Uitgerekend 1 - 15 november 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rainbowbabynovember22, 2 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rainbowbabynovember22

    2 mrt 2022
    18
    8
    3
    Vrouw
    #1 rainbowbabynovember22, 2 mrt 2022
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2022
    Welkom in dit uitgerekend groepje voor zwangeren met uitgerekende datum tussen 1 en 15 november 2022! :)

    ♡ Uitgerekend: 1 - 15 november 2022 ♡
    ---------------------------------------------


    1 november

    2 november

    3 november

    4 november

    5 november

    6 november

    7 november

    8 november

    9 november

    10 november

    11 november

    12 november

    rainbowbabynovember22 - 25 jaar - 1ste kindje

    13 november

    14 november

    15 november


    -----------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (1)
    -----------------------------------------------

    Sterretjes:

    Afspraken:

    rainbowbabynovember22 - 28/03 1ste echo

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
     
  2. rainbowbabynovember22

    2 mrt 2022
    18
    8
    3
    Vrouw
    Ikzelf testte positief na een kuur Clomid - Pregnyl op 8 dpo en ben vandaag 3w6d. :rolleyes:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Loessie91

    Loessie91 Nieuw lid

    1 mrt 2022
    2
    1
    3
    Vrouw
    Welkom in dit uitgerekend groepje voor zwangeren met uitgerekende datum tussen 1 en 15 november 2022! :)

    ♡ Uitgerekend: 1 - 15 november 2022 ♡
    ---------------------------------------------


    1 november

    2 november

    3 november

    4 november

    5 november

    6 november

    7 november

    8 november

    9 november

    10 november

    Loessie91 ~ 31 jaar ~ 2e kindje
    11 november

    12 november

    rainbowbabynovember22 - 25 jaar - 1ste kindje

    13 november

    14 november

    15 november


    -----------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (1)
    -----------------------------------------------

    Sterretjes:

    Afspraken:

    rainbowbabynovember22 - 28/03 1ste echo

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijzigingen op te slaan)
     
  4. Loessie91

    Loessie91 Nieuw lid

    1 mrt 2022
    2
    1
    3
    Vrouw

    Gefeliciteerd!
    Ik heb het geprobeerd aan te passen (mijzelf erbij gezet) maar het is mij niet gelukt volgens mij haha, help!
     
    rainbowbabynovember22 vindt dit leuk.
  5. rainbowbabynovember22

    2 mrt 2022
    18
    8
    3
    Vrouw
    gelukt denk ik! Ik zie je staan :D jij ook gefeliciteerd!! :o:
     
  6. Arretjescake

    Arretjescake Actief lid

    29 nov 2021
    142
    118
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd allemaal! Ik schrijf graag mee! Ik had 24 februari een eerste positieve test in handen. Volgens de snelle berekening van de VK ben ik op 9 november uitgerekend. Volgens de berekeningen van de app die mijn eerdere menstruaties bijhield op 8 november.

    Ik mag op 16 november (dan ben ik dus 6+0 of 6+1 zwanger) komen voor de eerste echo.

    Ik schrijf graag mee!
     
    rainbowbabynovember22 vindt dit leuk.
  7. cappuchino

    cappuchino Actief lid

    1 mrt 2022
    166
    145
    43
    Vrouw
    Ik wil ook graag mee schrijven! Ik ben 12 november uitgerekend! Dit weekend positief getest en vanochtend ook aangemeld bij de verloskundige.
    Kwaaltjes zijn hier al aardig heftig! Hoe is dat bij jullie?
     
    rainbowbabynovember22 vindt dit leuk.
  8. Arretjescake

    Arretjescake Actief lid

    29 nov 2021
    142
    118
    43
    Vrouw
    Wat voor kwaaltjes heb je? Ik voel nog vrij weinig eigenlijk. Alleen een paar dagen geleden wat buikpijn. Verder niks.
     
    rainbowbabynovember22 vindt dit leuk.
  9. cappuchino

    cappuchino Actief lid

    1 mrt 2022
    166
    145
    43
    Vrouw
    Ik wist al vanaf mijn eisprong dat het raak was, gek he? Kan eigenlijk helemaal niet zeggen ze maar toch is het zo :roflmao: ik had enkele dagen na mijn eisprong al gespannen en flink pijnlijke borsten. Heel anders dan de maanden dat ik niet zwanger was, afgelopen 2,5 jaar proberen.
    Veel kramp en steekjes gehad en al vrij vlug bekkenpijn. Ben al meer dan een week super moe.
    Sinds dit weekend ben ik ook misselijk en heb ik enorm last van mijn hormonen. Snel geïrriteerd en snel huilen. Vreselijk.
    Het is mijn 3e kindje, misschien dat het wat sneller op gang komt daardoor :eek::D
     
    Patty86 en rainbowbabynovember22 vinden dit leuk.
  10. rainbowbabynovember22

    2 mrt 2022
    18
    8
    3
    Vrouw
    Oooh welkom allebei!! Hoe meer zielen hoe meer vreugd :D Wat leuk @cappuchino we lopen gelijk! :thumup: Wanneer hebben jullie je eerste echo? Hebben jullie al wat gepland? Ik mag 28/3 gaan :)
     
  11. cappuchino

    cappuchino Actief lid

    1 mrt 2022
    166
    145
    43
    Vrouw
    Ik heb me dit weekend ingeschreven bij de verloskundigepraktijk, dus wacht even af tot ze contact met mij opnemen. :) Ik hoop dat ik snel voor een echo kan. Mijn man gaat begin april naar t buitenland, we weten nog niet precies hoelang maar wel een paar maanden. Dus hopelijk kunnen we samen nog een echo met kloppend hartje zien.
     
  12. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.263
    2.437
    113
    Vrouw
    Ik schrijf ook graag mee. Ben zwanger van de 3e vorig jaar maart een bbz gehad en nu op 25 februari opnieuw positief getest. Ik mag vrijdag voor een vroege echo. Ik ben echt super zenuwachtig
     
  13. cappuchino

    cappuchino Actief lid

    1 mrt 2022
    166
    145
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Fijn dat je voor een vroege echo mag, hopelijk is alles goed!
    Ik heb 30 maart mijn eerste echo. Ik kon ook wel voor een vroege echo komen, maar zie liever zelf direct het hartje kloppen anders ben ik denk ik nog niet gerustgesteld. Dan ben ik 7+4 dus hopelijk zien we dan hartactie.
    Ik vind het ook erg spannend allemaal.

    Ik heb het gister ook besproken met mijn manager, ik werk als verpleegkundige en sommige dingen staan me nu erg tegen. Vooral zwaar tillen bijv. Het voelt niet goed, stel dat het straks toch mis gaat, geef ik straks mezelf de schuld als ik zo blijf werken. We hebben nogal een tekort dus het is sowieso al aanpoten en flink doorwerken. Ze reageerde super positief en zei dat ik maar tegen collega's moest zeggen dat ik iets met mijn rug heb en bij de fysio loop, en daarom niet mag tillen en het wat rustiger aan doe. Super fijn. :)
    Misselijkheid kwam gister tijdens t werken ook steeds om de hoek haha, vooral met sommige luchtjes dacht ik echt, daar ga ik.... Maar alles binnen kunnen houden. :roflmao:
     
  14. rainbowbabynovember22

    2 mrt 2022
    18
    8
    3
    Vrouw
    Ooh gefeliciteerd :) hopelijk een goede echo vrijdag!! Ik had ook een bbz in oktober, dus de schrik zit er bij mij ook heel erg in. Maar we blijven positief!
     
  15. cappuchino

    cappuchino Actief lid

    1 mrt 2022
    166
    145
    43
    Vrouw
    Kan me voorstellen dat het extra spannend is na een BBZ.. hopelijk voor iedereen een goede echo. We duimen!:D
    Wat gaat de tijd langzaam he tot die eerste echo, verschrikkelijk!
     
  16. cappuchino

    cappuchino Actief lid

    1 mrt 2022
    166
    145
    43
    Vrouw
    Welkom in dit uitgerekend groepje voor zwangeren met uitgerekende datum tussen 1 en 15 november 2022! :)

    ♡ Uitgerekend: 1 - 15 november 2022 ♡
    ---------------------------------------------


    1 november

    2 november

    3 november

    4 november

    5 november

    6 november

    7 november

    8 november

    9 november

    10 november

    Loessie91 ~ 31 jaar ~ 2e kindje
    11 november

    12 november

    rainbowbabynovember22 - 25 jaar - 1ste kindje
    cappuchino - 34 jaar - 3e kindje


    13 november

    14 november

    15 november


    -----------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (1)
    -----------------------------------------------

    Sterretjes:

    Afspraken:

    rainbowbabynovember22 - 28/03 1ste echo
    cappuchino - 30/03 1e echo

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijzigingen op te slaan)
     
  17. cappuchino

    cappuchino Actief lid

    1 mrt 2022
    166
    145
    43
    Vrouw
    Hoe is het hier dames?

    Ik heb gister een vroege echo gehad. Omdat ik bij mijn 2 kinderen dreigende vroeggeboorte heb gehad hebben ze mijn cervix opgemeten om een startpunt te hebben en voor mijn geruststelling omdat ik bang was dat dit misschien nu al een probleem zou zijn. (ivm eerdere vroege miskramen) maar de cervix is mooi gesloten en 4,5 cm lang, dus hartstikke goed. Het vruchtje is ook mooi op termijn gegroeid. Ik huilde van opluchting. Had namelijk de avond er voor rozige afscheiding. Dus ik maakte me vreselijk zorgen.
    De VK zag geen bloed in mijn baarmoeder dus daar kwam het niet vandaan. Waarschijnlijk iets aan de buitenkant. Ik ben weer wat gerustgesteld, nog 2 weken wachten tot de volgende echo met hopelijk een mooi kloppend hartje.
     
  18. Arretjescake

    Arretjescake Actief lid

    29 nov 2021
    142
    118
    43
    Vrouw
    Wat fijn dat je gerustgesteld bent!

    Ik heb vanavond mijn vroege echo. Ik ben dan 6+0 of 6+1. Ik ben zó zenuwachtig en bang dat het weer fout zit.
     
  19. Voila86

    Voila86 Actief lid

    2 jan 2022
    151
    155
    43
    Vrouw
    Welkom in dit uitgerekend groepje voor zwangeren met uitgerekende datum tussen 1 en 15 november 2022! :)

    ♡ Uitgerekend: 1 - 15 november 2022 ♡
    ---------------------------------------------


    1 november

    2 november

    3 november

    4 november

    5 november

    6 november

    7 november

    8 november

    9 november

    10 november

    Loessie91 ~ 31 jaar ~ 2e kindje
    Voila86 - 35 jaar -1e kindje


    11 november

    12 november

    rainbowbabynovember22 - 25 jaar - 1ste kindje
    cappuchino - 34 jaar - 3e kindje


    13 november

    14 november

    15 november


    -----------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (2)
    -----------------------------------------------

    Sterretjes:

    Afspraken:

    rainbowbabynovember22 - 28/03 1ste echo
    cappuchino - 30/03 1e echo
    Voila86- 25/03 1e echo 7+1


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijzigingen op te slaan)[/QUOTE]
     
  20. Arretjescake

    Arretjescake Actief lid

    29 nov 2021
    142
    118
    43
    Vrouw
    Welkom in dit uitgerekend groepje voor zwangeren met uitgerekende datum tussen 1 en 15 november 2022! :)

    ♡ Uitgerekend: 1 - 15 november 2022 ♡
    ---------------------------------------------


    1 november

    2 november

    3 november

    4 november

    5 november

    6 november

    7 november

    8 november

    9 november
    Arretjescake- 24 jaar- 1e kindje
    10 november
    Loessie91 ~ 31 jaar ~ 2e kindje
    Voila86 - 35 jaar -1e kindje


    11 november

    12 november

    rainbowbabynovember22 - 25 jaar - 1ste kindje
    cappuchino - 34 jaar - 3e kindje

    13 november

    14 november

    15 november


    -----------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (3)
    -----------------------------------------------

    Sterretjes:

    Afspraken:

    rainbowbabynovember22 - 28/03 1ste echo
    cappuchino - 30/03 1e echo
    Voila86- 25/03 1e echo 7+1
    Arretjescake- vroege echo 16/03 met 6+0 weken


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijzigingen op te slaan)[/QUOTE]
     

Deel Deze Pagina