uitgerekend 16 t/m 31 maart 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Slowly, 9 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Cobon Zou idd gewoon even bellen. Beter dan dat je de hele avond in de stress zit of aan het piekeren bent toch.
     
  2. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
  3. Sunrose

    Sunrose Actief lid

    17 dec 2014
    192
    96
    28
    Vrouw
    Kan me voorstellen dat je bezorgd bent. Hoe is het nu met je?
     
  4. Striae

    Striae Fanatiek lid

    16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Je kan idd beter bellen. Heb ik vorige zwangerschap ook eens gedaan, toen kwam ze langs met een dopler
     
  5. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Aagje90 veel succes en plezier vandaag met de termijnecho
     
    Aagje90 vindt dit leuk.
  6. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.342
    113
    Vrouw
    Gaat wel oké, voelt als spierpijn. Volgens mij heb ik haar vannacht duidelijk gevoeld :)

    Ik vind het een beetje lastig want ik moet dan de gynaecoloog/het ziekenhuis bellen, dat is gevoelsmatig toch iets minder laagdrempelig en wil ze niet lastig vallen.
     
    Sunrose, Kirzy en Striae vinden dit leuk.
  7. Striae

    Striae Fanatiek lid

    16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Wat leuk dat je haar gevoeld heb :)
    Het niet willen lastigvallen moet je je overheenzetten, ze zijn er voor jou en ze worden ervoor betaald ;) als jij je er goed bij voelt als eventjes het hartje geluisterd word dan zou ik zeker bellen. Als jij denkt dat het goed gaat nu ook omdat je haar gevoeld heb kan je het ook afwachten. Alleen jij weet hoe hard de klap was. Mijn advies, bij twijfel altijd bellen, daar zijn ze voor.
     
  8. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.401
    113
    Vrouw
    Precies. Ziekenhuis snap ik dat minder laagdrempelig is, maar ze willen graag dat het laagdrempelig is. Ze zijn er om te helpen en zorgen weg te nemen ook al is dat alleen telefonisch.
     
  9. Bollebelle

    Bollebelle Actief lid

    21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    @Cobon : snap inderdaad wel dat je een hogere drempel voelt, al denk ik dat er genoeg vrouwen zijn die wel bellen. Ze zullen dan ook echt niet opkijken van jouw telefoontje :)!

    Ik heb vandaag de uitslag van de NIPT (hoofdbevindingen) gehad, helemaal goed! Heel fijn en al na 1 week binnen. Verder dacht ik gisteren ook de kleine al te voelen, op het moment zelf wist ik het zeker, maar daarna ga je natuurlijk wel twijfelen. Kan niet wachten tot we dit elke dag mogen voelen! :)
     
    Sunrose, Cobon, EerlijkeEva en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Femm05

    Femm05 Lid

    2 mrt 2020
    47
    81
    18
    Vrouw
    Wat fijn!! Ik heb de uitslag afgelopen zaterdag binnen gekregen. Ook goed! (zonder nevenbevindingen)

    Ik dacht de kleine ook al te voelen, als ik naar bed ga en eerst op mn rug ga liggen. Ik lees overal op internet dat dit nog helemaal niet kan met 13 a 14 weken. En al helemaal niet bij de eerste.
    Het voelt een beetje als bubbeltjes of plopjes. Ook mn darmen wel gevoelt en dat voelt wel anders. Dus ik weet het niet zo goed.
     
    Sunrose, EerlijkeEva en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  11. Bollebelle

    Bollebelle Actief lid

    21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad

    Volgens mij kan het wel hoor.. bij mijn zoontje begon ik het ook rond 14/15 weken te voelen, en toen lag mijn placenta zelfs aan de voorkant! Volgens mij als jij heel bewust bent van lichaams sensaties (wat ik dus ook heb) kan dit best.
     
    Kirzy en Femm05 vinden dit leuk.
  12. mrsd

    mrsd Actief lid

    10 nov 2015
    302
    288
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb naar aanleiding van een bericht op fb waarbij kinderen op de gewenste dagen al niet meer opgegeven konden worden voor kdv de baby maar vast opgegeven. T staat nu gereserveerd voor de dagen die we willen gelukkig!
     
    Kirzy en Bollebelle vinden dit leuk.
  13. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Ik dacht van de week in bed die kleine ook te voelen. Bij J lag mijn placenta voor en voelde ik hem pas echt heel laat denk met 18/19 weken zoiets. Ben benieuwd hoe de placenta nu ligt.

    @mrsd ik had 2 weken terug die kleine ook maar alvast aangemeld. Broertjes/zusjes hebben dan wel voorrang maar beter te vroeg aangemeld dan te laat :)
     
  14. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.342
    113
    Vrouw
    Bij mij ligt de placenta nog half voor de uitgang, die mag daar ASAP vertrekken want het laatste dat ik van plan ben is een keizersnede.

    @Aagje90 hoe was de echo? :)
     
  15. Striae

    Striae Fanatiek lid

    16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Hoe weet je dat? Was dat op je vorige echo al re zien?
     
  16. Sunrose

    Sunrose Actief lid

    17 dec 2014
    192
    96
    28
    Vrouw
    Hi dames,

    Ik heb vandaag de uitslag van de NIPT gekregen. Geen bijzonderheden, alles is goed.

    Ik voel zelf nog niks behalve menstruatiekrampen. Hebben jullie dat ook?

    Bij mij is het eerste trimester super verlopen. Het tweede lijkt zwaarder te worden met steeds meer symptomen.
     
    EerlijkeEva, Kirzy, Loveischocola en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.342
    113
    Vrouw
    Ja dat zei de gynaecoloog. Ze zei ook dat ie meestal wel naar boven gaat als de baarmoeder groter wordt.
     
  18. Striae

    Striae Fanatiek lid

    16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Ik hoop het :)
    Bij mijn vorige zwangerschap hebben ze nooit verteld waar hij zat. Ik hoor vaak mensen roepen van mijn placenta zit voor of achter, maar ik had geen idee. Ik zal er dit keer eens om vragen met de 20wk echo
     
  19. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.342
    113
    Vrouw
    Haha dat wist ik de vorige keer ook niet! Het valt vooral op als ie voor of voor de uitgang ligt denk ik.
     
  20. Bollebelle

    Bollebelle Actief lid

    21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Volgens mij zeggen ze het alleen altijd als hij voor en voor de uitgang zit, dus gok dat hij dan achter zat bij je!

    @Cobon schoonzusje had dit ook, en is inderdaad naar boven gegaan bij het groeien van de baarmoeder!
     
    Cobon vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina