Uitgerekend 16 - 30 November 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavanluki, 11 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nien92

    Nien92 Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    Ze had het over 9 behandelingen, maar het ligt er een beetje aan hoe het gaat.
    Wat betreft de spulletjes.. moet nog voornamelijk de kleine dingetjes.

    Hopelijk zien jullie de 23e meer van haar!
     
    xMeliisz vindt dit leuk.
  2. Ally2020

    Ally2020 Bekend lid

    15 nov 2020
    503
    649
    93
    Vrouw
    Woeiii, hier bijna 30 weken, morgen om precies te zijn. Nog 4 weken werken, ik kijk wel echt uit naar even niet meer werken. Gewoon broeden en veel slapen ha ha ha. Ik heb eindelijk mijn geboorte pakjes gekocht, veel te duur maar wel wat ik heel graag wilde.

    Alles nog unisex want je weet maar nooit maar we neigen steeds meer naar een meisje. Misschien omdat we dat graag willen maar misschien omdat het gewoon zo is, ik houd nog een kleine slag om de arm. Die buik begint ook aardig in de weg te zitten en door het water in mijn voeten moet ik. 's nachts wel 4 keer naar het toilet. Alvast oefenen voor als de baby er is.

    Laatst dacht ik nog, bij mijn dochter had ik het heel rustig en relaxed tijdens de zwangerschap maar moest ik daarna alweer vrij snel denken aan werk enzo en nu is het andersom, druk in de zwangerschap maar straks een jaar vrij, wel weer een mooi contrast.

    Zaterdag ga ik nog onze maxicosi ophalen en dan alleen nog een babybadje.

    Ik heb er zo'n zin in! Ik hoop op een bevalling tussen de 38 en de 39 weken maar ja, de baby komt als ie klaar is.
     
    xMeliisz vindt dit leuk.
  3. xMeliisz

    xMeliisz Fanatiek lid

    3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Hier geen inleiding maar spannend zeg!! Over zo’n 8 weken heb je dan de kleine in je armen:D
     
  4. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ja! Bizar hoe snel de tijd eigenlijk gegaan is. Ik durf nog steeds niet te geloven dat we over twee maanden een zoon hebben
     
    Beausecret en xMeliisz vinden dit leuk.
  5. xMeliisz

    xMeliisz Fanatiek lid

    3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met iedereen?
     
    Evelinetje vindt dit leuk.
  6. xMeliisz

    xMeliisz Fanatiek lid

    3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Uitgerekend 16-30 november 2021 ♡

    14 november:
    Evelinetje - 38 jaar - 4e kindje

    16 november:

    17 november:
    2Believe- 34 jaar - 2e kindje ❤️

    18 november:
    Mamavanluki - 29 jaar - 4de kindje

    19 november:
    2jongensmama - 38 jaar - 3de kindje ♥️

    20 november:

    NorahKiana - 29 jaar - 2de kindje

    21 november:

    Vie87- 33 jaar- 3e kindje
    Simba1992 - 29 jaar - 2e kindje

    22 november:
    Sylvanaaa - 31 jaar - 2e kindje

    23 november:
    Bozoe - 29 jaar - 4e kindje (overleden kindje)
    Nien92 - 29 jaar - 1e kindje

    24 november:
    Sbh88- 33 jaar - 3de kindje

    25 november:
    Mamavaneenengeltje - 29 jaar - 2e kindje
    xMeliisz - 31 jaar - 3e kindje

    26 november:

    Beausecret - 29 jaar - 2e kindje

    27 november:

    28 november:
    Ally2020 - 38 jaar - 2e kindje

    29 november:

    30 november:
    Elaf - 27 jaar - 2e kindje

    Afspraken:
    xMeliisz - 27 september - groeiecho
    xMeliisz - 5 oktober - controle vk
    xMeliisz - 19 oktober - controle vk

    Sterretjes ⭐⭐⭐
    Ourbigdream
    Lizzie13579
    Girl34
    ------------------------------------------
    jongen (4) | meisje (3) | verrassing (1)
    ------------------------------------------
     
  7. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Bagger:rolleyes:
    Bloeddruk is te hoog dus aan de medicatie, glucose is te hoog dus meer insuline en als klap op de vuurpijl stijgt mijn HB niet ondanks de ijzertabletten dus dinsdag hoor ik het behandelplan.
     
  8. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Wel oké, tijd vliegt.. bizar dat we over 2 maanden een mannetje erbij hebben. Kijk wel heel erg naar hem uit. Druk bezig met voorbereiding bevalling, kamertje bijna klaar. Alleen nog maxi cosi en wat kleine dingetjes. Bij jullie?
     
  9. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Oh wat gek, hoe kan dat? Neem je het niet op ofzo?
     
  10. xMeliisz

    xMeliisz Fanatiek lid

    3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Balen zeg, hopelijk krijg je het snel onder controle.
    Ja elke keer als ik nu ergens een klein baby’tje zie denk ik ohh wat leuk en daarna komt pas het besef dat wij dat zelf ook snel opnieuw mee mogen maken.
    Hier willen wij de woonkamer nog helemaal schilderen en daarna kan de box erin. Af en toe doe ik een babywasje tussen de gewone wassen door. Moet nog even kijken of ik alles heb. Geboortepakje ben ik nog naar op zoek, net als de naam:roflmao:. Wil nog nieuwe dekentjes bij halen voor in co sleeper en kinderwagen. Niet alle dekentjes waren nog even mooi die wij nog hadden liggen
     
    2jongensmama vindt dit leuk.
  11. Ally2020

    Ally2020 Bekend lid

    15 nov 2020
    503
    649
    93
    Vrouw
    Hier ook alles goed.

    @bozoe wat een gedoe zeg als je gezondheid je zo in de steek laat. De laatste loodjes, ik hoop dat je het kunt uitzingen zonder al te veel gedoe tot een redelijk termijn.

    Inmiddels heb ik de geboorte pakjes, maxicosi en alle andere dingen wel op orde behalve een badje maar dat voelt niet zo dringend. Daarnaast moet ik nog veel dingen voor de thuisbevalling in huis halen om ook daar goed voorbereid te zijn.

    Nog 2,5 week werken... ook een fijn idee want het slapen wordt wel minder. Ik ben blij als het ochtend is. Dat op mijn zij liggen is niet zo mijn ding maar ja rug en buik gaan niet meer dus ongeveer elk half uur draaien want ik krijg echt pijn aan mijn heupen. Ook is mijn kindje aardig aan het indalen, dat voel ik aan mijn beginnende waggelen haha.
     
    2jongensmama vindt dit leuk.
  12. 2jongensmama

    2jongensmama Fanatiek lid

    17 jan 2020
    3.848
    3.624
    113
    Ohnee. Wat super rot zeg. Alle pech bij elkaar op je gezondheid :(
     
  13. 2jongensmama

    2jongensmama Fanatiek lid

    17 jan 2020
    3.848
    3.624
    113
    Bizar hè, straks gewoon. Een klein babietje erbij. Gaat nu ineens ook snel!
     
    Ally2020 en Beausecret vinden dit leuk.
  14. 2jongensmama

    2jongensmama Fanatiek lid

    17 jan 2020
    3.848
    3.624
    113
    Hier ook alles z'n gangetje. Heb 2 opties voor geboortepakje, moet alleen nog alles wassen.

    Autostoel hadden we nog, die moet nog even compleet gemaakt worden

    En de wagen nog omgebouwd tot wieg, we moeten de jongste nu nog leren dat de wagen weg gaat, dus hij staat nu al 1,5 week opgeklapt in de gang! En gaat tot nu toe goed. We passen onze activiteiten gewoon even aan.

    En verder rete druk met de verbouwing van ons huis. Vandaag wordt de vloer gestort, dus was van belang dat alles klaar zou zijn qua vloerverwarming en electra. Steigers moesten weg, dus de kei hard werkende mannen. Hebben flinke uren gedraaid afgelopen week, maar zaterdagmiddag was alles zover en steigers weg! En vanmorgen vroeg begonnen met vloer storten. Belangrijke mijlpaal in de planning. Nu we deze gehaald hebben heb ik er wel vertrouwen in dat we half december kunnen verhuizen.

    En nog 2 weken werken! Dan lekker verlof. Kan ik onze kamer op orde maken, baby hoekje maken , alles wassen! En alles zoeken/uitzoeken :D qua kleertjes, badje enzo.
     
    Beausecret vindt dit leuk.
  15. Evelinetje

    27 mrt 2021
    95
    82
    18
    Vrouw
    Als het goed is en blijft gaan hoef ik niet ingeleid te worden, hoewel ik bij de laatste zwangerschap wel ben ingeleid (1 dag “overtijd”) omdat het vruchtwater terug liep. Dus het vermoeden is wel dat wanneer de bevalling zich met 40 weken nog niet vanzelf heeft aangediend dat ik dan wel op een inleiding mag rekenen. o_O

    Waarom word jij met 38 weken ingeleid? Oeffff… dan komt het ineens echt serieus dichtbij hè :):thumup:
     
  16. Evelinetje

    27 mrt 2021
    95
    82
    18
    Vrouw
    Hier nog een resus D negatief mama (terwijl ik verder altijd zo positief ben :roflmao:)! Onze kleine heeft trouwens ook een bloedgroep negatief, dus ik hoef de betreffende prik dit keer gelukkig niet te hebben. Joepie! :thumup:
     
  17. Evelinetje

    27 mrt 2021
    95
    82
    18
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Hoe gaat het met jullie? Ik dacht, ik kom na een maand stilte ook weer eens buurten :roflmao:. Hier alles oké, rond en gezond. Ik zit inmiddels op 34 weken zwangerschap. Wat vliegt de tijd voorbij. Af en toe krijg ik wel zo’n vlaag van lichte “paniek”, zo van: oef, ik ben 38, jongste voor deze is alweer 7, de oudste 14, kan ik dit eigenlijk nog wel? En de bevalling… God oh god. :p:D Enfin, dat soort gedachtes. Komt wel goed hoor. Ik weet dat ik het kan ;).

    Verder moet ik nog 1 week werken en dan begint het langverwachte verlof. Stiekem erg aan toe. Baby kleertjes gaan wassen, puntjes op de i zetten in het baby kamertje en de box in elkaar zetten. :cool:

    Hoe is’t bij jullie?

    groetjes Eveline :o:
     
    bozoe vindt dit leuk.
  18. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Inmiddels is het plan al met 37 weken inleiden. Ik spuit insuline, heb een hoge bloeddruk en omdat ik pre-eclampsie in mijn voorgeschiedenis heb willen ze geen risico nemen.
     
  19. 2jongensmama

    2jongensmama Fanatiek lid

    17 jan 2020
    3.848
    3.624
    113
    Hier ook nog 1 week werken en dan verlof! Kan ik eindelijk wat dingen gaan voorbereiden voor de baby komst.

    In principe.wil ik niet inleiden maar.de vorige was een spoedinleiding omdat vruchtwater op was met 39 weken door placenta die er mee stopte. Dus nu met 34 en met 36 weken echo en gesprek en even kijken hoe verder. Wil liever geen spoed zijn , dan liever optijd inleiden als het vruchtwater zou terug lopen. Plus is de vraag nog hoe de baby ligt (laatste keer nog in stuit), en de grootte, dus ben benieuwd haha.

    Maar als het even kan beval.ik gewoon natuurlijk wanneer het komt!
     
    Beausecret vindt dit leuk.
  20. xMeliisz

    xMeliisz Fanatiek lid

    3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Alle 3 de kids zijn positief dus de 1e prik weer gehad en nu na de bevalling weer
    De tijd gaat snel hé, maar heerlijk bijna verlof!! Succes met de laatste dingentjes:)

    Hier gaat het goed maar wel sneller moe en her en der wat kwaaltjes zoals maagzuur. Merk ook dat het een stuk pittiger is vergeleken vorige zwangerschappen in combinatie met al 2 kids.
     

Deel Deze Pagina