Uitgerekend 1 - 15 Maart 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BloemNH, 21 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BloemNH

    BloemNH Bekend lid

    6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Hoi meiden,

    Zag de positieve testen in meerdere topics rondvliegen rond dezelfde nod en deze lijst was er nog niet dus bij deze!

    Afgelopen donderdagavond heb ik op 10/11 dpo getest en deze was meteen duidelijk. Vrijdagochtend op 11/12 dpo de clearblue die 1-2 weken aangaf:D De laatste dagen lopen de testen ook mooi op dus het besef begint nu langzaam te komen dat het gelukt is. Wel vind ik het nog erg spannend na 2 vroege miskramen maar toen liepen de testen ook niet op. Het gevoel is in ieder geval beter nu.

    Ik zal meteen vast even een lijst aanmaken, zodat we alles overzichtelijk kunnen houden.
     
  2. BloemNH

    BloemNH Bekend lid

    6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    ♡ Uitgerekende datum ♡

    1 maart;
    * BloemNH - 28 jaar - eerste kindje

    2 maart;

    3 maart;

    4 maart;

    5 maart;

    6 maart;

    7 maart;

    8 maart;

    9 maart;

    10 maart;

    11 maart;

    12 maart;

    13 maart;

    14 maart;

    15 maart;



    Afspraken


    Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen. Mocht iemand iets aan de lay-out willen aanpassen.. Be my guest!! Dit is mijn eerste keer dat ik een lijstje maak
     
  3. Goldieloks

    Goldieloks Bekend lid

    17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Ik wil me hier ook aanmelden. Na een 8e iui poging met hormonen zijn we zwanger!! Nog vol ongeloof en heel erg pril! Vandaag 12dpo en 14 dagen na de Ovitrelle. Gister al een licht 2e streepje zichtbaar en vanmorgen was de tweede test al wat donkerder. Had nog een clearblue liggen dus die ook maar gedaan om vriendlief meer te overtuigen. Die gaf 1-2 weken aan. Toevallig staat vanmiddag een evaluatiegesprek gepland met de gyneacoloog, maar dat zal meer een afspraak voor de 1e echo worden:oops:
     
    BloemNH vindt dit leuk.
  4. Goldieloks

    Goldieloks Bekend lid

    17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    ♡ Uitgerekende datum ♡

    1 maart;
    * BloemNH - 28 jaar - eerste kindje

    2 maart;

    *Goldieloks - 37 jaar - eerste kindje

    3 maart;

    4 maart;

    5 maart;

    6 maart;

    7 maart;

    8 maart;

    9 maart;

    10 maart;

    11 maart;

    12 maart;

    13 maart;

    14 maart;

    15 maart;



    Afspraken
     
  5. BloemNH

    BloemNH Bekend lid

    6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Oh wat enorm fijn zeg! 8 IUI pogingen lijkt me ook niet niks. Ik had vanochtend 2-3 op de CB maar vind het ook zooo spannend.

    Lees dat het je eerste kindje is. Ben je wel eerder zwanger geweest?
     
    Goldieloks vindt dit leuk.
  6. Goldieloks

    Goldieloks Bekend lid

    17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Nee, het traject was af en toe pittig. Dit is inderdaad ons eerste kindje, zonder eerder zwangerschappen. Dus alles is compleet nieuw qua gevoel enz. Ik blijf ook nog wel even doortesten. Wil wel graag een knaller hebben:oops:we hebben 14 juli onze eerste echo. Ben zo benieuwd:)
    Snap dat je het extra spannend vind gezien de eerdere miskramen. Ga voor je duimen dat dit een mooi plakkertje is!
     
  7. Tipp

    Tipp Actief lid

    4 jun 2021
    201
    256
    43
    Vrouw
    NL
    En ook ik mag me hier toevoegen. Gistermiddag een positieve clearing blue digital, totaal niet verwacht. We zouden na deze ronde een (tijdelijke) pauze inlassen, we hebben vorige week maandag namelijk het nieuws gekregen dat mijn broertje ongeneeslijk ziek is en een lang traject in gaat. En nu ben ik opeens zwanger, helemaal niet verwacht. Ik zit nog 5 dagen voor NOD.

    Ik zal wel even wat over mij/het gezin vertellen, we moeten het toch hopelijk nog 9 maanden met elkaar doen!
    Ik ben in maart 37 jaar geworden. Ik ben 9 jaar samen met mijn vriend en sinds vorig jaar verloofd. 2 jaar geleden begon de wens voor nog een kindje bij mij te kriebelen en we zijn sinds januari 'actief' bezig. We hebben beide 2 kinderen uit een vorige relatie. Mijn vriend is 6 samen geweest en in die periode zijn 2 zoons geboren, T.homas (16) en L.ucas (12). Hun moeder is na de geboorte van L.uuk psychisch ontspoort en mijn vriend heeft daarom de volledige voogdij over de jongens.
    Ik heb een zoon, S.ilvester (bijna 17) en dochter F.lorentien (bijna 15). Hun vader is bijna 15 jaar geleden overleden en ook hun wonen dus 24/7 thuis.
    En alsof het huis nog niet druk genoeg is hebben we ook 2 honden, een golden labradoodle Daaf van 4 jaar en een golden retriever Keet en kater Joop.
    Al met al een drukke, maar gezellige boel. Het is nooit rustig hier in huis laten we maar zeggen;)
    Tot nu toe nog niet echt klachten, behalve hele gevoelige boobies en vermoeidheid. Hoe is het bij jullie?
     
    BloemNH vindt dit leuk.
  8. Tipp

    Tipp Actief lid

    4 jun 2021
    201
    256
    43
    Vrouw
    NL
    ♡ Uitgerekende datum ♡

    1 maart;
    * BloemNH - 28 jaar - eerste kindje

    2 maart;

    * Goldieloks - 37 jaar - eerste kindje

    3 maart;

    4 maart;

    5 maart;

    6 maart;
    *
    Tipp - 37 jaar - 3e biologisch kindje, 5e kindje in het gezin♥
    7 maart;

    8 maart;

    9 maart;

    10 maart;

    11 maart;

    12 maart;

    13 maart;

    14 maart;

    15 maart;



    Afspraken
     
  9. Goldieloks

    Goldieloks Bekend lid

    17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Heftig om te lezen betreft je broertje. Daar wil ik je heel veel sterkte mee wensen!
    Klinkt bij jullie als een gezellige boel! Je krijgt straks i.i.g. veel hulp van de overige kids.
    Wij zijn 13 jaar samen en hebben 2 heul gevaarlijke panters:roflmao:
    Tot gister had ik menstruatie klachten, maar dat is vandaag weggezakt. Afgelopen nacht wel heel onrustig geslapen en al om 5 uur klaarwakker. Heb nu voornamelijk een opgeblazen gevoel.
     
  10. Tipp

    Tipp Actief lid

    4 jun 2021
    201
    256
    43
    Vrouw
    NL
    Dankjewel! Met 4 pubers in huis is het vaak genoeg ook niet gezellig
    Fijn dat de 'menstruatieklachten' al wat afgezakt zijn, geeft denk ik toch meer vertrouwen!
     
  11. Goldieloks

    Goldieloks Bekend lid

    17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Hihi, denk dat het vertrouwen pas echt komt op het moment van de echo. Het idee van zwanger zijn op dit moment begint heel langzaam te landen. We hebben best een intensief traject gehad en nu ineens…niks. Ik bedoel, geen nieuwe startecho’s, geen medicatie ophalen enz…
     
  12. BloemNH

    BloemNH Bekend lid

    6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Welkom en fijn dat je er bent! Maar wat een rollercoaster tegelijkertijd!!:( Kan me niet voorstellen hoe dat voor jullie wel niet moet zijn. Heel veel sterkte komende tijd met de hoge pieken en diepe dalen die waarschijnlijk beide komen gaan❤️

    Wauw wat een groot gezin en spannend dat jullie ook nog een kindje samen verwachten.

    Hier al meer dan een week klachten als golven misselijkheid en nu ook gevoelige, grote borsten en enorme vermoeidheid vooral na een dag werken
     
  13. BloemNH

    BloemNH Bekend lid

    6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    ♡ Uitgerekende datum ♡

    1 maart;
    * BloemNH - 28 jaar - eerste kindje

    2 maart;

    * Goldieloks - 37 jaar - eerste kindje

    3 maart;

    4 maart;

    5 maart;

    6 maart;
    *
    Tipp - 37 jaar - 3e biologisch kindje, 5e kindje in het gezin♥
    7 maart;

    8 maart;

    9 maart;

    10 maart;

    11 maart;

    12 maart;

    13 maart;

    14 maart;

    15 maart;



    Afspraken
    * BloemNH - 12 juli eerste (vroege) echo
    * BloemNH - 24 juli intakegesprek
    * BloemNH - 5 augustus termijnecho
     
  14. BloemNH

    BloemNH Bekend lid

    6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Hebben jullie de verloskundige al gebeld? Ik heb vandaag mijn afspraken doorgekregen. Begint langzaam echter te voelen zo en ben heel blij met een vroege echo. :D
     
    Goldieloks vindt dit leuk.
  15. Tipp

    Tipp Actief lid

    4 jun 2021
    201
    256
    43
    Vrouw
    NL
    Nog niet gebeld, ga dat doen na mijn NOD. We zitten ook te twijfelen, we gaan op vakantie vanaf de 7e zwangerschapsweek tm de 11e week. Willen we dan een vroege echo met kans op geen hartje en 1 maand in onzekerheid zitten of pas een echo in de 12e week...
     
  16. Goldieloks

    Goldieloks Bekend lid

    17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Ik heb gister gebeld. Wij hebben 16-7 het intake gesprek. Ik ga het denk ik pas wat meer geloven zodra ik het op de echo zie. Tot nu toe weinig klachten. Beetje opgezette buik, vooral ‘s avonds en wat borrelende darmen. Ik slaap alleen vrij slecht. Heel onrustig en ben tussen 4 en 6 uur klaarwakker.. op de dag geen vermoeidheid. Hoop dat dat niet te lang gaat duren:rolleyes:
     
  17. Goldieloks

    Goldieloks Bekend lid

    17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    ♡ Uitgerekende datum ♡

    1 maart;
    * BloemNH - 28 jaar - eerste kindje

    2 maart;

    * Goldieloks - 37 jaar - eerste kindje

    3 maart;

    4 maart;

    5 maart;

    6 maart;
    *
    Tipp - 37 jaar - 3e biologisch kindje, 5e kindje in het gezin♥
    7 maart;

    8 maart;

    9 maart;

    10 maart;

    11 maart;

    12 maart;

    13 maart;

    14 maart;

    15 maart;



    Afspraken
    * BloemNH - 12 juli eerste (vroege) echo
    * BloemNH - 24 juli intakegesprek
    * BloemNH - 5 augustus termijnecho
    * Goldieloks - 14-7 eerste echo z’huis
    * Goldieloks - 16-7 intakegesprek
    * Goldieloks- 10-8 termijnecho
     
  18. BloemNH

    BloemNH Bekend lid

    6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Lastige keuze zeg!! Hopelijk komen jullie er samen uit. Voor beide is wat te zeggen. Gaan jullie ver weg?
    Wanneer is je nod eigenlijk?
     
  19. BloemNH

    BloemNH Bekend lid

    6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Fijn dat je weinig klachten hebt. Duimen dat dat zo blijft:)

    Ik herken enorm dat je de eerste echo nodig hebt dat het echt gaat voelen. Nu daalt het soms in maar soms ook helemaal nog niet. Tel de dagen bijna af tot de echo:oops:

    Ik heb ook nu al moeite mijn mond te houden haha. Hoe gaat dat bij jullie?
     
    Goldieloks vindt dit leuk.
  20. Tipp

    Tipp Actief lid

    4 jun 2021
    201
    256
    43
    Vrouw
    NL
    Maandag NOD, gaan 3 weken Spanje en 1 werk Portugal dus het is ook niet even op en neer. En in het Spaans een echo lijkt me ook niks...
     

Deel Deze Pagina