uitgerekend: 16 - 31 mei!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Phoebe, 6 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debjuh86

    debjuh86 Actief lid

    6 jun 2008
    189
    211
    43
    Vrouw
    stay @ home mommy and wifey
    erg he, ik snap dat echt niet. zo zou ik nooit met andermans spulletjes om gaan.
    ik had natuurlijk zoveel baby spulletjes na 3 kids en heb best veel uitgeleend. ook aan een andere vriendin 5 jaar geleden. zelfs mn bugaboo.
    ik heb altijd tegen haar gezegd; maak je niet druk, ik ben me er bewust van dat je met baby soms lastige vlekken hebt of dat er iets van kleertjes stuk kan gaan oid. als ik dat risico niet wil lopen dan moet ik het zelf ook niet uitlenen. ik zei, gebruik het met plezier, en als je het niet meer gebruikt zie ik het graag weer terug. en ik kreeg altijd een keurig stapeltje gewassen kleertjes van een bepaalde maat weer terug. ook mn bugaboo was helemaal gewassen, bandjes schoongemaakt en compleet weer terug gekomen.

    dus ik heb t na die fijne ervaring nog een keer gedaan voor mn schoonzusje.. nou die zei, kan je ff langskomen want ik doe de jongenskleertjes weg en ik weet bij god niet meer wat van jou was.. plus als die andere fratsen.. :confused:

    idd @Soturi, met dit soort dingen leer je mensen pas echt kennen.. helaas.
    @hoop28 het vertrouwen is idd ver te zoeken nu ja.. ben echt wel gekwetst
     
  2. debjuh86

    debjuh86 Actief lid

    6 jun 2008
    189
    211
    43
    Vrouw
    stay @ home mommy and wifey
    haal trouwens net de cake uit de oven die mn man morgen tijdens de vergadering op zn werk gaat trakteren en zo ook vertellen dat hij vader wordt. hij is zooo goed gelukt en ik vind m ook zo grappig.
    heb een gemarmerde cake gemaakt omdat mn man natuurlijk blank is en in een kleurtje heb en de baby nu gemixt is hahahaha en ga m straks wit glazuren en dan blauwe en roze muisjes erop doen.
     
    Pepernoot, joepy en hoop28 vinden dit leuk.
  3. hoop28

    hoop28 Fanatiek lid

    29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Wat een leuk idee van die cake! Coool. Haha ik ben nu echt zo'n vreetzak, ik zit meteen weer te dromen over cakes.

    En ik schrik daar wel een beetje van. Wat kunnen mensen erg zijn zeg, gewoon spullen lenen en niet teruggeven.. Ik begrijp dat niet hoor, daar ben je toch nog extra zuinig op. Wij zijn meer van het soortje, als iets tijdens het lenen kapot gaat, dan kopen we een nieuwe voor de eigenaar. Hartstikke logisch lijkt me. Ik heb alleen spullen aan mijn zusje uitgeleend en kreeg ze hartstikke netjes terug. Voor de rest geef ik de dingen maar gewoon weg, of ik leen het niet uit, ik heb echt een ontzettende hekel aan achter mijn spullen aan moeten.
     
    debjuh86 vindt dit leuk.
  4. Norki Maki

    Norki Maki Bekend lid

    8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Wil iemand bovenstaande verwerken voor mij?

    En wat een gedoe qua spullen. Sjonge. Ik vind dat echt wel heel gek!! Ik had aan een vriendin ook iets uitgeleend, wat ik van mijn zus had gekregen en graag terug wilde geven/aan haar uitlenen als ze zwanger zou zijn. Maar nu is het dus kwijt.
    Ik begrijp dat echt niet zo goed?
     
  5. Norki Maki

    Norki Maki Bekend lid

    8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Oh en trouwens. Ik begin plots echt mijn groeiende baarmoeder te voelen. Vorige week kon ik de rand al voelen, maar nu, als ik op mijn rug lig voel ik echt een grote bal onder in mijn buik.. gek gevoel! :)
     
  6. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.708
    113
    Vrouw
    Utrecht
    #1546 Noxe, 13 nov 2018
    Laatst bewerkt: 13 nov 2018
    Uitgerekend: 16 - 31 mei ♡

    14 mei
    Mamainspe2016 - 25 jaar - 2e kindje onbekend

    15 mei

    DramaisforNerds - 32 jaar - 2e kindje onbekend
    Norki Maki
    - 32 jaar - 2de kindje - onbekend

    16 mei


    17 mei
    Zsa - 34 jaar - 2de kindje - onbekend

    18 mei

    Lerana - 28 jaar - 2de kindje - onbekend
    Arwen86 - 31 jaar - 1e kindje -onbekend

    19 mei

    20 mei

    21 mei

    Yummum - 31 jaar - 3e kindje - onbekend
    MaHeRo88 - 30 jaar - 1e kindje - onbekend
    Loulou12 - 29 jaar - 1e kindje - onbekend

    22 mei

    23 mei

    Hoop28 - 31 jaar - 2e kindje - onbekend

    24 mei
    Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend
    Soturi - 25 jaar - 1e kindje - onbekend

    25 mei

    Miesjella - 28 jaar - 2de kindje - onbekend

    26 mei
    Olivia88 - 30 jaar - 1e kindje - onbekend
    Pepernoot - 33 jaar - 4e kindje - onbekend
    Noxe - 31 jaar - 2de kindje - onbekend

    27 mei

    debjuh86 - 32 jaar - 4e kindje - onbekend

    28 mei
    Malika1989 - 29 jaar - 3e kindje - onbekend
    Suzanneke - 26 jaar - 3e kindje - onbekend

    29 mei
    Loontje30 - 36 jaar - 4e kindje - onbekend

    30 mei

    MarloesK85 - 33 jaar - 1e kindje - onbekend
    Mom86 - 32 jaar - 4e kindje - onbekend

    31 mei
    Seurebeure - 36 jaar - 2e kindje - onbekend
    -----------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (23)
    -----------------------------------------------
    Sterretjes: Lelie89, Dana1989, xxmoixx, Zonnebloem92, Vlinder009, Miles

    Afspraken:

    November:
    19-11 Norki Maki controle
    21-11 debjuh86 combinatietest deel 2 nekplooimeting
    (+ geslachtsbepaling!)
    21-11 DramaisforNerds controle verloskundige
    22-11 Arwen86 controle verloskundige
    23-11 hoop28 controle verloskundige + echo
    23-11 Noxe controle verloskundige
    23-11 Norki Maki geslachtsbepalende echo
    26-11 DramaisforNerds geslachtsecho
    29-11 Soturi controle verloskundige

    December:
    01-12 Mom86 geslachtsbepaling
    03-12 Mom86 controle
    04-12 Soturi geslachtsbepaling
    24-12 Arwen86 20-weken echo

    Januari:
    04-01 Soturi 20-weken echo
    08-01 hoop28 20 weken echo
    10-01 Noxe 20-weken echo




    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
    Norki Maki vindt dit leuk.
  7. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.708
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Geen probleem, klopt het zo?

    Wat doen sommige mensen toch onzorgvuldig met andermans spullen zeg! Als ik iets zou hebben geleend wat stuk is gegaan (kan altijd gebeuren met normaal gebruik of door andere kinderen) dan zou ik het nieuw kopen voor de uitlener of het desnoods vergoeden als ik het niet meer zou kunnen vinden in de winkel. Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook positiekleding geleend van een goede vriendin. Ik heb dat na de bevalling gewoon gewassen en zelfs gestreken terug gegeven. Terwijl ik eigenlijk echt nooit strijk, maar voor andermans spullen doe ik gewoon wat extra moeite en dat vind ik eigenlijk wel normaal.
     
    debjuh86, Arwen86 en Norki Maki vinden dit leuk.
  8. Norki Maki

    Norki Maki Bekend lid

    8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Precies!
     
  9. DramaisforNerds

    DramaisforNerds Actief lid

    18 sep 2018
    271
    82
    28
    Vrouw
    Hier ook even een teken van leven.
    Zit heel slecht in mijn vel merk ik.. Slaap enorm slecht ''s nachts waardoor ik de hele dag moe en nukkig ben.
    Ook vind ik het lang duren voor we weer mogen gluren naar ons kruimeltje..
    Ben echt zo benieuwd of het een jongen of een meisje is.

    Hoe is het bij jullie qua hormonen en kwaaltjes?
     
  10. debjuh86

    debjuh86 Actief lid

    6 jun 2008
    189
    211
    43
    Vrouw
    stay @ home mommy and wifey
    ik herken dat gevoel heel erg, zodanig zelfs dat ik mn naasten heb gevraagd aan de bel te trekken als ze het idee hebben dat ik té neerslachtig wordt. dit ook bij de vk aangegeven en dat vond ze super fijn. merk ook dat ze er rekening mee houden, door net wat extra tijd in te plannen bij een controle bijv. zodat ik mn ei even kwijt kan.
    bij mij zijn de dromen nu ook weer ontzettend heftig en naar (middeleeuwse martelwerktuigen icm met mn kindjes bijv), en als ik niet afschuwelijk droom is dat vaak omdat ik dan niet kan slapen o_O.. 1000x wakker per nacht, verstopte neus, overactieve blaas enz.

    wij mogen volgende week woensdag gelukkig weer en dan zijn er 3 weken voorbij sinds ik mn kleintje heb gezien. ben wel heel benieuwd en merk wel dat naarmate de echo weer dichterbij komt, de onzekerheid ook weer een beetje terug komt "is alles wel goed" "klopt t hartje nog" dat soort dingetjes....
     
  11. debjuh86

    debjuh86 Actief lid

    6 jun 2008
    189
    211
    43
    Vrouw
    stay @ home mommy and wifey
    ik denk dat ik maar weer eens een avondje gezellig vroeg in bed moet kruipen met mn man :p misschien dat dat helpt om weer lekker in slaap te vallen enzo :) weet niet hoe het bij jullie zit dames, maar bij ons is t echt al wel heeeeeeel lang geleden. ik was kotsmisselijk of oververmoeid :eek:
     
  12. DramaisforNerds

    DramaisforNerds Actief lid

    18 sep 2018
    271
    82
    28
    Vrouw
    Ik heb juist door de betere doorbloeding enorm veel zin.. Maar kerel hier is er niet voor te porren. Vind het maar raar en eng en is moe etc..
    Dus hier is het ook al even geleden.
     
  13. hoop28

    hoop28 Fanatiek lid

    29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Hier ook mega moe, ik kan voor mijn doofheid elke nacht minstens twee keer mijn bed uit. Niet ik, maar zij Is degene met de nare dromen arm kind. Soms zit ik een uur tot twee uur stoned van moeheid bij haar bedje. Ik heb geen idee wanneer ik voor het laatst een goede nachtrust heb gehad. Ik ben gek genoeg helemaal niet zo geprikkeld verder. Ook daar heeft mijn dochtertje meer last van.. o_O:|
    nouja, het zij zo .

    Is normaal hoor, je hebt mannen die hebben mega veel zin tijdens de zwangerschap en mannen die zien het niet zo zitten. En vrouwen die springen om een beetje romantiek tussen de lakens en vrouwen die willen er niets van weten de hele zwangerschap. Bij ons Is er niet veel veranderd, misschien dat het tijdens de heftig misselijke weken iets minder was. Maar gewoon normaal.

    Dat alles zo normaal Is, ik niet mega last heb van de hormonen of misselijkheid en dat alles gewoon doorgaat .. Alsof er niet een klein kindje in mijn buik aan het groeien Is.. Dat vind ik dan weer knap irritant. Ik wil me echt zwanger voelen, maar naast het feit dat ik last heb van mijn bekken Is het mij te normaal.. Nog meer dames die dat herkennen?
     
  14. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.708
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb door de misselijkheid (nu al heel erg verminderd overigens :)), vermoeidheid en duizeligheid ook erg weinig behoefte aan intimiteit. Erger me ook vaak aan mijn man terwijl die daar echt niets aan kan doen. Ik heb alleen zo weinig geduld met hem, arme man :(

    Mijn man is ook ziekerig de laatste tijd trouwens dus die wilt ook gewoon slapen zodra hij in bed ligt :D. Het komt wel weer, vroeg of laat...
     
  15. DramaisforNerds

    DramaisforNerds Actief lid

    18 sep 2018
    271
    82
    28
    Vrouw
    Jaaaa zoo herkenbaar. Behalve inderdaad mijn bekken en af en toe wat steken van de banden met opstaan merk ik nog niet veel. Dus ik vraag mij vaak af of alles wel goed gaat daarbinnen.
    Volgende week woensdag pas weer naar de vk en volgens mij dan geen echo. Alleen hartje luisteren.
     
  16. Norki Maki

    Norki Maki Bekend lid

    8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
  17. debjuh86

    debjuh86 Actief lid

    6 jun 2008
    189
    211
    43
    Vrouw
    stay @ home mommy and wifey
    haha ik hoorde mezelf van de week in bed tegen mn man zeggen;
    ga eens weg! hij heel verbaasd; ...waarom?! ik; je irriteert me...
    hij nog verbaasder weer; waarom?! ik; gewoon! omdat je ademt!!
    :eek:

    mijn man is dus ook flink ziek geweest en heeft nu nog een nasleep met een stevige verkoudheid, en zn ademhaling piept een beetje als hij ligt.
    nouuuuuu kon ik dus écht even niet hebben he. ik leek wel een klein kind. dekens trekken en mokkend omdraaien enzo :roflmao: :roflmao: :roflmao:
    :oops: arme vent van me.

    hij staat nu recht voor me in de tuin zich uit te sloven met de bladblazer en ik kan m wel opvreten :o: zó lief en verdraagzaam als hij zijn er maar weinig.
     
    Noxe vindt dit leuk.
  18. DramaisforNerds

    DramaisforNerds Actief lid

    18 sep 2018
    271
    82
    28
    Vrouw
    Hahaha.. Hormonen!
    Mijn kerel is eigenlijk helemaal niet liever voor mij.. Dat vind ik wel jammer. Houd weinig rekening met mijn hormonen og beperkingen door de bekkeninstabiliteit.
    Eigenlijk gaat het tussen ons hetzelfde als voor de zwangerschap.
     
  19. Monique93

    Monique93 Fanatiek lid

    14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Hier ook een hele lieve man, die veel doet zonder te mokken. Gisteren maar even verteld hoeveel dat betekend ❤️
     
    debjuh86 vindt dit leuk.
  20. Arwen86

    Arwen86 Actief lid

    29 nov 2016
    304
    206
    43
    Vrouw
    Manlief was altijd al lief en behulpzaam, maar nu heeft hij zelfs uit zichzelf besloten allerlei oneindig uitgestelde klusjes af te gaan maken! Nesteldrang? :roflmao:

    Hier tussen de lakens niet zo spannend, ben wel al minder moe maar nu snipverkouden. Daarnaast vind hij mijn groeiende buik maar niets. Hij snapt niet dat ik de hele dag trots kan kijken hoe ik 'dik' wordt.
     

Deel Deze Pagina