Uitgerekend 1-15 augustus 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pinkie88, 21 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie33

    Juffie33 Actief lid

    20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Ik heb gelijk nog even gekeken. De express is echt nog heel veel bijgekleurd. Zie foto's.
    Ik heb geen tests meer in huis, voel nog steeds dingen die ik ook voelde bij m'n eerste zwangerschap dus ga morgen de huisarts bellen en verder rustig afwachten..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ze kleuren echt nog heel veel hij he! Dat vind ik ook! Vanochtend heb ik de test eerst een paar uur in een la gestopt :roflmao: Ik vind er nu wel een oploop in zitten!
     
  3. Mommie33

    Mommie33 Actief lid

    19 aug 2017
    225
    194
    43
    Vrouw
    ❤️ Uitgerekend 1-15 augustus 2019 ❤️

    1 augustus
    VeganMil, 29 jaar, 1e kindje
    Juffie33, ? , 2e kindje

    2 augustus
    Pinkie88, 30 jaar, 2e kindje
    Boysmum81, ? , 3e kindje


    3 augustus

    Mommie33, 35 jaar, 4e kindje
    4 augustus

    5 augustus

    6 augustus

    7 augustus

    8 augustus

    9 augustus

    10 augustus

    11 augustus

    12 augustus

    13 augustus

    14 augustus

    15 augustus

    ----------------------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0)
    ----------------------------------------------------------

    Afspraken:
    23 november, VeganMil, bloedname (26 uitslag)
    26 november, Pinkie88, bloedname (vroedvrouw)
    19 december, Pinkie88, echo 7 weken (gyn)
     
  4. Mommie33

    Mommie33 Actief lid

    19 aug 2017
    225
    194
    43
    Vrouw
    Hallo dames, mag ik me bij jullie voegen?
    Ik heb al 3 mooie jongens van 12, 9 en 6 jaar en ben nu 4 weken zwanger van ons 4e wondertje.
    Inmiddels al om de dag getest en de tweede streep is duidelijk te zien.
    Hoe lang blijven jullie doortesten?
     
  5. Juffie33

    Juffie33 Actief lid

    20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Welkom! Wat fijn he zo'n tweede streepje. Ik ga vandaag de huisarts bellen eens kijken wat die zegt. Verder denk ik niet meer testen, of ik moet echt pas laat terecht kunnen of mij anders gaan voelen.
     
    Mommie33 vindt dit leuk.
  6. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt @Juffie33!

    Hier vandaag toch nog eens getest, alles ziet er goed uit voorlopig. Straks naar de vroedvrouw bloed trekken.

    Vandaag voor het eerst ook echt pijnlijke borsten, dat heb ik nooit gehad bij m'n MA. Gek hoe elke zs zo anders kan zijn.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Welkom! Wat bijzonder een vierde kindje! Wie weet nu een meisje ;)


    Ik blijf testen tot ik mezelf zeker genoeg voel, ik heb nog twee predictors liggen, sowieso nog eentje morgen en dan donderdag. En dan wil ik graag volgende week ergens nog een clearblue doen om 3+ te zien.

    Veel zin heeft het niet, dat vele testen, maar als het misgaat weet ik het graag snel.
     
    Mommie33 vindt dit leuk.
  8. Mommie33

    Mommie33 Actief lid

    19 aug 2017
    225
    194
    43
    Vrouw
    Ja zeker fijn om eindelijk dat streepje te zien
    Succes met de huisarts. Hier bel ik volgende week even de vk om een afspraak te maken met ongeveer 8 weken. Ik heb nog twee testjes liggen dus ik doe er morgen en einde van de week nog eentje denk ik.
     
  9. Mommie33

    Mommie33 Actief lid

    19 aug 2017
    225
    194
    43
    Vrouw
    Ja, ik heb eigenlijk nooit meer door getest na het eerste streepje maar ik heb er nu ook nog twee liggen dus die doe ik verspreid over deze week ook nog wel.
    Tja, een meisje zou natuurlijk geweldig zijn, maar een extra mannetje is ook gewoon super hoor!
     
  10. Juffie33

    Juffie33 Actief lid

    20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Oké, ik ben in de action geweest en kon het niet laten. Toch nog even 1 pakje gekocht. Er is mooi een tweede streepje zichtbaar met urine van de middag. Vind het zo spannend of het wel goed gaat. Lijkt wel of ik mij er veel bewuster van ben dat het fout kan gaan. Herkennen jullie dat?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mommie33 vindt dit leuk.
  11. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Mooi streepje!

    Ik ben me er zeker bewust van dar het fout kan gaan, maar dat,is ook omdat het kortgeleden is fout gegaan natuurlijk. Ik merk dat ik moeite heb met geloven dat het echt allemaal goed zal.gaan en dat ik steeds met ‘voorbehoud’ over de zwangerschap spreek.

    Ik ben,daarnet bij de vroedvrouw geweest, bloed getrokken en om 22u zou ik de HCG resultaten krijgen :)
     
    Mommie33 vindt dit leuk.
  12. Mommie33

    Mommie33 Actief lid

    19 aug 2017
    225
    194
    43
    Vrouw
    Ik hou van de streepjes
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Pinkie88 vindt dit leuk.
  13. Juffie33

    Juffie33 Actief lid

    20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    We houden allemaal van streepjes Assistente wist niet of ik naar het ziekenhuis moet of naar de verloskundige. Ze gaat het overleggen, morgenmiddag moet ik terug bellen....
    Mocht ook de verloskundige bellen, maar die zijn alleen in de ochtend bereikbaar.
    Geduld.... Pff dat heb ik op het moment niet echt merk ik. Weet wel dat ik alleen een afspraak kan maken en nog niets weet, maar wil het gewoon zien en bevestigd krijgen.
     
    Mommie33 vindt dit leuk.
  14. Boysmum81

    Boysmum81 Actief lid

    23 nov 2018
    235
    157
    43
    Vrouw
    Welkom @Mommie33.
    Wat duren die eerste dagen/weken toch lang hè? Tenminste, zo ervaar ik het. Omdat mijn MA ook nog zeer vers in het geheugen ligt, is er veel onzekerheid. En dan die lichte streepjes, pfff.. Op aanraden van Pinkie88 vandaag een predictor-test gekocht. Morgenochtend ga ik weer testen. We zullen zien...
    Heb al een paar dagen wat last van mijn buik, zullen de darmen wel zijn.
     
  15. Boysmum81

    Boysmum81 Actief lid

    23 nov 2018
    235
    157
    43
    Vrouw
    Vanmorgen de predictor express gedaan en zie hier het resultaat. Foto genomen binnen 10 min na de test. Ik ben blij ☺️

    @Pinkie88 en @VeganMil hebben jullie al uitslag van de bloedtest?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Super! Predictors geven fijne streepjes he! Daar ben je tenminste iets mee!

    Alles ok bij de bloedtest, ik heb nog niet alle resultaten, maar HCG was 367, wat prima is voor de termijn :)

    Heel fijn trouwens, de vroedvrouw benadrukte meteen dat we elkaar normaal met 16 weken weer zagen (daartussen nog met 8 en 12 weken echo bij de gyn), maar dat ik altijd met 13 weken of 14 weken of elke week eens mag komen om het hartje te luisteren als dat le geruststelde!
     
    Dansprinsesje vindt dit leuk.
  17. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik heb vanochtend nog eens met een predictor getest trouwens, ik heb er nu nog een over, maar ik vraag me af of er nog oploop mogelijk is?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Boysmum81

    Boysmum81 Actief lid

    23 nov 2018
    235
    157
    43
    Vrouw
    Mooie serie heb je zo! En een goede bloedtest, super, gefeliciteerd!
    Was inderdaad blij met de test vanmorgen, ben benieuwd of ‘ie nog verder doorkleurd zoals jullie beschreven. Ik ben nu weer aan het werk, test ligt in de la. Ben benieuwd vanmiddag, maar vond de streep al vrijwel net zo donker als de controlestreep. Deze week de huisarts maar even bellen.
     
  19. Juffie33

    Juffie33 Actief lid

    20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Hoe is het met iedereen?
    Nog iemand getest?
    Ik heb van de huisarts te horen gekregen dat er een verwijzing gaat naar de gynaecoloog. Ik krijg deze week de brief thuis en daarna kan ik bellen voor een afspraak. Was het maar vast zover he en tijd voor de eerste echo. Haha, maar goed, we wachten rustig af.
    Hebben jullie eigenlijk ook klachten/symptomen?
     
  20. o0mona0o

    o0mona0o Actief lid

    21 apr 2011
    466
    426
    63
    Twente
    Hallo dames. Ook ik mag me hier melden. Ik ben al vanaf maandag aan het testen en heb een mooie oploop van de testen. Vandaag is mijn nod dus durf nu toch wel blij te zijn. Dit gaat ons 3e kindje worden. We hebben al 2 zoontjes van 7 en 1,5. Nu hopen dat alles goed mag blijven gaan.
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina