0.0 bier tijdens zwangerschap. Kan dat?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Faenala, 1 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faenala

    Faenala Lid

    16 feb 2019
    8
    11
    3
    Vrouw
    Hoi hoi,

    Ik heb even jullie opinie nodig. Ik drink nu ik zwanger ben elke dag een of twee 0.0 biertjes, maar ook echt 0.0.
    Verder drink ik anderhalve liter water en veel theeine vrije thee op een dag.
    Toch heb ik het gevoel dat ik iets fouts doe. Kan het 0.0 biertje echt geen kwaad?

    Danku :)
     
  2. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nee dat kan geen kwaad. Lekker genieten!
     
  3. Djoess

    Djoess Bekend lid

    14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Waarom zou dat kwaad kunnen dan? Is net limonade, toch?
     
  4. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Nee kan geen kwaad.
     
  5. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Check even de achterkant de kleine lettertjes of het het 0,0 is. Soms zit er toch iets in.

    En zonder oordeel. Qua alcohol lijkt het me geen probleem. Maar die 0,0 biertjes zijn niet bepaald gezond (veel suiker enzo) dus zwanger of niet. Ik zou er niet snel iedere dag twee op een dag nemen. Maar dat is natuurlijk aan jezelf :).
     
  6. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ohh ik was verslaafd aan die dingen bij mn eerste zwangerschap. Vooral als het echt heet is buiten. Zit wel echt veel suiker in maar als je goed oplet op de alcohol kan het drankje niet veel kwaad als je beetje oplet met suiker.
     
  7. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Ik kan me herrinneren dat is t gratis zwangerspakket vd prenatal zelfs een 0.0 biertje zat. Lijkt me sterk dat ze dat in een zwangerschapspakket stoppen als t slecht zou zijn. Dus gewoon lekker drinken hoor.
     

Deel Deze Pagina