09-06-09, mooie datum toch?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marykay, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Ik weet wel een baby bepaald zelf welke datum het komt en jezelf er helemaal geen invloed op uit kan oefenen mits je een geplande keizersnee vanwege medische indicatie krijgt, maar stiekem hoop ik dat onze beeb zich op 9 juni 2009 aandient. Officieel ben ik op de 8ste uitgerekend. Zijn hier meer aanstaande moeders die rond 9 juni zijn uitgerekend en hopen dan te mogen bevallen. Misschien gezellig om hier de laatste 2 maanden af te tellen en te kijken wie er uiteindelijk echt op 9 juni bevalt.
     
  2. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik hoop dat de baby zich op 09-09-09 aandient hihi
    maar dat was eigenlijk niet je vraag

    ben overigens 18-09-09 uitgereken
     
  3. FunnyMe

    FunnyMe VIP lid

    8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik hoopte dat de babys op 08-08-08 zouden komen. Ik werd 11-08-08 ingeleid. En 15-08-08 zijn ze geboren. Ach ook een mooie datum!
     
  4. wendelaa

    wendelaa VIP lid

    30 nov 2008
    8.641
    0
    0
    Noord Brabant
    ik ben 03-10-09 uitgerekend.....maar 11-10-09 is leuker toch;)
    Zal beeb eens goed toespreken haha
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Heropend.
    Elmo
     
  6. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Thanx Elmo!

    @anniek, 09-09-09 is helemaal ideaal, als ik in september uitgerekend zou zijn geweest had ik daar ook op gehoopt. Voor mijn broers lijkt het me ook makkelijk als hun neefje op een makkelijk te onthouden datum geboren wordt, zij doen namelijk niet aan verjaardagkalenders. :(

    @wendelaa, ja 11-10-09 vind ik ook leuke datum jij hebt misschien 2 opties als 09-10-09 ook leuk vind.

    @Funnyme, vrienden van mij waren ook rond de 8ste uitgerekend hun dochter kwam toch een dagje eerder zo zie je maar qua datum hebben we niet veel te wensen en de geboortedatum van je eigen kind is zoiezo meteen de allermooiste.
     
  7. vergo

    vergo Fanatiek lid

    3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Ik ben gelijk zwanger met jou en dus ook 8 juni uitgerekend. Het lijkt me wel leuk op 9-06 maar 03-06-09 lijkt me ook erg leuk we zijn nl op 06-03-09 getrouwd.
     
  8. syboena

    syboena Fanatiek lid

    21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik hier precies het zelfde :oops:

    hoop ook dat de kleine op 09-09-09 komt
     
  9. Mariya

    Mariya Actief lid

    3 jan 2009
    445
    0
    0
    Ik ben 09-09-09 uitgerekend, spannennddd!
     
  10. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Vergo, wat leuk dat we op dezelfde dag zijn uitgerekend. Gaat je zwangerschap voorspoedig? Ik hoop voor je dat je 03-06-09 bevalt want dat is echt prachtig symbolisch.

    Mariya en Syboena spannend of jullie de 09-09-09 halen ik kom zeker in september even kijken wie er allemaal op die datum bevallen.
     
  11. vergo

    vergo Fanatiek lid

    3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Marykay ja tot op heden gaat ie voorspoedig, wel last van maagzuur en last van mn schaambotje, maar het hoort erbij zegt de gyn. Ik neem ook op tijd mn rust en dat scheelt wel een hoop. Ik werk al sinds de 13e week niet meer ivm hoge bloeddruk.

    Gaat het bij jou ook voorspoedig?
     
  12. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Vergo, met mijn zwangerschap gaat heel goed ik ga er eigenlijk tot nu toe fluitend door heen. Ik vind het heerlijk om zwanger te zijn en geniet enorm van het steeds sterkere getrappel en gedraai in mijn buik. Nu ik in het derde trimester zit merk ik wel weer dat ik sneller moe ben.

    Ik zie dat er een hele bijzondere week voor jou en je man aankomt. Ik heb net op je vlindersite gekeken erg mooi en ontroerend. Heel veel sterkte gewenst.
     
  13. vergo

    vergo Fanatiek lid

    3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Ja dat klopt dank je wel, het zal erg moeilijk worden maar ook wel geruststellend dat ik nu weer zwanger mag zijn.

    En ik ben ook moeier nu ik in de derde trimester zit maar dat geeft niet gewoon aan toe geven.
     
  14. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Hai Vergo,
    Hoe gaat het? Het gaat nu snel snel hè! Officieel nog 5 weken en 2 dagen tot 9 juni, maar 3 juni is nog maar 4,5 week! Ik ben erg benieuwd wanneer we bevallen. Ik ben het zwanger zijn nog niet zat ik heb nu sinds week verlof en vind het heerlijk. Nu echt alleen maar lekker rommelen in en buiten huis voor de baby en voorbereiden op de bevalling. Ik hoop dat met jou ook alles helemaal goed gaat!
     
  15. babysaluki

    babysaluki Niet meer actief

    hoi hoi aanstaande mama's...
    ik ben uitgerekend op 09-06-09 maar de kans dat ik dus daadwerkelijk op die datum beval is vrij klein...
    we zullen et zien..":p
     

Deel Deze Pagina