uitgerekend: 16 - 31 mei!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Phoebe, 6 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    @hoop28 , we hebben met 13 weken een pretecho gehad, waarbij we de kids hebben meegenomen. Ze waren erg enthousiast. Vooral de oudste wilde van alles weten, waar het hartje zit en de navelstreng en wat de navelstreng allemaal doet. En de middelste wilde alleen maar weten of het er 2 waren. :roflmao::roflmao: Later in de zwangerschap willen we nog een 3/4d echo laten maken. Denk dat we ze dan wel weer meenemen.

    @Soturi , wow ook een meisje! Leuk ! Gefeliciteerd
     
    Pepernoot, hoop28 en Soturi vinden dit leuk.
  2. hoop28

    hoop28 Fanatiek lid

    29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Jeeejjj! Leuk joh! Gefeliciteerd en succes met de voorbereidingen. :D:D
     
  3. hoop28

    hoop28 Fanatiek lid

    29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Haha leuk, was de middelste ook teleurgesteld toen het er maar 1 bleek te zijn of? :roflmao: ik vraag me echt af hoe je dat moet managen met nog drie kinderen, eventjes een tweeling erbij. Maar het is wel een enorm gezellige boel dan thuis. Maar goed, het Is 100% zeker één kindje toch ? :roflmao:
    zo'n 4d met Kids erbij lijkt me geweldig. Ik zou het zelf ook filmen, vooral om die reacties op wat ze zien! En ook om stiekem later nog even terug te zien, ik weet niet hoe dat zit bij jou maar met mijn dochtertje erbij gaat alles echt aan mij voorbij. Ik kijk wel naar de echo en naar haar reactie maar een uur later ben ik alweer de helft kwijt.
     
    Pepernoot vindt dit leuk.
  4. Pepernoot

    Pepernoot Lid

    9 nov 2018
    36
    36
    18
    Wat een hoop meiden:D


    Hier ook vermoeid erg vermoeid. Voor m'n gevoel hoe ouder je bent 't hoe meer energie 't kost. Gelukkig een heel stuk minder lichamelijke klachten dan bij m'n andere 3 kids (achteraf was deze ellende te verklaren) en nog steeds geen bekkeninstabiliteit *klopt heel hard af* helaas wel bloedverdunner spuiten elke dag ivm trombose. En verstrooid:oops:


    Pret Echo was zo fijn. Zij is zo secuur. Ze heeft alles nagelopen ipv alleen geslachtsbepaling liep ze alles na. Ivm die nekplooi. Maar alles zit er perfect uit. Alles klopt. Ook heeft ze zover ze nu kon 't hartje bekeken. 4 kamers, aders op de goeie plek aangesloten. Kleine hersenen zijn nu volop in aanleg. Ze kan de nekplooi echt niet plaatsen. We hebben volop foto's en filmpjes digitaal gekregen zo lief.
    Kleine lag in de gekste houdingen.

    Manlief heeft z'n slag geslagen met jongenskleding:roflmao: en de naam staat 100%vast

    Nu 3 opties mbt auto's. Want we hebben echt een 7 zitter nodig met 5 kids.


    Oh en heb de hele dag honger:confused: voel me een vreetzak:eek: snachts om 4 uur wakker met knorrende maag begint 't al

    Vandaag een zwaar overleg gehad mbt m'n 3 kids en m'n ex en de omgang. Langeverhaal kort te maken helse ellende en ondanks al m'n input en goeie wil om kansen te blijven geven heeft de hulpverlening besloten dat de omgangsregeling stop word gezet. En we kunnen nu eindelijk echt rust gaan creëeren.

    We hadden ook nog controle bij gyn, 2 oudste waren mee. Een snelle echo gehad. En die gezichten toen we de gyn zeiden 't geslacht niet te verklappen:roflmao::roflmao::roflmao: maar ze zijn zo blij en trots.

    17de naar de vk 8n ziekenhuis en weer echo
     
    debjuh86 vindt dit leuk.
  5. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.708
    113
    Vrouw
    Utrecht
    @Pepernoot wat een hoop goed nieuws! Wat ontzettend fijn! En heerlijk dat je man ook al zo bezig is ermee.
    Ik weet niet veel van wat er speelde tussen jou en je ex, maar het klinkt inderdaad alsof jullie nu eindelijk kunnen beginnen om weer op te bouwen, en wat rust zal voor jou en je kinderen waarschijnlijk ook heel fijn zijn.
     
  6. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.708
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ik zit nog op -7 kg, maar ik ben nu wel stabiel qua gewicht en val niet verder af. Ook is de misselijkheid al heel erg weggezakt, ik heb eigenlijk alleen nog last in de ochtend en ben weer wagenziek (had ik vroeger ook altijd). Maar bij mijn vorige zwamgerschap was ook 9 kilo afgevallen in het begin en uiteindeljk 20 (!) kilo aangekomen dus dat komt wel goed haha.
     
    hoop28 vindt dit leuk.
  7. Pepernoot

    Pepernoot Lid

    9 nov 2018
    36
    36
    18
    Mbt ex is ook veel te veel om uit te leggen. Hij heeft zichzelf nu diep in de vingers gesneden.

    Mbt manlief hij had niks te zeggen mbt zwangerschap van z'n dochter en. Kleertjes etc. Eerst keer winkelen voor de kleine was ook heel vreemd voor hm dat ik wilde dat hij ook ging kijken. Zo ging 't ook met de naam. Nu is ie los:roflmao:❤️ gelukkig. Wil dat hij nu ook echt geniet op 'normale' manier


    Was heel fijn met de echo down, patau, Edwards syndroom durfde ze echt compleet uit te sluiten. Syndroom wat m'n nichtje heeft is 't ook absoluut niet, dit was nog mogelijk geweest als 't hartje had afgeweken. turner kan niet want 't is een manneke
     
    hoop28 vindt dit leuk.
  8. DramaisforNerds

    DramaisforNerds Actief lid

    18 sep 2018
    271
    82
    28
    Vrouw
    Hoe kan down worden uitgesloten door middel van een echo dan?
     
  9. Pepernoot

    Pepernoot Lid

    9 nov 2018
    36
    36
    18
    Neusbot en lengte beentjes als totale lengte als ook diverse lichamelijke punten die niet van toepassing zijn. Bij ptau staan handen en voetjes in een Heel andere houding. Edwards begint al vroeg met groei achterstand en de kleine ligt een halve week voor. Ook zit dat vlochtblaasje niet op de hoogte in de nek maar meer bij achterhoofd. M'n nichtje heeft door syndroom en dan is er van alles mis met 't hartje kamers, aansluiting aders, ook valt dit op aan handen en voeten heel licht
     
    hoop28 vindt dit leuk.
  10. DramaisforNerds

    DramaisforNerds Actief lid

    18 sep 2018
    271
    82
    28
    Vrouw
    Superfijn dat dit allemaal al uitgesloten kon worden!
    Ik moet wachten op de 20 weken echo.. Heb verder geen echo' meer.
     
  11. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Nee hoor, hij was niet teleurgesteld ;) en gelukkig is het er maar 1 inderdaad :roflmao: zou inderdaad wel erg druk worden als er nu een tweeling erbij zou komen haha
    Het is inderdaad wel zo, dat als de kids mee gaan naar een echo, veel langs je heen gaat. Best jammer. Maarja, ze horen erbij! Daarom doen we met de 3/4d echo kiezen voor een pakket incl beeldmateriaal, zodat we thuis nog eens kunnen kijken.:)
     
    hoop28 vindt dit leuk.
  12. hoop28

    hoop28 Fanatiek lid

    29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    @Pepernoot, veel mooi nieuws voor jullie! Lijkt me een hele opluchting voor jullie gezin. En fijn dat je man zo los gaat, hij heeft de smaak goed te pakken. Interessante uitleg trouwens!

    @Noxe, als je zo misselijk bent geweest gaat dat heel snel inderdaad. Bij de vorige zwangerschap raakte ik eerst ook een paar kilo kwijt en toen bleef het een tijd stabiel voordat ik wat aankwam. Is de misselijkheid nu een aardig eind over?

    @DramaisforNerds wanneer heb je je 20 weken echo? Voel je de kleine al een beetje? Heb je al een doppler? Ik vind dat een mooie manier om toch een soort van wat van die kleine mee te krijgen.

    Hoe gaat het verder bij iedereen met de zwangerschap?
     
  13. debjuh86

    debjuh86 Actief lid

    6 jun 2008
    189
    211
    43
    Vrouw
    stay @ home mommy and wifey
    oh wat fijn zeg dat je niet steeds hoeft te dealen met je ex en de omgang.
    wij hebben hier ook de nodige drama gehad (zacht uitgedrukt :eek:) en de rechter heeft bij ons bepaald dat ex de kids alleen onder toezicht van een erkende instantie mag zien (het initiatief moet bij hem vandaan komen en dat heeft ie tot nu toe nog niet opgepakt) en ook niet te pas en te onpas uit het niets op het schoolplein op mag duiken, alleen als hij een afspraak heeft met de directie en dan moet ik eerst ingelicht worden.

    ik zeg letterlijk net nog tegen mn man dat ik zo gelukkig ben, en heel veel rust ervaar voor het eerst in 10 jaar. niet meer constant over mn schouder moeten kijken, een veilig huis, duidelijke afspraken enz..
    en ook dat ik benieuwd was wat dit voor een effect op t kindje zal hebben.
    ik heb tot nu toe alleen maar vreselijke dingen en drama's mee moeten maken tijdens vorige zwangerschappen, en ik merk wel dat alle drie mn kids hier wat van mee hebben gekregen in hun gedrag :cry:
    maar nu bloeien ze eindelijk helemaal op. ook hun ervaren de rust en liefde in huis en dat doet ze vreselijk goed.

    wat betreft de auto: wij zijn, nadat we besloten hadden voor een 4e kindje te gaan, ook meteen op zoek gegaan naar de ideale 7 zitter en zijn uitgekomen bij de BMW Gran Tourer.
    echt een heerlijke auto. kan t je echt aanraden. wij hebben m nieuw, custom.
    Maar je kan ook een showroommodel overwegen of op marktplaats zijn ze denk ik ook heel goed te vinden.
    ook kan je, als je ervoor kiest hem niet helemaal te " laten bouwen met jou opties" maar kan kiezen uit modellen met opties die al geproduceerd zijn, vaak de auto voordeliger aanschaffen. bij de dealer kunnen ze daar alles over vertellen.
    succes!
     
  14. debjuh86

    debjuh86 Actief lid

    6 jun 2008
    189
    211
    43
    Vrouw
    stay @ home mommy and wifey
    ..zo raar, ik probeer de laatste lijst te kopiëren en van "onbekend" meisje te maken, mar dat lukt niet..
     
  15. Arwen86

    Arwen86 Actief lid

    29 nov 2016
    304
    206
    43
    Vrouw
    Volgens mij is er iets fout gegaan in mijn post met de laatste lijst. Zal het zo even op de pc ipv telefoon doen.Excuses!
     
  16. hoop28

    hoop28 Fanatiek lid

    29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Fijn dat jullie nu een stabiele veilige situatie hebben kunnen creëren voor de kinderen.
     
  17. Norki Maki

    Norki Maki Bekend lid

    8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ha meiden,
    Teveel om op te reageren maar ben weer bijgelezen. Een jongen tussen de meisjes ;). En wat een gedoe qua relaties. Extra mooi en goed stabiliteit te ervaren en rust te hebben, het zij jullie gegund!

    Hier alles goed. Word soms wel wat onzeker dat ik de kleine niet wat sterker of vaker voel. Maar misschien moet ik wat meer geduld hebben..
     
