Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lin18, 15 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Fijn dat je ook hier blijft :)
    Ik zou het fijner vinden om het gewoon bij het forum te houden, dus voor mij hoeven jullie niet alles om te gooien ;)
    Zou het alleen jammer vinden als er zometeen niemand meer hier in ons groepje wat post
     
  2. Loveyoga

    Loveyoga Bekend lid

    8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Oh die krampen zijn idd niet fijn. Erg vervelend. Heb je er wat voor?
    Dan is ze goed gegroeid idd!
     
  3. AnnekedB

    AnnekedB Bekend lid

    7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    Vind ik ook goed hoor! Laat maar weten weten of er animo voor is.

    @DCG Ow shit zuur van het sprongetje. Hier begint tie over 6 dagen en ik hoop dat tie meevalt. Krampjes modus staat wel asn vannacht vaak wakker geweest omdat hij pijn had. Gelukkig heb je de sprong overleeft. Ik ben benieuwd hoe die hier gaat

    @Eulalia Wat fijn dat je een hoede nacht hebt gehad! En goeie tijden ook! Ik hoop voor dat het blijft. Vond hij het douchen fijn?
     
    Missannie vindt dit leuk.
  4. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Appgroep vind ik ook prima hoor! Leuk!

    douchen vind hij echt zaaaaalig echt heel cute!
    Vandaag laat hij overdag echt lang tussen de voedingen. Heb echt meeeeega jetsers nu haha twijfel of ik even moet kolven of dat ik dan de boel in de war schop qua vraag en aanbod.
    Vandaag op werk geluncht, zo leuk om m te showen!! Wel echt kapot qua energie weer. Zit nu op bed en laat de boel maar beetje de boel. Ik heb nog een half uur voor de avondroutine begint

    6 weken sprong is ècht heavy dames, hè prepared voor zover dat kan... good Luck!!
     
    Gandy vindt dit leuk.
  5. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Wat leuk dat douchen! Dat moeten we hier ook nog eens doen. Ik vond dat met onze dochter ook zo leuk.

    Ik ben benieuwd wanneer hier die eerste sprong komt. Ons zoontje is nu 6 weken, maar wel 3 weken te vroeg geboren. Had eens ergens gelezen dat je dan dus 3 weken erbij op moet tellen. Is dat ook echt zo?
     
  6. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    bij Stach klopte het wel vanaf zijn geboorte zegmaar, hij kwam 10 dagen eerder dan uitgerekend. Heb het ook wel eens gehoord hoor maar ik weet het dus ook niet. Bij m’n meiden niet zo paraat meer hoe dat toen ging, verdrongen denk ik!
     
  7. Kon 87

    Kon 87 Bekend lid

    28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    @AnnekedB. Wat frustrerend dat hij de kracht nog niet heeft om goed bij je te drinken. Kan inderdaad te maken hebben met het tongriempje. Hoe gaat het nu? En wanneer kun je terecht?

    @Eulalia, wat fijn dat Stach nu weer wat meer tijd tussen de voedingen laat. Wat een beetje slaap toch voor een mens kan doen! Hier wordt t helaas steeds wat minder goed juist :(.
    En wat een drukte in die Sinterklaastijd hè. Ik heb ook nog 3 vd verjaardagen tussen nu en begin januari dus de cadeaus zijn niet aan te slepen. Heel leuk maar ook erg vermoeiend :/.

    Wisten jullie trouwens dat de sprongetjestheorie uit oei ik groei al meer dan 20 jaar geleden is ontkracht? ( https://www.trouw.nl/nieuws/oei-ik-groei-leidt-tot-bittere-ruzie-van-wetenschappers~b361efcd/) Kinderen ontwikkelen zich op hun eigen tempo dus het kan goed zijn dat ze rond de 6 weken wat onrustig zijn, of dat het wat eerder
    /later is (of niet). Volgens mij valt 1 van de regeldagen ook rond de 6 weken (of bedoelde jij die ook @Eulalia ?). Daarbij moet je volgens mij uitgaan van geboortedatum idd, niet uitgerekende datum.
     
    AnnekedB vindt dit leuk.
  8. Loveyoga

    Loveyoga Bekend lid

    8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Bij mijn jongens klopte het niet van de sprongen uit oei ik groei.
    Leah is nu 5 weken. Dus k hou mijn hart vast als k t zo lees haha.

    @Eulalia kun je zoontje dan niet wakker maken om te voeden? Anders draait hij misschien he5 dag en nacht ritme om. Ik zou zelf dan wakker maken. Of idd kolven.
    Hier maak k dochter ook weleens wakker als k bijv de oudste moet halen van school, dan leg k haar wat eerder aan. Anders wilt ze net als k weg moet.
    Verzoek voeden is ook op jou verzoek heb k eens gelezen.
     
    Eulalia en AnnekedB vinden dit leuk.
  9. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Bij onze dochter leken de sprongen in het begin nog wel te kloppen, maar wat later ook niet meer. Had ook al eens gelezen dat de theorie ontkracht is inderdaad. O. is nu 6,5 week en merk nog geen verschil. Behalve dan dat hij veel meer overal naar aan het kijken is.
     
  10. Tijm86

    Tijm86 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Leuk! heb me ook aangemeld ( echte naam is Laura )

    Ben even weinig online geweest, toch best druk zo met drie kids en t huishouden en met helpen met t werk van mn man. Zal nog eens even bijlezen!

    Hoe gaat het met iedereen? Lees dat veel kleintjes al goed doorslapen! Die van mij is een hongerige drinkbaby. Hij is verder super tevreden, maar in de nacht komt hij tussen de 2 en 3 uur weer voor een voeding. Als k geluk heb kan k 2 uur aan een stuk slapen, heel vermoeiend !
     
    Missannie, Eulalia en AnnekedB vinden dit leuk.
  11. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    i feel you! Daar was ik ook. En nu wisselt dat Zich af met ineens wel 6 uur ertussen! Heerlijk!!

    @Loveyoga ik voed hem inderdaad ook regelmatig op mijn verzoek en heb laatst eerst even de druk eraf gekolfd. Dan drinkt hij wel rustiger maar pff ik vind het een gedoetje.
     
    Tijm86 vindt dit leuk.
  12. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Hier nog zo eentje die om de 3 uur komt ‘s nachts. En dan soms nog krampjes tussendoor. En soms is hij gewoon 1,5 uur wakker ‘s nachts haha! Maar het went zo weinig slaap ;)
     
    Tijm86 en Kon 87 vinden dit leuk.
  13. Gandy

    Gandy Fanatiek lid

    6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    Bij ons kwam het gewoon uit met de geboortedatum...
     
  14. Gandy

    Gandy Fanatiek lid

    6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    Appgroep vind ik overigens ook prima? Dat reageert misschien nog wat sneller /duidelijker? En dan krijg je geen ongenode gasten ertussen haha
     
    Eulalia en AnnekedB vinden dit leuk.
  15. AnnekedB

    AnnekedB Bekend lid

    7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    Ik vind dat ook prima! Hoe gaan we de nummers verzamelen?
     
  16. Gandy

    Gandy Fanatiek lid

    6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    Kun je privé berichten sturen hier?
    Mag dan wel naar mij. Maak ik wel wat aan?
     
    Eulalia vindt dit leuk.
  17. Loveyoga

    Loveyoga Bekend lid

    8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Is goed.
     
  18. Loveyoga

    Loveyoga Bekend lid

    8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Ik weet alleen niet hoe je een privé bericht stuurt.
     
  19. Loveyoga

    Loveyoga Bekend lid

    8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Is nu wel gelukt. Je kan op een naam drukken en dan profiel pagina. Dan kun je een bericht sturen.
     
    Gandy vindt dit leuk.
  20. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Haha inderdaad, ik herkende de schrijfstijl van die persoon in de Facebook groep niet ;) Ik stuur zo ook even mijn nummer!
     
    Gandy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina