Zeer nette 1¼ jaar oude Chicco Liteway buggy Blauw weinig gebruikt. Nog als nieuw. Het is een lichte aluminium buggy, weegt 6,9 kilo Idiaal voor op de fiets, is eenvoudig in te klappen. Zwenkwiel voor, tevens vast te zetten. Gekoppelde remmen aan de achterkant. Rugleuning kan d.m.v. één handbeweging in 5 standen versteld worden. Beensteun is in 2 standen te verstellen en biedt goede steun voor de beentjes. Bekleding kan eraf gehaald worden en schoongemaakt worden. Met een 5 puntsharnass gordel met veiligheidssluiting. Regenscherm nooit gebruikt en nog in plastic! Met een zon-windkap Boodschappenmandje, die als rugzakje gebruikt kan worden. De Bijbehoorendevoetenzak is lekker warm dus idiaal voor de koud e wintermaanden. Deze is ook wasbaar. Te gebruiken vanaf de geboorte omdat hij helemaal plat kan tot uw kindje een gewicht van ongeveer 15 kilo heeft of tot 36 maanden. Totale nieuwprijs was 149,= maar voor minimaal 80 euro mag hij weg. Lager bieden heeft geen zin. Hij is op te halen in Hoofddorp bij voorkeur bellen met 0616140564.
Ja, gezien de staat en de lekkere warme voetenzak is dat een redelijke prijs dachten wij. Hij is helemaal compleet met voetenzak en regenhoes. Ik hoor het graag. Groeten Bettine en Richard
Sorry, maar ik heb deze set vorig jaar nieuw voor 99 euro gekocht bij prenatal. Ik denk dat 80 euro veel te veel is. Daarvoor koop je ook een gloednieuwe buggy met voetenzak.
Dan heb jij mazzel gehad, wij hebben hem gekocht voor 149,= in de aanbieding. Begin vorig jaar. Ze zijn nu nog te koop voor 120 euro met voetenzak en 99 euro zonder voetenzak. Dus gezien staat en de warme voeten zak vinden wij 80 euro een mooi prijsje.