Uitgerekend 1 t/m 15 Februari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mommiiee, 29 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brusje

    brusje Fanatiek lid

    26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Ik tel ook af naar mijn verlof.
    Ik baal er altijd van dat dondeweeks mijn huis een ontploft huis lijkt. En dan in het weekemd als ik ik alles weer netjes heb, kan ik weer overnieuw beginnen.
    Ik heb dus nog niks uitgepakt voor de baby. De andere kids zullen dat ook gaan vlekken etc. Nog 6 weken dus.
     
  2. Ting86

    Ting86 Fanatiek lid

    4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Vanmiddag bij de gynaecoloog geweest. Gisteren had ik ontzettend last van m'n buik/banden. Wat blijkt, ons meisje is gedraaid :). Dus nu ligt ze niet meer in een stuit. Helemaal blij om :). Dus nu mag ik een keuze maken hoe ik wil bevallen, ik ben daar nog niet helemaal uit. Maar daar kan ik nog even over nadenken :).
    En nog 4 weekjes werken en dan verlof :D

    En ik doe vandaag een 30 weken dansje :)
     
    2de leg en Zoranya vinden dit leuk.
  3. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.916
    1.170
    113
    Wat fijn @Ting86. Mag jij nog kiezen tussen een natuurlijke bevalling en een keizersnede?
    Je hebt het vast al een keer verteld, maar ik ben het even kwijt. :D
     
  4. Ting86

    Ting86 Fanatiek lid

    4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    @Marlau Ja ik mag kiezen, mijn zoon is met een spoedks geboren, dus vandaar :)
     
  5. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.916
    1.170
    113
    O ja, dat zegt me wel wat. Waar ligt je voorkeur?
     
  6. Ting86

    Ting86 Fanatiek lid

    4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Op dit moment sta ik er 50/50 in. Ik weet het echt nog niet. Bij de volgende afspraak met de gynaecoloog hoop ik iig een besluit genomen te hebben.
     
  7. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Hier mag ik vandaag mijn 30 weken dansje doen :D.. 30 weken alweer zeg, het aftellen is nu wel echt begonnen. De laatste 10 weken zijn ingegaan.

    Mijn buik maakt wel echt een groeispurtje voor mijn gevoel. Ik heb geen super grote buik maar toch voel ik me soms een walrus haha:roflmao:, omdat het lijkt alsof hij op knappen staat soms.

    Ik heb van de vk formulieren meegekregen om te gaan prikken voor suiker, ontbijten en dan 2u later nog een keer prikken. Ze had dit rond de 24e week willen doen, maar dat waren ze vergeten o_O..

    Wat fijn @Ting86 dat je mag kiezen!
     
  8. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.916
    1.170
    113
    Dat is wel net anders dan de suikertest dus. Apart dat ze het zo doen. Hopelijk alles wel goed!
    Ik ben ook echt flink gegroeid. Mijn collega zei het gisteren al ‘ Zooo, wat ben je in het weekend opeens gegroeid zeg!’. En ze heeft gelijk! Echt opeens een groeispurtje. Van haar vind ik dit soort opmerkingen ook totaal niet erg trouwens.

    Lastige keuze @Ting86. Bij een keizersnede weet je wel waar je aan toe bent. Maar een natuurlijke bevalling mits alles goed gaat is heel fijn.
     
  9. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Ja geen idee waarom ze het zo willen doen. Maar goed, de uitslag zal er niet om liegen. Als je suiker hebt zie je dat ook wel op deze manier lijkt me. De enige reden waarom ze dit willen doen is omdat het veel voorkomt in mijn familie en ik ook nog een mediteraanse achtergrond heb, waardoor je meer risico zou lopen. Weet niet of dat zo is, maar goed beter het zekere voor het onzekere!

    Wat grappig dat jouw collega dat zo opviel na een weekend! Van sommige mensen kun je dat wel hebben. Ik vind het sowieso niet erg als mensen opmerkingen maken over mijn buik, behalve als ze er aan gaan zitten. 'Hallo, het is niet alleen een zwangere buik.. ook nog gewoon een deel van mijn lijf :|:roflmao:'.
     
  10. HHJ

    HHJ Bekend lid

    31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Fijn dat de baby is gedraait @Ting86 ! Hopelijk blijft het nog even zo!

    Hier is de baby ook gedraait.. ik voelde het afgelopen zaterdag en nog niet terug gedraait.. ze lag mooi met het hoofdje naar beneden, maar nu kan ik dat niet goed meer voelen.. vanmiddag afspraak bij de vk, misschien dat die meer duidelijkheid kan geven:p

    Mijn teamleidster heeft al mijn diensten vanaf morgen omgezet in boventallige diensten en hoef dus niet meer op de afdeling mee te draaien komende 3/4 weken.. zorgplannen overzetten in het nieuwe systeem wordt mijn taak:thumup: ik heb er zelf niet om gevraagd, maar vind het wel goed! Eigen tijden en dagen bepalen en niet meer meters lopen, bukken en gesjouw met de mensen. Zo vliegen die laatste weken voor het verlof wel voorbij:thumup:
     
    Ting86 vindt dit leuk.
  11. Mirremuis

    Mirremuis Actief lid

    30 apr 2019
    333
    451
    63
    Vrouw
    Ik tel nu wel af naar de Kerstvakantie. Ben nu wel klaar met alle half zieke, vermoeide, zenuwachtige kleuters. Die Sinterklaastijd maakt wel dat de dagen extra energie kosten.
    Komt bij dat ik morgenmiddag 2 kleuterklassen moet draaien omdat collega naar het ziekenhuis moet en er geen vervanging is. Dan heb ik dus 40 kleuters.
    En leerkracht van een middenbouw groep is ziek, ook geen vervanging dus ook nog een paar van die groep erbij als ik pech heb. En na school nog 2 vergaderingen, ben blij als ik om half 7 naar huis kan.
    Hoezo alle grenzen overgaan :$


    Oke einde klaagmodus..
     
  12. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Serieus.. meer dan 40 kleuters? Dat is wel heftig zeg! Succes morgen!
     
  13. brusje

    brusje Fanatiek lid

    26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    40 kleuters, ik vind dat niet kunnen. Maar we weten allemaal wel aan wie dat ligt. En dan moet je ook nog eens langer doorwerken. Op deze manier halen we de 60 niet eens.
     
  14. Mirremuis

    Mirremuis Actief lid

    30 apr 2019
    333
    451
    63
    Vrouw
    Tsjah helaas, probleem wordt alleen maar groter. Gelukkig is het alleen maar de middag. Hele dag zou ik niet mee akkoord gaan, dan sturen ze de kinderen maar naar huis ;)
    Nou pauze bijna voorbij, op naar 40 stuiterballetjes :p
     
    Want2beAmom vindt dit leuk.
  15. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Sterkte!!!
     
  16. HHJ

    HHJ Bekend lid

    31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    40? Woow! Hoe is het je vergaan vandaag?
     
  17. Mirremuis

    Mirremuis Actief lid

    30 apr 2019
    333
    451
    63
    Vrouw
    Eigenlijk wel goed. Zelf relaxt gebleven, ze voor een filmpje geparkeerd. Vergaderingen gingen goed. Ben wel moe, maar niet zo extreem als ik verwacht had ;)
     
    Want2beAmom, HHJ en 2de leg vinden dit leuk.
  18. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.916
    1.170
    113
    Ben je vandaag wel vrij?
     
  19. Mirremuis

    Mirremuis Actief lid

    30 apr 2019
    333
    451
    63
    Vrouw
    Nee ik werk fulltime. Ik zorg wel dat ik om 4 uur naar huis kan vanmiddag.
     
  20. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Klaagmodus aan:

    Zegt mijn man (die het hele weekend weg is met vrienden) vanmiddag tegen mijn sm dat ik niet allerlei boodschappen voor haar kan doen, omdat ik zelf slecht ter been ben.
    Ga ik net mijn dochter ophalen vraagt ze toch of ik even langs de bouwmarkt, de Kruidvat en de action kan vanavond, want ik ben dan toch in de buurt. En of ik dan morgenochtend even haar kraan wil komen repareren. Ze wist zelfs nog te klagen dat mijn man de stoeptegels nog niet had verhoogd bij het schuurtje (waardoor ze met haar gloednieuwe scootmobiel niet eruit kan). Wie dit dan ging doen dit weekend.
    Ik heb gezegd ik haal je pillen bij het Kruidvat en de rest zal moeten wachten.
    En vervolgens probeert ze tot 3x toe het toch voor elkaar te krijgen door op mijn schuldgevoel te spelen.....

    Klaagmodus uit!!
     

Deel Deze Pagina