uitgerekend 1-15 december 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mokki, 26 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marinda1988

    Marinda1988 Fanatiek lid

    13 dec 2020
    1.319
    1.359
    113
    Vrouw
    Lieve meiden. Helaas hebben wij afgelopen dinsdag het verschrikkelijke nieuws gekregen dat het hartje van de baby is gestopt met kloppen bij 16 weken. Het was echt zo onverwacht, niets wees er op dat er iets niet goed was na 3 goede echo’s en een goede nipt. Ik ging dus ook eindelijk gerust en blij heen en alleen, want in het nwz mag de partner nog niet mee door Corona. In eerste instantie dacht ze het te zien bewegen en een kloppend hartje te zien en begon ze foto’s te maken en lag ik nietsvermoedend blij mee te kijken, tot ze ineens in paniek raakte. Helaas bleek het hartje recent gestopt te zijn met kloppen. De grote vraag waarom blijft onduidelijk, ze zijn alles nagelopen maar het kindje ziet er gewoon goed uit. Geen afwijkingen, ook niet in de placenta of iets. Het mensonterende eraan is dat ik te ver heen ben en moet gaan bevallen, volgende week word ik ingeleid . Het is 1 ware onwerkelijke nachtmerrie en de enige vraag die ik heb is waarom? Hoe kan dit? Wat is er gebeurd? Maar of we hier ooit achter gaan komen is de grote vraag. We zijn heel erg verdrietig en bang, maar moeten hier echt even doorheen. We hadden dit echt niet verwacht en zien aankomen, we waren zo dankbaar en blij . Leven kan zo oneerlijk zijn
     
  2. Romykayley

    Romykayley Actief lid

    1 mrt 2021
    106
    100
    43
    Vrouw
    Jeetje wat heftig, dit is mijn grootste angst!
    Heel veel sterkte voor jou en jou gezin♥️zo oneerlijk..
     
    Marinda1988 vindt dit leuk.
  3. Loth

    Loth Bekend lid

    2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Wat een verschikkelijk bericht. Heel veel sterkte voor jullie.
     
    Marinda1988 vindt dit leuk.
  4. MLB

    MLB Fanatiek lid

    1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Wat verschrikkelijk heftig dit, heel veel sterkte gewenst aankomend periode :(:(
    Hele dikke knuffel voor jou! Woorden schieten te kort hiervoor..
     
    Marinda1988 vindt dit leuk.
  5. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    @Marinda1988 wat voor een vreselijke hel zijn jullie nu in beland!! Onwijs veel sterkte met dit immens groot verdriet. & zeker nog bij de geboorte. Hopelijk mag het allemaal vlot verlopen. Veel liefde en steun jouw kant op!
     
    Marinda1988 vindt dit leuk.
  6. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Marinda1988 vindt dit leuk.
  7. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Heel veel sterkte voor nu en de tijd die nog komen gaat. Jullie zijn in een nachtmerrie beland die je eigenlijk niet meer verwacht.

    Willen jullie laten onderzoeken nog waarom het kindje overleden is?

    De watermethode moet inderdaad heel mooi zijn. Maar zou ook zeker vragen of bijv. een stichting foto's wil komen maken om toch er een dierbare herinnering van te maken.
     
    Marinda1988 vindt dit leuk.
  8. Loth

    Loth Bekend lid

    2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Marinda1988 vindt dit leuk.
  9. andreams

    andreams Bekend lid

    19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Wat afschuwelijk… niet te bevatten :cry: Ik wens jullie heel veel sterkte bij de bevalling het verwerken van dit grote verlies.

     
    Marinda1988 vindt dit leuk.
  10. Marinda1988

    Marinda1988 Fanatiek lid

    13 dec 2020
    1.319
    1.359
    113
    Vrouw
    Dankjulliewel lieve meiden. Ik ga idd de water methode toepassen en ik heb Still fotografie ook benaderd. Bedankt voor de tips. Net een tabletje ingenomen voor het 1e deel en dan dinsdag helaas de bevalling. Nog steeds niet te bevatten. Knuffel voor jullie
     
  11. Logan2013

    Logan2013 Fanatiek lid

    3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Wat een vreselijk onwerkelijk en verschrikkelijk bericht.

    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies
     
    Marinda1988 vindt dit leuk.
  12. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Heel veel sterkte morgen! Hopelijk mag alles toch goed verlopen ♡
     
    Marinda1988 vindt dit leuk.
  13. MLB

    MLB Fanatiek lid

    1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Hee veel sterkte gewenst ♡:(
     
    Marinda1988 vindt dit leuk.
  14. Loth

    Loth Bekend lid

    2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel. Heel veel sterkte morgen en natuurlijk ook de tijd erna.
     
    Marinda1988 vindt dit leuk.
  15. Mayhem86

    Mayhem86 Lid

    11 apr 2021
    34
    53
    18
    Vrouw
    Jeetje wat een nachtmerrie... heel veel sterkte vandaag
     
    Marinda1988 vindt dit leuk.
  16. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    In gedachte bij jou! Hopelijk mag alles mooi en goed (zijn) verlopen & kunnen jullie veel liefde en kracht uit elkaar en dierbare halen. Heel veel sterkte!!!!
     
    Marinda1988 vindt dit leuk.
  17. Marinda1988

    Marinda1988 Fanatiek lid

    13 dec 2020
    1.319
    1.359
    113
    Vrouw
    Bedankt lieve meiden! Gister bevallen van een prachtige zoon Mick, alles zat erop en eraan en hij had zijn oogjes open. Dat had ik niet verwacht omdat die normaal gesproken pas na 20 weken open gaan, maar bizar genoeg had hij ze nu al open en keek ik in een paar prachtige blauwe kijkers. Handjes- en voetjes afdrukken laten maken en helaas nog gecuretteerd moeten worden vanwege de placenta die vast bleef zitten. Had ik al over gelezen dat die kans groot is met dit termijn, maar toch jammer dat het niet vanzelf kwam. Vanmorgen kwam de fotograaf en die heeft alles mooi vastgelegd. Mick is bij ons in een mooie schaal water en we gaan hem eerdaags begraven. Er is geen verklaring gevonden over het waarom en ik zal het me altijd afvragen. Mogelijk vinden ze nog wat in de placenta, maar ik kreeg niet de indruk dat ze er nog iets verwachten. Bedankt voor jullie lieve berichten en ik zal af en toe nog stiekem even mee spieken met jullie. Succes lieve meiden!
     
  18. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Wat kun je zo iets enorm verdrietig zo mooi opschrijven. Fijn dat je jullie Mick nog in zijn ogen hebt mogen kijken, (foto)afdrukjes hebben gemaakt en nu tijd krijgen langzaam afscheid te nemen… en te beginnen verwerken welke rollercoaster jullie zitten.

    Wat vreselijk dat die curretage je niet bespaard kon blijven… hopelijk is het medische stukje nu achter de rug!

    Ik hoop dat je alsnog antwoorden gaat krijgen om dit verdriet te helpen een plek te geven.

    Ik wens je bijzonder veel kracht de komende tijd. Je bent een sterke vrouw & ik gun je veel liefde dit verdriet een plek te geven! Dikke knuffel.
     
    Marinda1988 vindt dit leuk.
  19. Winderig80

    Winderig80 Actief lid

    30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    @Marinda1988
    Wauw meid. Ik bewonder jullie kracht en de manier hoe jullie het oppakken.
    Ik hoop dat je alsnog de antwoorden krijgt doe je zoekt en hoop dat je dit een goed plekje kan geven
     
    Marinda1988 vindt dit leuk.
  20. MLB

    MLB Fanatiek lid

    1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Wat vertel je dit krachtig en prachtig.
    Heel fijn om te lezen van de foto’s die gemaakt zijn. Heel veel sterkte met het verwerken van alles. En een gave naam voor jullie zoon!
     
    Marinda1988 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina