Uitgerekend 1 t/m 15 Februari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mommiiee, 29 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mini25

    Mini25 Niet meer actief

    Misschien heb je je eisprong later gehad en ben je minder ver dan je denkt? Of je maakt minder snel hcg aan? Loopt hij wel op als je naar 2 dagen terug kijkt?
     
  2. Micy

    Micy Lid

    31 mei 2019
    49
    42
    18
    Vrouw
    Deze is van 2 dagen terug.
    Ik ben al 3x eerder zwanger geweest en had toen echt knaltesten
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. butterfly20

    28 mei 2019
    76
    60
    18
    Ik ben vandaag 4 dagen na Nod. Dus 4+4
     
  4. butterfly20

    28 mei 2019
    76
    60
    18
    Mm je bent verder dan ik zie ik.. zou je bij de huisarts niet een bloedtest kunnen vragen?
     
  5. Micy

    Micy Lid

    31 mei 2019
    49
    42
    18
    Vrouw
    Maandagochtend nog even testen en als hij dan inderdaad nog zo is dan ga ik naar de huisarts
     
  6. Mommiiee

    Mommiiee Actief lid

    14 mei 2019
    169
    92
    28
    Vrouw
    Dat is volgens mij wel licht als je nu 4+4 bent...

    Die van mij van gisteren was 2 dagen na NOD..
     
  7. butterfly20

    28 mei 2019
    76
    60
    18
    Ik zie wel oploop als ik die twee vergelijk ookal zijn het twee verschillende testen.
     
  8. Mommiiee

    Mommiiee Actief lid

    14 mei 2019
    169
    92
    28
    Vrouw
    Maar je kunt 2 verschillende testen helaas niet vergelijken..
     
  9. Mini25

    Mini25 Niet meer actief

    Sorry ik haal jullie namen door elkaar, ff opnieuw lezen
     
  10. Mini25

    Mini25 Niet meer actief

    @butterfly20 Ik vind jouw test voor 4+5 ook wel licht, maar ook niet super onduidelijk. Is hij wel mooi opgelopen? Zoals ik eerder zei; misschien later een eisprong of minder snel hcg.

    @Micy voor 4+4 vind ik ze ook wel licht, misschien kun je een predictor doen? Ik heb gisteren 1 dag voor NOD een predictor gedaan en die zag er toen zo uit... dus met 5 dagen meer, zou hij wel duidelijk moeten zijn.

    Dit wil trouwens niet zeggen dat mijn test “goed” is, want ik was/ben ook best onzeker over hoe “knal” die is voor de termijn.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. Mini25

    Mini25 Niet meer actief

    Hebben jullie trouwens ook last van afscheiding? Misschien te veel informatie :roflmao: maar soms komt er wat van onder uit en dan denk ik gewoon dat ik plotseling ongesteld ben geworden en ren ik weer halsoverkop naar de wc. :rolleyes:
     
    Meiske22 vindt dit leuk.
  12. Mommiiee

    Mommiiee Actief lid

    14 mei 2019
    169
    92
    28
    Vrouw
    Welke predictor is dit mini25??
     
  13. HHJ

    HHJ Bekend lid

    31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Niet altijd.. maar gister ineens wel! Ik dacht: neeee!! Ik gauw naar toilet.. niks aan de hand:D
     
  14. Mommiiee

    Mommiiee Actief lid

    14 mei 2019
    169
    92
    28
    Vrouw
    Je kunt idd meer afscheiding hebben ook waterdunne afscheiding
     
  15. Mini25

    Mini25 Niet meer actief

    Predictor early
     
  16. Mommiiee

    Mommiiee Actief lid

    14 mei 2019
    169
    92
    28
    Vrouw
    Die heb ik alleen 3 dagen voor mijn NOD gedaan... Dat was deze
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. Mommiiee

    Mommiiee Actief lid

    14 mei 2019
    169
    92
    28
    Vrouw
    Ben 3 dagen voor NOD begonnen te testen en toen om de dag getest, eerste 2x 2 testen gedaan kv en predictor eerste predictor was een early en de ander een express, heb nu nog 1 test voor morgen en dan stop ik ermee
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.916
    1.170
    113
    @butterfly20, ik zou je test inderdaad wat meer knal verwachten. Ben je zeker van je eisprong? Maar een slechte test is het niet. Ik weet ook niet hoe gevoelig de big bizar is? Normaal ben ik niet van het doortesten maar in jouw geval zou ik het niet kunnen laten. Keep the faith!

    @Micy, die is ook wel erg licht voor hoever je denkt te zijn. Ben je zeker van je eisprong? Meer dan afwachten kan je niet doen. Succes! Hopelijk lopen ze opeens op.

    Wat een onzekere tijd is dit toch he. Ik voel me vandaag ook best wel prima en dan ga ik meteen weer twijfelen. Maar goed, komt vast goed, of niet. En ja, daar verander je toch niks aan.
     
  19. butterfly20

    28 mei 2019
    76
    60
    18
    Net toch nog maar even een kruidvat test gehaald ook. Met dit als resultaat. Voor 2 uur plas ophouden vind ik deze dan wel wat geruststellender..
    ik ben met hooguit 1 dag verschil wel zeker van mijn eisprong.. die was op 14 mei.

    Beide verpakkingen zaten er 2 in dan kan ik het morgen mooi met ochtend urine nog een keer proberen en verwacht ik op beide toch wel echt een duidelijker resultaat..
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,1 KB
      Weergaven:
      70
    Mini25 vindt dit leuk.
  20. Mommiiee

    Mommiiee Actief lid

    14 mei 2019
    169
    92
    28
    Vrouw
    Ik voel ook bijna niks, dus dat ik zwanger ben moet ook nog steeds een beetje landen denk ik...
     

Deel Deze Pagina