uitgerekend 1-15 september 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnestralen, 24 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kretacorry

    Kretacorry Bekend lid

    5 jun 2022
    664
    736
    93
    Vrouw
    Super mooi en duidelijk!❤️
     
  2. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Yes! Ik heb het vandaag mn man maar verteld, kon het niet meer voor me houden. Met deze mooie test! :)

    Hoelang testen jullie door? 20221229_084652.jpg
     
    Mell0408, Kretacorry en Zonnestralen vinden dit leuk.
  3. Sooff

    Sooff Fanatiek lid

    4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Wat fijn, wat zou hij blij verrast zijn geweest.

    Ik heb een keer getest de 2-3 klopt wel denk ik. Einde van de week doe ik nog een digitale verder test ik niet door. Ik heb bij 6 en 12 weken een miskraam gehad ondanks knaltesten en oploop. Dus ik denk niet dat ik echt gerust ben tot de eerste echo's.

    Wij houden het ook nog even een tijdje stil voor onze omgeving, geeft ons meer rust. Wanneer gaan jullie het allemaal vertellen ??
     
    ciprilla vindt dit leuk.
  4. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Sooff dat gezicht van hem, geweldig! Blijft leuk. Wij zijn ook voorzichtig blij, pas na 12 weken zijn we meer gerustgesteld. En na de 20 weken echo pas echt.

    Bij de jongste hebben we slecht nieuws met de 20 weken echo gehad. We zijn hierdoor direct in een medisch traject gerold wat heel zwaar was/is. Uiteindelijk is die geboren met een aanlegfout. Waardoor ze zijn nier hebben moeten verwijderen. En hij al 2 keer geholpen is aan zijn blaas. Nu staat er nog een operatie op de planning voor zijn blaas. Dat is dus de 3de keer binnen 2 jaar.
    Een onbezorgde zwangerschap zal t niet worden, maar de kans dat het goed gaat is vele malen groter. Ik heb vertrouwen. :)

    Wij vertellen het met 12 weken eerst aan de kindjes, dan aan familie en dan derest. Mijn moeder weet het nu wel, maar die gaat niks doorvertellen.
     
  5. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
    Ik heb vandaag geen test meer gedaan. Ik zat te wachten op een goed duidelijke test. En die had ik.

    Mijn moeder en de kinderen zijn op de hoogte. De kinderen gingen er goed mee om de vorige keer toen het mis ging. Mijn oudsten begrijpen meer wat er mis kan gaan en kijken er technisch tegen aan. Mijn dochter heeft nog geen besef van tijd. 9 maanden is al onoverzichtelijk lang voor haar.

    @ciprilla wat heftig van jullie zoon. Hoe is de prognose?

    P.s. deze banner klopt niet. De baby zit bij de 10 terwijl het gaat om 4 weken. Weten jullie nog een goede banner?
     
    ciprilla vindt dit leuk.
  6. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Zonnestralen Dat hij 100 wordt :D! Met 1 nier kan hij goed leven, hij zal zijn hele jeugd jaarlijkse controles krijgen. De blaasoperatie is nu al 2x mislukt, we gaan het nu nog eens proberen om eventuele verdere problemen in de toekomst te voorkomen. Zn blaas is niet helemaal goed aangelegd waardoor hij wellicht eerder blaasontsteking kan ontwikkelen. Dit wil je liever voorkomen aangezien hij maar 1 nier heeft. We hebben een zware tijd achter de rug met hem, veel ziekenhuisbezoekjes. Maar het gaat nu in principe goed met hem, nog even deze operatie afwachten en hopelijk slaagt het nu wel. Weer een zorg minder dan. :)

    Ik zoek ook een leuke banner!
     
  7. Sooff

    Sooff Fanatiek lid

    4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Ach jeetje wat heftig voor jullie zeg, helemaal lastig als er nog meer kinderen in het gezin zijn lijkt mij. Spannende tijd in aanloop naar een operatie. Logisch dat je dan toch anders de zwangerschap in gaat.

    Ik hoor van iedereen dat ze gespannen borsten hebben begin van de zwangerschap. Dat had ik ook wel bij de vorige zwangerschappen nu totaal niet. Nog meer van jullie die (nog) geen gespannen/pijnlijke borsten hebben ?
     
  8. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Sooff Ja we gaan nog even een spannende tijd in, maar ondertussen zijn we ervaren met het ziekenhuis, dus hoe raar het ook klinkt, het voelt vertrouwd, we zijn op een goede plek daar voor hem.

    Dit is nu mijn 6de zwangerschap en in de eerste weken heb ik steeds andere symptomen. Soms dezelfde, maar vaak ook ineens andere. Ik heb momenteel ook geen last van mn borsten. Maar wat niet is, kan nog komen. Ik voel me sowieso best goed, ben nog pril maar dat maakt het wel spannend of het wel goed zit. Ookal zegt dat niks.. maar gewoon gevoelsmatig.
     
