uitgerekend 16 t/m 31 maart 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Slowly, 9 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.341
    113
    Vrouw
    Idem. Nachtje goed slapen zou ook wel schelen..
     
  2. Lievekleine88

    Lievekleine88 Bekend lid

    17 jul 2020
    625
    568
    93
    Vrouw
    Ja echt he.
    Hoe ziet jouw dochter eigenlijk de komst van haar zusje? Heeft ze er zin in? Ze kan mss wel wat meehelpen met flesje geven enzo, lijkt me echt zo zoet als het ene kindje het andere kindje verzorgt of knuffelt ofzo ♡
     
  3. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.341
    113
    Vrouw
    Ze vindt het wel leuk! Ze wil idd graag helpen, en haar dingen leren, en de kinderwagen duwen, heel zoet. Ze is alleen 'bang' voor het gehuil van een baby haha daar heeft ze geen zin in :roflmao: maar het is echt een heel lief en zachtaardig meisje dus ik denk dat ze een hele lieve grote zus gaat zijn ♥️
     
  4. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.398
    113
    Vrouw
    Het oneerlijkste aan wakker liggen is... dat je man wel slaapt pfff
     
    Cobon vindt dit leuk.
  5. Bollebelle

    Bollebelle Actief lid

    21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    :rolleyes: hier ook alweer ruim een uur wakker. Zo jammer dat we deze slaap nu juist zo goed kunnen gebruiken!!

    Wij hebben vandaag oplevering van ons oude huis! We zitten nu in het landal huisje en het is wel echt een heerlijk huisje, super blij mee! Zoontje was gisteren ook helemaal hyper, zo leuk vond hij het hier! :roflmao:
     
    Lizra, Tuttebelleke, Loveischocola en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Bollebelle

    Bollebelle Actief lid

    21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Hebben jullie ook dat jullie je buik onderschatten, en daardoor steeds tegen van alles aanlopen? :roflmao:

    Ik heb sinds deze week ook wel weer echt mijn hoogzwangere plofhoofd erop zitten, fijn. Hihi, voelde me al zo charmant. ;)
     
  7. Bollebelle

    Bollebelle Actief lid

    21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Stiekem net te veel lawaai maken, zodat hij wakker wordt haha! Hier laat ik vriendje graag slapen want hij heeft het zo druk met werken en klussen in het nieuwe huis.
     
    Loveischocola vindt dit leuk.
  8. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.341
    113
    Vrouw
    Haha ja dat plofhoofd :confused:
     
  9. Lievekleine88

    Lievekleine88 Bekend lid

    17 jul 2020
    625
    568
    93
    Vrouw
    Wat heerlijk dat het zo'n fijn huisje is!

    Hier ook een rotnacht. Vanaf 2u wakker gelegen, toen werd dochter wakker, bij ons neergelegd, die dacht dat de dag wel om 3u kon beginnen. En heb daarna amper nog geslapen. Idd rot dat we nu niet slapen, net nu we juist nog kúnnen slapen.

    Hebben jullie ook zo'n last van je handen, voeten en benen? Is dat vocht? Voelt allemaal zo zwaar en stijf aan.

    Zo, klaagmodus weer uit :rolleyes: Fijne dag dames!
     
  10. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.398
    113
    Vrouw
    Als is snurkt doe ik dat wel haha!
     
  11. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.253
    1.681
    113
    Vrouw
    Nou hè dat nachten wakker zijn is echt drama. Kan ook niet heugen ik met jongens zo had. Maar ja is ook poos geleden.

    dat plofhoofd is ook zo herkenbaar.

    @Bollebelle succes dan vandaag. Ben zo blij wij nu nog maar 1 huis hebben. Heerlijk dat vakantie huisje goed bevalt. Hopelijk komt de kleine wel in nieuwe huis.

    Hier gaan we vandaag lampen ophangen en n de kast voor baby in elkaar zetten.
     
  12. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Hier ook een plofkop. Ik zei al tegen mijn vriend: alles is dik en opgezet, zelfs mijn neus:roflmao:o_O
    @Bollebelle jaa ik stoot regelmatig mijn buik :roflmao:
    @Lievekleine88 wat vervelend zo een nacht. Hier ook amper geslapen..
    Ook last idd van mijn handen en voeten. Mijn handen tintelen zelfs af en toe zo opgezwolle zijn ze. Vk maakte zich er niet druk om aangezien mijn bloeddruk nog prima is..
     
  13. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.341
    113
    Vrouw
    Volgens mij vergeet je hoe K de laatste loodjes nou eigenlijk waren ;) ik wel ieg na al die jaren. Sterkte allemaal vandaag dames! Pff pff pff pff deze dag komt nooit meer terug pff pff pff ;)
     
    Kirzy en Lievekleine88 vinden dit leuk.
  14. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.398
    113
    Vrouw
    Toen sliep ik ook slecht. Einde ochtend laatste controle bij de gynaecoloog. En dan zal ik ook ff informeren hoe precies zit met bloedprikken zondagochtend. En wanneer ik de corona test moet doen.
     
  15. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.341
    113
    Vrouw
    Succes! Laatste controle alweer, eeeeeindelijk op dit punt beland :)
     
    Loveischocola vindt dit leuk.
  16. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.341
    113
    Vrouw
  17. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    @Cobon haha vastgeroest inmiddels :roflmao:;)
    Het gaat het ene moment wat beter dan het andere. Gister overdag wat meer krampjes dan anders, maar verder uiteraard niks.
    Ik begin nu wel bang te worden dat ik de 40-weken aan ga tikken, dan stort ik echt in denk ik. Maar met dit termijn zijn bij de zwangerschap van dochter 's avonds mijn vliezen gebroken, dus ik heb nog stille hoop :oops:
    Hoe gaat het bij jou? De pijn een beetje te doen vandaag?

    @Bollebelle fijn dat het huisje zo goed bevalt! En inderdaad, dat buik stoten.... vervelend!

    @Lievekleine88 hier ook inderdaad volgestroomd met vocht. Leuk dat dan het advies is om meer te gaan bewegen... echt.. hoe dan??

    @Loveischocola de laatste controle! Wat een gek idee :)
     
    Loveischocola vindt dit leuk.
  18. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.341
    113
    Vrouw
    *rolleyes* ja alle tijd voor een lekkere boswandeling nu..

    Raar he dat het ieder moment kan gebeuren maar ook nog twee weken kan duren :confused: ik hoop met je mee!! Merkte je wat in de aanloop naar het vliezen breken toen of was het daarvoor ook redelijk rustig?
     
  19. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    @Cobon geen voortekenen eigenlijk toen, ook geen voorweeën of iets. Dochter werd wel pas drie dagen later geboren, maar dat terzijde ;)
    Dus ik weet wel dat het ineens snel kan gaan, maar het besef dat het inderdaad ook nog 2 weken kan duren, maakt het wel zwaar. Wat dat betreft ben ik dus wel jaloers op jou en @Loveischocola ;) lijkt me heerlijk om een datum te hebben!
     
  20. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.341
    113
    Vrouw
    Ja kan me goed voorstellen! Ik geef je een datum; 5 maart!
     
    Tuttebelleke en Loveischocola vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina