Uitgerekend 15-01-21 t/m 31-01-21

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mylittlepony, 10 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.404
    4.829
    113
    Vrouw
    Het gaat hard hè! Welk maatje zit hij nu?
    Hier gaat ook alles goed, lekker aan het genieten!:)

    Ik heb besloten om voorlopig thuis te blijven! Hoe was je eerste werkdag?
     
  2. Kikker85

    Kikker85 Bekend lid

    25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

    Hier ook weer mijn eerste werkweek gehad. Wel weer fijn hoor, al is het wel weer even inkomen haha.

    Onze 'kleine' dame zit alweer in maatje 68. Het gaat zo hard!

    Ze drinkt meestal 5 flessen op een dag en slaapt 3x. We maken haar rond 22.30 wakker voor de laatste fles. Hoe laat krijgen jullie kleintjes de laatste fles? En maken jullie ze daar ook voor wakker?
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  3. MomK

    MomK Bekend lid

    27 okt 2019
    568
    425
    63
    Wauw ook al van die goed groeiende kindjes, fijn he! Hopelijk gaat het bij de rest ook zo goed :)

    Ik ben vanaf 13 april alweer aan het werk en deze maand week ik maar 2 ipv 3 dagen per week, iets met veel teveel vakantie uren. Dus dat is wel lekker!

    Ons meisje groeit ook hard hoor, zit ruim in 62 en ik heb ook de 68 al klaargelegd in haar kast. Ze krijgt nu 4 flessen sinds 2 weken. Eerder maakten we haar ook altijd wakker voor die 5e van 22.00. Toen ging ze haar flessen niet meer leegdrinken en hebben we er gewoon eens eentje weggelaten en de laatste om 20.00 gegeven en dat ging goed! Dat is nu inmiddels 19.00/19.30 en dan krijgt ze 210cc +7 met 2 kleine schepjes rijstebloem.

    Hoe was jullie moederdag?
     
  4. MomK

    MomK Bekend lid

    27 okt 2019
    568
    425
    63
    Wauw ook al van die goed groeiende kindjes, fijn he! Hopelijk gaat het bij de rest ook zo goed :)

    Ik ben vanaf 13 april alweer aan het werk en deze maand werk ik maar 2 ipv 3 dagen per week, iets met veel teveel vakantie uren. Dus dat is wel lekker!

    Ons meisje groeit ook hard hoor, zit ruim in 62 en ik heb ook de 68 al klaargelegd in haar kast. Ze krijgt nu 4 flessen sinds 2 weken. Eerder maakten we haar ook altijd wakker voor die 5e van 22.00. Toen ging ze haar flessen niet meer leegdrinken en hebben we er gewoon eens eentje weggelaten en de laatste om 20.00 gegeven en dat ging goed! Dat is nu inmiddels 19.00/19.30 en dan krijgt ze 210cc +7 met 2 kleine schepjes rijstebloem.

    Hoe was jullie moederdag?
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  5. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.404
    4.829
    113
    Vrouw
    Ik kreeg geen melding meer, dus de berichtjes gemist ;)!

    Hier gaat het ook goed. Onze kleine dame zit in maatje 62 en soms al in 68. Hier zit ze al een tijdje op 4 flessen. Eerst 4 van 180 en 2 weken geleden hebben we de laatste fles verhoogd naar 210. We hebben haar nooit wakker gemaakt voor een fles, ze slaapt de nachten al een tijdje door na de fles van 19.30
     
    MomK vindt dit leuk.
  6. Kikker85

    Kikker85 Bekend lid

    25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Ik durf het nog niet helemaal aan, om naar 4 flessen te gaan. Ben een beetje bang dat ze dan ineens om 3 uur snachts weer klaarwakker is voor een fles, haha. En krijgt ze dan nog wel genoeg binnen? Ze krijgt nu 5x200 maar drinkt haar flessen bijna nooit helemaal leeg. Soms laat ze maar 10 staan, maar soms ook een halve fles. Meestal tussen 30 en 50cc. En een paar oefenhapjes groente rond het avondeten
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  7. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.404
    4.829
    113
    Vrouw
    Snap ik! Ik denk wel dat ze genoeg binnen krijgt, we geven haar nu s avonds rond 22.00 nog een klein flesje omdat ze s ochtends rond 5.15 wakker werd, nu wordt ze weer later wakker. Maar daardoor drinkt ze haar ochtend fles minder goed en laat ze 30 cc staan.

    Zijn jullie al met hapjes begonnen?:)

    @Kikker85 vind ze de hapjes lekker :)? Ik wil volgende week beginnen
     
  8. Kikker85

    Kikker85 Bekend lid

    25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Wij gaan vanavond toch ook proberen om de laatste fles te laten vallen. Ben benieuwd...

    Onze dame eet maar een paar hapjes per keer. Maar het hoeft natuurlijk ook nog niet. Misschien dat ze wel meer gaat eten als die laatste fles eraf is.
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  9. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.404
    4.829
    113
    Vrouw
    Ik ben benieuwd :). Hier juist de laatste paar avonden weer een klein flesje gegeven, omdat ze s ochtends rond 5.00 elke x kwam. Gelukkig helpt het zodat ze weer tot 7.00/7.30 slaapt :)

    Ik merk het indd wel aan de flessen overdag, die drinkt ze nu minder goed leeg met de extra fles.
     

Deel Deze Pagina