uitgerekend 1 t/m 31 juli 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kimmetjuh90, 17 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spluuszy

    Spluuszy Actief lid

    20 aug 2021
    272
    229
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Hopelijk mag alles goed gaan!
     
  2. Honeymooner

    Honeymooner Actief lid

    4 feb 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    BEVALLINGSLIJST 1 t/m 16 JULI 2022

    1 JULI

    2 JULI
    Koekie1 - 37 - 3e kindje

    3 JULI

    4 Juli
    Spluuszy - 37 - 4e kindje

    5 JULI
    Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje
    Finca - 32 jaar- 1e kindje
    Honeymooner - 3e kindje


    6 JULI
    MotherOfAnAngel - 27 jaar - 2e kindje

    7 JULI

    8 JULI

    9 JULI

    10 JULI

    11 JULI

    12 JULI

    13 JULI

    14 JULI


    15 JULI

    16 JULI

    Totaal (6)
    Verrassingsbaby (6)
    Nog onbekend (0)

    Jongen (0)
    Meisje (0)

    Afspraken:
    Roni7888, 29 oktober fertiliteitsarts
    Roni7888, 11 november 1e echo 6,2!
    Roni7888, 22 november intake verloskundige + echo?



    Wil je op de lijst?
    Druk dan op reageer en haal de [QUOTE = ....] & [/ QUOTE ] weg aan het begin en einde van het bericht.
    Vul dan
    je uitgerekende datum en forum naam in & hoeveelste kindje het is.
    En of je een verrassing baby, nog onbekend of jongen/meisje krijgt.
     
  3. Honeymooner

    Honeymooner Actief lid

    4 feb 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    In de lijst zetten was makkelijker dan ik dacht haha!

    Zag dat jij het ook al gedaan had @Finca , maar heb het even veranderd dat dit om ons derde kindje gaat. Het is de vorige keer verkeerd gegaan bij de bevalling na ruim 40 weken, dus dit wordt echt ons derde kindje en hopelijk ons regenboogje :)
     
    Finca vindt dit leuk.
  4. Finca

    Finca Fanatiek lid

    29 apr 2021
    2.026
    1.647
    113
    Vrouw
    Oh sorry! Het spijt me! Natuurlijk je 3e kindje!
    Ik had het ook moeten vragen…
     
  5. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Dan heb je 14 oktober je eisprong gehad... en dan was je 15 1 dpo dan ben je 25 oktober 11 dpo... vandaag dus 12
     
    Finca vindt dit leuk.
  6. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Oowjee wat intens verdrietig zeg! Is het lang geleden? Pfff heel heftig. Hopelijk nu straks een gezond kindje!
     
  7. Honeymooner

    Honeymooner Actief lid

    4 feb 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Bijna een jaar geleden nu. Ergens is het wel troostend dat we nu een positieve test in handen hebben en hopelijk een jaar nadat het gebeurde niet helemaal met lege handen staan :)

    En geeft niet hoor Finca, ik had het ook expres niet direct helemaal duidelijk gezegd. Wil het topic verder niet overschaduwen ook..
     
    Finca vindt dit leuk.
  8. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Wat vreselijk maar fijn dat je het zo nu voelt. Ik hoop op een mooi babytje voor jullie in juli!

    En overschaduwen doe je niet. Je mag er zijn, met jouw gevoel.
     
    Nvd en Finca vinden dit leuk.
  9. Finca

    Finca Fanatiek lid

    29 apr 2021
    2.026
    1.647
    113
    Vrouw
    Helemaal eens. We praten waarover we willen. Onze ervaringen en hoe we hier zijn gekomen. Jouw 2e kindje hoort daar ook bij. Alleen als je wil hoor.
     
    Nvd en Roni7888 vinden dit leuk.
  10. Spluuszy

    Spluuszy Actief lid

    20 aug 2021
    272
    229
    43
    Vrouw
    Jeetje wat heftig zeg.
    Wat roni zegt, je overschaduwt niets.
    Dit is een deel van jullie, daar mag je, mits je dat wilt, zeker over praten!

    Hoop op een mooie zwangerschap en een pracht baby voor jullie!
     
    Roni7888 en Finca vinden dit leuk.
  11. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Vind het allemaal wel spannend hoor. Ben blij als het vrijdag is en ik met de arts kan praten. Voelt wel geruststellend.

    Benieuwd hoeveel dames er nog bij gaan komen! Normaal sta ik altijd achteraan op de lijstjes maar nu wel vrij vooraan. Spannend.

    Hoe voelen jullie je verder? Al symptomen? Cravings? Afkeer?

    Ik voel af en toe wat steken en krampjes op 1 specifieke plek. Kan het zo aanwijzen met een vinger. Was eigenlijk aan t wachten op een innestelingsbloeding maar die heb ik tot op heden nog niet gehad. Vorige keer wat roze slijm op 13 dpo. Nu niets. Verder ben ik wel heel moe.. en voel ik me met vlagen echt weeig... af en toe ineens erg duizelig en men buik is opgezet! Veel lucht erin. En mijn tandvlees is ontstoken momenteel...

    Vanmorgen ook water dunne ontlasting gehad. Oowja en ik eet wel meer, maar meer omdat ik dan dat weeige gevoel weg krijg dan dat ik honger heb.
     
  12. Finca

    Finca Fanatiek lid

    29 apr 2021
    2.026
    1.647
    113
    Vrouw
    Ik heb eigenlijk nog niks gevoeld. Wel wat dingetjes die jij ook noemt maar die komen me niet vreemd voor als ik mezelf goed ken.
    Ik had dit weekend bruinverlies en maandag en vandaag ook een beetje. Het is echt weinig. Hoef geen tampon of inlegkruisje in. Denk dat dat de innesteling is? Ik hoop het maar. Als ik Google, dan schijnt het niets ergs te zijn.
     
  13. Finca

    Finca Fanatiek lid

    29 apr 2021
    2.026
    1.647
    113
    Vrouw
    Net weer getest en de lijn is er, maar echt amper zichtbaar. Zou het dan toch niet goed zijn gegaan? :cry:
     
  14. Spluuszy

    Spluuszy Actief lid

    20 aug 2021
    272
    229
    43
    Vrouw
    Kwaaltjes nog niet echt. Wel vanaf een week voor nod aan de dunne. Zou 't van de zwangerschap komen?
    Gisteravond beetje buikpijn en even zo'n weeig gevoel ja, niet perse misselijk maar met wat eten ging het weg.
    Heb wel vreselijke pijn aan 1 borst. Dat is echt hormonaal en was altijd cyclus gebonden. Daar zit verdikt weefsel en dat is weer toegenomen nu. Was overigens niets geks.

    @Finca heb je foto's en de test?
    Ik duim voor je! Kan je niet echt een advies geven, ik heb me nooit verdiept in vaker testen, oploop en dat soort dingetjes. Ik hoop echt dat het goed zit voor je!!
     
    Roni7888 vindt dit leuk.
  15. Honeymooner

    Honeymooner Actief lid

    4 feb 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Lief van jullie, thanks!

    Hier beetje wisselend qua kwaaltjes, ben niet echt misselijk, maar wel dat ik nergens echt zin in heb of dat ik het niet zo goed weet. En ook ik heb eergisteren wat rozeverlies gehad, dacht idd aan innestelingsbloed. Gelukkig nu weer over.

    Ben ook benieuwd naar een foto, Finca! Wel elke keer op hetzelfde tijdstip getest?
     
    Roni7888 vindt dit leuk.
  16. Finca

    Finca Fanatiek lid

    29 apr 2021
    2.026
    1.647
    113
    Vrouw
    Het is bijna niet zichtbaar op een foto zoals de andere tests. Ik heb elke dag ook wel wat bruinverlies. Maar ik lees dat dat niet erg hoeft te zijn.

    Misschien andere tests kopen? En weet niet of in de middag testen zin heeft. Minder geconcentreerd.
     
  17. Spluuszy

    Spluuszy Actief lid

    20 aug 2021
    272
    229
    43
    Vrouw
    Bruinverlies hoeft naar mijn weten niets te betekenen.
    Je zou het kunnen proberen met een andere test. Welke heb je nu?
     
    Finca vindt dit leuk.
  18. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.979
    113
    Vrouw
    @Honeymooner; welkom en gefeliciteerd! Vooral lekker meekletsen waarover je wilt. Niets is gek, raar, overschaduwend of wat dan ook. Je kan alles kwijt hier.

    @Finca; oh, spannend... ik hoop dat de testen toch nog gaan oplopen. Maar deze onzekerheid lijkt me vreselijk.
     
    Roni7888 en Finca vinden dit leuk.
  19. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.979
    113
    Vrouw
    Hier voel ik me verder goed. Gisteren mij man verteld dat hij nog een keer papa wordt en hij is superblij. Wel gelijk praktisch aan het denken maar dat ben ik wel van hem gewend :)

    De week voor ik ongesteld moet worden heb ik altijd gevoelige borsten en een ongesteldheidsgevoel, dat had ik deze keer ook weer alleen mijn borsten waren anders gevoelig als normaal. Nu voel ik ze nog steeds, verder veel steekjes / krampjes rondom mijn liezen en onderbuik. Tot een uur of 15.00 een weeig gevoel. Kan dan ook geen koffie drinken want die smaakt dan niet.

    Verder vind ik het nog steeds wel onwerkelijk. Ben blij dat ik dingen voel want dat maakt het echter.
    De afgelopen 2 maanden bekroop me steeds vaker het gevoel dat het niet zou gaan lukken en er geen 3e zou komen. Ik vind het nu nog lastig voor te stellen dat er in de zomer weer een baby in huis is.

    Hebben jullie de verloskundige al gebeld of wanneer gaan jullie dat doen?
    Ik ga volgende week bellen. De meiden hebben dan geen vakantie meer want die wil ik niet in de buurt hebben met hun goede oren :roflmao:
     
    manontuin66 vindt dit leuk.
  20. Honeymooner

    Honeymooner Actief lid

    4 feb 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Nee, ik heb nog niet gebeld. Kom onder controle bij het ziekenhuis trouwens en dat vind ik op de een of andere manier een grotere drempel om te bellen. Door wat er vorig jaar gebeurd is.
    Misschien mail ik de gynaecoloog wel, voor mijn nacontroles hebben we destijds ook via de mail afspraken gemaakt (na het spreekuur, zodat ik niet in de wachtkamer vol happy zwangeren zou zitten enzo).

    Ik heb de kraamzorg al wel geregeld, wil namelijk een particulier iemand en die moet je gewoon bellen, als de test nog nat is

    Vanochtend nog een test gedaan en m’n rijtje gaat mooi!
     
    Roni7888 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina