Uitgerekend 1 t/m 31 januari 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Main2, 27 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jiji1991

    Jiji1991 Lid

    6 nov 2017
    18
    34
    13
    Vrouw
    ja super balen. Bij de vorige op krukken gelopen, dus ik weet wel dat het niet makkelijk zal worden omdat ik al wat “schade” heb aan mijn bekken. Heb dinsdag fysio hopelijk kan ze iets betekenen. Ik geniet inderdaad ook nu even zonder de misselijkheid voor nu haha ;) dat kan ieder moment gaan optreden. Daar ben ik 10 kilo van afgevallen de vorige keer dus duimen duimen. Ja we liepen inderdaad in traject en uiteindelijk is het gelukt met hormonen spuiten, volgende stap was IVF dus ik kneep hem wel :$.

    En wat een mooie oploop! Nou een dag na mij een echo. Ik ga duimen voor ons allebei :thumup:
     
    Akka vindt dit leuk.
  2. Jiji1991

    Jiji1991 Lid

    6 nov 2017
    18
    34
    13
    Vrouw
    Ah gefeliciteerd wat een goed nieuws, met een goed gevoel het weekend ingaan
     
    FlowerRose vindt dit leuk.
  3. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    @FlowerRose heel fijn!

    Pfff vermoeidheid komt hier even binnen vandaag, net gewoon naast een spelende peuter op de bank ik slaap gevallen. Achja, we zullen het maar als een goed teken zien
     
  4. Klaasje17

    Klaasje17 Lid

    20 dec 2019
    49
    92
    18
    Vrouw
    Hier ook flink vermoeid! Kan de hele dag wel slapen. Daarnaast veel plassen en bij vlagen misselijk. Herinner me dit niet zo vroeg bij mijn dochter maar blij om te voelen dat er 'iets' gebeurt
    Het aftellen valt me wel zwaar hoor, zo onzeker over of het allemaal goed gaat...
     
  5. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.367
    1.462
    113
    Vrouw
    Pff hier alweer n blaasontsteking te pakken met 4,5 week dus weer antibiotica voor 5 dagen. Morgen gelukkig de laatste dag.
    Verder heb ik nu volgende klachten
    Pijnlijke borsten
    MOE MOE MOE
    Ennsoms echt even heftige buikkrampen.. daardoor word ik dan toch bang al weet ik dat dit de groei is vd baarmoeder. Vandaag 5 weken !
     
  6. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.508
    4.308
    113
    Vrouw
    Nederland
    Gezien hier ook heel veel uit hetzelfde nod groepje komen meld ik mij hier ook gewoon.
    Uitgerekend 28 december, maar kans natuurlijk aanwezig dat de kleine iets later komt en dan wordt het ook 2023. :p
     
    BloemNH en Akka vinden dit leuk.
  7. xMomx

    xMomx Actief lid

    27 mrt 2022
    206
    243
    43
    Vrouw
    Het is echt dat mijn testen knal positief zijn.. Maar ik heb echt nergens last van. Gevoelige tepels en soms bandenpijn als ik een verkeerde beweging maak. Maar verder echt niks! :oops: Bij de andere zwangerschappen was ik meteen kotsmisselijk en aan het overgeven. Was mijn reuk vreselijk en deden mijn borsten onwijs pijn. :o: Nu dus heel anders…
     
    BloemNH vindt dit leuk.
  8. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Ik kom mij hier ook melden. Vrijdag positief getest met clearblue met weken indicator. NOD is woensdag. Heb de afgelopen rondes wat wisselende cyclussen gehad tussen 24-30 dagen. Laatste menstruatie was de gekste ooit. Mogelijk veroorzaakt door de vage streepjes die ik toen ook getest had. Maar we kijken nu vooruit en op deze test staat zwanger :D Uitgerekende datum voor nu rond 17 januari. Heel knap ook dochter was 18 januari en jongste zoon 19 januari. Wij maken het rond Koningsdag graag extra gezellig ;)
    A610E888-B785-4B3B-8088-08A97D4F445A.jpeg
     
    Veerle30, Akka en xMomx vinden dit leuk.
  9. Veerle30

    Veerle30 Lid

    3 mei 2022
    6
    6
    1
    Vrouw
    Ooh wat een mooi nieuws! Ik zit de dagen af te tellen tot mijn eerste echt, vind t zo spannend en durf nog niet goed te hopen.

    Qua symptomen: kan opeens enorm moe zijn en zit dan op werk tegen de slaap te vechten. Had rond nod aardig wat krampen, nu niet meer. Vaker plassen en koud koud koud.
     
  10. Veerle30

    Veerle30 Lid

    3 mei 2022
    6
    6
    1
    Vrouw
    Hoe maken jullie overigens die leuke banners? #forumnewbie
     
  11. FlowerRose

    FlowerRose Bekend lid

    12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    Jaloeeeeeers! Kotsmisselijk hier de hele dag..
     
    xMomx vindt dit leuk.
  12. BloemNH

    BloemNH Bekend lid

    6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Echt he! Hier ook aftellen tot het overgeven begint ben ik bang. Moet zo vaak even liggen tot het misselijke gevoel iets afzakt en moet midden in de nacht aan de crackers om nog iets te functioneren in de ochtend. Maar zei vanochtend ook tegen mijn man.. het is dat ik weet dat ik zwanger ben anders zou ik als ik me zo ziek zou voelen alles afzeggen en alleen nog maar in bed blijven
     
    xMomx vindt dit leuk.
  13. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Heftig dat jullie al zo misselijk zijn! Bij mij begint dat meestal vanaf week 6, dus heb nog even rust. Overdag ben ik ook nog best fit, maar het ligt gaat wel steeds eerder op de avond uit. Helaas wordt ik wel vaak om 4 of 5u wakker en kom dan maar beperkt weer in slaap en droom heel onrustig. Mijn zoontje is momenteel ook om 6 wakker dus dat helpt niet (normaal slaapt hij wel tot wat later). Hopelijk wordt mijn slaap wel weer iets beter! Er is al genoeg reden om moe te zijn haha
     
    xMomx vindt dit leuk.
  14. Pstjepiet

    Pstjepiet Bekend lid

    16 okt 2015
    667
    367
    63
    Dit heb ik dus ook! Inmiddels zijn m'n borsten niet meer pijnlijk nadat ze 3 cupmaten groter zijn. :p het zijn nu weer goed gevulde theezakjes. bij m'n twee dames zo ontzettend misselijk geweest.. en nu? Af en toe vlagen maar ik kan nog steeds m'n koffietje drinken. :p
     
  15. xMomx

    xMomx Actief lid

    27 mrt 2022
    206
    243
    43
    Vrouw
    Borsten groeien idd wel goed nu, of ik daar zo blij mee ben? :roflmao: Ik was bij de jongens juist kotsmisselijk en aan het overgeven, al voor ik getest had! Nu ruim over nod en nog niet eens misselijk geweest, hoop dat het zo blijft! :D Dan ervaar ik ook eens de andere kant.. :rolleyes: Bij de eerste was ik -4 kilo en bij de tweede -11. Was echt extreem.
     
  16. xMomx

    xMomx Actief lid

    27 mrt 2022
    206
    243
    43
    Vrouw
    Whahaha sorry!! Ik heb dat bij de vorige zwangerschappen gehad dus weet wat het is helaas. Kleine slokjes cola drinken over de hele dag. Dat hielp bij mij redelijk.
     
    FlowerRose vindt dit leuk.
  17. xMomx

    xMomx Actief lid

    27 mrt 2022
    206
    243
    43
    Vrouw
    oh heftig! Dus je bent er echt goed ziek van. Gelukkig is het voor een goed doel, maar klote is het wel! :$ hopelijk ben je er snel overheen! Sterkte!!!
     
    BloemNH vindt dit leuk.
  18. Veerle30

    Veerle30 Lid

    3 mei 2022
    6
    6
    1
    Vrouw
    Ah vervelend! Dusver nog geen teken van misselijkheid hier gelukkig. Wel 2 dagen last gehad van pijnlijke borsten maar dat lijkt vandaag weer over.
    Merk dat ik wat meer rust krijg in mijn hoofd, al ben ik stiekem na elk wc bezoek opgelucht dat ik niks zie.
     
  19. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Ik kreeg helemaal geen melding dus dacht wat een stil groepje :cool:

    Hier is de misselijkheid ook zeker aanwezig. Vooral in de ochtend en als ik iets wil eten. Gister ook al echt boven de wc gehangen. Helaas heb ik daar ervaring mee uit de vorige zwangerschappen.

    Wat ik deze keer nieuw heb, en mij ook echt niet kan herinneren is hoofdpijn en jeuk. Beide heel irritant! Iemand hier ook last van?
     
    xMomx vindt dit leuk.
  20. xMomx

    xMomx Actief lid

    27 mrt 2022
    206
    243
    43
    Vrouw
    En nu echt loslaten tot aan de echo! :D Zo spannend!! DF2E2253-85DA-46A9-A1F0-361B115CFE51.jpeg
     
    Main2, Klaasje17, Saby en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina