Uitgerekend 15-01-21 t/m 31-01-21

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mylittlepony, 10 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.429
    4.855
    113
    Vrouw
    Spannend @margarethd !! Blijft altijd moeilijk om zulke keuzes te maken, maar je kiest voor je kindje en dat is het belangrijkste! Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling!
     
  2. margarethd

    margarethd Fanatiek lid

    16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Echt zo ontzettend vervelend. Ben weer alleen maar aan het huilen omdat ik voor mijn gevoel zo niet naar mezelf aan het luisteren ben, alsof ik totaal niet naar mijn gevoel aan het luisteren ben. Het is echt verschrikkelijk dit en gun dit niemand. Ik weet dat het op deze manier eigenlijk ook niet gaat werken.. je hebt positieve gedachten en hormonen nodig om het überhaupt allemaal op gang te brengen maar daar is nu totaal niks van te bekennen. Ik gun dit echt niemand.. verschrikkelijk.
     
  3. Mempie

    Mempie Actief lid

    2 sep 2018
    185
    161
    43
    Vrouw
    @margarethd wat vervelend dat je je zo voelt zeg:(:( iets of iemand die of wat je af kan leiden vandaag?
     
  4. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.850
    1.663
    113
    Vrouw
    Wat vervelend zeg dat je je zo voelt! Hopelijk lukt het om de knop om te zetten en te bedenken dat je het beste wil voor je zoontje. Daar is geen goed of fout in qua keuzes.
    Probeer te ontspannen en te bedenken dat je zoontje er bijna is!
     
  5. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.429
    4.855
    113
    Vrouw
    Heb dit berichtje helemaal over het hoofd gezien.

    Balen dat het allemaal weer rustig is.. wanneer mag je weer naar de vk?

    Hier is ook alles rustig, nog geen tekenen van een naderende bevalling..
     
    Bee80 vindt dit leuk.
  6. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Mag morgen weer naar de vk. Hoe voel jij je verder?
     
  7. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.429
    4.855
    113
    Vrouw
    Proberen ze dan ook weer te strippen ;)?

    Ik voel me nog wel goed, vind deze weken altijd wel spannend bang dat ik de baby te weinig voel. En ook dat ze pas, met 41 weken verder willen kijken vind ik eigenlijk te laat..
     
  8. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Weet ik eigenlijk niet. Maar heb nu toch het idee dat het bij mij geen enkele zin heeft:D

    Ja ik vind het ook heel spannend allemaal, zeker gezien mijn leeftijd. De kans is minuscuul dat er iets gebeurt, maar je zou maar net degene zijn waarbij het op het laatste moment toch nog misgaat:eek::( Dus ik wil zeker ook niet over de 41 weken heen. De baby beweegt best wel veel, maar moet zeggen dat ik 'm ook steeds wakker maak als ik 'm een tijdje niet voel. Dus mss is 'ie inmiddels zo chagrijnig dat 'ie er daarom niet uit wil:D

    Maar ik zou jouw gevoel gewoon met de vk bespreken:thumup:
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  9. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.429
    4.855
    113
    Vrouw
    Haha :)!
    Bij mij deed het vanaf de 3e x strippen pas wat. Maar als ze nu pas met 41 actie willen ondernemen ga ik straks over die 42 weken en dat wil ik echt niet.
     
  10. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Snap ik! Zouden ze niet woensdag alvast willen strippen dan?
     
  11. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.429
    4.855
    113
    Vrouw
    Nee doet ze liever niet, omdat het de vorige x ook niks deed voor de 41 weken. Maar misschien vraag ik wel of ze van het weekend wil strippen, scheelt dan toch weer 2 dagen ;)
     
    Bee80 vindt dit leuk.
  12. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Woensdag? Ik heb in mijn hoofd dat je woensdag naar de vk moet, maar zie dat nu helemaal nergens meer staan dus wellicht heb ik dat zelf verzonnen :roflmao:
     
  13. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Ah oke, ben benieuwd! Wie weet is het niet nodig en komt t spontaan op gang. Ik duim ervoor! :thumup:
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  14. Snoozey

    Snoozey Bekend lid

    19 sep 2019
    512
    613
    93
    Lieve @margarethd wat een rollercoaster is het voor jou zeg. Ik hoop dat je vandaag een beetje positieve afleiding kan vinden en dat alleen het ballonnetje genoeg doet zodat die opwekkers misschien niet nodig zijn. Ik snap je gevoel heel goed en je hebt natuurlijk al een valse start gehad met dat kleine eigenwijsje en je toch net niet keizersnede.

    Hier rommelt het nog steeds af en toe, maar niet zo erg dat ik denk 'ja nu gebeurt er wat!'.

    Word vooral nu al gek van al die mensen die vragen of er al wat gebeurt haha. Gisteren waren dat er 7 en vandaag ook al 4. Ze bedoelen het goed hoor, maar ik ben al ongeduldig genoeg zonder die vragen haha.
     
    Bee80 vindt dit leuk.
  15. Kikker85

    Kikker85 Bekend lid

    25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Succes @margarethd ! Je weet idd niet van tevoren wat 'de' juiste beslissing is, als die al bestaat. Gaat erom dat je hebt gedaan wat je denkt dat het beste is voor je baby. Meer kun je niet doen. Probeer je daaraan vast te houden en focus je erop dat je bijna je kleintje in je armen kan houden. Zet hem op, you got this!

    En ook de andere dames veel succes nog met de laatste loodjes. Ik kijk uit naar jullie baby-nieuws!
     
    Mammavantwee en Bee80 vinden dit leuk.
  16. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.850
    1.663
    113
    Vrouw
    @Snoozey Haha ja hier ook veel berichtjes. Maar ook alleen wat gerommel, voelt niet echt alsof dat door gaat zetten.

    Morgen gaan m'n zoontjes een dagje naar m'n ouders. Heerlijk een dagje rust!
     
    Bee80 vindt dit leuk.
  17. Jodie1988

    Jodie1988 Bekend lid

    26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Spannend hoor meiden, wat moet het zwaar zijn, de laatste loodjes.
    @margarethd je zult nooit weten of je keuze goed is, maar ik vind wel als jij m in het belang van jou en jouw kindje maakt, is het gewoon altijd goed. Je doet niet expres iets fout of goed maar volg je gevoel. Het komt goed, sterkte
     
    margarethd vindt dit leuk.
  18. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.429
    4.855
    113
    Vrouw
    @Snoozey oh daar kan ik ook gek van worden. Of m'n moeder die als we daar zijn elke x zegt, oh je bent begonnen ik zie het wel. Lachen joh :roflmao:. Ik kan daar dus echt niks mee.

    Heerlijk @Emsy hier gaan de kids ook een dagje weg. Lekker even niks :)
     
    Emsy vindt dit leuk.
  19. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.429
    4.855
    113
    Vrouw
    Succes vandaag @margarethd !!

    Ik doe vandaag een 40 weken dansje, benieuwd hoelang de baby nog blijft zitten!
     
    Emsy, Frieke, Bee80 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw

    Komt goed!! En ook weeënopwekkers zijn niet het einde van de wereld hoor!
    Binnenkort heb je je mannetje in de handen!
     

Deel Deze Pagina