Uitgerekend: 1- 15 mei 2019! Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pien86, 4 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Whaaa ik heb de laatste paar dagen dikke truien gedragen, nu kwam ik uit de douche en deed ik een t-shirt aan.. nou die is dus mooi te kort geworden.. mn buik komt er onderuit :p geen gezicht.. Ik lag helemaal dubbel voor de spiegel :p en mn man moet dan weer keihard lachen om mijn reactie
     
    Daan3, MLB, Carmina26 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Koektrommel

    Koektrommel Fanatiek lid

    15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    #502 Koektrommel, 15 nov 2018
    Laatst bewerkt: 15 nov 2018
    Ooh kiespijn :( Zo vervelend. Ik beval liever dan dat ik pijn aan de tanden heb. Wat is dat een vreselijke pijn zeg.

    Ik moet binnenkort ook helaas....Een vulling is eruit geknapt. Bah...Heb zo'n hekel aan de tandarts.
     
  3. Koektrommel

    Koektrommel Fanatiek lid

    15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    #503 Koektrommel, 15 nov 2018
    Laatst bewerkt: 15 nov 2018
    Zo geboortepakje voor ons meisje besteld :D Na uren en uren zoeken en veel heen en weer mailen eindelijk het pakje die ik graag wilde hebben gevonden in de goede maat. In die paar webshops die het pakje hadden hadden ze alleen nog maar 1 a 2 pakjes op voorraad en telkens de verkeerde maat.

    Wilde deze keer iets anders...bij de eerste had ik een dirkje pakje en bij de middelste en jongste een noppies setje. En eerlijk...die noppies setjes heb ik nu wel gezien :') Ze lijken ook elk jaar weer op elkaar wat ze maken.

    Nu helemaal weg van spaanse/portugeese babykleertjes maar zo lastig te vinden hier. Als het goed is komt het zaterdag binnen. Zo benieuwd :D Die krijgt iig een mooi pronk plekje op het kamertje.
     
    MLB en peque vinden dit leuk.
  4. Koektrommel

    Koektrommel Fanatiek lid

    15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik zit hier hardop mee te lachen :roflmao::roflmao: Zie het helemaal voor me :D:D
     
    Elinetjeee en peque vinden dit leuk.
  5. Pien86

    Pien86 Bekend lid

    3 sep 2018
    710
    686
    93
    Vrouw
    @Koektrommel oeeeh nu ben ik wel héél benieuwd naar dat pakje dat snap je wel hè!!

    @ciprilla thanks voor de tip van de waterdichte molton van Ikea! Die ga ik tzt ook halen.

    @peque je woont pas 6 jaar in Nederland? Vergeef me mijn nieuwsgierigheid.. maar je moedertaal is wel Nederlands of niet? Je schrijft t iig perfect :D
     
    BabyFG vindt dit leuk.
  6. peque

    peque Bekend lid

    26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    #506 peque, 16 nov 2018
    Laatst bewerkt: 16 nov 2018
    @peque je woont pas 6 jaar in Nederland? Vergeef me mijn nieuwsgierigheid.. maar je moedertaal is wel Nederlands of niet? Je schrijft t iig perfect :D[/QUOTE]
    @Pien86 ja klopt, ik ben Nederlandse :) ik heb 16 jaar in zuid-Spanje gewoond, daar mijn man leren kennen en samen naar Nederland verhuisd :)

    We zijn nu dus op zoek naar een naam die in beide talen goed uit te spreken is en ook het kiezen welke achternaam is een dingetje lol
     
    Kenikela en BabyFG vinden dit leuk.
  7. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    @Elinetjeee hahaha :roflmao: mooi is dat he :D dan denk je t valt nog wel mee maar ondertussen ;)
    Ik had t laatst met mn kluskleren toen ik ging verven achter ons bed. Bleef ontzettend omhoog kruipen, stond ik elke x met blote buik :roflmao: was geen gezicht

    @Koektrommel ohhhh benieuwd!!! Niet van Desigual toevallig?? Weet niet of ze al zo klein hebben eigenlijk :D

    Ons 1e setje was geloof ik ook van dirkje.
    Omdat de versie van prenatal zo’n 2x zo duur was :D
    Ik heb nu nog maar 1 palje gekocht, van noppies
    En geen idee voor pakje bij geboorte :) vond dat Hema ook wel weer superleuke dingen heeft hangen voor zowel jongens als meisjes :)
    En verder ben ik erg fan van Feetje :)
     
    Elinetjeee en Pien86 vinden dit leuk.
  8. Koektrommel

    Koektrommel Fanatiek lid

    15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    #508 Koektrommel, 16 nov 2018
    Laatst bewerkt: 16 nov 2018
    Nee het is niet van Desigual haha. Dat is niet mijn merk :p Het is echt meisje meisje een tuttig :D Het is van het merk tutto piccolo.
     
    Kersje24 en peque vinden dit leuk.
  9. peque

    peque Bekend lid

    26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Ik ben stiekem ook een beetje blij dat wij geen meisje krijgen vanwege onze Spaanse kant. Als het wel een meisje zou zijn geweest zou ze namelijk allemaal communie-doop achtige overdressed jurkjes cadeau krijgen en mijn schoonmoeder zou vast de eerste week al klaar staan om oorbelletjes te plaatsen :eek:
     
    Kenikela, Daan3, Pien86 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Och jee :roflmao::roflmao: van die ouderwetse truttige witte jurkjes vol met kant enzo toch? ;)
    Denk je dan niet dat je je schoonmoeder vol in de weg zou gaan staan? ;) niemand die oorbellen bij mijn baby zou schieten hoor :D
    Mocht dit ook een meisje zijn dan mag zij dat net als grote zus helemaal zelf beslissen
     
    Pien86 en peque vinden dit leuk.
  11. Koektrommel

    Koektrommel Fanatiek lid

    15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik had ook echt het laatste pakje zie ik. Ik kwam hem echt per toeval tegen op die site ook. Ik had alle webshops al gehad dacht ik dus ik zocht een foto op google om op facebook te vragen of iemand wist waar ik hem kon kopen of of iemand hem nog nieuw had liggen. Toen ik de foto had opgeslagen dat geplaatst op facebook. En later open ik internet weer en klik op de foto om naar de bijbehorende webshop te gaan. Hadden ze hem nog in maat 50 :roflmao:. Wat een gelukje.
     
    Daan3 en peque vinden dit leuk.
  12. Kersje24

    Kersje24 Lid

    7 apr 2016
    66
    119
    33
    NULL
    NULL
    @Koektrommel ben wel heel benieuwd naar je pakje! Heb even gekeken maar
    ze hebben hele leuke dingen zeg.
    @Daan3 veel plezier vanmiddag, spannend he?!
     
    Daan3 en peque vinden dit leuk.
  13. Koektrommel

    Koektrommel Fanatiek lid

    15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Dit was het pakje van de jongste :D Maar ja dit zie je dus overal.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    BabyFG en MLB vinden dit leuk.
  14. Koektrommel

    Koektrommel Fanatiek lid

    15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Kersje24 en Daan3 vinden dit leuk.
  15. Koektrommel

    Koektrommel Fanatiek lid

    15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Dit jurkje vind ik nog steeds geweldig maar heb ik verkocht toen de jongste eruit was gegroeid. Baal er zo van nu :(
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Kersje24 vindt dit leuk.
  16. MLB

    MLB Fanatiek lid

    1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Veel plezier @Daan3 & @Kersje24 laat ons niet te lang in spanning!!
    Nieuwsgierig..... hahaha
     
    BabyFG, Kersje24, Daan3 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. peque

    peque Bekend lid

    26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    haha ja inderdaad, met kant, strikjes en mega veel laagjes zodat ze een klein wit of roze pompoentje lijken :D

    Wat betreft zomaar oorbellen schieten, natuurlijk zou ik dat niet toestaan. Ik ben van mening dat niemand het recht heeft zomaar iets aan het lichaam van een ander te veranderen zonder toestemming van desbetreffende persoon. Dus ook niet mijn schoonmoeder omdat het "traditie" is, of omdat ze er toch niets van voelen, of omdat het toch dicht kan groeien later ... ;)

    Maar het is wel fijn dat ik gewoon niet weer die hele discussie hoef te voeren.
     
    BabyFG vindt dit leuk.
  18. Pien86

    Pien86 Bekend lid

    3 sep 2018
    710
    686
    93
    Vrouw
    @Pien86 ja klopt, ik ben Nederlandse :) ik heb 16 jaar in zuid-Spanje gewoond, daar mijn man leren kennen en samen naar Nederland verhuisd :)

    We zijn nu dus op zoek naar een naam die in beide talen goed uit te spreken is en ook het kiezen welke achternaam is een dingetje lol[/QUOTE]

    Oooh que bien! Hablamos Español! :D heerlijk hé zuid Spanje. Ik heb maar even in Spanje gewoond, vond t geweldig, mits je je aanpast aan het tempo daar anders word je gek hè ;) leuk dat jullie nu samen in Nederland wonen! Ik snap de extra uitdaging voor de naam ja, succes :roflmao:;)

    @BabyFG hoe gaat t met de steken?
     
  19. peque

    peque Bekend lid

    26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    @Pien86 si!! Hablamos español! Ben er toentertijd heen gegaan om Spaans te leren, gewoon een jaartje na mijn studie. Maar totaal verliefd geworden op het land en nog een tijdje blijven hangen.

    De eerste jaren terug in Nederland voelde ik me echt een buitenlander ... mijn man vindt vooral het weer echt geweldig hier, maar het altijd familie en vrienden op afstand hebben is wel een nadeel.

    De taal brengt natuurlijk meer uitdagingen met zich mee en ik heb me al volop gestort in het hoe meertalig op te voeden. Daar worden best veel tegenstrijdige dingen over gezegd namelijk. Maar goed, uiteindelijk zal het allemaal wel loslopen ;)
     
    Pien86 vindt dit leuk.
  20. Daan3

    Daan3 Fanatiek lid

    20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Ja, ik dus ook! Leuk dat jij dat ook zo hebt ervaren! Ik hoor het ook nooit van iemand, had het ook niet gedacht vanwege de verhalen die ik had gehoord, maar er kwam juist inderdaad zoveel rust over me heen toen de persweeen kwamen.
     

Deel Deze Pagina