    Kretacorry vindt dit leuk.
  9. Droompje123

    Droompje123 Bekend lid

    28 okt 2020
    670
    725
    93
    Vrouw
    Wat fijn dat je dit vraagt haha. Hier was dit bij mijn vorige zwangerschap(pen) 1 van de eerste symptomen en nu heb ik het helemaal niet.. dus daar werd ik eigenlijk wel een beetje onzeker van..
     
    Kretacorry vindt dit leuk.
  10. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
    Bij mijn middelste had ik nergens lichamelijk last van voor de 8 weken.
     
  11. Blijemeid

    Blijemeid Lid

    25 dec 2022
    67
    82
    18
    Vrouw
    Hoi dames!
    Mag ik me bij jullie aansluiten?
    Ben naar eigen berekening 4+6 en uitgerekend 2 september 2023!
    Hebben jullie ook symptomen die af en aan komen? Had vorige week knallende pijn in m’n borsten zijn ook groter, de pijn lijkt sinds gister af te nemen, is dit normaal?
    Liefsss
     
    ciprilla en Kretacorry vinden dit leuk.
  12. Sooff

    Sooff Fanatiek lid

    4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Stom he hoe je overal over na kunt denken en onzeker worden. Ik vind het nog lastig te geloven dat ik zwanger ben omdat ik gewoon niets merk.
     
  13. Sooff

    Sooff Fanatiek lid

    4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Ik heb geen symptomen dus kan je helaas geen vergelijking geven. Maar andere dames vast wel. Blijft een spannende tijd.
     
  14. Kretacorry

    Kretacorry Bekend lid

    5 jun 2022
    664
    736
    93
    Vrouw
    Twijfel omdat ik bang was voor aflopende testen of we er nog een test tegenaan gingen gooien. Voor nu moeten we vertrouwen hebben dat het goed zit en we in september een prachtig kindje in onze armen hebben
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Zonnestralen en ciprilla vinden dit leuk.
  15. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!
    Symptomen kunnen zeker af en aan komen. Het is gewoon een spannende periode, hopelijk kun je er toch een beetje van genieten, het is zo bijzonder. :)
    Dit wordt je eerste kindje?
     
  16. Blijemeid

    Blijemeid Lid

    25 dec 2022
    67
    82
    18
    Vrouw
    Lees ook inderdaad dat symptomen af en aan komen, wel heel spannend allemaal! Ben twee keer eerder zwanger geweest, beide keren helaas een missed abortion en kwam daar bij 8/9 weken pas achter, dat maakt me nu zo onzeker.
    En voor jou?

     
  17. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Blijemeid Dat begrijp ik, het is ook harstikke spannend. Zeker omdat je weet dat het ook mis kan gaan. Dit wordt mijn vierde kindje. Dit jaar 2 miskramen gehad met 6 en 8,5 week. Dus helemaal gerust ben ik ook niet.
     
    Blijemeid vindt dit leuk.
  18. Blijemeid

    Blijemeid Lid

    25 dec 2022
    67
    82
    18
    Vrouw
    Wat leuk een vierde kindje ! Groot gezinnetje, heel naar die miskramen, hopen op een goede zwangerschap en gezonde baby’s. Fijn ook als de eerste weken straks voorbij zijn! Weet je al wanneer je je eerste echo hebt ?


     
  19. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
    Hebben jullie een fijne jaarwisseling gehad dames?

    Gisteren kwam mijn doomoo voedingskussen (180cm) binnen. Ik heb er heerlijk mee geslapen. Onder invloed van hormonen krijg ik last van mijn bekken. Zo een kussen kan dat verlichten :)
     
    Mell0408 en Kretacorry vinden dit leuk.
  20. Mell0408

    Mell0408 Fanatiek lid

    14 apr 2016
    2.184
    2.392
    113
    Vrouw
    ❤️❤️❤️Uitgerekend 1/15 september 2023 ❤️❤️❤️

    1 september

    Mell0408 - 30 jaar - 4e kindje

    2 september
    Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje


    3 september
    Droompje123 - 30 jaar - 2e kindje
    Sula123 - 32 jaar - 2e kindje


    4 september

    Sooff - 31 jaar - 3e kindje

    5 september
    Roxy89 - 33 jaar - 3e kindje

    6 september

    7 september

    8 september

    Kretacorry - 29 jaar - 1e kindje

    9 september

    10 september
    Ciprilla - 29 jaar - 4e kindje

    11 september

    12 september

    13 september

    14 september

    15 september


    -----------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (3)
    -----------------------------------------------

    Afspraken:
    Januari

    9 - sula123 - echo
    9 - Mell0408 - echo
    11 - Mell0408 - intake
    17 - Roxy89 - intake VK
    20 - Droompje123 - vitaliteitsecho
    25 - Kretacorry - intake+1e echo met 8 wkn

    Februari
    1 - Droompje123 - intake VK
    10 - Droompje123 - termijnecho




    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
    Kretacorry vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina