1-15 augustus 2017 clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door soura, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soura

    soura Bekend lid

    16 mei 2011
    623
    0
    16
    Vandaag positief getest. Volledig uit het niet.

    Ik heb er al 2 dus dit wordt nummer 3 💕

    Nog meer meiden? Voor August 2017
     
  2. Moess

    Moess Niet meer actief

    Hee, ik heb dinsdag positief getest. Voor het eerst in 3,5jr na de 3e ivf. Officieel mag ik zondag pas testen van het ziekenhuis... Maar als ik de punctie reken als eisprong kom ik uit op 1 aug als uitgerekende daTum. 20 dec de echo, dan zullen we verder zien
     
  3. soura

    soura Bekend lid

    16 mei 2011
    623
    0
    16
    Wat leuk! Gefeliciteerd ik heb 21 december een afspraak staan.
    Wordt dit jullie eerste
     
  4. Moess

    Moess Niet meer actief

    Ja, ons eerste kindje. Ben benieuwd, ik heb 2 embryo's teruggeplaatst gekregen...

    Ik vind het heel spannend en voel me nu echt onzeker en bang.. Hoe kom je die eerste 12 weken door?
     
  5. soura

    soura Bekend lid

    16 mei 2011
    623
    0
    16
    Bij mijn eerste ook na een lange mmm periode. Dacht ik dat ik zou sterven voor de 12e week. Was zo bang dat ik het zou verliezen. Bij de 2e ( die kwam snel erna) vergat ik soms dat ik zwanger was 😂

    Ik moest mezelf constant zeggen Oja. Ik ben zwanger.

    Misschien blijven ze beiden plakken! Spannend zeg! Heb je ineens 2 vliegen in een klap
     
  6. Marisco

    Marisco Lid

    25 nov 2016
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik mag mij bij jullie toevoegen.
    Ons 4de kindje, tussen de eerste 2 heb ik 3 miskramen gehad dus de eerste weken blijven spannend.
    Had donderdag bij afvegen bloed maar vanmorgen toch duidelijkere test dan woensdag.
    Morgen nog eens testen😉
    Is dus de 4 de maar niet minder spannend
     
  7. Marisco

    Marisco Lid

    25 nov 2016
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bij afvegen net opeens klein beetje bloed. Bang dat het weer mis gaat nu
     
  8. soura

    soura Bekend lid

    16 mei 2011
    623
    0
    16
    Hoi marisco

    Hopelijk blijft deze plakken. Bloed kan hoor, het is daar behoorlijk aan het werken daar benden. Misschien ben je intiem geweest. Waardoor er een vaatje gesprongen is. Het blijft idd heel spannend.

    Dit is de 5 nacht dat ik wakker ben geworden. Ben nu een kopje thee aan het drinken. Ik heb gewoon geen slaap.

    Gisteren bloedvaten trekken en maandag krijg ik de uitslag. Blijft spannend. Of het idd de eerste is of de 4 😊
     
  9. Marisco

    Marisco Lid

    25 nov 2016
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wel leuk zo'n clubje waar je van je af kan af kan schrijven.
    Balen dat je steeds wakker wordt.

    Dochter gaat zo naar een sinterklaas feest van de zwem vereniging. Ik ga dan ff rondje hardlopen.
    ook heerlijk om de kopff leeg te maken en nergens aam te denken
     
  10. Moess

    Moess Niet meer actief

    @soura, ja het is voor iedereen spannend, dit wist ik van te voren wel kaar we hebben 3.5jr zolang gefocust op een positieve test, dat ik niet verwacht had dat dit nog spannender zou zijn. Maargoed, zover als nu zijn we nog nooit gekomen.

    @marisco: leuk dat je meeschrijft. Shit van je miskramen en die angst is begrijpelijk. Hopelijk stopt het bloeden..

    Ik ben ook steeds wakker snachts trouwens
     
  11. Marisco

    Marisco Lid

    25 nov 2016
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Geen bloed meer gezien. Hoe werkt en test wanneer je een mk zou hebben is dat dan meteen niet meer 2 strepen?
     
  12. soura

    soura Bekend lid

    16 mei 2011
    623
    0
    16
    Hè meiden, nadeel van een gebroken nacht.. Is verschrikkelijk als je nog 2 kleintjes hebt. Die goed hebben door geslapen.

    Een test blijft wel even zichtbaar. Ik heb 1 miskraam gehad. En daar was de test na 5 dagen eigenlijk zo goed als blanco. Maar mijn het was wel heel laag toen.
     
  13. soura

    soura Bekend lid

    16 mei 2011
    623
    0
    16
    Trouwens zijn jullie ook zo misselijk en moe. En koppijn. Ik had bij mijn eerste letterlijk 9 maanden hoofdpijn. Ik dacht dat ik dement werd, door die koppijn. En nu steekt hij weer ten boven. Ik heb echt zo migraine koppijn. Waar je niks tegen mag nemen.

    Slikken jullie al foliumzuur? Of andere supplementen? Ik ga straks naar de sintstoet met de kids en daarna naar de kV.
     
  14. Marisco

    Marisco Lid

    25 nov 2016
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    #14 Marisco, 26 nov 2016
    Laatst bewerkt: 26 nov 2016
    Ja hier foliumzuur en tevens ijzer vitamine pillen. Ben bekend met ijzer tekort en krijg zo af en toe en ijzer infuus.

    Net ff klein rondje van 5 km hardgelopen. Test vanmorgen gewoon positiefr duidelijker dan gisteren zegt dat iets? . Bah. Die eerste weken vind ik vre selijk.

    Niet misselijk ofzo. Af en toe was weeïg maar prima te doen.
     
  15. applejo

    applejo Bekend lid

    14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Hoi hoi,

    Mag ik me hier ook toevoegen? Ik zit vandaag op mn NOD. En uitgerekende datum is dan begin augustus. Hier ook spannend na 2 jaar zwanger. (Ook 2x miskraam gehad). Zooo spannend!!! Ik slik foliumzuur en vitamine B en D. Ik ben gelukkig niet misselijk en voel alleen s avonds mn borsten. Op Hoeveel DPO zitten jullie?
     
  16. Marisco

    Marisco Lid

    25 nov 2016
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    De test van vanmorgen💖
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. Marisco

    Marisco Lid

    25 nov 2016
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Welkom! Wat is dpo?
     
  18. applejo

    applejo Bekend lid

    14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Mooie test Marisco! Dpo= days past ovulation. Dus hoeveel dagen na je ovulatie heb je de test gedaan?

    Ik heb er hier ook nog 1 van vanmorgen. 14 DPO/ 14 dagen na mn ovulatie
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,1 KB
      Weergaven:
      6
  19. soura

    soura Bekend lid

    16 mei 2011
    623
    0
    16
    Welkom applejo! Is het in een spontane cyclus? Of in een behandeling?

    Wat leuk, we hebben elkaar zo gevonden 😂 Allemaal mmm en miskramen. Wordt wat met ons. Zo in spanning tot augustus

    Mijn man die is deze ochtend volledig gekeerd. Hij was heel sceptisch. Maar nu droomt hij mee, over een grotere auto 😂 Hij heeft het snel verwerkt vind ik. 2 dagen.

    Ik zelf heb beiden met ks op de wereld gebracht. Dus ik zal wel ergens in juli bevallen. Ook met een geplande keizersnede.

    Jullie testen zien er mooi uit meiden! Ik heb donderdag getest en daarna eigenlijk niet meer. Ik haat zon test. Mocht die ineens wat lichter uit vallen dan ben je gelijk in spanning
     
  20. Marisco

    Marisco Lid

    25 nov 2016
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Soura ja dat is wel zo maar ik zie hem juist sterker worden qua lijn dus dat vind ik fijn!
    Waarom heb je geplande keizersnede gehad?

    Ff heel wat anders maar volop in de media. Hoe denken jullie over vaccineren? Wij vaccineren niet meer (jongste volledig ongevaccineerd) maar is Hot item momenteel in nieuws.
     

Deel Deze Pagina