  18. Arwen86

    Arwen86 Actief lid

    29 nov 2016
    304
    206
    43
    Vrouw
    Uitgerekend: 16 - 31 mei ♡

    14 mei
    Mamainspe2016 - 25 jaar - 2e kindje onbekend

    15 mei

    DramaisforNerds - 32 jaar - 2e kindje onbekend
    Norki Maki
    - 32 jaar - 2de kindje - onbekend

    16 mei


    17 mei
    Zsa - 34 jaar - 2de kindje - onbekend

    18 mei

    Lerana - 28 jaar - 2de kindje - onbekend
    Arwen86 - 31 jaar - 1e kindje - verrassing

    19 mei

    20 mei

    21 mei

    Yummum - 31 jaar - 3e kindje - onbekend
    MaHeRo88 - 30 jaar - 1e kindje - onbekend
    Loulou12 - 29 jaar - 1e kindje - onbekend

    22 mei

    23 mei

    Hoop28 - 31 jaar - 2e kindje - onbekend

    24 mei
    Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend
    Soturi - 25 jaar - 1e kindje - onbekend

    25 mei

    Miesjella - 28 jaar - 2de kindje - onbekend

    26 mei
    Olivia88 - 30 jaar - 1e kindje - onbekend
    Pepernoot - 33 jaar - 4e kindje - onbekend
    Noxe - 31 jaar - 2de kindje - onbekend

    27 mei

    debjuh86 - 32 jaar - 4e kindje - meisje

    28 mei
    Malika1989 - 29 jaar - 3e kindje - onbekend
    Suzanneke - 26 jaar - 3e kindje - onbekend
    Mom86 - 32 jaar - 4e kindje - onbekend

    29 mei
    Loontje30 - 36 jaar - 4e kindje - onbekend

    30 mei

    MarloesK85 - 33 jaar - 1e kindje - onbekend

    31 mei
    Seurebeure - 36 jaar - 2e kindje - onbekend
    -----------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (1) | verrassing (1) | onbekend (21)
    -----------------------------------------------
    Sterretjes: Lelie89, Dana1989, xxmoixx, Zonnebloem92, Vlinder009, Miles

    December:
    07-12 Hoop28 echo controle
    17-12 Arwen86 controle vk
    24-12 Arwen86 20-weken echo

    Januari:
    04-01 Soturi 20-weken echo
    08-01 hoop28 20 weken echo
    10-01 Noxe 20-weken echo




    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
    debjuh86 vindt dit leuk.
  19. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Ik ben een beetje stil geweest eerst was mij zoontje ziek daarna ik .
    Bijzonder zoveel meisjes ben benieuwt of dat nog een beetje recht trekt .
     
  20. DramaisforNerds

    DramaisforNerds Actief lid

    18 sep 2018
    271
    82
    28
    Vrouw
    Ik voel onze kleine kruimel ook niet niet extreem duidelijk. Soms als ik in een bepaalde houding zit dan denk ik he daar voel ik wat..
    Maar liggend echt totaal niet.
    Mijn zoontje voelde ik toen echt al duidelijker en mijn placenta lag toen ook voor net als nu.
    Misschien is deze kruimel rustiger..

    Ik heb ook een ex waar veel gedoe mee is geweest tot advocaten etc aan toe om te kunnen verhuizen met mijn zoontje. Soms is het nu een hele tijd rustig en dan ineens komt ex weer om de hoek met iets stoms.. Ik geniet nu maar van de rustige periodes want er kan altijd weer een sneer of iets komen..
    Zoon is 10 jaar en ex vertelt hem elke keer als hij bij hem is dat over 2 jaar hij lekker bij hem kan komen wonen omdat hij dan 12 jaar is. Daar heb ik wel nachtmerries soms van.. Maar gelukkig is dat pas over 2 jaar.

    Hier verder veel stress met werkgever en ziektewet.
    Vandaag gebeld dat ik morgen op spoed consult moet komen bij de bedrijfsarts omdat werkgever mij niet gelooft qua klachten?!
    Denk zelf omdat ik maandag getrouwd ben... Maarja die afspraak stond al voordat ik uitviel in de ziektewet.
     

Deel Deze Pagina