Uitgerekend 1-15 augustus 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pinkie88, 21 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Welkom @Boysmum81 , ik zal dadelijk de lijst nog eens aanpakken!

    Onze verhalen lopen dus heel erg gelijk op, wat een spanning nu he... wel fijn dat je ook zo vlot terug zwanger bent geraakt!
     
  2. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    ❤️ Uitgerekend 1-15 augustus 2019 ❤️

    1 augustus
    VeganMil, 29 jaar, 1e kindje
    Juffie33, ? , 2e kindje

    2 augustus
    Pinkie88, 30 jaar, 2e kindje
    Boysmum81, ? , 3e kindje


    3 augustus

    4 augustus

    5 augustus

    6 augustus

    7 augustus

    8 augustus

    9 augustus

    10 augustus

    11 augustus

    12 augustus

    13 augustus

    14 augustus

    15 augustus

    ----------------------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0)
    ----------------------------------------------------------

    Afspraken:
    23 november, VeganMil, bloedname (26 uitslag)
    26 november, Pinkie88, bloedname (vroedvrouw)
    19 december, Pinkie88, echo 7 weken (gyn)
     
  3. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Zo moeilijk he, vertrouwen hebben! Volgens mij kan het wel echt dat een test die overtijd is minder donker kleurt hoor, zeker als de controlestreep ook minder donker is!

    Hier ook actief zan het broekloeren, elke keer weer bang bloed te zien als ik naar het toilet ga. Ik ben ook super afgeleid op het werk’

    Ik heb het vandaag we aan een collega verteld, we werken met 5 vrouwen op een bureau en we weten sowieso best veel van elkaar. Deze collega heeft zelf ook een miskraam gehad met 9 weken voor haar tweede, ze begrijpt dus perfect hoe ik me voel.

    Ik ben ondertussen wel terug een beetje geland, als ik de twee actiontesten vergelijk zie ik echt wel dat die ene test gewoon een slechte test was.
    Mijn man heb ik nog niet gezien sindsdien (die was vanochtend al om 5u weg), maar ik denk ook niet dat ik hem lastig val met dat gestress. Hij weet en begrijpt natuurlijk wel hoe onzeker ik me voel. Ik ga ervan uit dat hij ook worstelt met die onzekerheid.
     
  4. Juffie33

    Juffie33 Actief lid

    20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    @VeganMil , ja helemaal spontaan, nou ja, samen met manlief natuurlijk, haha.
    Ik kom ook onder controle in het ziekenhuis hoor, dat moet wel ivm mijn afwijkingen, vind ik trouwens ook helemaal niet erg. Ben nogal iemand die in het negatieve kan denken en dan zijn die extra echo's toch best wel prettig.
    Ik had zondagnacht een CB test gebruikt die over datum was, die gaf niets aan. Was ook wel erg vroeg, maar voelde me al een paar dagen anders, vandaar. Uiteindelijk maandag KV test gekocht en die gedaan, was echt een megalicht streepje, dat ik dacht, wil ik het nou zien of is het er echt. Dinsdag hetzelfde geprobeerd met ongeveer hetzelfde resultaat, ik was gewoon erg ongeduldig.....
    Woensdagmiddag getest met Predictor en toen had ik toch een duidelijk streepje, waardoor we zeiden, ja daar kunnen we niet over twijfelen.
    Waarom moet jij eigenlijk bloedprikken?

    @Pinkie88 Oh, dat is zeker wel heel spannend als ineens een streepje lichter wordt, bah!
    Ik heb nog 1 test liggen, maar heb besloten die lekker te laten liggen. Voor nu weet ik genoeg en nu maar gewoon duimen dat het goed gaat en maandag de huisarts bellen.

    @Boysmum81 Welkom! En wat spannend, zeker na de afgelopen periode. Hopelijk gaat het deze keer goed. Wel fijn dat je al zo vlot weer een streepje mocht hebben. Heftig ook wel, omdat je vast en zeker nog meer spanning hebt.

    Hoop dat we allemaal een fijn en rustig weekend mogen hebben en dat het maar snel half januari zal zijn, dan is die eerste, spannende periode voorbij. Al blijft het ook dan nog spannend.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Juffie33

    Juffie33 Actief lid

    20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Hele andere vraag. Kan ik ook het nieuwste bericht bovenaan krijgen op de eerste pagina, zodat ik ze van oud-nieuw heb staan zeg maar? Zo ja, hoe?
     
  6. VeganMil

    VeganMil Actief lid

    27 jul 2018
    186
    74
    28
    #26 VeganMil, 23 nov 2018
    Laatst bewerkt: 23 nov 2018
    Haha goed dat man erbij was. Je eigen man wel?:roflmao: Wat zal dat zenuwslopend voor je geweest zijn. Wel goed dat je toch hebt volgehouden en op je eigen gevoel hebt vertrouwd. Wij hebben een paar jaar in de mmm gezeten in België en na een tp moeten we altijd bloedprikken. Voor jouw cb zondag zal het idd tr vroeg zijn geweest. Ik ga morgenochtend met cb testen en als die goed is test ik niet meer, alleen woensdag nog, moet voor t ziekenhuis.ben wel ontzettend bang moet ik zeggen. Heb zo een spijt dat ik die test heb gedaan zeg, maar goed niets meer aan te doen.
    @Boysmum81 welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap:)
    @Pinkie88 ik hoop dat je vannacht beter zal slapen!is je man al thuis om het goede nieuws te delen?
     
  7. Juffie33

    Juffie33 Actief lid

    20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Ja, weet je, ik vind het super om te weten dat het zo is, maar tegelijkertijd omdat je er al zo vroeg achter bent is het ook zo megaspannend. Duurt nog zolang voordat je het gaat zien/horen of het begin goed is gegaan.
    Maar laten we elkaar daarin steunen.
    Ik ga maandag sowieso de huisarts bellen en hoop dat dat duidelijkheid geeft en dat ik snel in het ziekenhuis terecht kan.
    Voor iedereen een rustige en fijne nacht toe gewenst!
     
  8. VeganMil

    VeganMil Actief lid

    27 jul 2018
    186
    74
    28
    @Juffie33 fijn idd als we elkaar daarin kunnen steunen. Het is een bijzondere en kwetsbare periode die we delen:)
    Ik heb godzijdank positief getest met de cb (1-2) en ben nu dan 4+2. Dus gisteren was een slechte test, net als @Pinkie88 eigenlijk, alleen durfde ik niet eerder te testen :roflmao: Maandag krijg ik nog de bloeduitslag van gisteren (maar ik ben dan al een paar dagen verder natuurlijk) ik test iig niet meer tussendoor anders vertrouw ik meer op de test dan op Mn lichaam.
    Jullie goede nacht gehad? Of veel plassen oid?
     
  9. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Fijn dat je weer een goede test had @VeganMil !

    Ik ben wel van plan verder te testen, maar nu enkel nog met predictors. Ik heb er nog drie en probeer telkens een tussen te laten. Zo zou ik tot aan 5 weken moeten raken, en als ik ruim 6 weken ben doe ik nog een clearblue met weken indicator.
    Helemaal loslaten kan ik nog niet :)

    Hier een redelijk goede nacht. Wij slapen samen met ons zoontje, en die wordt nog regelmatig wakker ‘s nachts. Een van de kwaaltjes die ik steeds heb als ik zwanger ben, is dat ik moeilijk terug in slaap raak als ik wakker word ‘s nachts. Slechte combi dus :-D maar vannacht viel het mee!
     
  10. Boysmum81

    Boysmum81 Actief lid

    23 nov 2018
    235
    157
    43
    Vrouw
    Wat is dat toch met het steeds opnieuw willen testen. Ik heb dat ook.. Maar in plaats van geruststelling is het vaak meer onrust. Bij mij althans. Vanmorgen nog een test gedaan. Ik heb getest met sensitest, zelfde soort als gisteren. Er stond nog een tweede streepje, maar erg licht en ook lichter dan gisteren. Ohjee, ohjee.. echt zo spannend. Vandaag aan het werk, ben er maar half bij met mijn hoofd.
     
  11. VeganMil

    VeganMil Actief lid

    27 jul 2018
    186
    74
    28
    Och wat spannend! Snap helemaal dat je hoofd niet naar het werk staat nu. Ik hoop dat het een van de “gewone” fluctuaties is en dat het wel goed zit. Tot wanneer wil je blijven doortesten?
    Sterkte vandaag iig!

    @Pinkie88 haha nee dat is geen goede combi, steeds wakker worden en niet meer kunnen slapen. Ben je erg moe of valt het mee? En vandaag test je dan niet?
     
  12. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Oh wat een stress @Boysmum81 ! Ik denk echt dat de beste tip is, als je wil blijven testen, enkel met predictors testen. De anderen zijn tegenwoordig echt allemaal rommel...

    Vandaag test ik niet nee, morgen weer een predictor en maandag een bloedname bij de vroedvrouw.
     
  13. Boysmum81

    Boysmum81 Actief lid

    23 nov 2018
    235
    157
    43
    Vrouw
    @VeganMil Ik weet eigenlijk niet tot wanneer ik wil blijven doortesten. Geen vastomlijnd plan. Heb nog één stickje van Sensitest liggen. Daarmee wou ik morgenochtend maar testen. Ben niet gerust na mijn test van vanmorgen... Daarna heb ik geen testen meer in huis. Heeft ook eigenlijk weinig zin om steeds opnieuw te testen, een soort schijnzekerheid (of in mijn geval juist ongerustheid). Maar zou me zo kunnen voorstellen dat ik volgende week toch nog wel een testje (Predictor misschien @Pinkie88 ) koop.

    Wat hebben jullie trouwens al snel bloedtesten en afspraken enzo! Ik moet in het ziekenhuis onder controle en bevallen (net als de vorige 2/3x). Eerst de huisarts bellen voor een verwijzing, dan oproep voor afspraak in ziekenhuis afwachten etc. Duurt nog wel een paar weekjes denk ik.... Wel direct dan ook echo. Misschien kan ik de afspraak nu wat eerder krijgen ivm MA in september. Bloedonderzoek pas in week 10 ofzo denk ik. Testen ze bij jullie nu dan hcg in het bloed? Hebben ze bij mij nog nooit gedaan.
     
  14. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik ben een Belgische, hier verloopt het sowieso altijd een beetje anders.

    Er wordt hier altijd bloed geprikt om de zs te bevestigen en om te controleren op antistoffen. Vervolgens bel je zelf naar het ziekenhuis/gyn voor een afspraak voor een eerste consultatie + echo.

    De bloedname kan ook bij de huisarts, maar ik laat deze nu bij m'n vroedvrouw doen omdat ze mij en m'n geschiedenis kent en ik graag wil dat ze deze zs van het begin volgt.

    Idem voor m'n gyn. Als je later het ziekenhuis belt, is er veel kans dat er geen afspraken meer zijn bij de vrouwelijke gyns en dat je bij een man de eerste afspraak krijgt. En ik wil sowieso bij m'n eigen gyn de echo, dus heb ik alvast een afspraak gemaakt :)
     
  15. Boysmum81

    Boysmum81 Actief lid

    23 nov 2018
    235
    157
    43
    Vrouw
    Ah zo. Ik wacht volgende week nog even af. Ben er nog niet zeker van... Vanmorgen de laatste dipstick van sensitest gebruikt. Wel weer twee streepjes gelukkig, maar nog wel erg licht. Ben natuurlijk ook pas 4+2 vandaag. Nu weer aan het werk, geen testen meer in huis. Volgende week nog maar eens met een ‘fatsoenlijke’ test. Als die ook echt positief is, durf ik het wel te melden bij de huisarts.
    Verder ook nog geen enkel zwangerschapskwaaltje, maar ook dat kan natuurlijk wel passen bij pas 4+2, lichte testen, dus nog laag hcg. Hoe is dat bij jullie?
     
  16. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Dat je dan volhoudt @Boysmum81! Ik was al lang naar de winkel gerend voor een andere test. Hier ook nog geen kwaaltjes hoor! Beetje moe mss, maar met een slecht slapende peuter ben ik dat altijd wel. En soms wat steekjes in m'n onderbuik.

    Vandaag weer getest, volgens mij lopen ze goed op! Die predictor express lopen heel snel door, maar nemen hun tijd om te kleuren. Ik dacht eerst dat ie even donker was als die twee dagen geleden.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. Juffie33

    Juffie33 Actief lid

    20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Dat ziet er goed uit Pinkie88!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Juffie33

    Juffie33 Actief lid

    20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    #38 Juffie33, 25 nov 2018
    Laatst bewerkt: 25 nov 2018
    Oke, ik ben dom geweest. Had nog een predictor express liggen en die heb ik vanmorgen gebruikt. Nu kwam er wel een streepje, maar deze is echt behoorlijk lichter dan de predictor early.
    Nu lees ik ook dat je de rest 20 seconden in je urine moet houden ipv 5 wat ik heb gedaan. Dit geeft toch weer hoop. Kan het verschil ook komen doordat de early eerder wat waarneemt? Want nu zit ik dus ook in onzekerheid. Heb aan de ene kant vertrouwen, maar ja, lichter is niet precies beter natuurlijk. Maar wil het zo graag, dus denk ja dat zal vast aan de verschillen tussen de tests liggen. Op de foto is de donkere streep van woensdag (early) en de lichte van zonet (express).

    Kortom weten jullie of dit normaal is of niet?
     
  19. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Als ik heel eerlijk ben, vind ik dit er toch niet zo goed uit zien :(

    Bij mij liep de express wel op tov de early, ook al heeft die officieel meer Hcg nodig.
    Wel vond ik dat de express veel tijd nodig had om volledig te kleuren, hij werd bij mij nog een pak donkerder en duidelijker na een paar uur. Is deze foto onmiddellijk genomen?
     
  20. VeganMil

    VeganMil Actief lid

    27 jul 2018
    186
    74
    28
    Och wat een spanning. Ik denk wel dat het zeker uitmaakt of je het er 20 of 5 sec in hangt. Bovendien, we zitten met zn vieren in een groepje en we hebben allevier al zo’n stressmoment gehad, dus schijnbaar hoort het een ook een beetje bij. Deze test ken ik overigens niet. Ga je nog een keer testen vandaag of morgen pas weer?

    @Boysmum81 fijn dat het weer op is gelopen! Wat zal dat een opluchting zijn.
    @Pinkie88 mooie testen!
     

Deel Deze Pagina