Uitgerekend 16/3-31/3/2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dansprinsesje, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boogschutter88

    boogschutter88 Fanatiek lid

    23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Haha Zul je net zien he. Goed dat je hebt gebeld anders blijf je je maar zorgen maken. Je zult zien dat haar schopjes steeds krachtiger zullen worden
     
  2. SophieSoHappy

    SophieSoHappy Bekend lid

    18 apr 2016
    696
    629
    93
    Vrouw
    Ze waren dus wel krachtig.. maar dat is minder geworden.. maar hoop dat t nu weer toeneemt :p Dat die kinders het in de gaten hebben als wij ons zorgen maken en even extra trappen hahah
     
  3. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Ahh wat super fijn! Het hoort er dus wel een beetje bij! Ik voel ze vandaag alweer meer dan gisteren, gelukkig!
     
    SophieSoHappy vindt dit leuk.
  4. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Waar gaan jullie die stoel met zitje voor gebruiken? Is dat ter vervanging van de wipstoel?
     
  5. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Kan. Maar vooral makkelijk met hapjes geven en je schuift ze dan bv ook makkelijk aan in de keuken met koken.
    Denk voor n 2ling ook heel makkelijk

    Wij hebben er echt heel veel profijt van gehad. Anders zit je met een wipstoel op tafel. Nu lekker op hoogte voor je zelf
     
  6. SophieSoHappy

    SophieSoHappy Bekend lid

    18 apr 2016
    696
    629
    93
    Vrouw
    Je kunt jezelf zo gek maken he? Als je dan wat minder voelt ga je je erop focussen twijfelen..
     
  7. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Ohhh ja ontzettend!! Ik liet gisteren mijn man mijn buik voelen en die was het wel met me eens dat ze de dagen er voor niet zo hard hadden geschopt. Dus blijkbaar zit er ook echt verschil in. Maar heerlijk dat alles goed was! Ik ben ook weer gerust gesteld gelukkig!
     
    SophieSoHappy en Spiegeleitje vinden dit leuk.
  8. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Brrr hormonen slaan hier langzamerhand maar keihard toe. Ik erger me helemaal rot aan iedereen om me heen en mijn huis moet netjes en schoon wat nogal een opgave is met vier tieners die een iets andere definitie van opgeruimd staat netjes hebben als dat ik heb.

    Ik merk echt dat de kleinste dingen me echt akelig in de weg zitten. Het nest moet klaar gemaakt worden en een ieder die me in de weg loopt moet vooral uit het nest weg blijven
     
    Tjar85, Zonnetje13 en Jummy123 vinden dit leuk.
  9. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    CEFF991F-4541-4E68-9D30-A0C198B0C55E.jpeg

    Daar is men buik eindelijk haha
     
    lin1989, Tjar85, Spiegeleitje en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Mooi buik @Dansprinsesje !
    Haha @Izzie7676 , 4 tieners lijkt me ook lastig. Wat vinden zij ervan eigenlijk, dat er na ‘zoveel’ tijd nog een kindje bij komt? En hoe heb jij na ‘zoveel’ tijd (ik moet steeds ‘ ‘ gebruiken, want tja, wat is veel ;) ) besloten om nog eens zwanger te worden?
    Hier zijn de autostoelen geleverd, hoe kan dat dat spul voor twee mini-mensjes zoveel ruimte in kan nemen?!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Spiegeleitje en Dansprinsesje vinden dit leuk.
  11. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ze waren ernstig in shock maar vinden het wel heel leuk. Ik ben al 15 jaar samen met mijn huidige man ( niet de vader van mijn puberS en volwassen kinderen, ik heb er een van 23,21,19 en 17) en ik wilde echt geen kinderen meer
    Man had zich daar ook bij neergelegd en ineens kwam er steeds vaker het gevoel bij mij dat ik toch nog wel een kindje wilde. Zomaar uit het niets, en heel sterk ook, dus na rijp overleg ( en enorme shock van de man) besloten om er voor te gaan .

    Ik vind het een enorm kadootje, ik was 18 bij mijn eerste en nu 42 bij mijn laatste, twee uitersten , goed voor de statistieken
     
  12. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Hey meiden/vrouwen,
    Ik ben hier al een tijeje niet actief geweest. Maar moet nu echt even delen dat ik het nu vaak al zo zwaar vindt! Ik ben bijna 25 weken, maar af en toe voelt het als de laatste loodjes. Dat komt vooral door de bekkenpijn die ik sinds kort heb. Echt alles wat ik doe doet pijn en dat kost zooooveel energie. Daarnaast slaap ik slecht door stress over de bevalling (eerste bevalling was verre van wat ik graag gewild had), en een zoontje van 3,5 die ook ineens slecht slaapt. En die er overdag ook gewoon is. Mijn man helpt waar hij kan maar soms, zoals nu, weet ik echt even niet hoe ik het nog zoveel weken moet gaan volhouden :( (bij mijn eerste had ik extreme bekkeninstabiliteit, de laatste weken zat ik in een rolstoel en tegen de tijd dat ik ging bevallen was ik compleet uitgeput. Ben zo bang voor herhaling :( )
     
  13. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Hmm ik lees nu dat het progesteron nog meer stijgt rond deze termijn. Dat dacht ik al te voelen! Voel me net als wanneer ik pms heb :confused: Heel down steeds, af en toe angstig, en zooo moe..
    Iemand tips?
     
  14. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Geen idee of het helpt, maar ik probeer het in voeding te zoeken. Ik kook veel stamppotten, aardappels groente vlees
    en eet heel veel fruit, verder veel water en thee. Ik voel me dan sowieso beter over mezelf en minder last van dips door teveel suiker. Misschien dat het jou ook kan helpen?
     
    Zonnetje13 vindt dit leuk.
  15. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Ja doe ik ook! En helpt inderdaad, de chocoladeletters van de afgelopen tijd kwamen mijn humeur niet ten goede :|
     
  16. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Zo herkenbaar!! Ik maar denken dat nesteldrang zich pas in de laatste paar weken aandiende..
     
    Izzie7676 vindt dit leuk.
  17. Spiegeleitje

    Spiegeleitje Actief lid

    11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
    Yeaahh 26 weken!
    Vind het toch best wel snel gaan allemaal..:D
    Jullie ook?
     
    Mammamuis, Meisjemeis en Izzie7676 vinden dit leuk.
  18. Meisjemeis

    Meisjemeis Actief lid

    25 jul 2018
    172
    165
    43
    Vrouw
    Ja het gaat zeker snel! :D
     
  19. SophieSoHappy

    SophieSoHappy Bekend lid

    18 apr 2016
    696
    629
    93
    Vrouw
    Megasnel. En ik altijd maar denken dat zwanger zijn eeuwig duurde. Ik ben al naar mijn verlof aan het aftellen haha :p
     
  20. boogschutter88

    boogschutter88 Fanatiek lid

    23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @Jummy123 inderdaad voor de hapjes maar gewoon mee aan tafel zitten. Met mijn zoontje hadden we de wipstoel klem gezet op de ligbed van de kinderwagen :roflmao: en pas toen hij goed kon zitten hadden we stoel die aan de tafel kan hangen. En toen kwam ik de triptrap tegen en ik was verkocht. Dus wil nu gelijk de triptrap met newborn zit.

    @Izzie7676 haha arme jij, pubers zijn net aliens.
    Misschien een takenlijst of een uitleg geven dat mama het even zwaar heeft en alle hulp kan gebruiken?

    @Zonnetje13 misschien toch even met je verloskundige bespreken. Klinkt ook heel erg als angst. Misschien heeft zij tips ook voor ontspannen maar misschien lucht het even op met haar te praten soort plan van aanpak te maken? Heb je gekeken naar yoga of zwangerschapszwemmen lekker dobberen en gewichtloos voelen.
    En gaat je zoontje niet naar de KDV op peuterspeelzaal? Dat je 1 dagje hebt om even bij te slapen? Of een familielid vriend(in) die 1x/week even langs kan komen om te helpen in huis of even met je zoontje op stap? Sterkte het komt goed

    Jaa mega snel gaan de weken, elke keer maak ik een foto van me buik en ineens is de week om! Zoals nu weer morgen al weer 27 weken
    Eergisteravond lag ik plat door een buikgriep. Gisteren hele dag in bed gelegen. Gelukkig stopte het kotsen na 12uur. En vandaag voel ik mij weer een oude op rugpijn na door het in bed liggen. Maar man wat was het lekker even hele dag slapen. Mijn ouders kwamen mijn zoontje ophalen die is ook nog aan het herstellen van een buikgriep. Mijn man was al ok 06:00 de deur uit ok te werken en voelde me zo ellendig en mijn zoontje lag naaste me mijn wang te aaien ik ga je wel troosten mama naaahhh dan smelt je toch:rolleyes::oops:
     

Deel Deze Pagina