin haar, een hele rustige en een hele drukke, dus kan alle kanten op hier:roflmao:) en hoe ze zal zijn.
    Ik kijk zo uit naar de koudere dagen, lekker verlof straks, na de geboorte een paar maanden heerlijk vrij en veel knuffelen, genieten en aan de nieuwe situatie wennen.

    En aan de andere kant denk ik: woooow, stop de tijd:eek: We gaan ervan uit dat dit de laatste zwangerschap zal zijn. Dus de laatste keer dat speciale gevoel, genieten van beweging voelen, straks bevallen (ja, dat vind ik echt bijzonder en gaaf :D), etc.
    En tuurlijk vergeet ik nu gemakshalve maar alle minder leuke of ronduit vervelende dingen die bij een zwangerschap/bevalling komen kijken, maar overall vind ik het zó bijzonder allemaal!

    En soms denk ik alleen “holy moly, ik heb er straks drie onder de vier jaar, hoe dan”:rolleyes::roflmao:
     
    Puckebell, miikka, Labby en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.971
    17.011
    113
    Vrouw
    @86Hoop veel succes vanmiddag bij d echo! De bewegingen voelen vind ik 1 van de mooiste dingen van het zwanger zijn :) blijft toch een bijzonder iets
     
    Sado en 86Hoop vinden dit leuk.
  11. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.868
    15.304
    113
    Heel veel succes & plezier met de 20-weken echo vandaag @86Hoop! :)
    Wat fijn dat je beweging voelt, zo speciaal, he.
     
    86Hoop vindt dit leuk.
  12. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.971
    17.011
    113
    Vrouw
    @Sado herkenbaar en zeker zó bijzonder om mee te mogen maken! Hier waarschijnlijk ook de laatste zwangerschap, dus proberen extra te genieten, al vind ik het hele zwanger zijn soms ook maar vermoeiend en ongemakkelijk :oops: maar bijzonder is het zeker, een tijd die je nooit vergeet.
     
    Sado vindt dit leuk.
  13. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @86Hoop succes en veel plezier bij de echo vanmiddag.

    @Puckebell gefeliciteerd met de verkoop van de woning! Misschien de woning van de overbuurman een optie ;) of is die ook al verkocht? Grapje uiteraard

    @Sado hier is het ook de laatste zwangerschap ga ik vanuit. Denk sowieso dat mijn lijf nog een zwangerschap niet gaat trekken en het huis wordt anders te klein, hebben geen kamers meer over. Nu eerst aftellen tot de 24 weken en dan naar de bevalling. Als we terug zijn van vakantie ga ik alvast beginnen met de voorbereidingen voor de verjaardagen en sinterklaas. Scheelt straks rond de bevalling.
     
    Sado en Puckebell vinden dit leuk.
  14. Puckebell

    Puckebell Fanatiek lid

    30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Haha we hebben er wel over nagedacht :roflmao:
    Maar daar moet voor minimaal 75 K in verbouwd worden dus nu geen zin meer in.
    Volgens mij is die wel verkocht ondertussen
     
  15. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Haha ja sorrie het schoot me ineens te binnen incl dat hij het niet leuk vond dat jullie huis ook te koop stond ;)
     
  16. Puckebell

    Puckebell Fanatiek lid

    30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Wij denken dat ie echt flipt op het moment dat hij merkt dat het bij ons verkocht is. We hebben zelfs een melding gedaan bij de politie wegens bedreiging
     
  17. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Wow serieus :eek: en dan heb je waarschijnlijk ook nog een kans dat de kopers van jullie huis ook bij die van hem zijn gaan kijken :|
     
  18. Puckebell

    Puckebell Fanatiek lid

    30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ja joh die kerel spoort niet.

    Nee toevallig niet, deze jongen is volgens mij rond de 20 jaar en krijgt het huis paps. Wouden dus gelijk een huis wat helemaal af was
     
    Maev vindt dit leuk.
  19. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik heb echt zo'n zin in morgen, even een dagje spa. Hopelijk met hetzelfde effect als normaal even minder pijn door de warmte. Krijg voor mijn verjaardag als het goed is een nieuwe badenkaart zodat ik wanneer we weer kunnen lekker een dagje kunnen gaan. Klinkt stom misschien maar heb daar vaak echt dagen profijt van qua slapen en minder pijn. En dus ook minder pijnstilling nodig dan.

    De achterwand bij dochter haar nieuwe kamer hangt. Kastjes moeten nog geschuurd worden en in de white wash. Gaan zo de kledingkast op de plek zetten en dan is het zover klaar. Welnwat later dan de bedoeling was maar hopen voor het einde van de zomervakantie de babykamer ook gereed te hebben, al zal dat voorlooig nog dienst doen als werkplek voor man ivm corona. Hij mag nu 1 dag in de week op kantoor werken en sowieso niet op de projectlocatie. Is ook al aangegeven dat ze verwachtte dat hij voor de komst van de kleine niet vaker naar kantoor kan en mag. En vanaf de 35 weken willen ze dat hij sowieso alleen vanuit thuis werkt tenzij er een overleg is waar hij perse fysiek bij moet zijn. Ze zijn enorm risico's aan het inperken. We weten ondertussen wel dat het herstel bij de collega (voor mij oud collega) niet veel verder verwacht wordt dan nu, heeft een hartaanval/stilstand/infarct gehad en heeft nu een dwarsleasie, hij kan van zijn nek naar boven bewegen maar onder zijn nek helemaal niks.
     
    Sado vindt dit leuk.
  20. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    @86Hoop, hoe was je echo?

    Hier klusspullen gekocht voor de babykamer, dus daar gaan we straks nog even aan beginnen.
     
    Labby, Puckebell, Sado en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina