uitgerekend: 16 - 31 mei!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Phoebe, 6 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Jaa, gelukkig wel.
    We hebben een nachtje in het ziekenhuis moeten blijven. Maar dat kwam omdat ik een ruggenprik had en ik koorts had tijdens de bevalling. Onze dochter doet het hartstikke goed en we zijn hartstikke verliefd.
     
    Noxe, Mom86, Norki Maki en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Miesjella

    Miesjella Bekend lid

    18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Vorige x ook een bevalling van 3 uur alleen had toen een weeenstorm. Maar kijk er wel op terug ook als een goede bevalling.

    Verder gaat alles super hier. Kleine man doet het onwijs goed en zit na een dag al bijna terug op zn geboorte gewicht. En ik heb op wat naweeen na nergens last van, bloed zelfs al bijna niet meer.

    Balen dat het strippen niet heeft geholpen! Kleine heeft het veel te lekker bij jou ;).

    @Mom86 : voor jou ook spannend wanneer ze komt. En gefeliciteerd met je moeder!
     
    Mom86 en Norki Maki vinden dit leuk.
  3. Norki Maki

    Norki Maki Bekend lid

    8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ah zo lieffff geniet ervan!

    Klinkt goed en herkenbaar. Ik hoop op hetzelfde! Kleine heeft het te goed blijkbaar. Maak me niet heel veel zorgen, jammer dat anderen er vaak zo’n ding van maken.. maakt je toch net wat twijfelender ofzo. Hoe sterk je ook in je schoenen staat.
     
  4. Norki Maki

    Norki Maki Bekend lid

    8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Haha!! 41 weken nu!

    En heeft de verloskundige gekeken? En..
    En van harte natuurlijk met je moeder!
     
  5. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Pff 41 weken al! Hopelijk komt de kleine vandaag!!

    Hier al een half uur wakker. Last van diarree en voorweeen zijn duidelijk aanwezig. Nu ook voelbaar in de rug.
    Straks om half 9 naar de verloskundige. Hopelijk kan ik der bellen dat ze naar hier mag komen... we wachten het maar even af.
     
  6. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    En oja bedankt voor de felicitaties voor mn moeders verjaardag! :D
     
  7. Miesjella

    Miesjella Bekend lid

    18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Ja dat is het vaak hè, hier begonnen mensen vanaf week 37 al van oh is die er nog niet :confused:.

    @Mom86 : hopen dat het gaat doorzetten!
     
  8. Norki Maki

    Norki Maki Bekend lid

    8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ze is er! En doet het fantastisch. Ligt al ruim 2 uur tussen ons in te slapen in haar babynestje. Bevalling duurde ongeveer 2 uur. Bizar maar waar!
     
    Noxe en Mom86 vinden dit leuk.
  9. Norki Maki

    Norki Maki Bekend lid

    8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Goed voorbeeld, doet goed volgen blijkbaar! :thumup: :)
     
  10. Miesjella

    Miesjella Bekend lid

    18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Jaaa, gefeliciteerd!!

    Wat fijn dat alles goed gegaan is, nu kan het genieten ook voor jou gaan beginnen :)!
     
    Norki Maki vindt dit leuk.
  11. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.708
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Gefeliciteerd! Sorry voor mijn late reactie, ik kreeg weer geen meldingen :(.
     
  12. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.708
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Wow klinkt echt als een droombevalling!Doe mij ook maar zo’n bevalling ;)
    Echt ook een mooie naam! En super dat hij nu al op zijn geboortegewicht zit! mijn oudste zoon deed er 1,5 week over.
     
  13. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.708
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Gefeliciteerd!
    Kunnen jullie even vertellen hoe jullie dat voor elkaar gekregen hebben, die korte bevallingen? ;)
     
    Miesjella en Mom86 vinden dit leuk.
  14. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Nou idd...vertel het geheim! ;)
     
    Noxe vindt dit leuk.
  15. Miesjella

    Miesjella Bekend lid

    18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Dankjewel :)!
    Ja was idd een droombevalling, beide keren kwam het super snel opgang nadat Mn vliezen waren gebroken.

    Voor jou ook spannend de laatste daagjes!
     
    Noxe vindt dit leuk.
  16. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Ze is er! Gisteren geboren om 10:49.
    We zijn zo trots!!
    Verslagje volgt snel!
     
    Norki Maki, Miesjella, Soturi en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.708
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Gefeliciteerd nogmaals! Ik ben benieuwd naar je verhaal :thumup:

    Van hier helaas nog geen babynieuws, morgen gaan ze een strippoging doen (als ik wel al ontluiting heb). Hopelijk komt mijn kindje ook snel
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  18. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Zoals beloofd, mijn bevallings verslag ;)

    30.05.19

    Onze hond was erg onrustig in de avond en de kleine meid was super druk. Om half 11 naar bed en om half 1 was ze nog aan het draaien en doen.
    Uiteindelijk in slaap gevallen.

    31.05.19

    Rond 04:15 wakker met buikkramp. Naar de wc en ik was ineens van mn verstopping af.
    Rond 05:00 kwamen de voorweeen weer. Half uurtje later onder de douche, kijken of het door zou zetten en jawel.
    Rond half 7 de verloskundige, mn moeder (was bij de bevalling) en vriendin gebeld die op de kids zou passen gebeld.
    Op de praktijk was het erg druk dus er kwam een plaatsvervangende verloskundige van een andere praktijk langs. Zij is uiteindelijk mijn begleiding geweest bij de bevalling. We hadden gelijk een super klik en vonden het fijn dat zij er was.
    07:00 was ze er. Ik had 3cm ontsluiting.
    Gezien mijn geschiedenis raadde zij mij een thuisbevalling af, dus belde we het cwz. Geen plek. Toen het Radboud. Daar was plek. Anders waren we thuis gebleven... We kwamen op de kamer waar onze tweede ook geboren is.
    Om 09:20 werd weer gekeken hoe ver ik was, 7cm ontsluiting. De verloskundige had een 4 jaars student meegenomen (uiteraard onze goedkeuring gevraagd) en die heeft de vliezen gebroken, dachten we (geen vruchtwater gevoeld/gezien, het hoofdje zou de vliezen afsluiten zei ze). Toen weer van het bed en de volgende weeën doorstaan. Ik merkte aan alles dat de vliezen nog intact waren, maar ook dat de weeën anders begonnen te voelen, terwijl ze al heftig zat waren. om 10:20 ging de verloskundige zelf even controleren hoe het ervoor stond... 7 a 8 cm en inderdaad de vliezen waren nog intact. Uiteindelijk doorgeprikt en de weeën werden een heel stuk sterker. Niet veel later 10cm en mocht ik gaan persen. Toch had ik nog niet de persdrang die ik kende. Toen zei de verloskundige dat ik maar de houding aan moest gaan nemen die ik eigenlijk wilde, maar toen ze dat eenmaal zei, zei ik dat gaat niet meer, ze komt eraan!!! En ja daar kwam het hoofdje te voorschijn. Wat blijft dat een vervelend, pijnlijk en brandend gevoel als het hoofdje staat (zeker in de ruglig houding. Dit is beter te doorstaan op handen en knieën, geloof mij!) Toen bleek dat ze haar navelstreng om der nekje had. Losjes gelukkig, maar wel 3x! Nadat dat eraf gehaald was, kon ik haar zelf aanpakken!! Wowww daar was ze dan eindelijk, om 10:49 uur. 7min geperst. Ze is 48cm lang met een geboortegewicht van 2995gram. ❤❤❤


    Waren de vliezen gelijk goed doorgeprikt, danwas ze er zeker een uurtje eerder geweest.
     
    Miesjella vindt dit leuk.
  19. Miesjella

    Miesjella Bekend lid

    18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!
    Ook een goede bevalling geweest zo te lezen. Wel balen dat je vliezen niet gebroken waren eerste x, had je wat pijn kunnen besparen.

    Nu lekker genieten van je mooie meisje :)!
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  20. Norki Maki

    Norki Maki Bekend lid

    8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Wat een plaatje! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!
     
    Mom86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina