Uitgerekend 1 t/m 15 Februari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mommiiee, 29 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir123

    Mir123 Bekend lid

    9 jun 2019
    887
    783
    93
    Vrouw
    @Ting86
    Fijn dat het gedraaid is. Zegt de ligging trouwens nu al heel veel dan? Dacht dat dat best altijd nog een tijdje kon wisselen.

    @Mirremuis
    Fijn dat je het weer gehad hebt met 40 kleuters! Dat is wel heel veel.
    Werk zelf nu nog een halve week voor de kleuters. Maar vind het persoonlijk allemaal goed te doen. Maar het ligt ook erg aan de groepsgrootte en wat voor soort groep je hebt!

    @2deleg
    Lastig zeg zo’n schoonmoeder. Zijn er geen andere kinderen die wat voor haar kunnen doen dan?

    Hier vanmiddag een groeiecho gehad. Alles was goed.
    Ze zei dat je zag dat het kindje echt een spitsig neusje had. Ze vond het een mooi kind voor een 3D/4d echo. Ze moest voor ma ochtend nog een proefpersoon hebben. Wilde heel graag maar helaas moet ik dan werken. Echt jammer!...
     
    Marlau vindt dit leuk.
  2. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    @Mir123 helaas is mijn man enigst kind.
    Ik heb een super lieve sm die al een dagje ouder wordt en ook nog eens ziek is. Alleen verwacht ze steeds meer van ons.
    Mijn man is bijv elke zondag, de halve zondag bij haar bezig met klusjes: de tuin, de kerstboom, planten water geven, maar ook stoeptegels verhogen, enzo.

    Ze krijgt hulp in de huishouding, maar is dan de dag ervoor haar hele huis schoon aan het maken. En dan mogen wij op onmenselijke tijden weer langs omdat ze bijv midden in de nacht niet meer de trap op komt als ze naar de wc is geweest.

    Of zoals dit weekend, of ik even een nieuwe kraan wil halen en wil vervangen net als haar wekelijkse boodschappen doen.

    Nogmaals ze is heel lief, maar momenteel merk ik dat ik het even allemaal niet trek.
     
  3. LindaS80

    LindaS80 Fanatiek lid

    10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Een middag shoppen in de Primark:D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Want2beAmom, 2de leg en Ting86 vinden dit leuk.
  4. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Ze verwacht ook wel heel veel zeg! Lastig als je het zelf niet meer kan, maar je kan niet verwachten dat jullie er alles bij doen. En jij bent ook nog eens 30 weken zwanger. Goed dat je wel je grens hebt aangegeven, jammer dat ze het wel blijft proberen. Straks ga jij nog met een schuldgevoel naar huis terwijl dat helemaal niet nodig is.

    Wat fijn dag de echo goed was @Mir123. Jammer dat je moet werken maandag. Herken je het spits neusje van je zoontje (toch?). :D

    Lekker geshopt @LindaS80!
    Ik wil ook shoppen!

    Vandaag een dagje met de kids naar mijn moeder geweest. Leuk, maar vermoeiend. Kon mijn vriend lekker met mijn vader klussen op zolder. Het wordt steeds mooier! Dinsdag komt de schilder, het einde komt in zicht!
     
    2de leg vindt dit leuk.
  5. brusje

    brusje Fanatiek lid

    26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Mooi spul he bij de primark :)/Ik heb er zelf niks gekocht, want hij zit niet in de buurt.
    Hier al dagen hoofdpijn. Slapen kan of op de ene zij of op de andere en dat brengt hoofdpijn mee.
    Ik word er gek van. Ik hoop echt dat ik er morgen vanaf ben, dan moet ik weer lange dagen werken.
     
  6. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Dat is minder @2de leg.. kan me voorstellen dat je niet alles er nog bij kunt doen. En vind het altijd jammer als mensen dat weten en het dan toch nóg een keer proberen. Maar goed, het is voor je schoonmoeder ook lastig als ze alleen op jullie kan rekenen.

    Hier merk ik dat ik het echt steeds zwaarder begin te vinden. Ik heb constant een enorm vol gevoel als ik iets eet, maar heb wel trek. Lekker tegenstrijdig ook :roflmao:.
    Vind het ook wel steeds spannender worden allemaal. Hebben jullie dat ook? Het is ons eerste kindje en heb geen idee wat ik kan verwachten van de bevalling en de tijd erna. Kijk heel erg uit om hem te ontmoeten, maar vind het ook allemaal wel super spannend.

    Lekker geshopt @LindaS80! Ik kijk hier ook wel eens bij de Primark, maar hier is de newborn afdeling wat beperkter.. heb er wel een leuk wikkeldekentje weten te scoren! :D
     
    2de leg en LindaS80 vinden dit leuk.
  7. Mir123

    Mir123 Bekend lid

    9 jun 2019
    887
    783
    93
    Vrouw
    @2de leg
    Ja best moeilijk allemaal! Snap dat je op een gegeven moment ook op je grens zit.
    Zo te horen is ze dus ook best op leeftijd.

    @Marlau
    Ja was zeker jammer dat ik moest werken. Baalde er ook echt wel van maar omdat ik afgelopen week ziek was, durfde ik nu niet een collega in te schakelen.

    Uh zoontje... nee wij weten het geslacht niet. En weet eigenlijk niet of onze zoon dit ook had. Of bedoel je dat ook;)
     
  8. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Raar idee, maar verdeelt over 4 weken hoef ik nog maar 10 dagen te werken en dan begint mijn verlof gewoon al.

    Ik heb er wel echt zin in!!!
     
    Kanarie1988 en Want2beAmom vinden dit leuk.
  9. HHJ

    HHJ Bekend lid

    31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Oh dat klinkt lekker he! Ik nog 8 dagen verdeeld over 3 weken:D
     
    2de leg vindt dit leuk.
  10. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Ik bedoelde of je zoontje ook een spits neusje had.

    Ik moet na vandaag ook nog 10 dagen werken verdeeld over 4 weken. Zo klinkt het niet veel he! Maar ondanks mijn goede zwangerschap kijk ik er wel echt naar uit. Ben gewoon moe en de zij is gewoon weg. Dit herken ik wel van de vorige keren.
     
  11. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik merk vreemd genoeg dat als ik thuis zit ik me echt rot verveel.

    Alles wat ik graag wil doen heb ik uitgesteld totdat mijn verlof begint.

    Dus ik ben maar begonnen met het kijken van ZOO op Netflix :roflmao::roflmao:
     
  12. Mirremuis

    Mirremuis Actief lid

    30 apr 2019
    333
    451
    63
    Vrouw
    Oe ik moet nog 23 dagen werken en daar zit nog 2 weken vakantie tussen, klinkt juist lang zo.

    Merk wel dat alles steeds vermoeiender wordt nu. Niet te veel in de avonden plannen dus en lekker relaxen :)

    Oef en ik slaap zo slecht. Ben echt vaak wakker tussendoor.
     
  13. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Dat slapen is echt heel herkenbaar.
    Van het minste geringste geluidje wordt ik al wakker en dan lukt het niet om weer in slaap te vallen.
     
  14. HHJ

    HHJ Bekend lid

    31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Ik word vaak wakker 's nachts door slapende armen, pijnlijke schouders of om te plassen, maar ik val gelukkig vrij snel weer in slaap.

    Ik begin nu wel serieus vocht vast te houden:confused: bij mijn vorige zwangerschap kon ik vanaf de 4 maand ofzo al geen schoenen meer dragen en olifanten voeten, gelukkig begint het deze keer wat later
     
  15. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ohhh bij mij juist andersom.
    Ik wordt wakker met heel erg pijn in mijn heupen (los van de geluiden van mijn man). Dat had ik vorige keer pas vanaf een week of 35.

    Deze keer al vanaf een week of 27. Ik zak ook regelmatig door mijn heupen heen.
     
  16. Kanarie1988

    Kanarie1988 Actief lid

    28 jul 2016
    447
    508
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier ook slecht slapen. Vaak al rond 2u wakker en dan lig ik daar soms een uur of langer te kijken ... in de morgen dan nog doodop, dan zou ik liever nog wat blijven liggen natuurlijk ...
     
  17. Ting86

    Ting86 Fanatiek lid

    4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Ik slaap nog best goed. Sinds ons meisje in de goede houding is gedraaid moet ik er wel 2x per nacht uit, maar val daarna wel weer redelijk snel in slaap.
    Dus ik klop nog af dat ik verder weinig problemen heb met slapen.

    Ik kreeg vandaag wel te horen dat ik een spitser gezicht heb gekregen :(. En ik was echt trots dat ik nu sinds mijn dieet die ik volg vanwege suiker weer een klein beetje was aangekomen....
     
  18. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Niks van aan trekken!!

    Van de week zei mijn tante dat het leek alsof ik heel veel meer aangekomen was dan mijn zusje.
    Voor je beeldvorming: Mijn zusje is 1.60 en is 15 kilo aangekomen. Ik ben 1.76 en ben nog geen 5 kilo aangekomen.
    En we verschillen 1 week qua duur zwangerschap.

    Sommige mensen zeggen echt gewoon wat in ze opkomt zonder over je gevoelens na te denken.
     
  19. Ting86

    Ting86 Fanatiek lid

    4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Ook zo'n vervelende opmerking...

    Ik heb er achteraf ook echt schijt aan wat ze zeggen hoor. Nu denk ik alleen maar: wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af...
     
    2de leg vindt dit leuk.
  20. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Precies. Dat denk ik ook!
     

Deel Deze Pagina