Uitgerekend 1 November t/m 15 November 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door d1nd1n, 24 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burb1988

    Burb1988 Fanatiek lid

    5 mei 2014
    1.971
    1.599
    113
    Ik had last van mijn baarmoedermond...vk vertelde dat het komt doordat het goed doorbloed is ;)
     
  2. Pitahaya

    Pitahaya Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Pff merk dat ik toch wel veel spanning heb voor echo maandag...
     
  3. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Is toch ook reuze spannend! Of heb je nog specifieke angst/spanning mbt de echo?
     
  4. Pitahaya

    Pitahaya Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Nah, nee, heb wel ooit MA gehad bij 10.2 weken. Maar voel mij nu hartstikke zwanger. Mja... je weet het nooit. Heb ook een kindje met een afwijking dus gezond kindje is niet vanzelfsprekend. En het feit dat ik alleen moet en uberhaupt dat het spannend is. Haha.
     
  5. Eiphos

    Eiphos Lid

    26 mrt 2020
    31
    9
    8
    Vrouw
    Wat voor afwijking heeft je ander kindje dan, als ik vragen mag?
    Goh, echo's... ik blijf het ook spannend vinden. Ik ben nog nooit alleen geweest, maar zou ik ook wel raar vinden. Vooral blij zijn dat je afspraak nog doorgaat.
    We duimen alvast mee!
     
  6. Eiphos

    Eiphos Lid

    26 mrt 2020
    31
    9
    8
    Vrouw
    Goh, ik moet zeggen, ik heb er niet zo veel last van hoor.
    Zelfs mijn vriend vergeet het soms: op de vraag zitten er erfelijke ziektes in de familie, was hij heel verontwaardigd dat ik daar niet op kon antwoorden. :)
    Was even vergeten dat ik er toch ook wel anders uit zien dan de gemiddelde Europeaan... :D
     
    Futureroos en Foeke vinden dit leuk.
  7. Burb1988

    Burb1988 Fanatiek lid

    5 mei 2014
    1.971
    1.599
    113
    Vind het ook spannend hoor, klopt er een hartje , is het er 1? Maar juist na afgelopen week , kijk ik er zo ontzettend naar uit. ;)
     
  8. Mommytobe4

    Mommytobe4 Actief lid

    22 nov 2016
    168
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    Haha Zo herkenbaar! Ga vanavond weer heerlijk mango en Dragonfruit met suiker eten ..

    Heb ook al 4 dagen niet gekookt, zal morgen echt moeten beginnen .. Maar heb er echt zn moeite mee
     
  9. Pitahaya

    Pitahaya Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Ons jongste zoontje heeft een chromosoomafwijking. Hij heeft 49,XXXXY syndroom. We hebben er een website over gemaakt met een blog. Www.49xxxxy-syndroom.nl , mocht je het willen lezen. Het is een afwijking op de geslachtschromosomen. Daarom willen wij ook een uitgebreidere nipt test laten doen uit België. Maar het is een nieuwe mutatie. Wij zijn geen drager ofzo.
     
  10. Foeke

    Foeke Bekend lid

    19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    Meiden wat een nieuws,

    Een tweeling! Hoe spannend en leuk!

    Hier gaat het op en af.. Vind zwanger zijn echt wel zwaar. Veel misselijk (niet kotsen) en zo moe. En dan dat thuiswerken en die k quarantaine. Ik mis familie en vrienden echt enorm. En een wijntje haha!

    Voor de rest gaat het nog steeds beter dan bij mijn vorige zwangerschap dus in die zin hoop ik heel erg dat dat zo blijft (toen was ik 9 maanden kotsmisselijk)

    Fijne zaterdag!
     
  11. Isabeaux

    Isabeaux Actief lid

    24 jan 2020
    116
    84
    28
    Vrouw
    Haha ja ik heb de hele week m’n vriend gedwongen om te koken omdat ik gewoon niet boven zo’n pan kan staan hoor. Enige wat er in gaat is lekker fruit en frisse sapjes.
     
  12. Isabeaux

    Isabeaux Actief lid

    24 jan 2020
    116
    84
    28
    Vrouw
    Die moeheid begint bij mij nu ook echt te komen, sta sochtends op en twee uur later zou ik bij wijze van weer kunnen slapen. Fijn dat het verder goed gaat en je niet misselijker gaat worden dan dat je nu bent.
     
    Foeke vindt dit leuk.
  13. Burb1988

    Burb1988 Fanatiek lid

    5 mei 2014
    1.971
    1.599
    113
    Herkenbaar...en het klopt vanaf 8 a 9 weken is er een vermoeidheidspiek...vind het leuk om te lezen wat er per week met kind en lichaam gebeurd:)
     
  14. Futureroos

    22 mrt 2020
    26
    4
    3
    Vrouw
    goedemorgen Eiphos,

    Liefde kent ook geen kleur of afkomst daar heb je helemaal gelijk in!
    Ik ben blij voor jou en het is mooi hoe je in het leven staat!

    veel liefs,
    Future Roos
     
  15. Futureroos

    22 mrt 2020
    26
    4
    3
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal!

    Ik heb even een klaag- en blijmoment:

    Vandaag heb ik eindelijk een x een hele nacht geslapen... wohoooo
    Want gister hebben mijn partner en ik even gewandeld.

    ik lig namelijk voor mijn gevoel nu al 2 weken een beetje depri op bed.
    ik weet dat ik moet blijven bewegen en een goed gewicht moet houden, maar het lukt me niet.

    Mijn beste vriendin is diëtist dus ik weet het wel.
    Het is zo lastig als ik ja zeg en mijn lichaam zegt nee..

    ik kan niet alleen maar leven op fruit en alleen maar gekookte spinazie/sperziebonen/broccoli enz. eten..

    Voor de rest schijnt de zon en is het weer enorm fijn om in te wandelen in het bos bijv.

    veel liefs,
    Future Roos
     
  16. Pitahaya

    Pitahaya Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Wat bedoel je? Dat je heel veel aan het ongezond eten ben? Hier ook iets te veel paaseitjes aan het eten. Maar ach, komt na de zwangerschap allemaal wel...
     
  17. Isabeaux

    Isabeaux Actief lid

    24 jan 2020
    116
    84
    28
    Vrouw
    ohhh dat verklaart een heleboel haha lig t liefst de hele dag gewoon te slapen. Maar het heeft ergens ook wel weer zo zijn charme inderdaad als je ook echt aan je lichaam merkt dat er per week wel andere dingetjes ineens bijkomen en dat dat allemaal te maken heeft met de groei van je kindje.
     
  18. Pitahaya

    Pitahaya Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Waarom gaat mijn banner niet mee? Ik ben vandaag 8.3...
     
  19. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Hier net zo, hij blijft op gisteren hangen, misschien heeft de site wat langer last van de zomertijd :p
     
  20. Pitahaya

    Pitahaya Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Oh haha. Jij ook dus. Haha. Dan ligt het niet aan mij in ieder geval.
     

Deel Deze Pagina