Uitgerekend 1 - 15 Maart 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BloemNH, 21 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleintje34

    Kleintje34 Actief lid

    2 jul 2021
    314
    186
    43
    Vrouw
     
  2. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Het is 1 dag voor mijn NOD. Dus het valt mee. Maar als ik de test vergelijk met die van 2020 is deze wel echt duidelijker
     
  3. Kleintje34

    Kleintje34 Actief lid

    2 jul 2021
    314
    186
    43
    Vrouw
    Ik ook niet :p. Die komen pas in week 10 bij mij. En dan echt nauwelijks…..
     
  4. Guusje39

    Guusje39 Lid

    22 feb 2021
    97
    103
    33
    Vrouw
    Welkom allemaal! Gefeliciteerd!! Gezellig! Dat ziet er zwanger uit hoor mrs wit! Spannend! Het zou zo fijn zijn als het ziekenhuisgedoe je bespaard blijft!
    Ik heb geen tips voor je behalve te genieten van de positieve testen op dit moment!

    Wat naar tipp dat je je nu al zo misselijk voelt! Hopelijk ben je er snel vanaf!

    Misschien helpt die chocoladebol (bij mij werkt het uitstekend )
     
    Lizzie13579 en Tipp vinden dit leuk.
  5. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Ja ben wel blij dat ik misschien nu niet naar het ziekenhuis hoef. Blijft wel echt spannend.

    ik ben in behandeling in het ziekenhuis en mag daar een vroege echo krijgen. Ik hoop dat ik dat nog kan regelen voor ik op vakantie ga. En anders maar even bij een echo praktijk. Maar snel iets zoeken want zit denk snel vol zo met de vakantie. Kan het ook nog bij de verloskundige proberen.
     
  6. Kleintje34

    Kleintje34 Actief lid

    2 jul 2021
    314
    186
    43
    Vrouw
    Tipp en mrs jullie ook lange trajecten gehad!

    Kort over mezelf: in februari 2020 ben ik bevallen van ons zoontje. Dat was na de 1e IVF-poging (2e terugplaatsing). Gelukkig mocht ik snel met IVF beginnen en zijn we niet langer dan een jaar bezig geweest. Sinds 2018 ben ik getrouwd met mijn man (41) en wonen ergens in de Randstad.

    Vorig jaar oktober zijn wij gestart met proberen voor een 2e kind. Helaas toch nog best lang geduurd ondanks dat we meteen weer het traject in mochten. Ik ben nu zwanger van de 3e terugplaatsing. Voelt als een enorme opluchting aangezien mijn chronische aandoening onder controle is als ik zwanger ben.

    Wij gaan over ruim een week op vakantie. Daarna heb ik meteen een echo in het ziekenhuis. Als die goed is word ik overgedragen aan de VK tot week 32. Daarna sta ik onder begeleiding van een gynaecoloog tot aan de geplande KS in week 37/38. Dus ik zal effectief eind februari bevallen.
     
    BloemNH, Zuul en Spoetnik vinden dit leuk.
  7. Kleintje34

    Kleintje34 Actief lid

    2 jul 2021
    314
    186
    43
    Vrouw
    Een knaltest kan al 10 a 11 dagen na jouw eisprong. 12 dagen na de eisprong is een urinetest ongeveer 85% a 90% betrouwbaar. (Inmiddels ben ik een expert in dit soort dingen o_O)
     
  8. Kleintje34

    Kleintje34 Actief lid

    2 jul 2021
    314
    186
    43
    Vrouw
    Ja ik! Van een ander forum, is echt supergezellig :). Dat forum bestaat binnenkort niet meer, dus probeer ik het nu hier.
     
    Spoetnik vindt dit leuk.
  9. Kleintje34

    Kleintje34 Actief lid

    2 jul 2021
    314
    186
    43
    Vrouw
    Merk jij het verschil? Ben heel benieuwd wat het dit keer wordt. Nog 8 weken wachten, dan weten we het! Ik gok dit keer op een meisje…hele andere dingen dan vorige keer. En ik droom de hele tijd dat ik zwanger ben van een tweeling :confused:
     
  10. Kleintje34

    Kleintje34 Actief lid

    2 jul 2021
    314
    186
    43
    Vrouw
    Zo en nu stop ik met de spam….ga proberen te slapen.
     
  11. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Wat heb ik een onrustige nacht gehad. Bijna niet geslapen. En nog steeds erg bang van die buikpijn. Vanmorgen nog maar test gedaan. Niet opgelopen, maar meestal is dat ook pas 48u verdubbeling. Maar het was voor mijn gerustoestand wel fijn om te doen. Zo moeilijk om al blij te zijn.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.168
    4.233
    113
    Vrouw
    Ik heb het verschil echt niet gemerkt.
    Als ik een jongen voorspel, wordt het een meisje en andersom :roflmao:
    Nu heb ik geeeeen idee.
     
  13. Guusje39

    Guusje39 Lid

    22 feb 2021
    97
    103
    33
    Vrouw
    Ik herken jouw gevoel. De onzekerheid is killing. Ik heb me ook suf getest en een fortuin uitgegeven aan die dingen. Het testen gaf me rust maar ook weer niet. Het helpt je alleen toch niet van de onzekerheid af. Ik had snel oplopende testen bij miskramen en een goede zwangerschap maar ook langzaam of niet oplopende testen bij miskramen en bij mijn tweede goede zwangerschap.
    Ik zou proberen vandaag iets leuks te gaan doen zodat je focus even op iets anders ligt een hopelijk verdwijnt de buikpijn snel ❤️
     
  14. Guusje39

    Guusje39 Lid

    22 feb 2021
    97
    103
    33
    Vrouw
    Oh ja en dit gezegd hebbende..... Ik heb al een week een test waarbij de teststreep donkerder is en ook ik blijf doortesten om te kijken of het wel zo blijft, terwijl ik weet dat het niks zegt. Wat zit de mens toch gek ik mekaar haha
     
    MrsWit vindt dit leuk.
  15. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Ik moet vandaag werken. Maar geloof dat mijn hoofd even helemaal ergens anders is
     
  16. Kleintje34

    Kleintje34 Actief lid

    2 jul 2021
    314
    186
    43
    Vrouw
    Ben bang dat het geen zin heeft. Ik test nu om 9 dagen of de clearblue oploopt tot 3+ Weken.
     
  17. Kleintje34

    Kleintje34 Actief lid

    2 jul 2021
    314
    186
    43
    Vrouw
    heb je trouwens op instagram toegevoegd :)
     
  18. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.520
    3.208
    113
    Vrouw
    Ja de verloskundige belde mij gister en zei dat het inderdaad daar aan zal hebben gelegen en dat ik dus nog heel vroeg ben.
    Ik ben er zelf ontzettend blij mee nu ik van de schrik ben bekomen. Mijn man nog niet echt, die moet er echt nog heel erg aan wennen. Ik heb hem wel gelijk gezegd, als deze lukt ben jij aan de beurt maat. Knipje hier, knoopje daar en het kan nooit gebeuren:roflmao: hoop ik...
    Maargoed dat zijn dingen voor later.
    Ik gok dat ik rond 8 maart uitgerekend ben. Aangezien ik nu zo'n 4 weken zou moeten zijn.

    Ik heb gister wel nog even naar de touwtjes van de spiraal gevoeld en ik denk dat ik ze voel zitten, dat zou heel vervelend zijn. Aangezien hij er dan uit moet en de kans op een miskraam heel groot is...


    Welkom alle andere zwangere dames!
     
    Spoetnik vindt dit leuk.
  19. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.520
    3.208
    113
    Vrouw
    Meid wat leuk jou hier tegen te komen! Ik volg je al een hele tijd op insta! Gefeliciteerd :D
     
    MrsWit vindt dit leuk.
  20. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.520
    3.208
    113
    Vrouw
    Ik had bij mijn eerste ook giga buikpijn. Dat is helemaal goed gekomen, nu heb ik ook momenten van flinke buikpijn, maar tot nu toe geen bloed dus het lijkt goed te gaan. Ondanks dat er misschien een spiraal zit:o:
     

Deel Deze Pagina