Uitgerekend 16/3-31/3/2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dansprinsesje, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ja hier heeft de man t gisteren ook echt van buiten kunnenvoelen, en we hebben het ook gezien gister, de speklaag drilde zeg maar
     
    Mammamuis vindt dit leuk.
  2. SophieSoHappy

    SophieSoHappy Bekend lid

    18 apr 2016
    696
    629
    93
    Vrouw
    Ik voelde onze baby eerst elke dag, omdat ze met haar voetjes richting mijn blaas lag. Ik denk dat ze is gedraaid want voel haar nu al een paar dagen iets minder, en ook placenta voor. Vind dat wel jammer eigenlijk
     
  3. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    @Mamavandrie34 wat een ontzettende spannende tijd voor jullie! ik blijf duimen dat er snel wat meer duidelijk word het haalt igg het zorgeloze voor jullie weg

    Hier voel ik de kleine eigenlijk wel best veel overdag. soms denk ik hallo je mag best even slapen daar groei je van. gisterenavond kon ik er niet van slapen en toen d8 ik oja.. zo was het hihi!
    ook mijn man kan het al goed voelen. mijn placenta ligt ook achter!
     
    Mammamuis vindt dit leuk.
  4. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Hebben jullie anti-krab wantjes op jullie lijstje staan? En nemen jullie deze mee in de vluchttas naar het ziekenhuis?
     
  5. SophieSoHappy

    SophieSoHappy Bekend lid

    18 apr 2016
    696
    629
    93
    Vrouw
    Nee.. je kunt ook gewoon sokjes gebruiken, zijn goedkoper ;)
     
  6. Mammamuis

    Mammamuis Fanatiek lid

    8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb ze bij Kleutermuis nooit gebruikt. Hij had ze sneller uit dan ik ze hem weer aan kon trekken, de kleine houdini.
     
  7. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ik heb die gewoon gekocht, een paar euro in de C&A
     
  8. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Een mamaroo gescoord voor 85 euro jippie
     

    Bijgevoegde bestanden:

    lin1989 vindt dit leuk.
  9. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Nee.. bij mijn zoontje nooit gebruikt in ieder geval. Al had die soms wel wat krasjes in zijn gezicht
     
  10. boogschutter88

    boogschutter88 Fanatiek lid

    23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @Mamavandrie34 heel veel sterkte met wachten. Klinkt echt als Mm. Stel de doktoren zijn het niet met elkaar eens weet je wat er dan gebeurt?

    - krab wantjes ook met mijn zoontje nooit gehad/gebruikt. Soms een krasje maar niet vaak.

    - hier voelde ik hem 2 dagen wat minder maar nu al 2 dagen weer vaker. Was die 2 dagen okk druk en veel op de been. Als ik plat lig voel ik hem het meest. En dan vindt hij het lekker met billen of hoofd helemaal beneden te draaien dan heb ik ineens Links (voornamelijk) een gekke harde bobbel, en dan draait hij weer en is het weg. Als ik sta voel ik hem amper, placenta aan de voorkant.

    -slapen gaat nu zo lekker. Ben ook savonds zo moe 21:00 ben ik aan het knikken bollen, en als in bed lig ben ik zo weg (normaal duurt het zeker 30 min of langer voordat ik in slaap val)

    @Dansprinsesje leuk ding! Aan de naam denk
    Ik dat het zachtjes stuitert?

    Hier een baby badje gescoord en een voetenzak voor in de maxi-cosi, deze is volgens mij niet heel warm. Dus wil nog voor een warmere kijken voor in het begin. Al kan het zo in maart al flink warm zijn. morgen haal ik een jasje op bij de prenetal. Wil morgen even langs de winkels kijken naar wat kleding en bij de Kruidvat alvast luiers inslaan (hadden nu 4 voor €20)
     
    Dansprinsesje vindt dit leuk.
  11. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Liggen jullie kindjes al in de goede houding of draaien ze nog veel?
    De mijne ligt sinds een paar dagen dwars/in stuit, en dat heeft mijn zoontje ook gedaan tot week 35! Dat was toen zo spannend haha, dus ik voel de bui alweer hangen :p
     
    Citroentje93 vindt dit leuk.
  12. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ow nee hoor ze draait alle kanten op
    Afgelopen maandag tijdens de echo in een uur tijd vijf keer van dwars naar stuit naar hoofd en weer dwars en toen rug ligging
     
    Zonnetje13, Mammamuis en Kenny83 vinden dit leuk.
  13. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ja je kan dat ding verschillende bewegingen laten doen, laten nabootsen
    Ben eens benieuwd of hij het leuk gaat vinden
     
  14. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Heee die heb ik eergister toevallig ook nog gezien, toen had ik ze ook bijna meegenomen voor drie euro. Maar heb je ze ook echt nodig....?
     
  15. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Goh ik heb het voorzien. Ik denk best wel zeker voor in het begin
     
  16. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Een update van mijn kant.
    Eindelijk wat duidelijkheid, ook al is het beeld nog niet compleet.
    Kindje 1 heeft een hartafwijking. Waar er links 1 vaat en rechts 1 vaat zouden moeten zitten, zitten die twee vaten rechts. Dat is iets wat te opereren is.
    Op donderdag hebben we een afspraak met deze keer drie mensen (het worden steeds meer mensen), kindercardioloog, arts prenatale diagnostiek, en gynaecoloog.
    Op donderdag wordt dan ook een vruchtwaterpunctie gedaan. Dit om te bepalen of er sprake is van alleen een hartafwijking op zich of toch iets op genetisch niveau, en wat dan. We hopen heel erg dat het alleen om een hartafwijking gaat, dan kunnen we ons daarop concentreren.
    Het is allemaal erg ingrijpend, je komt voor moeilijke keuzes te staan...
    We weten inmiddels ookdat we bij de VU onder controle moeten blijven en ook daar bevallen.
    Nu duimen dat de cardioloog op donderdag niet met een ander verhaal komt en dat de punctie zonder complicatie verloopt. Daarna zal het afwachten zijn tot aan de uitslag (5 werkdagen voor de eerste deel, en 10 dagen voor de rest, 2 weken in totaal dus)
     
  17. Meisjemeis

    Meisjemeis Actief lid

    25 jul 2018
    172
    165
    43
    Vrouw
    Wat een ontzettend spannende tijd voor jullie! Heel veel sterkte!
     
  18. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ow meid wat naar. Dat is natuurlijk helemaal niet wat je wilt, ook al is de afwijking gelukkig te verhelpen. Wat ontzettend akelig voor jullie. Ik hoop dat de punctie geen verdere afwijkingen laat zien en dat het hier bij blijft
     
  19. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Ohh jeetje wat een ontzettende spannende tijd gaan jullie tegemoet! Wat super fijn als het te opereren is en er verder niets aan de hand is!! Is alles met kindje 2 verder wel goed?
     
  20. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Wat naar @Mamavandrie34! Ik zou je een hart onder de riem willen steken maar ik weet echt even niet wat ik hierop kan zeggen...:$ Heel veel sterkte in ieder geval tijdens t onderzoek en gesprek, maar natuurlijk ook in de onzekere periode ervoor én erna.
    Misschien heb ik het in een ander berichtje gemist, maar het andere kindje, hoe is het daar mee?
     

Deel Deze Pagina