Uitgerekend 1 t/m 15 Februari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mommiiee, 29 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HHJ

    HHJ Bekend lid

    31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Ik heb totaal geen voorgevoel, maar heb ook geen stiekeme voorkeur.. ik heb al een jongentje en weet hoe leuk dat is! Dus nog zo'n schatje zou fantastisch zijn! Maar een meisje zou net zo fantastisch zijn, weer iets helemaal anders:)
     
    Mini25 vindt dit leuk.
  2. Micy

    Micy Lid

    31 mei 2019
    49
    42
    18
    Vrouw
    Ik heb 2 meiden en een jongen. Ze zijn alledrie zo anders.
    Voor mijn zoontje hoop ik een broertje, want hij zit al zo tussen de meisjes. Maar een meisje vind ik ook erg leuk, ik hou van haren leuk doen
     
  3. Mommiiee

    Mommiiee Actief lid

    14 mei 2019
    169
    92
    28
    Vrouw
    Ik heb 2 meiden dus stiekem zou ik een jongen wel heel leuk vinden hihi
     
  4. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Ik denk zelf een jongetje.
    Bij mijn oudste dochter was ik er van overtuigd dat ze een jongen zou zijn, bij min jongste wist ik zeker dat ze een meisje zou zijn en dat klopte wel. Dus ja 50% kans dat ik het goed heb :roflmao:.

    Maar het maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Een derde meid lijkt me leuk, kunnen ze lekker samen tutten, maar een jongen meemaken lijkt me ook leuk.
     
  5. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Geslacht: ik had een lichte voorkeur voor een meisje, maar na 2 miskramen maakt het me echt geen bal meer uit. Als 't maar gezond is.

    Afscheiding: ja, heel veel. Hoort erbij. Had ik de vorige zwangerschap ook en wordt als het goed is steeds meer, haha.

    Kwaaltjes: steken in de zijkant van mijn borsten, steken onderin mijn buik, onrustige darmen en erg lichte zachte ontlasting. O ja, en veel honger en snel moe.

    Morgen is mijn NOD, met 3+4 heb ik een early test gedaan en vandaag een gewone zwangerschapstest, en ik zie alsnog een oploopje, dus da's mooi :) Ik durf te gaan genieten. Ondanks de miskramen. Denk dat week 6-8 het zwaarst gaan worden. En alles daarna.
     
  6. Meiske22

    Meiske22 Bekend lid

    4 apr 2019
    671
    651
    93
    Vrouw
    Jeeeej! :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  7. Meiske22

    Meiske22 Bekend lid

    4 apr 2019
    671
    651
    93
    Vrouw
    Ik ben totaal geen ontbijter, nooit geweest ook..
    Maar nu word ik elke ochtend wakker met een super knrorrende maag..
    Afscheiding is bij mij ook wel een beetje veel maar soms ook niks voor een paar uur..
    Ik heb wel last van winderigheid maar ontlasting komt echt maar 1 keer in de 3/4 dagen...

    Ik hoop dat alles goed gaat met deze zwangerschap voor je meis.
    Je hebt t verdiend na er 2 te hebben verloren.
    Ga lekker genieten!
     
    Siamara vindt dit leuk.
  8. Mommiiee

    Mommiiee Actief lid

    14 mei 2019
    169
    92
    28
    Vrouw
    Test van net
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mini25, Meiske22, Micy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Micy

    Micy Lid

    31 mei 2019
    49
    42
    18
    Vrouw
    Ik had geen geduld om te wachten tot morgen, dus toch maar een test gedaan.
    Nog steeds geen knaller, maar flink wat donkerder dan gisteren! Ik ben blij een gerustgesteld. Nu ook stoppen met testen en wachten tot de 20e, hopelijk een kloppend hartje dan!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mini25, butterfly20, Siamara en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Mommiiee

    Mommiiee Actief lid

    14 mei 2019
    169
    92
    28
    Vrouw
    Okay laatste testen spamm van mij...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mini25, butterfly20, Siamara en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Mooie testen allemaal!!! Ik ga de komende dagen elke twee dagen even testen denk ik. Ik wacht nog even af met vk bellen. Denk dat ik dat woensdag ga doen.

    Dankjewel, da's lief van je!

    Ik was nog wat symptomen vergeten... na m'n tweede zwangerschap is het kokhalzen bij het tandenpoetsen en het weeïge gevoel voor het ontbijt nooit meer weggegaan. Dat komt nu alweer heftiger terug. En m'n borsten beginnen nu alweer flink te groeien...
     
    Meiske22 en Mommiiee vinden dit leuk.
  12. Micy

    Micy Lid

    31 mei 2019
    49
    42
    18
    Vrouw
    Ik hoop dat je lang van de symptomen mag 'genieten'. Het is je zo gegund!
     
    Siamara, Meiske22 en Mommiiee vinden dit leuk.
  13. Micy

    Micy Lid

    31 mei 2019
    49
    42
    18
    Vrouw
    Mijn oudste dochter wist eerder dan dat ik zwanger was dat ze nog een zusje kreeg. Heel bijzonder, ze had het er zo vaak over een bleek ook nog eens zo te zijn.
    Zegt ze gisteren, mama ik denk dat het nu 2 baby's zijn...
    Ojee! We zullen het zien. Lijkt me heel gaaf, maar ook wel heel zwaar!

    Alleen de oudste en mijn moeder weten het nog maar. Tegen wie hebben jullie het al verteld?
     
  14. Meiske22

    Meiske22 Bekend lid

    4 apr 2019
    671
    651
    93
    Vrouw
    Nog tegen niemand iets gezegd..

    Vanmorgen deze test gedaan.
    Ben zo blij maar ook zo bang tegelijkertijd..

    Hoe gaan jullie het vertellen?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Kanarie1988 en Mini25 vinden dit leuk.
  15. Micy

    Micy Lid

    31 mei 2019
    49
    42
    18
    Vrouw
    Tegen mijn moeder en dochter gewoon verteld.
    Voor de jongste heb ik een t-shirt op aliexpress besteld die ze na de termijnecho aan mag naar het dagverblijf.
    Verder ga ik het alleen de mensen vertellen die dichtbij ons staan. Niet op Facebook zetten denk. Ben bang dat mensen teveel gaan oordelen...
     
    Meiske22 vindt dit leuk.
  16. HHJ

    HHJ Bekend lid

    31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Mijn ouders en mijn zus weten het al.. we zijn best close dus moest het echt aan hun kwijt:)
     
  17. HHJ

    HHJ Bekend lid

    31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Mijn moeder paste vandaag op mijn zoontje van 3.5 jaar.. had hij tegen haar gezegd dat memmie ( dat is mama in het fries) een baby in haar buik heeft en dat ie een zusje krijt! Ik denk iets opgevangen in gesprekken ofzo! Ohjee als ie verder op de opvang maar niet begint te kletsen:roflmao: heb geprobeerd duidelijk te maken dat ik niet een baby in mijn buik heb:rolleyes: dat komt later wel:roflmao:
     
    Mini25 vindt dit leuk.
  18. Wegnaarzwangerschap

    22 mei 2017
    5
    12
    3
    Vrouw
    Hey meiden, ik heb net de laatste test gedaan!! Teststreep donkerder dan de controlestreep woehoe blij mee!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Kanarie1988, butterfly20, Marlau en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Mini25

    Mini25 Niet meer actief

    Mooie testen allemaal!

    Wij gaan het denk vanaf ons vakantie adres vertellen... een leuke foto van ons zoontje met een shirtje aan. Misschien een filmpje erbij. Even kijken wat we doen tegen die tijd.
     
  20. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik heb het verteld aan een vriendin waarmee ik erg close ben, een vriendin die ook zwanger probeert te worden, en drie collega's (een zwangere, een net bevallen en een in het lokaal naast mij zodat ik er met iemand over kan praten als ik m'n mond weer eens niet kan houden).

    Hee wat vinden jullie van Action-testen? Ik had vandaag al voor de derde keer dat ie niks deed. Geen controlestreep, niks. Volgens mij vangen die al snel te veel urine ofzo...
     

Deel Deze Pagina