Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lin18, 15 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveyoga

    Loveyoga Bekend lid

    8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Weet je wat trouwens heel goed werkt tegen kloven en pijnlijke tepels. Hydrogel pads. Al horen kloven niet. Dat wijst op verkeerd aanhappen. Maar kan altijd gebeuren natuurlijk.
    Ik heb ze zelf nooit geprobeerd. Heb nooit last van mijn tepels gehad. Maar wel verhalen erover gehoord.
     
    AnnekedB vindt dit leuk.
  2. Kon 87

    Kon 87 Bekend lid

    28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Ik vind de la leche league een beetje te fanatiek (zelfs na 3.5 jaar bv :roflmao:). Maar weet mijn weg in bv-land goed te vinden. Nu maar hopen dat onze jongeman geen verkort tongriempje/lipbandje heeft en minder lui is dan zijn zussen :D. Moet gewoon vertrouwen hebben. Het is alleen zo intensief als het niet goed gaat :/.

    Heb trouwens ook nog helemaal geen "lekkage" gehad maar kolfde vd week binnen een paar minuten m'n spuitje vol (met elektrische kolf), dus geen lekkage hoeft dus niet te zeggen dat het niet op gang is/komt :).
     
    Tijm86 en AnnekedB vinden dit leuk.
  3. AnnekedB

    AnnekedB Bekend lid

    7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    ownee!! Dat is super naar! Het kan ook goed gaan, geen zorgen. Wellicht helpt het als je kijkt of er al wat melk in je borsten zit? Ik heb vandaag geprobeerd en er kwam wat uit en dacht yes, dit gaat wel goed komen.
     
  4. AnnekedB

    AnnekedB Bekend lid

    7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    hahaha lees net pas dit!!! Dan komt het zeker goed.
     
  5. Kon 87

    Kon 87 Bekend lid

    28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Haha! Waren tegelijk! Start vd productie is gelukkig nooit het probleem geweest. 1e dochter wilde niet aan de borst (heel boos en frustratie), uiteindelijk gelukt met tepelhoedjes de eerste maanden en dat zorgde voor veel nakolven en gedoe om borstontstekingen te voorkomen/verhelpen. 2e dochter kon niet goed aanhappen. Lipbandje en tongriempje gelaserd maar het bleef aanmodderen, tepels zijn 6 weken hélemaal kapot geweest (hydrogelpads zijn dan wel echt geweldig), spruw gehad, borstontsteking, the works. Maar uitéindelijk is het goed gekomen. Weet alleen niet of dat hele drama nog haalbaar is met 2 andere kleintjes in huis :/. En het is gewoon k*t. Snap ook altijd heel goed dat niet iedereen bv kan/wil geven. Het is niet altijd leuk/fijn/ makkelijk.
     
    AnnekedB vindt dit leuk.
  6. Tijm86

    Tijm86 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Ik denk dat k heel snel overstap op de fles als borst niet lukt. Mn meiden zijn ook groot, gezond en sterk geworden door de fles ;) Ga het wel proberen, maar niet als het alleen pijn/verdriet etc oplevert straks.
     
    AnnekedB, Missannie en Kon 87 vinden dit leuk.
  7. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Vanmorgen wakker geworden door menstruatiekrampen. Naar toilet en bloedverlies
    Nu ook een beetje misselijk. Weet niet goed wat ik moet doen...moet ik zkh bellen voor overleg?
     
    Tijm86 en Kon 87 vinden dit leuk.
  8. AnnekedB

    AnnekedB Bekend lid

    7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    @Lin18 heb je veel bloedverlies? Als je denkt dat het niet oké is, gelijk bellen. Zij kunnen je het beste gerust stellen. Hoe is het nu met je?

    @Kon 87 dat is wel een bv avontuur! Wel knap dat je vol hebt gehouden. Die gel pads ga ik onthouden! Mijn tegels waren stuk omdat ze in het ziekenhuis niet heel goed zijn in instrueren. Gelukkig weet ik nu hoe je moet aanleggen.

    @Tijm86 ja indd! Vooral geen drama. Als het niet lukt dan maar de fles. Ben wel benieuwd hoe het gaat. Hier nog een dreumes rondlopen en wil geen drama met bv en een hysterische baby. Hier is het motto gewoon proberen en als het lukt, is het chill anders fles :) als ze maar eten en groot worden!
     
    Lin18, Tijm86 en Kon 87 vinden dit leuk.
  9. Kon 87

    Kon 87 Bekend lid

    28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Klinkt toch alsof er iets start!
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  10. Tijm86

    Tijm86 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Dat klinkt zeker als een beginnetje. Gewoon even bellen hoor als je je onzeker voelt, daar zijn ze voor he !
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  11. Tijm86

    Tijm86 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Ja inderdaad, k denk echt hetzelfde ! :)
     
    Lin18 en AnnekedB vinden dit leuk.
  12. marloesje24

    marloesje24 Fanatiek lid

    28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Zou idd bellen.. Vragen kan altijd
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  13. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    @Lin18 ik zou idd bellen! Sowieso altijd bij bloedverlies en bij mij betekende het een vlotte ontsluiting ;) hopelijk zet het door en kun je vandaag nog babyknuffelen.... spannend!!

    @Kon 87 jeetje wat een nare situatie :( ben wel heel benieuwd wat je dus mankeert, maar wrs wil je er niet over praten aangezien de andere dames het ook gevraagd hebben, maar dat is uiteraard ook helemaal prima als je er niets over kwijt wilt.
    Knap dat je je spuitje zo makkelijk vol kan kolven, hopelijk herstel je snel weer en komt het met de borstvoeding allemaal goed.

    @Pioenne ook al zo lastig dus met borstvoeding... hopelijk komt het alsnog goed op gang.
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  14. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Bedankt dames.
    Moest idd langskomen. Ctg, bloeddruk, inwendig onderzoek gehad. Nog geen ontsluiting, zag wel kleine bloeding.
    Ben nu opgenomen, vanmiddag weer ctg.
    Voel baby ook minder. Was op echo wel aan het bewegen. We wachten af, hopelijk is het het begin en zet het door...
     
    DCG vindt dit leuk.
  15. Tijm86

    Tijm86 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Spannend hoor, heb je wel een beetje vermaak bij je om de tijd door te komen in t ziekenhuis ?
    Gelukkig word je goed in de gaten gehouden! Hopelijk is het de start van je bevalling
     
  16. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Oooooh spannend!! Misschien je baarmoedermond flink aan het verweken en dat dat de bloeding veroorzaakt, dus de volgende stap is de ontsluiting!
    Gaf de ctg al iets van weeenactiviteit aan??
    Fijn dat ze je gelijk hebben opgenomen en je goed in de gaten houden. Dit kan echt wel het begin van je bevalling zijn :)
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  17. AnnekedB

    AnnekedB Bekend lid

    7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    wat goed dat ze je hebben opgenomen. Ik hoop dat het niks ergs is. Goed dat je moet blijven en hopelijk is je baby er snel. Wel heel bijzonder als het op je uitgerekende datum gebeurt. Ik ga voor je duimen meid❤️
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  18. Kon 87

    Kon 87 Bekend lid

    28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Kan het zijn dat je @Groen bedoelt met t eerste stuk?
     
  19. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Oeps idd @Groen sorry voor de verkeerde tagg
    (Kan het nu niet meer op zwangerschapsdementie gooien he :roflmao:)
     
  20. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Dank je wel @AnnekedB @DCG
    Bloeding was bij baarmoedermond geloof ik.
    Harde buiken zag je wel maar voelde ze vooral in mijn benen. Nu om de 10min ongeveer.
    Hoop zo dat het doorzet....
    Ben ook blij dat ze het goed nakijken.
     
    Gandy, Kon 87, Tijm86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina